![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
Technicznie dach zostaje na nitach czy tylko do przytrzymania kleju? No właśnie dlaczego nie bebeszyliście środka, wymogi regulaminowe?
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL ![]() |
Kilak fotek z komeptycji super lap battle gdzie evo startowalo w klasie ulicznej:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() A teraz przez zime jest znowu w rozbiurce w przygotowaniach do zawody na wiosne. X jest w trasnformacji na pelny unlimited time attack machine! ![]() ![]() -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Niebieskie Evo... piękne
![]() -------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
wow,jest szansa na zdjęcie nr.5 w oryginalnym rozmiarze ? Meeeeega.
-------------------- Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 19 February 2003 Skąd: Lublin ![]() |
A mam male pytanko jakie sa koszta samego odchudzenia auta o 200kg ?? drzwi maska dach itp nie wiem co tam jeszcze dalo te 200kg ?
![]() -------------------- Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3 2005--> ET 17,4 2006--> ET 14,7 2007-->13.xx??? |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL ![]() |
A mam male pytanko jakie sa koszta samego odchudzenia auta o 200kg ?? drzwi maska dach itp nie wiem co tam jeszcze dalo te 200kg ? ![]() Jak widac ze zdjec sirodek byl rozebrany i wszystke mozna powiedziec niezbedne czesci byly usunite. Miedzuyninnymi insulacja glosowa, oraz rozne matalowe ramki, uchwyty itp. Oprocz wile czesci z karbonu i lekkich foteli takze usunelismy klimatyzacje, sytem stereo z subwooferem, switala HID byly zamienione na zwykle oraz podpory sdezakow byly zmienione na leksze. Takze zmieniony byl wal napedowy... bardziej uszczegulniona lista z diety: Stock Driveshaft 41.2 lbs Front Doors (stock) 62 lbs Rear Doors (stock) 48 lbs Front Bumper 19lbs Rear Bumper 32.5 lbs Fog Lights & Bezels (both) 3.1 lbs AC (condenser, compressor, lines) 21 lbs HID Lights (each) 8.2 lbs Non HID Lights (each) 6.2 lbs Stock Radiator (with hose) 9 lbs Stock radiator fans with shroud 10 lbs Sub Box 16 lbs Drivers Knee Air-bag 3.6 lbs Trunk Carpet & Panels 9.3 lbs Stock Hood 19.7 lbs Stock trunk (bare, no wing or lights) 23.5 lbs Stock High wing 13.4 lbs Trunk Struts (both) .8 lbs Battery Tray 2.5 lbs Curtain air bags (both) 6.8 lbs Headliner 4.8 Stock Steering wheel with air-bag 6.3 lbs Rear Safety belts & accessories 11.7 lbs Stock Roof 12.4 lbs Sound deadening (in trunk and cabin floor) 9 lbs Rear tow hooks (both of them) 13lbs z powazaniem Rysiek -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 September 2006 Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER ![]() |
ja rowniez przylaczam sie do prosby... moge dostac fotke nr 5 w wysokiej rozdzielczosci?
-------------------- TATTOO ART
www.tommicrazy.com mitsu FWD RWD i AWD |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL ![]() |
Kilka zdjec z postepu naszego projektu.
![]() W drodze na zamaczanie w kwasie ![]() Po powrocie ![]() ![]() no i ostra dieta ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 27 October 2005 Skąd: Krakow ![]() |
porazajace jest to w jaki sposob robicie te auta!
-------------------- Accord CL7
www.promotormocy.pl |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL ![]() |
Ivan, Shane oraz Shaun wycieli duzo wagi ze szkieletu EVO, ponad 150 funtow! Niestety spodziewanie dozo tej wagi wroci z powrtotem do auta kiedy bedziemy robic dno w bagazniku, podloge pod tylnim siedzeniem oraz podtrzymywanie chlodnicy ale na pewno te panele powinny byc o wiele letrze niz fabryczne.
Justin zajmuje sie klatka, niestety zajmuje to troszke dluzej nie przewidywalismy, staramy zrobic klatke jak najletrza jak sie da zachowujac potrzebna sztywnosc ramy oraz bespieczenstwo kierowcy. Klatka bedzie bardzo zmyslnie zrobiona co bedzie mozna zobaczyc w pozniejszych fotkach z postepu. Dodane do klatki takze pedzie podstawa na kolumne kierwonicza, skrzynke z pedlalami oraz umocowanie fotela kierowcy. Justin takze modyfikowal ramy ( po angielsku subframe) z przodu oraz z stylu aby uleprzyc geometrie zawieszenia z naszym opuszceniem I teraz szkielet ciala siedzi nizej na tych ramach. Ivan takze testowal fitment na zawiesznie JRZ triple adjustable I takze dokonal kilka zmina przy ramie I wachaczach aby miec odpowidnia ilosc suspension travel. Opracowal zawieszenie tak ze 295-35-18 bedzie chowac sie w blotnikach zachowujac odpowidnie odstepy oraz geometrie. Ivan takze spedzil troche czasu przy tylnich dzwiach, normalne bebechowabnie nie wystarczy. Chcial zrobic tylnie drzwi przykrecane na zus ale ze szkieletem nie bylo jak to zrobic zeby dowbze wyglodalo. W koncu zamowilismy nowa blache od dzwi z MItsubishi ( bez szkieletu) I przyspawalismy mocowania do ktorych blache bedzie przykrecona. Drzwi waza 8 funtow ( z kazdej strony) co zaoszczedza nam bradzo duzo wagi. A teraz kilka fotek z naszego postepu. ![]() Rama na podnosniku… ![]() Maly meeting przed zaczeciem pracy ![]() Progress na klatce… ![]() Tylnia rama po modyfikacjach ![]() Testowanie zawieszenie ![]() Ivan z Sahunem sakladaja tylnie drzwi ![]() ![]() Justin spawa punkty mocowania drzwi ![]() ![]() ![]() Shaun przygototwywuje szkielet do spawania klatki ![]() Troche wiecej postepu przy klatce, fotel jest tam tylk na przymiezenie, bedzie on zamontowany znacnie dalej za pilarem sirodkowym ![]() Justin przerabia szkielet na kltke. Klatka bedzie polaczona do tylniej ramy. ![]() Tylnie drzwi z oknami leksanu ![]() ![]() Srobki mocujace tylnie drzwi ![]() ![]() punkty mocowania drzwi… -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
jedno słowo: masakra. czekam na dalsza czesc opowiesci. Pozdrooo
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL ![]() |
Kilka nowych fotek progresu:
![]() Ivan bebeszy przednie drzwi ![]() postemp przy klatce ![]() Ivan rzeznik B] ![]() [B]Przednie drzwi ![]() ![]() dalszy progress przy klatce ![]() Przymirzenia siedzenia kierowcy ![]() ![]() auot powycinane jak ser FTW! ![]() ![]() Ivan z Shaun sakladaja przednia rame ( po ungielsku sub frame) aby zprawdzic odleglosci. Szkielet EVO X teraz siedzi ½ incza nizej na przedniej I tylniej ramie ![]() Spawy na wzmocnienie ![]() Przymierzenia reszty paneli ![]() ![]() Ivan orbi klamke do drzwi ![]() ![]() ![]() ![]() Zkonczona klamka do drzwi -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 15 January 2009 Skąd: Jarosław ![]() |
Projekt i precyzja wykonania powala.
-------------------- Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
ja mam takie pytanie, dlaczego tylne drzwi zostaly z blachy, a nie zrobiliscie z karbonu/wlokna czy tez innego tworzywa?
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL ![]() |
ja mam takie pytanie, dlaczego tylne drzwi zostaly z blachy, a nie zrobiliscie z karbonu/wlokna czy tez innego tworzywa? Bylismy w stanie wybebeszyc tylnie drzwi do wagi 8 funtow, i po prostu nie bylo sensu investowac w koszty zwiazane z produkcja drzwi z karbonu. Z powazaniem Rysiek -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Bylismy w stanie wybebeszyc tylnie drzwi do wagi 8 funtow, i po prostu nie bylo sensu investowac w koszty zwiazane z produkcja drzwi z karbonu. Z powazaniem Rysiek dzieki za odp:D -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 March 2003 ![]() |
a kiedy zdjecia 911stki ? :-)))
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL ![]() |
Czas na nastepna runde nowinek z budowy naszego TA-X:
![]() Zaczecie prac przy wide body kit... ![]() Ivan klepie fabryczny blotnik.. ![]() Tony wsapwa przedluznie blotnika ![]() & Shane wykancza aby ladnie linie plynely ![]() Pierwszy prototyp blotnika ![]() blotnik z innego konta, musze przyznac ze chlopaki sie spisali niezle biorac pod uwage ze to ich pierwszy raz robienia takiegoe czegos!!! ![]() Justin instaluje zapadajaca kulumne kireownicy oraz pedaly ![]() ![]() Inny kat z zamocowanym siedzeniem kierowcy ![]() Ivan zaczyna prace przy tylnym blotniku ![]() Matt spawa wzmocnienia przy mocowaniu zawieszenia ![]() gotowe na przymierzenia silnika ![]() ![]() Progres przy klatce.. ![]() Matt konczy spawanie szkieletu.. ![]() ![]() Wzmocnienia przy tylnium mocowaniu zawieszenia ![]() Matt zaspawa niezbedne dziury w firewall ![]() AP podnosniki ![]() troszke wiecej progresu przy klatce ![]() Ivan i Justin z rana przed rozpoczeciem prac, takze zostal zamontowany zbiornik paliwa ![]() Klatka prawie zkonczona ![]() ![]() Wzmocnienia przy mocowaniu przedniego zawieszenia ![]() Ivan zaczyna prace przy desce rozdzielczej ![]() kilka godzin puzniej... ![]() ![]() Ivan przygotowuje deske na tapicerke... ![]() ![]() ze skory aligatora i strusia haha JDM special! ![]() Dumny ivan... ![]() Justin mazy za kierownica ![]() ![]() -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 20 October 2007 Skąd: Płońsk ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
Podnośnik pneumatyczny (w aucie są takie cztery). Podjeżdżasz do pitlane, mechanik zapina wąż ciśnieniowy do instalacji i auto idzie do góry.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 20:53 |