Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Mini VTEC, FastCar +10000rpm
pawel934
post Sun, 30 Nov 2008 - 15:50
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Fri, 10 November 2006
Skąd: Warszawa WN





Jaki cichociemny! Musi nieźle zamiatać.

Mam nadzieję, że z takim silnikiem z przodu nie będzie robił czegoś takiego, jak ten na końcu filmu:


biggrin.gif


--------------------
"If in doubt, flat out" Colin McRae

Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 30 Nov 2008 - 15:50
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
artbull
post Sun, 30 Nov 2008 - 16:55
Post #22


Rookie
Dołączył: Sat, 29 November 2008
Skąd: Darłowo





Super projekt biggrin.gif
Ciekawe jakie osiągi przy tej masie i mocy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Sun, 30 Nov 2008 - 18:00
Post #23


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Projekt Super. Gratuluję.

Pytanie- czemu nie skorzystałeś z gotowych podzespołów? Np. rama? Nie ma gdzieś czegoś takiego do kupienia w UK?

Jeszcze raz super!


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Radekb351
post Sun, 30 Nov 2008 - 20:12
Post #24


Rookie
Dołączył: Sun, 26 October 2008





Pogratulować pomysłu. wink.gif


--------------------
[center]VW Golf 1.8 GT
[/center]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Mon, 01 Dec 2008 - 00:13
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





bardzo fajny projekt gratuluje, w Polsce już jeździ podobny ale z 1,8T

http://video.google.pl/videosearch?q=mini+...emb=0&aq=f#


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrek01
post Mon, 01 Dec 2008 - 11:08
Post #26


Rookie
Dołączył: Sun, 02 November 2008





Miniac przeznaczenie auta to tor/drag?

gratuluje projektu, pionierski i dokładnie zrobiony.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miniac
post Mon, 01 Dec 2008 - 12:45
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Dzieki za wszystkie pozytywne opinie. Tym bardziej ze plyna tez od osob od ktorych bym ich sie nie spodziewal huh.gif Moze to takie MINI pojednanie? rolleyes.gif

Caly zestaw kupilem w USA, jako gotowy 'bolt-on', ale mocno narazil bym sie ludziom ktorym zawdziewczam obceny stan, gdybym chociazby w najmniejszym stopniu sugerowal, ze tam cokolwiek pasowalo... laugh.gif

Przeznaczenie tego auta to czysty LansCruise'ing i StreetRacing.. (aktualnie jest to moze "forumowo niepoprawne", ale ja tam jestem z tego dumny i do tego wlasnie ma mi sluzyc ten samochod wink.gif )

Z seryjnym silnikiem ITR takie MINI robi 12.2 na 1/4mili, wiec tu moze byc troche lepiej, aczkolwiek to co widzialem na YT, to wcale mowy mi nie odebralo.. ot takie szybsze Mini

W stosunku do seryjnej masy (ok 630kg) udalo sie pewnie urwac jakies 40-50kg. Sam flipfront wazy raczej tyle samo co ori przod, ale zdecydowanie lzejsza jest rama no i sam silnik, ktory w oryginale ma blok i glowice z zeliwa.

btw.. bardziej niz na osiagi, licze na takie efekty akustyczne podczas jazdy cool.gif



--------------------
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SSkowronPL
post Mon, 01 Dec 2008 - 18:37
Post #28


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 May 2006
Skąd: Olsztyn





masakrator jakiś huh.gif zacnie!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Mon, 01 Dec 2008 - 19:32
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





Rewelacja!
Widzialem juz Mini z B16A2 z tylu, ale B "cos" C "cos" smile.gif z przodu tez brzmi hardcore'owo.
Czekam na jazde probna. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wielki
post Mon, 01 Dec 2008 - 20:33
Post #30


Super User
Dołączył: Tue, 16 November 2004
Skąd: W-wa





... nigdy bym się nie spodziewał ż,e jeden z najmocniejszych wolnossących b-serii będzie jeździł w mini ....
świetny niszowy projekt gratuluje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wizard
post Mon, 01 Dec 2008 - 22:24
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 March 2007
Skąd: Gliwice/Rybnik





Pełne zaskoczenie ohmy.gif . Przyznam, że bardzo odważny projekt. Akustycznie miażdży, osiągami pewnie też. Zastanawiam się jak z trakcją w tak lekkim, mocnym FWD. Fun z jazdy zapewne bezcenny tongue.gif


--------------------
200KM/290Nm/1088kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MuMineQ
post Mon, 01 Dec 2008 - 22:27
Post #32


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 April 2005
Skąd: Gorzów Wlkp.





CYTAT(Bullitt @ Sun, 30 Nov 2008 - 17:00) *
Projekt Super. Gratuluję.

Pytanie- czemu nie skorzystałeś z gotowych podzespołów? Np. rama? Nie ma gdzieś czegoś takiego do kupienia w UK?

Jeszcze raz super!


Ceny widziałem od 2 do 2,5k $ na minimania.com zależy B,D,K seria, pewnie taniej wyjdzie zrobic jednak...

bo ich jakość...

CYTAT
Caly zestaw kupilem w USA, jako gotowy 'bolt-on', ale mocno narazil bym sie ludziom ktorym zawdziewczam obceny stan, gdybym chociazby w najmniejszym stopniu sugerowal, ze tam cokolwiek pasowalo... laugh.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gumis2000
post Tue, 02 Dec 2008 - 00:07
Post #33


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 January 2004
Skąd: warszawa





GRATULACJE


--------------------
GUMIS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adanus
post Fri, 05 Dec 2008 - 11:45
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 June 2004
Skąd: wodzisław





GRATULUJE

w końcu projekt wyjechal na ulice. jestem ciekaw jak bedzie z przeniesieniem mocy na kółeczka, ale mysle ze sobie z tym poradzisz. Licze na jazde na prawym fotelu tongue.gif

HARDCORE MINI


--------------------
civic only for track
www.facebook.com/EVORART
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Sun, 07 Dec 2008 - 13:52
Post #35


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





wow i jeszcze raz wow ! zajebiscie przygotowany samochodzik ! chcialbym miec taki na weekendowe killowanie chamow ruszajacych spod klubow na spalonym laku wink.gif


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konrad K_2
post Tue, 09 Dec 2008 - 09:46
Post #36


User
Dołączył: Wed, 10 January 2007
Skąd: Kielce





CYTAT(pawel934 @ Sun, 30 Nov 2008 - 15:50) *
Mam nadzieję, że z takim silnikiem z przodu nie będzie robił czegoś takiego, jak ten na końcu filmu:


ten silnik z integry pewnie jest z 20 kilo lżejszy niz orginalny miniakowski

Fajniutkie mini i czeka moze na jakąs okazej na spotkanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Tue, 09 Dec 2008 - 10:48
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT(Konrad K_2 @ Tue, 09 Dec 2008 - 09:46) *
ten silnik z integry pewnie jest z 20 kilo lżejszy niz orginalny miniakowski

Chyba żartujesz troszeczkę laugh.gif Silnik z mini to rękami wyciągam i to razem ze skrzynią wink.gif (no dobra, nie próbowałem, ale nie jest to ciężki silnik)

Projekt fantastyczny, jakiś wysyp pojechanych miniaków!


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Konrad K_2
post Tue, 09 Dec 2008 - 11:17
Post #38


User
Dołączył: Wed, 10 January 2007
Skąd: Kielce





CYTAT(Marlon @ Tue, 09 Dec 2008 - 10:48) *
Chyba żartujesz troszeczkę laugh.gif Silnik z mini to rękami wyciągam i to razem ze skrzynią wink.gif (no dobra, nie próbowałem, ale nie jest to ciężki silnik)

Projekt fantastyczny, jakiś wysyp pojechanych miniaków!


kurcze mam 3 silniki z mini o wszystkie waża jak kamienne bloki - moj 1.4 gtt z 5 tki z całym osprzetem jest lzejszy niz goły miniakowski (ze skrzynia)

wiekszość 4 cylindrowców bez plynów i osprzetu wyciagasz rekami , wiekszymi czy mniejszymi :-)

zresztą sam MINIAC napisał "W stosunku do seryjnej masy (ok 630kg) udalo sie pewnie urwac jakies 40-50kg. Sam flipfront wazy raczej tyle samo co ori przod, ale zdecydowanie lzejsza jest rama no i sam silnik, ktory w oryginale ma blok i glowice z zeliwa."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miniac
post Wed, 10 Dec 2008 - 12:36
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(Marlon)
Chyba żartujesz troszeczkę Silnik z mini to rękami wyciągam i to razem ze skrzynią wink.gif (no dobra, nie próbowałem, ale nie jest to ciężki silnik)


Marlon nie wiem co bierzesz, ale mnie na to nie stac wink.gif Za czasow licealno/garazowych zawsze wabilem na browar minimum dwie osoby do pomocy przy wyjeciu silnika

A ze projekt sie podoba (dzieki, dzieki), to wrzuce jeszcze krotkie fotostory:

takiego go dostrzeglem


pierwszy przeglad utwierdzil mnie w przekonaniu.. tak tak.. mimo lat to ciagle stricte sportowy sprzet


..bo w koncu hamulce AP 'Racing'


wydech dużo grubszy od kciuka

zawieszenie wyczynowe typu "springless"


testy drogowe wypadly znakomicie..


..no ale niestety wizyta na hamowni mocno rozczarowala... z deklarowanej przez producenta mocy ucieklo 7koni angry.gif


robilem co moglem z gaznikiem, iglami, aparatem, ale niestety nie udalo sie przelamac bariery 5 dyszek dry.gif


no trudno.. "z tej maki chleba nie bedzie".. odstawilismy auto do garazu... ale tam wyglad jakos "nieswojo"...


...padl pomysl by sprzedac - bylo paru ogladajacych, ale kazdemu "cos" w tym MINI nie pasowalo.. a to ze malo miejsca na nogi..


.. a to ze na glowe..


powrot i inspiracja do modyfikacji przyszla niespodziewanie...


..a kazdy Hondziarz wie, ze 8'mego.. VTEC'a biggrin.gif


no i sie zaczelo... plany byly gruube (jak to zawsze plany biggrin.gif )


prezentacje, sponsorzy...


..telewizja, wywiady..


.. i jakos to poszlo





pierwsze komisyjne urwanie przodu


specjalistyczna pomoc wykonczeniowa ze strony ECC wink.gif


"nowa rama" poszla faktycznie jak po masle... niektorzy juz pewnie wtedy kombinowali "hmm.. Mini VTEC.. nic mnie juz tutaj nie zaskoczy... no moze jeszcze jakis wariat z Honda 4x4... ale to przeciez nierealne..." wink.gif


silnik pasi.. to naprawde moze sie udac.. tylko ten ciagly brak czasu mellow.gif


Mini trafilo pod "szelest" w oczekiwaniu na ponowne odkrycie...


..ktore mialo miejsce po 12 miesiacach w firmie Motive


tam wlasnie powstal aktualny przod auta


oraz sporo pracy przy karoserii po roku stania


taki "face lifting" w znaczeniu doslownym


teraz przezimuje sobie w garazu, a na wiosne "sie pojezdzi"


Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarosz19
post Wed, 10 Dec 2008 - 19:37
Post #40


User
Dołączył: Sat, 22 December 2007
Skąd: WLKP





super projekt:)


--------------------
Samochód jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą, tuning podstawą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 01:35