Shoutbox 0 nowych PW 


10 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Honda civic coupe VI gen Turbo, Projekt 4x4 rtsi rusza
Miniac
post Sun, 02 Nov 2008 - 21:40
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Tak !markosik.. z tego co widzialem, ma bak/pompy, wybierak, wahacze, belki, wal, przewody, oslony, miske olejowa i lapy skrzyni - pomysl czasem ze dostep do internetu stal sie ostatnimi laty dosc powszechny biggrin.gif

Naped 4WD do hondy jest mozliwie najprostszy jaki mozna sobie wyobrazic. Dodatkowe walek wspolpracuje z wiencem dyferencjalu, by przez przekladnie katowa doprowadzac naped na wal. Takie rozwiazanie bez dyfra to bardzo duze uproszczenie, gdyz jedyna czescia ktora DOLACZA naped na tyl jest sprzeglo wiskotyczne na wale przekazujace moment w przypadku uślizgu PRZEDNIEJ osi. Czym to sie rozni od 90% napedow? No tym ze naped na przod jest ZAWSZE z ta sama predkoscia, a tylko jak trzeba, jest "miekko" wyrownywana predkosc kol tylnych. Nie ma mozliwosci zeby tyl krecil sie szybciej jak przod, wiec zadnych "slizgow", "boczurow" z takim napedem nie uswiadczysz... sorry. Za to gdyby chciec to przystosowac do dragu to rewelcja, bo nie musimy inwestowac w mocne centralne szpery czy spoole.. bo poprostu mamy to w serii! (btw. konwersja na RWD to kwestia godziny). Tylko nie o to w tym projekcie chodzi. Auto po konwersji nie bedzie szybsze na 1/4 mili przy idealny torze.. nie zrobi tez rekordu na poznaniu, czy laprace'sie. Chodzi glownie o STABILNOSC i STALOSC osiagow w roznych warunkach. Co z tego ze ten civic teraz na zawodach moze robic 13tki, gdy podczas lekkiego deszczu potrafi zerwac przyczepnosc na 3ce podczas wyprzedzania dry.gif W formie seryjnej ten naped do wyczynu sie nie nadaje, ale prostota przerobki powoduje, ze chetnie Mackowi w tym pomysle pomoge cool.gif


--------------------
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 02 Nov 2008 - 21:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
!markos
post Sun, 02 Nov 2008 - 21:53
Post #22


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





no to git jesli wszystko jest, buster nic nie pisal. powodzenia zycze, niemniej jednak nadal uwazam, ze ciecie budy (bo bez tego sie nie obejdzie, prawda?) to dlubanina nie warta efektu posiadania chwilowo dolaczanego napedu na tylne kola.

doskonale wiem, ze dostep do internetu jest powszechny wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
autoR
post Sun, 02 Nov 2008 - 22:03
Post #23


Forum Killer
Dołączył: Sat, 23 June 2007
Skąd: Lublinozouki





Hmmm...chyba widzialem te napędy i baki itd... jakiś czas temu u siebie w garażu rolleyes.gif
Miało to iść własnie do coupe...Bardzo się cieszę, że poskładacie to do kupy, czymam kciuki i w razie jakby co służę pomocą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miniac
post Sun, 02 Nov 2008 - 22:08
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT
iemniej jednak nadal uwazam, ze ciecie budy (bo bez tego sie nie obejdzie, prawda?) to dlubanina nie warta efektu posiadania chwilowo * dolaczanego napedu na tylne kola.


co za malkontent... laugh.gif

* - chwilowego, wiec dokladnie wtedy gdy " inni" - nawiazujac do Twojego podpisu na GG - beda robic piiiiTADADADADApiiiDADADADA biggrin.gif

pozatym znasz kogos kto to robil/zrobil/jezdzi i to nie po neostradzie, ze juz zakladasz stopien trudnosci? bo ja tak rolleyes.gif


--------------------
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROGO
post Sun, 02 Nov 2008 - 22:11
Post #25


Super User
Dołączył: Thu, 29 April 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(Miniac @ Sun, 02 Nov 2008 - 22:08) *
beda robic piiiiTADADADADApiiiDADADADA biggrin.gif


buahahah biggrin.gif laugh.gif

Życzę powodzenia w projekcie i bezawaryjności smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
autoR
post Sun, 02 Nov 2008 - 22:13
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Sat, 23 June 2007
Skąd: Lublinozouki





CYTAT(!markos @ Sun, 02 Nov 2008 - 21:53) *
no to git jesli wszystko jest, buster nic nie pisal. powodzenia zycze, niemniej jednak nadal uwazam, ze ciecie budy (bo bez tego sie nie obejdzie, prawda?) to dlubanina nie warta efektu posiadania chwilowo dolaczanego napedu na tylne kola.

doskonale wiem, ze dostep do internetu jest powszechny wink.gif



A skąd wiesz że trza ciąć budę i rzeźba okrutna?? tongue.gif Czy widziałeś ten układ napędowy?Czy zdajesz sobie sprawę jak wyglądają wachacze? Gdzie są punkty mocowania do nadwozia? I jakie są i czy wogole są róznice pomiędzy 5 i 6 gen. w hądzie(tył zawieszenie)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 02 Nov 2008 - 22:13
Post #27


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





miniac, nie, nie znam. i co, nie trzeba ciac podlogi? wszystko chce pasowac? no to tylko sie cieszyc.

znam roznice miedzy 5 i 6gen jesli chodzi o zawieszenia. nie widzialem jednak na zywca zawiasu z rtsi.

ps.
nie wiem co to neostrada, na szczescie nigdy nie bylem zmuszony z niej korzystac
laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
autoR
post Sun, 02 Nov 2008 - 22:20
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Sat, 23 June 2007
Skąd: Lublinozouki





Bo wiesz podobnie bylo z moim swapem do mojego Gala(Mitsubishi Galant model EAO). 2.5 tt i w 4x4(Legnum VR4). Miało to być awykonalne i niemozliwe. Totalnie inne auta majace wspolne tylko szyby. I wiesz co. Sam montaż silnikowni z napedami to na dobrą sprawę 3-4 dni.(nie za 1 razem biggrin.gif ).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
izzy_rajder
post Sun, 02 Nov 2008 - 22:27
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(!markos @ Sun, 02 Nov 2008 - 22:13) *
znam roznice miedzy 5 i 6gen jesli chodzi o zawieszenia. nie widzialem jednak na zywca zawiasu z rtsi.



Tak? to wymień (google i czas start)
Żartowałem wink.gif

Markos to zdaję się fajny gość, tylko ma taka przypadłość, że jak klika na "odpowiedz" to wchodzi w jakiś dziwny stan podświadomości. Pewnie po kliknięciu "dodaj odpowiedź" nie wie co się działo przez ostatnie kilkanaście sekund ;-)

A co do 4x4, to jakby wsadzić tam taki setup jak miał Javo w EG, czyli ile tam było 350? 400? KM to już będzie szałowo.

pzdr


--------------------
twins on board
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miniac
post Sun, 02 Nov 2008 - 22:28
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(!markos date='Sun, 02 Nov 2008 - 21:13) *
nie, nie znam. i co, nie trzeba ciac podlogi? wszystko chce pasowac? no to tylko sie cieszyc.


nie trzeba nic ciac, ale napewno trzeba pare czesci dorobic. Cale szczescie ze nie ma ich na eBay'u, wiec cos Cie jeszcze zaskoczy biggrin.gif


--------------------
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 02 Nov 2008 - 22:32
Post #31


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(izzy_rajder @ Sun, 02 Nov 2008 - 22:27) *
Tak? to wymień (google i czas start)
Żartowałem wink.gif
napatrzylem sie jak pare razy skladalem/rozkladalem swoj zawias i mialem tez okazje porownac to do 6 generacji wink.gif

jezeli nie trzeba niczego ciac, to naprawde jestem pod wrazeniem. bylem przekonany, ze bez tego sie nie obejdzie. szczerze powiem, ze mocno mnie to zaskakuje, bo jestem/bylem na 99% przekonany, ze tylny subframe w rtsi jest zupelnie inny niz w 6gen.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miniac
post Sun, 02 Nov 2008 - 22:37
Post #32


Forum Killer
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(izzy_rajder @ Sun, 02 Nov 2008 - 21:27) *
A co do 4x4, to jakby wsadzić tam taki setup jak miał Javo w EG, czyli ile tam było 350? 400? KM to już będzie szałowo.


Nono.. ten silnik ciagle lezy i jest do kupienia rolleyes.gif tyle, ze 320 jest do wystrojenia z tego co Buster ma teraz wink.gif


--------------------
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Mon, 03 Nov 2008 - 10:32
Post #33


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Projekt ciekawy, powodzenia.

A teraz... back to the topic! I zostają jedynie kwestie techniczne związane z tematem.


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 03 Nov 2008 - 11:38
Post #34


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





A jak jest z wytrzymałością tego napędu? Będzie wytrzymywał starty ze strzału? Skoro Miniac pisałeś, że 500 konną jechałeś to chyba tak łatwo nie klęka, ale jeśli taki jest wytrzymały, z montażem nie ma większych komplikacji (cięcie budy), silniki hondy wiadomo że da się tanio zrobić na ciekawe moce (w serii D tymbardziej tanio) to dlaczego tak mało się słyszy o podobnych projektach?


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LIO
post Mon, 03 Nov 2008 - 12:00
Post #35


Super User
Dołączył: Thu, 09 October 2003
Skąd: Warszawa/ Sulejówek





bo civiców rtsi to tez nie bylo zatrzesienie
u javo chyba byl kiedys ten pomysl z napedem takim
z shutla jest wiecej rzeźby, tutaj jest o wiele łatwiej
bedzie fajnie smile.gif


--------------------
www.jhm.com.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Mon, 03 Nov 2008 - 12:06
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Jest tez sporo "gotowych" mocnych 4x4, a nie zapominajmy że ten napęd to prowizorka:/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 03 Nov 2008 - 12:47
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Tak naprawde to trzeba tylko zamocować dyfer w trzech miejscach i skrócić wał. Skrzynie od 4x4 + shifter na linkach i cała robota rolleyes.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Mon, 03 Nov 2008 - 13:19
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





Źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że tył jest dołączany za pomocą sprzęgła wiskotycznego, czyli takie trochę marketingowe 4x4. Cały czas wypowiadam się w kontekście tego co napisał rennen: "silniki hondy wiadomo że da się tanio zrobić na ciekawe moce (w serii D tymbardziej tanio) to dlaczego tak mało się słyszy o podobnych projektach?"

Projekt bardzo fajny, powodzenia!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buster_11
post Wed, 05 Nov 2008 - 21:07
Post #39


User
Dołączył: Sat, 19 April 2008
















Powoli ogarnia się graty, które są. Troche trzeba pomyslec co i jak ma byc zrobione. Pomyslow jest kilka tylko trzeba sie troche zastanowic i przekalkulowac jakie beda najlepsze rozwiazania. Narazie rozebrana i pomalowana byla skrzynia, sprawdzone zostaly przelożenia i wyglada to calkiem fajnie poniewaz skrzynia jest dosc krotka co mnie bardzo cieszy

Trzecia fotka jest specjalnie dla Markosa. Moze nie widac tam wszystkiego, ale przynajmniej masz okazje zobaczyc chociaz na fotce jak wyglada bak
Tyle na dzisiaj
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Wed, 05 Nov 2008 - 21:48
Post #40


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





Trzymam kciuki za powodzenie projektu ! wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 14 September 2025 - 18:48