![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 June 2004 Skąd: wodzisław ![]() |
ja tam nigdzie nie widzę żeby powyżej było napisane b16a . ... więc Kuba który blok wybrałeś do tego setupu ? ![]() dzisiaj moze byc b16a jutro b16b? cały Kuba nie nadarzysz ![]() -------------------- civic only for track
www.facebook.com/EVORART |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie wiem jak to jest, ale po tych wszystkich silnikach najbardziej kreca mnie drobne sprawy....
..jak np. gotowa nowa elektryka. Za rok na sylwestra uzyje go jak kolorofonu ![]() Co do silnika to jak zwykle megamix, ale niczego poza zaworami z b16b nie ma ![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Bullitt mial kiedys polozona kierownice i tak mocno cofniety fotel w MINI, ze gdyby sie uparl to moglby smigac jak Hightower w Akademi Policyjnej ![]() hehe ![]() Tak było. No prawie. Jedynym fotelem sportowym dostępnym od reki ( w tamtych czasach), który pasował do klaustrofobicznego mini był bi marco (ten najtańszy do malucha). Kazdy inny (nop ten o jeden większy) juz się nie mieścil ze względu na za szerokie oparcie dla barków. teraz jak na to patrze to mając 196 cm oraz + kilkanascie kilo do setupu jaki miałem jak jeździlem MINI- no way aby wlazł do tego fotela i gdzies tym samochodem dojechał. A na pewno jak bym już się zmusil i wlazł to bym z tego nie wylazł. A jexdziło sie swego czasu miniakiem nad morze i w góry na narty... hehe. Zajebiste auto- mam do niego bardzo wiele sentymentu. Dlatego tak kibicuje temu projektowi!! -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 April 2008 ![]() |
Nie wiem jak to jest, ale po tych wszystkich silnikach najbardziej kreca mnie drobne sprawy.... ..jak np. gotowa nowa elektryka. Za rok na sylwestra uzyje go jak kolorofonu ![]() Co do silnika to jak zwykle megamix, ale niczego poza zaworami z b16b nie ma ![]() Hehe a moglem wpasc troche pozniej to bym sie na jakies atrakcje zalapal ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
User Dołączył: Mon, 26 May 2008 ![]() |
Przedstawione zdjęcia nie oddają jak wiele pracy włożone jest w ten samochodzik.
Gratuluje! Super! Może kiedyś zobaczę go na żywo.... |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Trochę czasu zeszło, auto swoje odstało, by pięknej letniej nocy wyjechać na długo wyczekiwany testdrive.
![]() pierwsze wrażenia - BRAK HAMULCÓW! ![]() ![]() ![]() ![]() były jednak tak słabe, że autentycznie trzeba było tam zajrzeć. Całe szczęście zablokował się tylko jednokierunkowy zawór serwa i teraz z cała odpowiedzialnością mogę napisać... TO NADAL NIE HAMUJE ![]() ![]() ![]() dość kontrowersyjna okazała się być również "propozycja amerykanów" na dopuszczalny maksymalny skręt auta. Był on wprawdzie idealny na lekkie łuki 6pasmowej autostrady, ale wjazd do garażu był możliwy już na 33razy ![]() ![]() ![]() teraz kiedy już mogłem sobie poskręcać... wyszło na to że nie mam specjalnie na to wpływu.. każde dodanie gazu, już nie wspominając na załączonym VTEC'u i naprawdę ciężko trafić w "czarne". ![]() Z jedną ręką na kierownicy to możesz sobie.... zapozować do zdjęcia ![]() ![]() wypad na geometrię i wychodzi na to że przednie koła są ustawione zaskakująco dobrze, tył trochę gorzej, ale dla MINI fabryczne tolerancje są podawane w "kwadransach" ![]() ![]() na "szarpakach" okazało się, że podłoga oryginalna MINI do której jest przykręcona maglownica jest z tak cienkiej i niesztywnej blachy, że cała MOCNO się wygina podczas przyśpieszeń... już w serii musiało to być problemem, gdyż jeszcze nigdy nie widziałem tak dużej rozpiętości i tak dużej rozbieżności dla ustawień fabrycznych. Aktualnie rozbieramy przód by wyeliminować (jak myślę) te ostatnie niedopieszczenie i powracam na drogę dręczyć szybkie fury ![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
sprawdzcie tylny wozek tez
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
a co do hampli to mozesz wrzucic 4ro tloczkowe zaciski z austina metro na wentylowanych tarczach lub kupic zaciski alu tez 4ro tlokowe
jak malo to sa i 6cio tloczkowe ![]() |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Chłopaki pewnie pieją z zachwytu hehe ![]() No lepiej piać z zachwytu jak ze strachu ![]() CYTAT ps. jak już wszystko skończysz to ja z tobą na kresce nie staję ![]() pozdro Ja myślę... byłby to bratobójczy pojedynek ![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
User Dołączył: Sat, 01 December 2007 Skąd: Poznań,Iława ![]() |
Widze,że mamy takie same papcie na przedzie - daj znać jak sie srawują bo ciągle nie moge sie przełamać i je załozyć i jeżdże na 195/580/15...Czekamy na filmik ONBOARD
![]() |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Widze,że mamy takie same papcie na przedzie Które "papcie"? Jeżdżę na 175/50 R13 ![]() ![]() Z ostatnich wieści.. to Mini dostało wspornik maglownicy, który będzie ją teraz mocował do ramy silnika. Nazwa robocza - trakszyn miniBAR ![]() ![]() Taki filmik ku przestrodze dla tych co chcą silnik Coswortha do syrenki, EVO do trabanta, czy ITR do MINI... ...czasem karoseria auta "nie nadąża" ![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
papierowe auto
![]() -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Londyn ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
User Dołączył: Sat, 01 December 2007 Skąd: Poznań,Iława ![]() |
Hehe mówie o tych z ostatnich fotek...
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Mały updejt
Dopiero teraz udało mi się zakupić opony na których auto nie mieli w miejscu na 3cim biegu.. a co najważniejsze - NARESZCIE jeździ prosto! ![]() ![]() Advan A048 i dopiero był sens wjeżdżać na rolki ![]() ![]() Na razie nie przekraczam 10tys, ale jest już bliżej jak dalej - oceńcie sami ![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Wszystko fajnie, ale spec'u silnika pewnie i tak nie zdradzisz
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 03 January 2007 Skąd: www.ProTires.pl ![]() |
Miniac, gdzie dorwales te A048?
-------------------- Opony UHP, Semi-slick, Slick - rajdowe i wyścigowe BFGoodrich, Michelin, Kumho, Avon, MaxSport, Toyo, Yokohama, Pirelli i inne!
www.ProTires.pl - opony dla tych, dla których jazda jest czymś więcej...! |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 10 January 2007 Skąd: Kielce ![]() |
szkoda ze nie 12 tki :-)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:03 |