![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
znaczy co? To co jest teraz ma za dużego laga?
Za trakcje odpowiada zawias i szpera- tak przypominam bo widzę, że zaczynamy powoli mylić pojęcia.... -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
znaczy to, że teraz 280Nm nie wymaga specjalnej troski, w sensie mały wiatraczek -> znikomy jak to niektórzy mówią jeb.
co do trakcji na wyjściu to proszę Cię... wspominałem o paleniu laka na 2 biegu na gt28rs a nie o oczywistym szperunku itp... -------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Acha.
Ale czy ty aby na pewno wiesz o co Ci chodzi? -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 August 2005 Skąd: MMZ ![]() |
ma eliminatora w domu, a jezdzi na jakiejs hybrydzie, ehh... starzejesz sie stary ;P
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
Bullitt szpery nie ma i nie będzie (na razie). Jest gtrs. Jak zrobić żeby było dobrze a nie łapać pobocze każdym wyjściem? Jest negatyw, zbieżność ujemna, anti roll, spięta belka, twardy tył. O co Ci chodzi? Nie chce pakować 400Nm bo nie ma szpery, więc widzę to w niższym doładowaniu ale dłużej utrzymanym - gtrs chyba może utrzymać z 0,8bar do ok 6500 - 6700?? To powinno wystarczyć na 240-260km przy stałych 290-320Nm.
Kunio - kompletują się pozostałe graty. -------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 08 June 2007 Skąd: Los Angeles ![]() |
nie wiem po co gtrs na 240-260KM...
ale z tym ze koszta przeróbki na K04 a na gtrs są podobne to się zgadzam z doświadczenia ![]() 0,8bar do tych obrotów to i K04 utrzyma więc gtrs napewno pzdr -------------------- |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
po co pakować k04 jak można gtrs'a ?
po co dusić małą jak można lekko dmuchać większą ? a jak będzie potrzeba 280-300km to zrobi się remap. przy zestawie z k04 trzeba zaczynać wszystko od nowa... nie kumam o co Wam chodzi ? co jest w tym dziwnego ? Wstawać też powinien od ok. 3-3,3 tyś obr więc lag vs k04 nie powinien być dramatycznie gorszy. -------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
k04 dmuchajace na ~260KM bedzie dawac przeciez znacznie wyzsza temperature, a o to przeciez nie chodzi.
szczegolnie jak sie autem kreci wokol pacholka to chlodzenie IC nie jest tak wydaje jak sie kladzie pelna lyche na cwiartke i czeka az sie meta zblizy. na wiekszym turbo mniej dmuchajacym bedzie mniejsza temp powietrza, jak i sprezarki co za tym idzie oleju... itd itd a z tego co czytam w pierwszym poscie STF'owi chodzi rowniez o to zeby obnizyc temp oleju i generalnie obciazenie silnika wynikajace z jezdzenia po winkach. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
piszę cokolwiek, bo chciałbym się dowiedzieć na jakich ustawieniach latacie po rozecie ? Głównie chodzi mi o fwd - negatywy przód/tył, rozbieżność, ciśnienie? Bo ciężko jest przełamać 1:20s :/
Oraz pytanie -> czy ktoś jeździł/zna opony pirelli corsa ? Jak to się ma do r888 ? ps. kilka pierdół które wjechało już jakiś czas temu: ![]() ![]() ponadto maska karbon i kilka sztywniejszych elementów zawieszenia. radom z zeszłego weekendu: ![]() ![]() -------------------- 2.0t
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
na jakich ustawieniach latacie po rozecie ? Głównie chodzi mi o fwd - negatywy przód/tył, rozbieżność, ciśnienie? Bo ciężko jest przełamać 1:20s :/ no wiesz jak do tej pory to 280 FWD konny TypeR, + jakiś civic i rajdówka złamały 1:20 w ośce na rozecie więc postawiłes sobie dość wysoko poprzeczke ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
1:20.19 już zrobił więc niewiele brakuje
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
1:20.19 już zrobił więc niewiele brakuje więc wynik jest naprawde dobry jak na 220KM golfa IV, nawet mimo tych modów, ale to głównie dlatego że Stf ogarnia fajere... nikt raczej nie powie jak ustawić golfa, trzeba raczej samemu próbować metodą prób.. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
więc wynik jest naprawde dobry jak na 220KM golfa IV, nikt raczej nie powie jak ustawić golfa, trzeba raczej samemu próbować metodą prób.. 1. ~200km. 2. nie chodzi mi o golfa. tylko o podobne fwd. z tego co mi się obiło to miniac np. wystąpił tam na mocnych negatywach.3st ?? Wróbel ponadto twierdzi, że 2,5bara to wystarczająco w 235/40/18 a ja czułem że opona jednak jeszcze kładzie się na dohamowaniu w łuku -> obenie 1st w negatywie :/ 3. Kto to jest ta Ania, która robi takie czasy Type-r'em i evo po mokrym ? -------------------- 2.0t
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
2. nie chodzi mi o golfa. tylko o podobne fwd. z tego co mi się obiło to miniac np. wystąpił tam na mocnych negatywach.3st ?? Wróbel ponadto twierdzi, że 2,5bara to wystarczająco w 235/40/18 a ja czułem że opona jednak jeszcze kładzie się na dohamowaniu w łuku -> obenie 1st w negatywie :/ podobny FWD to bedzie golf, każde innne auto FWD moze sie zupełnie inaczej zachowywać z uwagi na geometrie zawieszenia, rozkład mas itd moze idź za rada Wróbla i daj mniejsze cisnienie w oponach ale za to wiekszy negatyw... w ogóle co Wróbel zeznawał, da sie jeszcze techniką coś urwac na tym setupie ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 June 2006 Skąd: WA ![]() |
obecnie 1st to max co można "naciągnąć" na tym co jest. dalej - to już CP. Co do urwania to okaże się w przyszłym tygodniu, ale generalnie raczej kosmetyka...
-------------------- 2.0t
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 01:15 |