Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Stilo JTD 115 KM@ 188KM 340NM, Ciąg Dalszy :)
gość_mlody2788_*
post Sun, 26 Apr 2009 - 14:48
Post #21









CYTAT(tdik @ Sun, 26 Apr 2009 - 13:09) *
Mlody widze ze ty zrobisz doktorat na modzeniu jtd. brawo.


Nie sam, niedługo pojawią się jeszcze dwa mocne JTD 8v ale narazie nie zdradzam szczegółów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 26 Apr 2009 - 14:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
CINEK_
post Sun, 26 Apr 2009 - 18:00
Post #22


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





CYTAT(mlody2788 @ Sun, 26 Apr 2009 - 12:12) *
Dwumas i sprzęgło z 2.4 JTD smile.gif


Nie do konca ale jest to najmocniejszy zestaw wchodzący do Getraga smile.gif
Sprzęgło myślę wytrzyma spokojnie +400Nm.
Btw Lesiu - drzy cos dwumas/buda przy przyspieszaniu? I jak wrazenia z jazdy?

Pozdro


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Sun, 26 Apr 2009 - 21:02
Post #23









CYTAT(CINEK_ @ Sun, 26 Apr 2009 - 18:00) *
Nie do konca ale jest to najmocniejszy zestaw wchodzący do Getraga smile.gif
Sprzęgło myślę wytrzyma spokojnie +400Nm.
Btw Lesiu - drzy cos dwumas/buda przy przyspieszaniu? I jak wrazenia z jazdy?

Pozdro


Narazie wszystko ok drgań nie ma ale zobaczymy co będzie później smile.gif A co do jazdy to rewelka moment robi swoje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 26 Apr 2009 - 21:06
Post #24









zastanawiam się czy taki przeszczep sprzęgła i dwumasy od 2.4 jtd przejdzie p&p do opla 1.9 cdti 150 .... i czy coś poprawi.....?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Sun, 26 Apr 2009 - 21:18
Post #25









CYTAT(bezduszny @ Sun, 26 Apr 2009 - 21:06) *
zastanawiam się czy taki przeszczep sprzęgła i dwumasy od 2.4 jtd przejdzie p&p do opla 1.9 cdti 150 .... i czy coś poprawi.....?


O ile dobrze się orientuje to tam już jest sprzęgło 240mm a u mnie 235mm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sun, 26 Apr 2009 - 21:27
Post #26









...lejesz miód ma moje serce wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Sun, 26 Apr 2009 - 21:30
Post #27


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





CYTAT(bezduszny @ Sun, 26 Apr 2009 - 21:06) *
zastanawiam się czy taki przeszczep sprzęgła i dwumasy od 2.4 jtd przejdzie p&p do opla 1.9 cdti 150 .... i czy coś poprawi.....?


Tam moze byc 235 jak w stilo mjtd lub 240mm jak w cromie. Jesli to drugie to inny jest dwumas.

Pozdro


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Sun, 26 Apr 2009 - 21:31
Post #28


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





CYTAT(mlody2788 @ Sun, 26 Apr 2009 - 21:02) *
Narazie wszystko ok drgań nie ma ale zobaczymy co będzie później smile.gif A co do jazdy to rewelka moment robi swoje.


No to dobrze slyszec smile.gif Moj mam nadzieje wyjedzie do wakacji...


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Brevis
post Sun, 26 Apr 2009 - 22:34
Post #29


User
Dołączył: Thu, 14 July 2005
Skąd: Lubliniec , Gliwice





Jest Nas w tym momencie trzech ..... w trakcie przewodu .... habilitacja nastąpi myślę jak przekroczymy 200 kuni na 8v jtd ... ale sami wiecie jak to jest ... apetyt rośnie w miarę jedzenia mellow.gif


--------------------
Fiut na rope
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gzybek
post Mon, 27 Apr 2009 - 22:20
Post #30


User
Dołączył: Tue, 11 November 2008
Skąd: oława





A z czego montowałes FMIC u siebie, bo się zastanawiam nad jakimiś modami a z seryjnym SMIC daleko nie ujade smile.gif
Miejsca raczej mało dlatego zastanawiam się czy była żeźba czy podchodzi jakies p&p


--------------------
_http://www.mr2.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Tue, 28 Apr 2009 - 01:24
Post #31









CYTAT(gzybek @ Mon, 27 Apr 2009 - 22:20) *
A z czego montowałes FMIC u siebie, bo się zastanawiam nad jakimiś modami a z seryjnym SMIC daleko nie ujade smile.gif
Miejsca raczej mało dlatego zastanawiam się czy była żeźba czy podchodzi jakies p&p


U mnie rzeźba, troche zabawy z tym było i masa poprawek smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Tue, 28 Apr 2009 - 08:26
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





bez problemu sprzęgło z JTD da radę na 400Nm+
sprawdzone od 30.000 u mnie w AR 156.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 28 Apr 2009 - 09:34
Post #33









a ile masz u siebie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Tue, 28 Apr 2009 - 11:43
Post #34


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





CYTAT(KIVI @ Tue, 28 Apr 2009 - 08:26) *
bez problemu sprzęgło z JTD da radę na 400Nm+
sprawdzone od 30.000 u mnie w AR 156.


156 ale z motorem 2.4 - tam jest inne sprzęgło.
Seryjne sprzęgło 235mm z 1.9 115ps tyle nie przeniesie, seryjny dwumas zaś drga już przy 360Nm w aucie ~1400kg.

Pozdro


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Brevis
post Tue, 28 Apr 2009 - 22:38
Post #35


User
Dołączył: Thu, 14 July 2005
Skąd: Lubliniec , Gliwice





CYTAT(mlody2788 @ Tue, 28 Apr 2009 - 01:24) *
U mnie rzeźba, troche zabawy z tym było i masa poprawek smile.gif



Ej Lechu nie zawsze jest problem ... moim zdaniem popełniłes jeden blad ... trza było icek dac do przespawania ... czytaj wlot i wylot po tej samej stronie ... masa problemow odchodzi biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Fiut na rope
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Tue, 28 Apr 2009 - 22:42
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





wiem że mam kibel, okolice 200 km i 420 Nm...
ale sprzęgło i skrzynia na złość niektórym bardzo bardzo daje rady...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Wed, 29 Apr 2009 - 08:56
Post #37









CYTAT(Brevis @ Tue, 28 Apr 2009 - 22:38) *
Ej Lechu nie zawsze jest problem ... moim zdaniem popełniłes jeden blad ... trza było icek dac do przespawania ... czytaj wlot i wylot po tej samej stronie ... masa problemow odchodzi biggrin.gif biggrin.gif


Tu masz racje, zawsze to dużo mniej roboty ale na razie zostawiam tak jak jest smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CINEK_
post Wed, 29 Apr 2009 - 10:57
Post #38


Super User
Dołączył: Sun, 28 December 2003
Skąd: Gliwice





CYTAT(mlody2788 @ Wed, 29 Apr 2009 - 08:56) *
Tu masz racje, zawsze to dużo mniej roboty ale na razie zostawiam tak jak jest smile.gif


Dodatkowo masz mniejszą pojemność układu więc i turbo minimalnie szybciej będzie wstawać.
Pozdro


--------------------
WWW.CINSOFT.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mlody2788_*
post Wed, 29 Apr 2009 - 11:06
Post #39









CYTAT(CINEK_ @ Wed, 29 Apr 2009 - 10:57) *
Dodatkowo masz mniejszą pojemność układu więc i turbo minimalnie szybciej będzie wstawać.
Pozdro


Wiem wiem, ale jakoś to rozwiązanie przypadło mi do gustu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 17:30