![]() ![]() |
Thu, 04 Dec 2008 - 09:12
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań |
Witam
Ma ktoś z Was "spięty" na stałe haldex ? Jesli tak to w jakich proporcjach ? Wrażenia ? Pozdrawiam Luckystrike |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 04 Dec 2008 - 09:12
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
| gość_bezduszny_* |
Thu, 04 Dec 2008 - 11:07
Post
#2
|
|
|
Master/s miał takie elektroniczne urządzenie które spinało haldexa II na stałe w dowolnych proporcjach.
Przydaje się to do startów, ostrych startów... lub ostrej jazdy po torze czy jakiś zakrętach. Wrażenia ? Tak jak na Torsenie.... no prawie |
|
|
|
Thu, 04 Dec 2008 - 11:23
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań |
Przeciwskazania przy codzienniej exploatacji wozu ?
|
|
|
|
Thu, 04 Dec 2008 - 11:46
Post
#4
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa |
na co dzień bezsensu, czasami może być fajnie na śniegu lub luźnych nawierzchniach.
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
|
| gość_bezduszny_* |
Thu, 04 Dec 2008 - 11:58
Post
#5
|
|
|
w codziennej exploatacji w zasadzie nie jest ci to potrzebne.
|
|
|
|
Thu, 04 Dec 2008 - 17:21
Post
#6
|
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 October 2006 Skąd: śląskie |
spiecie 100% jest fajne bo nie masz centralnego mechanizmu roznicowego, mozna sie pobawic. Wada tego w jezdzie na codzien moze byc to ze w haldexie nie ma chlodnicy oleju i latwo bedzie go zagotowac.
|
|
|
|
Thu, 04 Dec 2008 - 18:41
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań |
I to jest istotna informacja ...
|
|
|
|
Thu, 04 Dec 2008 - 22:41
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa |
ba nawet bardzo istotna
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
|
Thu, 11 Dec 2008 - 09:53
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań |
No dobsz..nie ma chłodnicy w haldex`ie...
Tyle ze co trzebaby robic aby zagotowac olej.... mowię o jedzie miejskiej bez zadnego pałowana non stop, chociaz wiadomo , czasem miło jest przydusic... |
|
|
|
| gość_bezduszny_* |
Thu, 11 Dec 2008 - 10:19
Post
#10
|
|
|
Przede wszystkich powinieneś poznać zasadę działania i "załączania" się haldexa II...
W jeździe miejskiej, normalnej jeździe miejskiej haldex praktycznie nie działa... więc i spinanie go na stałe nie ma sensu. Sens spinania jest tylko kiedy chcesz ostro wystartować ze świateł (i tylko do pewnej prędkości) lub kiedy planujesz jeździć bokami. Olej zagotujesz jak przez dłuższy okres będziesz jeździł ze spiętym napędem i ze znacznymi prędkościami (np. autostradą) |
|
|
|
Thu, 11 Dec 2008 - 10:55
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań |
Zasady działania znam....
chodziło mi o typową exploatację ; z tego co widzę, poprostu nie widzę sensu, jak mam się zastanawiac czy za chwilę się haldex nie wysra to szkoda nerwów.. dzieki za info Panowie.. pozdro |
|
|
|
Thu, 11 Dec 2008 - 15:35
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów |
Tutaj fajnie widac z jakim opoznieniem zalacza sie haldex
http://www.youtube.com/watch?v=lAKPenYwTPo...re=channel_page Niekiedy jak startujesz na nierownosciach tez mozna to zauwazyc ze przod zalapal i za chwile wbicie w fotel i do przodu -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
|
Thu, 11 Dec 2008 - 22:38
Post
#13
|
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 20 December 2007 |
Niekiedy jak startujesz na nierownosciach tez mozna to zauwazyc ze przod zalapal i za chwile wbicie w fotel i do przodu Dokladnie... Ten lag w haldexie i sposob ruszania w S3 denerwuje mnie coraz bardziej PS. a cala zasada dzialania? to chyba nie tylko starty, bo tez i przechylenia/zakrety etc? |
|
|
|
Fri, 12 Dec 2008 - 20:36
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów |
Jak cie denerwuje wymnij bezpiecznik od ABS
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
|
| gość_bezduszny_* |
Fri, 12 Dec 2008 - 20:44
Post
#15
|
|
|
Z S3 i haldexa nie zrobisz "rajdówki" do latania bokami....
Jak już.... to kup coś takiego : http://allegro.pl/item498542096_impreza_st..._gt_anglik.html |
|
|
|
Fri, 12 Dec 2008 - 20:59
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów |
Dokladnie tak. Haldex ma pomagac w trakcij prowadzeniu, a nie wchodzenia bokiem w zakrety
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
|
Fri, 12 Dec 2008 - 21:34
Post
#17
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 17 June 2008 Skąd: Tarnowskie Góry |
Zawsze możesz kupić upgrade Haldex'a
http://www.esetuning.com/Haldex-Gen-1-AWD-...-p/haldex01.htm Jest bardziej agresywny |
|
|
|
Sat, 13 Dec 2008 - 10:12
Post
#18
|
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 18 October 2006 Skąd: śląskie |
co to znaczy bardziej agresywny??
|
|
|
|
Sat, 13 Dec 2008 - 11:34
Post
#19
|
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 20 December 2007 |
co to znaczy bardziej agresywny?? "power is more aggressively directed to the rear wheels under a wide variety of driving conditions. This results in more neutral handling characteristics and better off the line acceleration" - to znaczy ze daje wiecej momentu. bokami nie latam, ale do naturalnych startow bez "spinania sie" i obrotowania S3&Haldex ujuj --m. |
|
|
|
Wed, 17 Dec 2008 - 18:33
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów |
http://www.wak-tt.com/mods/haldexpp/haldexpp.htm
Tu cos wiecej na ten temat Ile to kosztuje w koncu? I pisza ze zrobi sie z tego 50/50? -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 08 November 2025 - 12:10 |