Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Golf Mk4 1.8T, Stage 1
Bullitt
post Thu, 04 Dec 2008 - 00:46
Post #21


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





znaczy co? To co jest teraz ma za dużego laga?

Za trakcje odpowiada zawias i szpera- tak przypominam bo widzę, że zaczynamy powoli mylić pojęcia....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Dec 2008 - 00:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Stf
post Thu, 04 Dec 2008 - 01:06
Post #22


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





znaczy to, że teraz 280Nm nie wymaga specjalnej troski, w sensie mały wiatraczek -> znikomy jak to niektórzy mówią jeb.

co do trakcji na wyjściu to proszę Cię... wspominałem o paleniu laka na 2 biegu na gt28rs a nie o oczywistym szperunku itp...


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Thu, 04 Dec 2008 - 22:30
Post #23


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Acha.

Ale czy ty aby na pewno wiesz o co Ci chodzi?




--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kunio
post Thu, 04 Dec 2008 - 22:56
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 August 2005
Skąd: MMZ





ma eliminatora w domu, a jezdzi na jakiejs hybrydzie, ehh... starzejesz sie stary ;P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf
post Thu, 04 Dec 2008 - 23:37
Post #25


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





Bullitt szpery nie ma i nie będzie (na razie). Jest gtrs. Jak zrobić żeby było dobrze a nie łapać pobocze każdym wyjściem? Jest negatyw, zbieżność ujemna, anti roll, spięta belka, twardy tył. O co Ci chodzi? Nie chce pakować 400Nm bo nie ma szpery, więc widzę to w niższym doładowaniu ale dłużej utrzymanym - gtrs chyba może utrzymać z 0,8bar do ok 6500 - 6700?? To powinno wystarczyć na 240-260km przy stałych 290-320Nm.

Kunio - kompletują się pozostałe graty.


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czapu
post Fri, 05 Dec 2008 - 01:11
Post #26


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 June 2007
Skąd: Los Angeles





nie wiem po co gtrs na 240-260KM...

ale z tym ze koszta przeróbki na K04 a na gtrs są podobne to się zgadzam z doświadczenia wink.gif

0,8bar do tych obrotów to i K04 utrzyma więc gtrs napewno

pzdr


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf
post Fri, 05 Dec 2008 - 01:43
Post #27


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 January 2008





po co pakować k04 jak można gtrs'a ?
po co dusić małą jak można lekko dmuchać większą ?
a jak będzie potrzeba 280-300km to zrobi się remap. przy zestawie z k04 trzeba zaczynać wszystko od nowa...

nie kumam o co Wam chodzi ? co jest w tym dziwnego ? Wstawać też powinien od ok. 3-3,3 tyś obr więc lag vs k04 nie powinien być dramatycznie gorszy.


--------------------
Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MACH
post Fri, 05 Dec 2008 - 09:23
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Warszawa





k04 dmuchajace na ~260KM bedzie dawac przeciez znacznie wyzsza temperature, a o to przeciez nie chodzi.
szczegolnie jak sie autem kreci wokol pacholka to chlodzenie IC nie jest tak wydaje jak sie kladzie pelna lyche na cwiartke i czeka az sie meta zblizy.
na wiekszym turbo mniej dmuchajacym bedzie mniejsza temp powietrza, jak i sprezarki co za tym idzie oleju... itd itd a z tego co czytam w pierwszym poscie STF'owi chodzi rowniez o to zeby obnizyc temp oleju i generalnie obciazenie silnika wynikajace z jezdzenia po winkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf1
post Wed, 29 Jul 2009 - 09:51
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: WA





piszę cokolwiek, bo chciałbym się dowiedzieć na jakich ustawieniach latacie po rozecie ? Głównie chodzi mi o fwd - negatywy przód/tył, rozbieżność, ciśnienie? Bo ciężko jest przełamać 1:20s :/
Oraz pytanie -> czy ktoś jeździł/zna opony pirelli corsa ? Jak to się ma do r888 ?

ps. kilka pierdół które wjechało już jakiś czas temu:





ponadto maska karbon i kilka sztywniejszych elementów zawieszenia.

radom z zeszłego weekendu:




--------------------
2.0t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 30 Jul 2009 - 09:41
Post #30


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Stf1 @ Wed, 29 Jul 2009 - 09:51) *
na jakich ustawieniach latacie po rozecie ? Głównie chodzi mi o fwd - negatywy przód/tył, rozbieżność, ciśnienie? Bo ciężko jest przełamać 1:20s :/


no wiesz jak do tej pory to 280 FWD konny TypeR, + jakiś civic i rajdówka złamały 1:20 w ośce na rozecie więc postawiłes sobie dość wysoko poprzeczke smile.gif




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Thu, 30 Jul 2009 - 09:43
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





1:20.19 już zrobił więc niewiele brakuje


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 30 Jul 2009 - 11:00
Post #32


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(rasta_fkp @ Thu, 30 Jul 2009 - 09:43) *
1:20.19 już zrobił więc niewiele brakuje


więc wynik jest naprawde dobry jak na 220KM golfa IV, nawet mimo tych modów, ale to głównie dlatego że Stf ogarnia fajere...

nikt raczej nie powie jak ustawić golfa, trzeba raczej samemu próbować metodą prób..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf1
post Thu, 30 Jul 2009 - 11:13
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: WA





CYTAT(cowboy @ Thu, 30 Jul 2009 - 11:00) *
więc wynik jest naprawde dobry jak na 220KM golfa IV,
nikt raczej nie powie jak ustawić golfa, trzeba raczej samemu próbować metodą prób..


1. ~200km.

2. nie chodzi mi o golfa. tylko o podobne fwd. z tego co mi się obiło to miniac np. wystąpił tam na mocnych negatywach.3st ?? Wróbel ponadto twierdzi, że 2,5bara to wystarczająco w 235/40/18 a ja czułem że opona jednak jeszcze kładzie się na dohamowaniu w łuku -> obenie 1st w negatywie :/

3. Kto to jest ta Ania, która robi takie czasy Type-r'em i evo po mokrym ?


--------------------
2.0t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 30 Jul 2009 - 11:16
Post #34


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Stf1 @ Thu, 30 Jul 2009 - 11:13) *
2. nie chodzi mi o golfa. tylko o podobne fwd. z tego co mi się obiło to miniac np. wystąpił tam na mocnych negatywach.3st ?? Wróbel ponadto twierdzi, że 2,5bara to wystarczająco w 235/40/18 a ja czułem że opona jednak jeszcze kładzie się na dohamowaniu w łuku -> obenie 1st w negatywie :/


podobny FWD to bedzie golf, każde innne auto FWD moze sie zupełnie inaczej zachowywać z uwagi na geometrie zawieszenia, rozkład mas itd

moze idź za rada Wróbla i daj mniejsze cisnienie w oponach ale za to wiekszy negatyw... w ogóle co Wróbel zeznawał, da sie jeszcze techniką coś urwac na tym setupie ?




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stf1
post Thu, 30 Jul 2009 - 12:35
Post #35


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 June 2006
Skąd: WA





obecnie 1st to max co można "naciągnąć" na tym co jest. dalej - to już CP. Co do urwania to okaże się w przyszłym tygodniu, ale generalnie raczej kosmetyka...


--------------------
2.0t
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:15