Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Przygotowania EVO X na Time Attack! Nieograniczona klasa!, Nowe fotki 16-06-09! + winiki z testow na torze!
Mofi
post Tue, 17 Feb 2009 - 22:02
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 December 2003
Skąd: Wawa





CYTAT(Necak @ Tue, 17 Feb 2009 - 20:34) *
co to jest i do czego to służy ?


przecież jest podpisane - podnośnik firmy AP Racing
a służy do podnoszenia auta


--------------------
e-pincet
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 17 Feb 2009 - 22:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
subek
post Tue, 17 Feb 2009 - 22:04
Post #42


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Do podnoszenia auta np. przy zmianie kół.

EDIT. Trochę się zapatrzyłem na zdjęcia i Mofi mnie ubiegł smile.gif


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiek@AMS
post Mon, 09 Mar 2009 - 23:57
Post #43


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Chciago IL





Kilka fotek z nastepnej rundy postepu przy naszym projekcie:



Umocowanie na bak paliwa ( fuel cell)


AP podnosnik umocowany do tylniego dyfra/ramy (subframe)


Justin spawa umocowania na deske rozdzielcza


Lusterko tylniego widoku


ATL bak paliwa gotowy do instalacji


Przymiarka baku oraz zbiornika zapobiegajacemu glodu paliwa


Nasz mechanizm zmiany biegow, przesuniety do tylu oraz uniesiony 4 inche aby galka zmiany biegow byla blizej kierownicy. Obudowa z Karbonu ..


Inny kat


Bak podlaczony


Ivan zklada tylnie panele podlogi


Zskielet montowania mechanizmu do zmiany biegow oraz pedaly tilton






Wykonczona tylnia sekcja


--------------------
Rysiek
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
240Z
post Tue, 10 Mar 2009 - 01:58
Post #44


SHIFT_oldschool
Dołączył: Sun, 14 November 2004





Z przykrością stwierdzam, że ten wątek nie kwalifikuje się do przebywania na forum Filmy i Zdjęcia, bo to nie są zwykłe zdjęcia auta, tylko pornografia...

Inaczej mówiąc, zbieram szczękę z podłogi jak patrzę na każde kolejne zdjęcie i widzę ogrom pracy włożony w każdy szczegół. Szacun.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrek01
post Tue, 10 Mar 2009 - 13:49
Post #45


Rookie
Dołączył: Sun, 02 November 2008





QUOTE (240Z @ Tue, 10 Mar 2009 - 01:58) *
Z przykrością stwierdzam, że ten wątek nie kwalifikuje się do przebywania na forum Filmy i Zdjęcia, bo to nie są zwykłe zdjęcia auta, tylko pornografia...

Inaczej mówiąc, zbieram szczękę z podłogi jak patrzę na każde kolejne zdjęcie i widzę ogrom pracy włożony w każdy szczegół. Szacun.


Mam nadzieję że rączki masz Antek na stoliku tongue.gif

Nie dostajecie jakichś listów od Rally Art-u z pogróżkami lub od Mitsubishi z chęcią nawiązania wspołpracy ? wink.gif

Piękna sprawa to co tworzycie !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sza
post Tue, 10 Mar 2009 - 14:31
Post #46


User
Dołączył: Thu, 18 October 2007
Skąd: Wrocław





Widze ze daja wam NOS w puszce zebyscie sie szybciej uwijali (ostatnie zdjecie) wink.gif
Bardzo mi sie podoba to co robicie z tym autem, wszystko od podstaw z niesamowitym profesjonalizmem, oby tak dalej. Czekam na wiecej zdjec.


--------------------
13.61
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 11 Mar 2009 - 11:15
Post #47


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Wczoraj w TVN Turbo był reportaż o AMS smile.gif

nawet fajnie to wyszło - wywiadu udzielał jakiś Dariusz ale zapomnialem nazwiska...

a projekt, jak każde dzielo AMS miazdzy system.... GRATSY !!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_VTG_*
post Thu, 12 Mar 2009 - 13:13
Post #48









Super ! ! ! Wielki profesjonalizm . Szacunek dla was !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiek@AMS
post Tue, 31 Mar 2009 - 22:08
Post #49


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Chciago IL





kilka fotek postepow budowy:

Tylnia podloga


jeden z naszych wariatow odpowiedzialnych za ten projekt- Ivan!!


Od lewej: Justin, Marcin & Ivan...






Dolot do intercoolera




Ivan przymierza chlodnice




Mistrzowie odpowiedzialny z budowe evo : Justin i Ivan


Koncowe sbiorniki do FMIC


Nasz szalony sytem wydechowy...




Justin skladajac wydech






rury bedy wychodzic przez tylnie drzwi





--------------------
Rysiek
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Wed, 01 Apr 2009 - 00:11
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





ten wlot do IC wyglada jak waskie gardlo.
wydawalo mi sie ze lepiej byloby gdyby wlot na IC bylby wiekszy - lapal powietrze z calego otworu w zderzaku i zwerzal sie w kierunku rdzenia - powoduje przyspieszenie przyplywu powietrza przez IC i chlodnice


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Wed, 01 Apr 2009 - 23:29
Post #51


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Właśnie niby jest na odwrót, sam się kiedyś dziwiłem. Dzięki takiej konstrukcji powietrze jest wciskane przez IC i już nie ucieka z przodu , a w przypadku wlotu o jakim mówisz tak nie jest. Masz o tym chociażby w Max Boost


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Thu, 02 Apr 2009 - 00:35
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





ale chociazby zeby szedl prosto, nie koniecznie w ksztalcie lejka.
tutaj nasuwa mi sie mysl ze moze chodzi o to ze po przejsciu przez zwerzenie powietrze zwalnia bo po wejsciu jest rozszerzenie i lepiej odbiera cieplo z IC i chlodnicy.

niech autorzy sie wypowiedza dlaczego tak a nie inaczej.


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiek@AMS
post Thu, 02 Apr 2009 - 19:25
Post #53


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Chciago IL





CYTAT(bobr4 @ Wed, 01 Apr 2009 - 17:35) *
ale chociazby zeby szedl prosto, nie koniecznie w ksztalcie lejka.
tutaj nasuwa mi sie mysl ze moze chodzi o to ze po przejsciu przez zwerzenie powietrze zwalnia bo po wejsciu jest rozszerzenie i lepiej odbiera cieplo z IC i chlodnicy.

niech autorzy sie wypowiedza dlaczego tak a nie inaczej.


Postaram troszke wytlumaczyc logike tego wlotu. ( jak jest opisane w ksiazce "Maximum Boost" by Corky Bell na stronach 57-59)

Rola jakiego kolwieg tunelu wlotu jest skierowanie powietrza do intercoolera, takze nejlepiej jest kompletnie uszczelnic tunel aby powietrze nie moglo uciec a wrecz musialo przeleciec przez intercooler. Zrozumiale intercooler oraz chlodnica za intercoolerem stwrzaja restrykcje na przelot powietrza. Jesli intercooler nie ma zadnego wlotu i jest otwarty powietrze bedzie mialo tedencje aby ominac intercooler. Jesli tunel wlotu jest wiekzy od intercoolera, czyly otwarcie jest wiekrze i sie zweza do rozmiaru intercoolera, tunel bedzie kierowal za duzo powietrza powodujac turbulencje ktura wrecz obnizy wydajnosc chlodzenia. Powietrze bedzie wpychane do tunelu i przy intercoolerze bedzie sie odbijac i probowac wyleciec zpowrotem. Wedlug autora, Corky Bell otwarcie wlotu powinno byc mniejsze niz 1/4 rozmiaru intercoolera poniewaz tylko tyle powitrza bedzie w stanie przeleciec przez ten intercooler bez oporu. To poleprza wydajnosc o prawie 20%!!! Dodatkowo nasz intercooler takze bedzie mial zbudowany tunel wylotu powietrza ktory bedzie wychodzic przez maske.

A co do tej logiki, spojzcie na auta w NASCAR, lub Grand AM. Wiekrzosc z nich operuja na silnikach V8 ktore caly czas sa na wysokich obrotach ( w nascar 8,000 RPM +). Auta sa wyposarzone w wielkie chlodnice a maje bardzo malutkie wloty powietrza z przodu.

Z powazaniem

Ryszard


--------------------
Rysiek
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Fri, 03 Apr 2009 - 00:03
Post #54


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Ładna kolego teoria ale nie widzę abyście sie do niej stosowali w 100% dlaczego ? Piszesz o "turbulencje która wręcz obniży wydajność chłodzenia" a waszym zdaniem pochylenie intercoolera od pionu o taki kąt tego nie spowoduje ? Przecież wtedy zmieniasz kierunek lotu powietrza co za tym idzie zmiejszysz prędkość przelotu powietrza jaki i w konsekwencji jego ilość które przez niego przeleci co obniży jego wydajność. Idąc dalej tym tokiem myślenia czy aby przez to nie będzie tworzyło sie większe ciśninie w tym tunelu przy większych predkościach co spowoduje zmiejszoną ilość powietrza jakie wpadnie do "tunelu" bo cisnienie wewnątrz będzie tworzyło jakby cos w zasadzie pola magnetycznego. Moim zdaniem biorąc na logikę tą teorię jest cos w tym biorąc pod uwagę budowę intercoolera że jego ścianki jakie by nie były stawiają opór, ale z tego co ja widzę pomysł mięliście dobry ale gdzieś ktoś po drodze zepsuł sprawę. Pozdrawiam


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PeBeU
post Fri, 03 Apr 2009 - 00:36
Post #55


Rookie
Dołączył: Sun, 18 January 2009





Witam!
Pozwolę sobie wtrącić swoje 3 grosze wink.gif
Intercooler jest skierowany ku górze i będzie zamontowany za nim tunel odprowadzający gorące powietrze przez maskę.
Całość będzie działać tak:
- duża masa powietrza wpada przez wlot
- nastepnie w komorze przed intercoolerem zwalnia aby dokładnie "opłynąć" intercooler i zmaksymalizować w ten sposób jego wydajność
- za intercoolerem gorące powietrze jest zasysane do góry kanałem wylotowym przez maskę - mają tu zastosowanie te same zjawiska, jak w przypadku skrzydła samolotu, tj. nad samą maską panuje podciśnienie, które powoduje to zasysanie
Wszysko składa się w logiczną całość i tak też będzie funkcjonować smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Inferoy
post Fri, 03 Apr 2009 - 00:49
Post #56


Rookie
Dołączył: Fri, 06 March 2009
Skąd: Otwock





A kojarzycie chłodnice w F50?? Tam jest ona nachylona pod kątem bodajże 45st.i ma wąski wlot w przednim zderzaku a w miarę duży wylot na masce. podobnie sprawa się ma z Jaguarem XJ220 ale tu kat nie jest tak duży. Nawet w EB110 (tu akurat z tyłu) chłodnica ni jak jest ustawiona pionowo do wpadającego powietrza. Raczej w takich samochodach nikt nie robił nic "na oko" smile.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LuiG
post Fri, 03 Apr 2009 - 00:51
Post #57


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Pochylony intercooler czy chłodnica dodatkowo poprawia troszkę cx całego auta ze względu na mniejszą powierzchnię czołową IC/chłodnicy i. Przepływ powietrza zapewni to o czym pisał PeBeU. Tunelu aerodynamicznego nie mam ale tak przynajmniej mówią książki wink.gif

edit

"Podstawy aerodynamiki pojazdów" Janusz Piechna
już wymieniałem ten tytuł w innym temacie


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalsti
post Fri, 03 Apr 2009 - 18:58
Post #58


User
Dołączył: Mon, 20 February 2006





Rysiek - genialne !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sat, 04 Apr 2009 - 23:56
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Sorka trochę i mnie zamotaliście w przypadku samolotu jak i samochodu ta powierzchnia co po powoduje siłę nośną a w tym przypadku siłę docisku auta do podłoża tam występuje nadciśnienie a oto rysunek jakie ciśnienia panują wokół skrzydła samolotu łatwo wywnioskować co będzie w przypadku maski auta.


Jeśli by nad maska było podciśnienie to auto by sie podnosiło a tak nie jest.
Więc pomysł z tym kanałem wylotu przez maske może dać odwrotny skutek. Pozdrawiam


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 05 Apr 2009 - 00:37
Post #60


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Chodzi tutaj o wykorzystanie zalet konfuzora i dyfuzora. Wklep sobie w googla jakie parametry zmieniają się w tych dwóch typach kanałów i wszystko będzie jasne smile.gif PeBeU ma racje.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 21:50