![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 December 2003 Skąd: Wawa ![]() |
co to jest i do czego to służy ? przecież jest podpisane - podnośnik firmy AP Racing a służy do podnoszenia auta -------------------- e-pincet
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Do podnoszenia auta np. przy zmianie kół.
EDIT. Trochę się zapatrzyłem na zdjęcia i Mofi mnie ubiegł ![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL ![]() |
Kilka fotek z nastepnej rundy postepu przy naszym projekcie:
![]() Umocowanie na bak paliwa ( fuel cell) ![]() AP podnosnik umocowany do tylniego dyfra/ramy (subframe) ![]() Justin spawa umocowania na deske rozdzielcza ![]() Lusterko tylniego widoku ![]() ATL bak paliwa gotowy do instalacji ![]() Przymiarka baku oraz zbiornika zapobiegajacemu glodu paliwa ![]() Nasz mechanizm zmiany biegow, przesuniety do tylu oraz uniesiony 4 inche aby galka zmiany biegow byla blizej kierownicy. Obudowa z Karbonu .. ![]() Inny kat ![]() Bak podlaczony ![]() Ivan zklada tylnie panele podlogi ![]() Zskielet montowania mechanizmu do zmiany biegow oraz pedaly tilton ![]() ![]() ![]() Wykonczona tylnia sekcja -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Z przykrością stwierdzam, że ten wątek nie kwalifikuje się do przebywania na forum Filmy i Zdjęcia, bo to nie są zwykłe zdjęcia auta, tylko pornografia...
Inaczej mówiąc, zbieram szczękę z podłogi jak patrzę na każde kolejne zdjęcie i widzę ogrom pracy włożony w każdy szczegół. Szacun. |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 02 November 2008 ![]() |
Z przykrością stwierdzam, że ten wątek nie kwalifikuje się do przebywania na forum Filmy i Zdjęcia, bo to nie są zwykłe zdjęcia auta, tylko pornografia... Inaczej mówiąc, zbieram szczękę z podłogi jak patrzę na każde kolejne zdjęcie i widzę ogrom pracy włożony w każdy szczegół. Szacun. Mam nadzieję że rączki masz Antek na stoliku ![]() Nie dostajecie jakichś listów od Rally Art-u z pogróżkami lub od Mitsubishi z chęcią nawiązania wspołpracy ? ![]() Piękna sprawa to co tworzycie !! |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 18 October 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Widze ze daja wam NOS w puszce zebyscie sie szybciej uwijali (ostatnie zdjecie)
![]() Bardzo mi sie podoba to co robicie z tym autem, wszystko od podstaw z niesamowitym profesjonalizmem, oby tak dalej. Czekam na wiecej zdjec. -------------------- 13.61
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Wczoraj w TVN Turbo był reportaż o AMS
![]() nawet fajnie to wyszło - wywiadu udzielał jakiś Dariusz ale zapomnialem nazwiska... a projekt, jak każde dzielo AMS miazdzy system.... GRATSY !! -------------------- |
|
|
gość_VTG_* |
![]()
Post
#48
|
![]() |
Super ! ! ! Wielki profesjonalizm . Szacunek dla was !
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL ![]() |
kilka fotek postepow budowy:
![]() Tylnia podloga ![]() jeden z naszych wariatow odpowiedzialnych za ten projekt- Ivan!! ![]() Od lewej: Justin, Marcin & Ivan... ![]() ![]() ![]() Dolot do intercoolera ![]() ![]() Ivan przymierza chlodnice ![]() ![]() Mistrzowie odpowiedzialny z budowe evo : Justin i Ivan ![]() Koncowe sbiorniki do FMIC ![]() Nasz szalony sytem wydechowy... ![]() ![]() Justin skladajac wydech ![]() ![]() ![]() rury bedy wychodzic przez tylnie drzwi ![]() ![]() -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
ten wlot do IC wyglada jak waskie gardlo.
wydawalo mi sie ze lepiej byloby gdyby wlot na IC bylby wiekszy - lapal powietrze z calego otworu w zderzaku i zwerzal sie w kierunku rdzenia - powoduje przyspieszenie przyplywu powietrza przez IC i chlodnice -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Właśnie niby jest na odwrót, sam się kiedyś dziwiłem. Dzięki takiej konstrukcji powietrze jest wciskane przez IC i już nie ucieka z przodu , a w przypadku wlotu o jakim mówisz tak nie jest. Masz o tym chociażby w Max Boost
-------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
ale chociazby zeby szedl prosto, nie koniecznie w ksztalcie lejka.
tutaj nasuwa mi sie mysl ze moze chodzi o to ze po przejsciu przez zwerzenie powietrze zwalnia bo po wejsciu jest rozszerzenie i lepiej odbiera cieplo z IC i chlodnicy. niech autorzy sie wypowiedza dlaczego tak a nie inaczej. -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL ![]() |
ale chociazby zeby szedl prosto, nie koniecznie w ksztalcie lejka. tutaj nasuwa mi sie mysl ze moze chodzi o to ze po przejsciu przez zwerzenie powietrze zwalnia bo po wejsciu jest rozszerzenie i lepiej odbiera cieplo z IC i chlodnicy. niech autorzy sie wypowiedza dlaczego tak a nie inaczej. Postaram troszke wytlumaczyc logike tego wlotu. ( jak jest opisane w ksiazce "Maximum Boost" by Corky Bell na stronach 57-59) Rola jakiego kolwieg tunelu wlotu jest skierowanie powietrza do intercoolera, takze nejlepiej jest kompletnie uszczelnic tunel aby powietrze nie moglo uciec a wrecz musialo przeleciec przez intercooler. Zrozumiale intercooler oraz chlodnica za intercoolerem stwrzaja restrykcje na przelot powietrza. Jesli intercooler nie ma zadnego wlotu i jest otwarty powietrze bedzie mialo tedencje aby ominac intercooler. Jesli tunel wlotu jest wiekzy od intercoolera, czyly otwarcie jest wiekrze i sie zweza do rozmiaru intercoolera, tunel bedzie kierowal za duzo powietrza powodujac turbulencje ktura wrecz obnizy wydajnosc chlodzenia. Powietrze bedzie wpychane do tunelu i przy intercoolerze bedzie sie odbijac i probowac wyleciec zpowrotem. Wedlug autora, Corky Bell otwarcie wlotu powinno byc mniejsze niz 1/4 rozmiaru intercoolera poniewaz tylko tyle powitrza bedzie w stanie przeleciec przez ten intercooler bez oporu. To poleprza wydajnosc o prawie 20%!!! Dodatkowo nasz intercooler takze bedzie mial zbudowany tunel wylotu powietrza ktory bedzie wychodzic przez maske. A co do tej logiki, spojzcie na auta w NASCAR, lub Grand AM. Wiekrzosc z nich operuja na silnikach V8 ktore caly czas sa na wysokich obrotach ( w nascar 8,000 RPM +). Auta sa wyposarzone w wielkie chlodnice a maje bardzo malutkie wloty powietrza z przodu. Z powazaniem Ryszard -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Ładna kolego teoria ale nie widzę abyście sie do niej stosowali w 100% dlaczego ? Piszesz o "turbulencje która wręcz obniży wydajność chłodzenia" a waszym zdaniem pochylenie intercoolera od pionu o taki kąt tego nie spowoduje ? Przecież wtedy zmieniasz kierunek lotu powietrza co za tym idzie zmiejszysz prędkość przelotu powietrza jaki i w konsekwencji jego ilość które przez niego przeleci co obniży jego wydajność. Idąc dalej tym tokiem myślenia czy aby przez to nie będzie tworzyło sie większe ciśninie w tym tunelu przy większych predkościach co spowoduje zmiejszoną ilość powietrza jakie wpadnie do "tunelu" bo cisnienie wewnątrz będzie tworzyło jakby cos w zasadzie pola magnetycznego. Moim zdaniem biorąc na logikę tą teorię jest cos w tym biorąc pod uwagę budowę intercoolera że jego ścianki jakie by nie były stawiają opór, ale z tego co ja widzę pomysł mięliście dobry ale gdzieś ktoś po drodze zepsuł sprawę. Pozdrawiam
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 18 January 2009 ![]() |
Witam!
Pozwolę sobie wtrącić swoje 3 grosze ![]() Intercooler jest skierowany ku górze i będzie zamontowany za nim tunel odprowadzający gorące powietrze przez maskę. Całość będzie działać tak: - duża masa powietrza wpada przez wlot - nastepnie w komorze przed intercoolerem zwalnia aby dokładnie "opłynąć" intercooler i zmaksymalizować w ten sposób jego wydajność - za intercoolerem gorące powietrze jest zasysane do góry kanałem wylotowym przez maskę - mają tu zastosowanie te same zjawiska, jak w przypadku skrzydła samolotu, tj. nad samą maską panuje podciśnienie, które powoduje to zasysanie Wszysko składa się w logiczną całość i tak też będzie funkcjonować ![]() |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 March 2009 Skąd: Otwock ![]() |
A kojarzycie chłodnice w F50?? Tam jest ona nachylona pod kątem bodajże 45st.i ma wąski wlot w przednim zderzaku a w miarę duży wylot na masce. podobnie sprawa się ma z Jaguarem XJ220 ale tu kat nie jest tak duży. Nawet w EB110 (tu akurat z tyłu) chłodnica ni jak jest ustawiona pionowo do wpadającego powietrza. Raczej w takich samochodach nikt nie robił nic "na oko"
![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Pochylony intercooler czy chłodnica dodatkowo poprawia troszkę cx całego auta ze względu na mniejszą powierzchnię czołową IC/chłodnicy i. Przepływ powietrza zapewni to o czym pisał PeBeU. Tunelu aerodynamicznego nie mam ale tak przynajmniej mówią książki
![]() edit "Podstawy aerodynamiki pojazdów" Janusz Piechna już wymieniałem ten tytuł w innym temacie -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
User Dołączył: Mon, 20 February 2006 ![]() |
Rysiek - genialne !
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Sorka trochę i mnie zamotaliście w przypadku samolotu jak i samochodu ta powierzchnia co po powoduje siłę nośną a w tym przypadku siłę docisku auta do podłoża tam występuje nadciśnienie a oto rysunek jakie ciśnienia panują wokół skrzydła samolotu łatwo wywnioskować co będzie w przypadku maski auta.
![]() Jeśli by nad maska było podciśnienie to auto by sie podnosiło a tak nie jest. Więc pomysł z tym kanałem wylotu przez maske może dać odwrotny skutek. Pozdrawiam -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Chodzi tutaj o wykorzystanie zalet konfuzora i dyfuzora. Wklep sobie w googla jakie parametry zmieniają się w tych dwóch typach kanałów i wszystko będzie jasne
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 21:50 |