![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Taka skrzynia napewno nie będzie miala łatwego życia przy zmianie biegów przy 6k rpm 6k? To co to za honda? diesel? ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Dramatyzujesz - jakoś ludzie wkładają K20 typerowe do CRVki i jeżdzą i uturbione CRV'ki i nie ma ze skrzyniami problemów. Problemy się robia powyżej 8000rpm.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
User Dołączył: Sun, 10 August 2008 ![]() |
6k? To co to za honda? diesel? ![]() Masz racje, że mało ![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Do odcięcia... Skoro to twoja pierwsza Honda i nie wiesz ogólnie o nich zbyt wiele to staraj się nie doradzać :/ Jeszcze ktoś Cie posłucha.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 November 2004 Skąd: Warsaw ![]() |
Do odcinki
![]() GrOOby pierwszy |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
User Dołączył: Sun, 10 August 2008 ![]() |
Nie doradzam nic nikomu. Poprostu zaciekawiłem sie tym napedem i zapytałem.
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 April 2008 ![]() |
Troche odswiezymy bo cos sie juz tam zaczelo sie dziac
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jak na razie wszystko idzie w miare sprawnie. Jedynym problemem jak do tej pory była skrzynia biegów, do której trzeba dorobic łapy. Najwiekszym zmartwieniem napewno bedzie zbiornik paliwa. Jak bedzie najlepiej tego jeszcze nie wiem. Koncepcji jest kilka. |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 April 2008 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Auto juz "na kołach", jednak jeszcze sporo pracy. Okazało się, ze rzeczy, ktore teoretycznie miały stanowic problem nie były nim wcale, a to co powinno pasowac to niestety trzeba rzezbic. Problemy prawdopodobnie dopiero teraz sie zaczna. "Kuriozalnie... latwiej jest w tym setupie zrobic naped na tyl jak na przod" ![]() |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 August 2006 Skąd: srmm ![]() |
No to rób honde RWD, tego w PL chyba jeszcze nie było:)
-------------------- www.srmm.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 27 October 2005 Skąd: Krakow ![]() |
problem w slabych oskach, widzialem te bustera i takie patyczki lekko
-------------------- Accord CL7
www.promotormocy.pl |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
problem w slabych oskach, widzialem te bustera i takie patyczki lekko dałoby radę dorobić zapewne mocniejsze... ile w ogóle taki napęd wytrzyma? OT: Honda RWD już jest ![]() ![]() -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 April 2008 ![]() |
Nikon 4x4 civicow w PL i do tego turbo tez za duzo nie ma
![]() Sane a ile wytrzyma to sie okaze ![]() |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
jest pełno S2000 i pewnie pare NSXów w PL, w temacie Hondy RWD.
Projekt mi się podoba. -------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 August 2006 Skąd: srmm ![]() |
Nie sprecyzowałem swojej wypowiedzi i to się zemściło. Chodziło mi o RWD civica
-------------------- www.srmm.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 April 2008 ![]() |
Kolejne zdjecia szpiegowskie... Udałem sie dzisiaj, aby obejrzec jeszcze samochod na podnosniku. No i sie spoznilem
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Do zrobienia zostało jeszcze: zrobienie i zalozenie wydechu, zamontowanie i podlaczenie wybieraka biegów, wywazenie wału no i poczekanie na 2 czesci z ASO (podejrzewam, ze troche sie z tym zejdzie) |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 April 2005 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Jakiś taki ten projekt... mało rzeźby, problemów... zawiodłeś niektórych
![]() |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
jakoś nisko ten dyfer
![]() |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
foto od bustera bylo robione na uskoku chodnika. W rzeczywistosci jest on wyzej niz niektorzy maja zderzaki, a juz napewno wyzej od miski olejowej. Rozumiem ze widok tylnego dyfra sie jeszcze poprostu w civic'u nie opatrzyl i "bije" po oczach
![]() Tutaj na plaskim. ![]() ![]() zeby to zobaczyc trzeba "klekac do dyfra" ![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 April 2008 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 April 2005 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Chyba przydałoby sie wystrugac troche inny drążek... na wygodny to on nie wygląda.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 14 September 2025 - 21:24 |