Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Przygotowania EVO X na Time Attack! Nieograniczona klasa!, Nowe fotki 16-06-09! + winiki z testow na torze!
GIB
post Fri, 07 Nov 2008 - 08:24
Post #21


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





Technicznie dach zostaje na nitach czy tylko do przytrzymania kleju? No właśnie dlaczego nie bebeszyliście środka, wymogi regulaminowe?


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 07 Nov 2008 - 08:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rysiek@AMS
post Mon, 08 Dec 2008 - 18:49
Post #22


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Chciago IL





Kilak fotek z komeptycji super lap battle gdzie evo startowalo w klasie ulicznej:













































A teraz przez zime jest znowu w rozbiurce w przygotowaniach do zawody na wiosne. X jest w trasnformacji na pelny unlimited time attack machine!





--------------------
Rysiek
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Mon, 08 Dec 2008 - 18:53
Post #23


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Niebieskie Evo... piękne ohmy.gif


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mile
post Mon, 08 Dec 2008 - 19:08
Post #24


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 December 2004
Skąd: Warszawa





wow,jest szansa na zdjęcie nr.5 w oryginalnym rozmiarze ? Meeeeega.


--------------------
Zamiast na siłę ulepszać samochód lepiej ulepszyć kierowcę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Spawos
post Mon, 08 Dec 2008 - 20:27
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Wed, 19 February 2003
Skąd: Lublin





A mam male pytanko jakie sa koszta samego odchudzenia auta o 200kg ?? drzwi maska dach itp nie wiem co tam jeszcze dalo te 200kg ?smile.gif


--------------------
Prawdopodobnie Najszybsze Daewoo w Polsce
2004--> ET 18,3
2005--> ET 17,4
2006--> ET 14,7
2007-->13.xx???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiek@AMS
post Mon, 08 Dec 2008 - 21:33
Post #26


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Chciago IL





CYTAT(Spawos @ Mon, 08 Dec 2008 - 13:27) *
A mam male pytanko jakie sa koszta samego odchudzenia auta o 200kg ?? drzwi maska dach itp nie wiem co tam jeszcze dalo te 200kg ?smile.gif


Jak widac ze zdjec sirodek byl rozebrany i wszystke mozna powiedziec niezbedne czesci byly usunite. Miedzuyninnymi insulacja glosowa, oraz rozne matalowe ramki, uchwyty itp. Oprocz wile czesci z karbonu i lekkich foteli takze usunelismy klimatyzacje, sytem stereo z subwooferem, switala HID byly zamienione na zwykle oraz podpory sdezakow byly zmienione na leksze. Takze zmieniony byl wal napedowy...
bardziej uszczegulniona lista z diety:

Stock Driveshaft 41.2 lbs
Front Doors (stock) 62 lbs
Rear Doors (stock) 48 lbs
Front Bumper 19lbs
Rear Bumper 32.5 lbs
Fog Lights & Bezels (both) 3.1 lbs
AC (condenser, compressor, lines) 21 lbs
HID Lights (each) 8.2 lbs
Non HID Lights (each) 6.2 lbs
Stock Radiator (with hose) 9 lbs
Stock radiator fans with shroud 10 lbs
Sub Box 16 lbs
Drivers Knee Air-bag 3.6 lbs
Trunk Carpet & Panels 9.3 lbs
Stock Hood 19.7 lbs
Stock trunk (bare, no wing or lights) 23.5 lbs
Stock High wing 13.4 lbs
Trunk Struts (both) .8 lbs
Battery Tray 2.5 lbs
Curtain air bags (both) 6.8 lbs
Headliner 4.8
Stock Steering wheel with air-bag 6.3 lbs
Rear Safety belts & accessories 11.7 lbs
Stock Roof 12.4 lbs
Sound deadening (in trunk and cabin floor) 9 lbs
Rear tow hooks (both of them) 13lbs

z powazaniem

Rysiek


--------------------
Rysiek
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TommiCrazy
post Tue, 09 Dec 2008 - 00:50
Post #27


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 September 2006
Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER





ja rowniez przylaczam sie do prosby... moge dostac fotke nr 5 w wysokiej rozdzielczosci?


--------------------
TATTOO ART
www.tommicrazy.com

mitsu FWD RWD i AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiek@AMS
post Mon, 22 Dec 2008 - 23:17
Post #28


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Chciago IL





Kilka zdjec z postepu naszego projektu.


W drodze na zamaczanie w kwasie


Po powrocie




no i ostra dieta wink.gif









































--------------------
Rysiek
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rudzinski
post Mon, 22 Dec 2008 - 23:41
Post #29


Super User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Krakow





porazajace jest to w jaki sposob robicie te auta!


--------------------
Accord CL7
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiek@AMS
post Fri, 09 Jan 2009 - 16:11
Post #30


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Chciago IL





Ivan, Shane oraz Shaun wycieli duzo wagi ze szkieletu EVO, ponad 150 funtow! Niestety spodziewanie dozo tej wagi wroci z powrtotem do auta kiedy bedziemy robic dno w bagazniku, podloge pod tylnim siedzeniem oraz podtrzymywanie chlodnicy ale na pewno te panele powinny byc o wiele letrze niz fabryczne.
Justin zajmuje sie klatka, niestety zajmuje to troszke dluzej nie przewidywalismy, staramy zrobic klatke jak najletrza jak sie da zachowujac potrzebna sztywnosc ramy oraz bespieczenstwo kierowcy. Klatka bedzie bardzo zmyslnie zrobiona co bedzie mozna zobaczyc w pozniejszych fotkach z postepu. Dodane do klatki takze pedzie podstawa na kolumne kierwonicza, skrzynke z pedlalami oraz umocowanie fotela kierowcy.
Justin takze modyfikowal ramy ( po angielsku subframe) z przodu oraz z stylu aby uleprzyc geometrie zawieszenia z naszym opuszceniem I teraz szkielet ciala siedzi nizej na tych ramach. Ivan takze testowal fitment na zawiesznie JRZ triple adjustable I takze dokonal kilka zmina przy ramie I wachaczach aby miec odpowidnia ilosc suspension travel. Opracowal zawieszenie tak ze 295-35-18 bedzie chowac sie w blotnikach zachowujac odpowidnie odstepy oraz geometrie.
Ivan takze spedzil troche czasu przy tylnich dzwiach, normalne bebechowabnie nie wystarczy. Chcial zrobic tylnie drzwi przykrecane na zus ale ze szkieletem nie bylo jak to zrobic zeby dowbze wyglodalo. W koncu zamowilismy nowa blache od dzwi z MItsubishi ( bez szkieletu) I przyspawalismy mocowania do ktorych blache bedzie przykrecona. Drzwi waza 8 funtow ( z kazdej strony) co zaoszczedza nam bradzo duzo wagi.

A teraz kilka fotek z naszego postepu.


Rama na podnosniku…



Maly meeting przed zaczeciem pracy



Progress na klatce…



Tylnia rama po modyfikacjach



Testowanie zawieszenie



Ivan z Sahunem sakladaja tylnie drzwi





Justin spawa punkty mocowania drzwi







Shaun przygototwywuje szkielet do spawania klatki



Troche wiecej postepu przy klatce, fotel jest tam tylk na przymiezenie, bedzie on zamontowany znacnie dalej za pilarem sirodkowym



Justin przerabia szkielet na kltke. Klatka bedzie polaczona do tylniej ramy.



Tylnie drzwi z oknami leksanu





Srobki mocujace tylnie drzwi






punkty mocowania drzwi…


--------------------
Rysiek
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Thu, 22 Jan 2009 - 18:26
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





jedno słowo: masakra. czekam na dalsza czesc opowiesci. Pozdrooo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiek@AMS
post Thu, 22 Jan 2009 - 21:57
Post #32


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Chciago IL





Kilka nowych fotek progresu:



Ivan bebeszy przednie drzwi


postemp przy klatce


Ivan rzeznik B]

[B]Przednie drzwi




dalszy progress przy klatce


Przymirzenia siedzenia kierowcy




auot powycinane jak ser FTW!




Ivan z Shaun sakladaja przednia rame ( po ungielsku sub frame) aby zprawdzic odleglosci. Szkielet EVO X teraz siedzi ½ incza nizej na przedniej I tylniej ramie


Spawy na wzmocnienie


Przymierzenia reszty paneli




Ivan orbi klamke do drzwi







Zkonczona klamka do drzwi


--------------------
Rysiek
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Janek1982
post Sat, 24 Jan 2009 - 15:23
Post #33


Rookie
Dołączył: Thu, 15 January 2009
Skąd: Jarosław





Projekt i precyzja wykonania powala.


--------------------
Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Tue, 27 Jan 2009 - 22:22
Post #34


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





ja mam takie pytanie, dlaczego tylne drzwi zostaly z blachy, a nie zrobiliscie z karbonu/wlokna czy tez innego tworzywa?


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiek@AMS
post Tue, 27 Jan 2009 - 22:25
Post #35


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Chciago IL





CYTAT(ade @ Tue, 27 Jan 2009 - 15:22) *
ja mam takie pytanie, dlaczego tylne drzwi zostaly z blachy, a nie zrobiliscie z karbonu/wlokna czy tez innego tworzywa?


Bylismy w stanie wybebeszyc tylnie drzwi do wagi 8 funtow, i po prostu nie bylo sensu investowac w koszty zwiazane z produkcja drzwi z karbonu.

Z powazaniem

Rysiek


--------------------
Rysiek
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sun, 01 Feb 2009 - 13:12
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(Rysiek@AMS @ Tue, 27 Jan 2009 - 22:25) *
Bylismy w stanie wybebeszyc tylnie drzwi do wagi 8 funtow, i po prostu nie bylo sensu investowac w koszty zwiazane z produkcja drzwi z karbonu.

Z powazaniem

Rysiek



dzieki za odp:D


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dafitone
post Thu, 05 Feb 2009 - 20:43
Post #37


Rookie
Dołączył: Thu, 06 March 2003





a kiedy zdjecia 911stki ? :-)))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiek@AMS
post Tue, 17 Feb 2009 - 16:57
Post #38


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Chciago IL





Czas na nastepna runde nowinek z budowy naszego TA-X:



Zaczecie prac przy wide body kit...


Ivan klepie fabryczny blotnik..


Tony wsapwa przedluznie blotnika


& Shane wykancza aby ladnie linie plynely


Pierwszy prototyp blotnika


blotnik z innego konta, musze przyznac ze chlopaki sie spisali niezle biorac pod uwage ze to ich pierwszy raz robienia takiegoe czegos!!!


Justin instaluje zapadajaca kulumne kireownicy oraz pedaly




Inny kat z zamocowanym siedzeniem kierowcy


Ivan zaczyna prace przy tylnym blotniku


Matt spawa wzmocnienia przy mocowaniu zawieszenia


gotowe na przymierzenia silnika




Progres przy klatce..


Matt konczy spawanie szkieletu..




Wzmocnienia przy tylnium mocowaniu zawieszenia


Matt zaspawa niezbedne dziury w firewall


AP podnosniki


troszke wiecej progresu przy klatce


Ivan i Justin z rana przed rozpoczeciem prac, takze zostal zamontowany zbiornik paliwa


Klatka prawie zkonczona




Wzmocnienia przy mocowaniu przedniego zawieszenia


Ivan zaczyna prace przy desce rozdzielczej


kilka godzin puzniej...




Ivan przygotowuje deske na tapicerke...




ze skory aligatora i strusia haha JDM special!


Dumny ivan...


Justin mazy za kierownica biggrin.gif



--------------------
Rysiek
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Necak
post Tue, 17 Feb 2009 - 20:34
Post #39


User
Dołączył: Sat, 20 October 2007
Skąd: Płońsk

Ikona grupy



CYTAT(Rysiek@AMS @ Tue, 17 Feb 2009 - 16:57) *

AP podnosniki



co to jest i do czego to służy ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Tue, 17 Feb 2009 - 21:56
Post #40


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Podnośnik pneumatyczny (w aucie są takie cztery). Podjeżdżasz do pitlane, mechanik zapina wąż ciśnieniowy do instalacji i auto idzie do góry.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 20:53