![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak !markosik.. z tego co widzialem, ma bak/pompy, wybierak, wahacze, belki, wal, przewody, oslony, miske olejowa i lapy skrzyni - pomysl czasem ze dostep do internetu stal sie ostatnimi laty dosc powszechny
![]() Naped 4WD do hondy jest mozliwie najprostszy jaki mozna sobie wyobrazic. Dodatkowe walek wspolpracuje z wiencem dyferencjalu, by przez przekladnie katowa doprowadzac naped na wal. Takie rozwiazanie bez dyfra to bardzo duze uproszczenie, gdyz jedyna czescia ktora DOLACZA naped na tyl jest sprzeglo wiskotyczne na wale przekazujace moment w przypadku uślizgu PRZEDNIEJ osi. Czym to sie rozni od 90% napedow? No tym ze naped na przod jest ZAWSZE z ta sama predkoscia, a tylko jak trzeba, jest "miekko" wyrownywana predkosc kol tylnych. Nie ma mozliwosci zeby tyl krecil sie szybciej jak przod, wiec zadnych "slizgow", "boczurow" z takim napedem nie uswiadczysz... sorry. Za to gdyby chciec to przystosowac do dragu to rewelcja, bo nie musimy inwestowac w mocne centralne szpery czy spoole.. bo poprostu mamy to w serii! (btw. konwersja na RWD to kwestia godziny). Tylko nie o to w tym projekcie chodzi. Auto po konwersji nie bedzie szybsze na 1/4 mili przy idealny torze.. nie zrobi tez rekordu na poznaniu, czy laprace'sie. Chodzi glownie o STABILNOSC i STALOSC osiagow w roznych warunkach. Co z tego ze ten civic teraz na zawodach moze robic 13tki, gdy podczas lekkiego deszczu potrafi zerwac przyczepnosc na 3ce podczas wyprzedzania ![]() ![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
no to git jesli wszystko jest, buster nic nie pisal. powodzenia zycze, niemniej jednak nadal uwazam, ze ciecie budy (bo bez tego sie nie obejdzie, prawda?) to dlubanina nie warta efektu posiadania chwilowo dolaczanego napedu na tylne kola.
doskonale wiem, ze dostep do internetu jest powszechny ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
Hmmm...chyba widzialem te napędy i baki itd... jakiś czas temu u siebie w garażu
![]() Miało to iść własnie do coupe...Bardzo się cieszę, że poskładacie to do kupy, czymam kciuki i w razie jakby co służę pomocą. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT iemniej jednak nadal uwazam, ze ciecie budy (bo bez tego sie nie obejdzie, prawda?) to dlubanina nie warta efektu posiadania chwilowo * dolaczanego napedu na tylne kola. co za malkontent... ![]() * - chwilowego, wiec dokladnie wtedy gdy " inni" - nawiazujac do Twojego podpisu na GG - beda robic piiiiTADADADADApiiiDADADADA ![]() pozatym znasz kogos kto to robil/zrobil/jezdzi i to nie po neostradzie, ze juz zakladasz stopien trudnosci? bo ja tak ![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 29 April 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
no to git jesli wszystko jest, buster nic nie pisal. powodzenia zycze, niemniej jednak nadal uwazam, ze ciecie budy (bo bez tego sie nie obejdzie, prawda?) to dlubanina nie warta efektu posiadania chwilowo dolaczanego napedu na tylne kola. doskonale wiem, ze dostep do internetu jest powszechny ![]() A skąd wiesz że trza ciąć budę i rzeźba okrutna?? ![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
miniac, nie, nie znam. i co, nie trzeba ciac podlogi? wszystko chce pasowac? no to tylko sie cieszyc.
znam roznice miedzy 5 i 6gen jesli chodzi o zawieszenia. nie widzialem jednak na zywca zawiasu z rtsi. ps. nie wiem co to neostrada, na szczescie nigdy nie bylem zmuszony z niej korzystac ![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 23 June 2007 Skąd: Lublinozouki ![]() |
Bo wiesz podobnie bylo z moim swapem do mojego Gala(Mitsubishi Galant model EAO). 2.5 tt i w 4x4(Legnum VR4). Miało to być awykonalne i niemozliwe. Totalnie inne auta majace wspolne tylko szyby. I wiesz co. Sam montaż silnikowni z napedami to na dobrą sprawę 3-4 dni.(nie za 1 razem
![]() |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
znam roznice miedzy 5 i 6gen jesli chodzi o zawieszenia. nie widzialem jednak na zywca zawiasu z rtsi. Tak? to wymień (google i czas start) Żartowałem ![]() Markos to zdaję się fajny gość, tylko ma taka przypadłość, że jak klika na "odpowiedz" to wchodzi w jakiś dziwny stan podświadomości. Pewnie po kliknięciu "dodaj odpowiedź" nie wie co się działo przez ostatnie kilkanaście sekund ;-) A co do 4x4, to jakby wsadzić tam taki setup jak miał Javo w EG, czyli ile tam było 350? 400? KM to już będzie szałowo. pzdr -------------------- twins on board
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
nie, nie znam. i co, nie trzeba ciac podlogi? wszystko chce pasowac? no to tylko sie cieszyc. nie trzeba nic ciac, ale napewno trzeba pare czesci dorobic. Cale szczescie ze nie ma ich na eBay'u, wiec cos Cie jeszcze zaskoczy ![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
Tak? to wymień (google i czas start) napatrzylem sie jak pare razy skladalem/rozkladalem swoj zawias i mialem tez okazje porownac to do 6 generacji Żartowałem ![]() ![]() jezeli nie trzeba niczego ciac, to naprawde jestem pod wrazeniem. bylem przekonany, ze bez tego sie nie obejdzie. szczerze powiem, ze mocno mnie to zaskakuje, bo jestem/bylem na 99% przekonany, ze tylny subframe w rtsi jest zupelnie inny niz w 6gen. |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
A co do 4x4, to jakby wsadzić tam taki setup jak miał Javo w EG, czyli ile tam było 350? 400? KM to już będzie szałowo. Nono.. ten silnik ciagle lezy i jest do kupienia ![]() ![]() -------------------- www.promotormocy.pl
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Projekt ciekawy, powodzenia.
A teraz... back to the topic! I zostają jedynie kwestie techniczne związane z tematem. -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
A jak jest z wytrzymałością tego napędu? Będzie wytrzymywał starty ze strzału? Skoro Miniac pisałeś, że 500 konną jechałeś to chyba tak łatwo nie klęka, ale jeśli taki jest wytrzymały, z montażem nie ma większych komplikacji (cięcie budy), silniki hondy wiadomo że da się tanio zrobić na ciekawe moce (w serii D tymbardziej tanio) to dlaczego tak mało się słyszy o podobnych projektach?
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 October 2003 Skąd: Warszawa/ Sulejówek ![]() |
bo civiców rtsi to tez nie bylo zatrzesienie
u javo chyba byl kiedys ten pomysl z napedem takim z shutla jest wiecej rzeźby, tutaj jest o wiele łatwiej bedzie fajnie ![]() -------------------- www.jhm.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Jest tez sporo "gotowych" mocnych 4x4, a nie zapominajmy że ten napęd to prowizorka:/
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak naprawde to trzeba tylko zamocować dyfer w trzech miejscach i skrócić wał. Skrzynie od 4x4 + shifter na linkach i cała robota
![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Źle się wyraziłem. Chodziło mi o to, że tył jest dołączany za pomocą sprzęgła wiskotycznego, czyli takie trochę marketingowe 4x4. Cały czas wypowiadam się w kontekście tego co napisał rennen: "silniki hondy wiadomo że da się tanio zrobić na ciekawe moce (w serii D tymbardziej tanio) to dlaczego tak mało się słyszy o podobnych projektach?"
Projekt bardzo fajny, powodzenia! |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 19 April 2008 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Powoli ogarnia się graty, które są. Troche trzeba pomyslec co i jak ma byc zrobione. Pomyslow jest kilka tylko trzeba sie troche zastanowic i przekalkulowac jakie beda najlepsze rozwiazania. Narazie rozebrana i pomalowana byla skrzynia, sprawdzone zostaly przelożenia i wyglada to calkiem fajnie poniewaz skrzynia jest dosc krotka co mnie bardzo cieszy Trzecia fotka jest specjalnie dla Markosa. Moze nie widac tam wszystkiego, ale przynajmniej masz okazje zobaczyc chociaz na fotce jak wyglada bak Tyle na dzisiaj |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Trzymam kciuki za powodzenie projektu !
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 14 September 2025 - 18:48 |