![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 May 2007 Skąd: Kielce ![]() |
Pojemność: 2850 cm3
Moc: 188 KM Max. moment obrotowy: 243 Nm Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.40 s Zużycie paliwa: 10.00 l/100km Opis: Ford Fiesta XR2i 1990rok silnik 2,8 12V VR6 Tuning Swap silnika z 1.6 8v na 1.8 16V, z 1.8 16V na 2.0 16V no i to co tygryski lubia najbardziej z 2.0 16V na 2.8 12V VR6..... Silnik 2.8 VR6 moc podniesiona na 188KM i 243Nm Nadwozie odelżone:D.... waga 840kg:) szyby - poliwęglan 2 mm Wnętrze dwa fotele i kokpit ..... tak to golas Zawieszenie przód: gwint H&R tył: Sportowe Spreżyny kola na codzień- 195/45/15 Goodyear F1 koła do sportu- 205/50/15 TOYO R888 (PRZÓD) Car Audio brak Osiągnięcia I miejsce w klasyfikacji generalnej w klasie PROFI MAX DRAG w sezonie 2008 !!!:) ET: 13.82s 26.07.2008 UŁęż ET: 13.72s 30.08.2008 UŁęż 26.07.2008 UŁęż http://pl.youtube.com/watch?v=7oSvRPtlqLo Obecnie : szukam mocniejszego silnika Foty: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Fordswagen Fiesta XR32i 3.2 V6
19.06.2011 Sosnowiec - 13,32s 18.09.2011 Biała Podlaska - 12,95s |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 04 February 2003 Skąd: lublin ![]() |
Mysle, że silnik chyba jest ok czy jest jakiś większy co mozna wsadzic??,
ja bym zmodyfikował ten co masz do 250km no i mozesz odelzyc fieste gdzies do 750 kilo i powinno byc ciekawiej.. -------------------- 10 second FWD N/A Honda CRX (10.9@210.5km/h)!!!Tokol 16.05.2009
2004-->ET:14.208,2005-->ET:13.47,2006-->ET 13.01 2007-->Najlepszy czas ET 11.56:):):) WĘGRY EAST EUROPEAN CHAMPIONCHIP FWD N/A 1st place 2007 Szukam Sponsora _http://WWW.HONDATECH.PL,WWW.RACEHONDA.PL |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 May 2007 Skąd: Kielce ![]() |
Większy to moze nie.... ale na pewno mocniejszy tylko na razie nie mogę go dostać
![]() -------------------- Fordswagen Fiesta XR32i 3.2 V6
19.06.2011 Sosnowiec - 13,32s 18.09.2011 Biała Podlaska - 12,95s |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Chyba latwiej bedzie z golfa r32 cos wlozyc niz dlubac ten na 250KM. No i zawsze mozna nitroxa dolozyc
![]() Osobiscie dla mnie vr6 lekko mulasty jest i napewno cos nowoczesniejszego pokaze klase w tak lekkiej budzie. Jeszcze jakby sie udalo ozenic haldex do tego ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2005 Skąd: Beer Honda Wawa ![]() |
fajny projekt i do tego kierownik ogrania potworka !!!
gratki czasów i wiem że napewno bedzie jeszcze szybciej ! pamietam jak w robilismy pierwsze testy razem w Starachowicach (u mnie jeszcze NA było): http://pl.youtube.com/watch?v=6xQfBsQcHZM jaki silnik palnujesz wsadzić ? -------------------- Mistrz Profi Plus WST 2009 i 2010
Street RWD @ 13,1 ET (218 KM), Rozeta -> 1,22 (III-biegiem) Street FWD @ 12,6 ET (1.1 bara) |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 May 2007 Skąd: Kielce ![]() |
no pamietam testy:)
a co do vrki to niewiem czy jest taki mulasty w tym aucie... 5.4s do 100km/h to nie taki muł ![]() a w sumie zadna tajemnica jaki chce wsadzic silnik do fiesty... chce zaadaptowac 2.8 V6 z golfa IV 4 motion ale ciezko takiego znalesc.... dane tego silnika to 204 KM i 270Nm wiec mysle ze duzo lepiej by to jezdzilo z tym silnikiem...... -------------------- Fordswagen Fiesta XR32i 3.2 V6
19.06.2011 Sosnowiec - 13,32s 18.09.2011 Biała Podlaska - 12,95s |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Lepiej podkręcić ten chyba.. a jak zmieniać to na R32 a później zrobić bi-turbo
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 August 2007 Skąd: RK ![]() |
Dobry projekt . Skrzynie biegów i półosie z vr6 ?
-------------------- ale mnie denerwował ten niebieski kwadrat ;)
--------------------------------------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 16 May 2008 Skąd: Gubin ![]() |
no pamietam testy:) a co do vrki to niewiem czy jest taki mulasty w tym aucie... 5.4s do 100km/h to nie taki muł ![]() a w sumie zadna tajemnica jaki chce wsadzic silnik do fiesty... chce zaadaptowac 2.8 V6 z golfa IV 4 motion ale ciezko takiego znalesc.... dane tego silnika to 204 KM i 270Nm wiec mysle ze duzo lepiej by to jezdzilo z tym silnikiem...... Witam! kazdy indywidualnie podchodzi do planow, ale bym sie naprawde zastanowil czy nie lepiej uturbic ten silnik, na ok 350-380KM W niemczech co drugi vr6 to turbo, taniej wyjdzie niz robienie tego samego na r32... Pozdrawiam! http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=196312 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Albo wrócić do korzeni czyli wsadzić Zeteca 2.0 + Turbo
![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
3.0 z ST220
![]() Bardzo fajny projekt, latwo bylo tam wlozyc ten silnik ? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: klodzko ![]() |
no ja pierdacze
![]() bardzo fajniusny. ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Ford to nowa Honda
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 03 March 2005 Skąd: O.B.R. Niestachów ![]() |
Lepiej podkręcić ten chyba.. a jak zmieniać to na R32 a później zrobić bi-turbo ![]() mnie też sie tak wydaje, a jak nie z R32 to 3,2 z VW TOUAREG. tam z tego co wiem też jest vr6 a moc koło 240KM 300Nm jak sie nie myle i myśle że koszt swapu nie bedzie wiele wiekekszy niż 2,8 24v. Co do opcji vr6T to jest w fieście dosć mało miejsca a z tego co wiem pierwotny plan zakładał właśnie takie rozwiązanie ale być moze brak miejsca pod masą spowodował taka decyzje, ale to niech sie juzwłaściciel wypowie. Rasta nie wierze w powroty do korzeni (2,0T zetec). Zreszta mimo róznych opini na temat vr6 jako silnika sprawdził sie w tym aucie i w 1/4 mili, wiec po co psuc to i budować cos od nowa przerabiajac wzasadzie wszystko. Tym bardziej że jest jeszcze duze pole manewru czy to w N/A czy Turbo. Faza gratuluje kolejny raz ET oraz pierwszego miejsca w klasie. -------------------- Nissan Almera GTi
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
Albo wrócić do korzeni czyli wsadzić Zeteca 2.0 + Turbo ![]() ja również myślę że powrót do korzeni byłby cofaniem się w rozwoju. no ja pierdacze ![]() bardzo fajniusny. ![]() no nie do końca projekt z pod znku błękitnego owalu bo serce jest VAG - owskie ![]() -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 11 November 2004 Skąd: warszawa ![]() |
Czy jesli masz przeszczep serca od kobiety jestes kobieta ?
![]() ![]() Projekt jest swietny na 1/4 mili a VR6 jest ciezkie (jest co dociazyc przednia os) i daje duzo mozliwosci rozwoju. Niestety 2.0 zetec nie jest tak przyszlosciowym silnikiem bez $$$, ani tak dobrze opracowanym w polsce. Co dalej ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: klodzko ![]() |
CYTAT(gumarally @ Fri, 31 Oct 2008 - 21:24)
no ja pierdacze znowu projekt potwora z podznaku niebieskiego owalu. bardzo fajniusny. no nie do końca projekt z pod znku błękitnego owalu bo serce jest VAG - owskie --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- a co ma na masce? ![]() jaja se robie ![]() coby niegadac to projekcik jak dla mnie miodzioooooooooo ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
Czy jesli masz przeszczep serca od kobiety jestes kobieta ? ![]() ![]() No bez przesady. To samo berkut bys powiedział gdyby wsadził silnik Forda do budy VAG - a le że ja jestem wiernym użytkownikiem VAG - a no to nie zgadzam się na przypisanie sukcesu jednej marce ![]() ![]() -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 October 2007 Skąd: SMI ![]() |
Przepraszam za pytanie nie do końca na temat, ale jak się domyślam silnik pochodzi z Forda Galaxy? świadczyć o tym może plastik na pokrywie zaworów z logiem forda i napisem cd-v6. Czy w jakichś innych fordach stosowano również vr6?
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
w fordach galaxy mozna bylo spotac 2,8 VR6 12V oraz 1,9TDI bo to auto bylo produkowane wraz z VW Sharanem i Seat'em Alhambrą
a wracając do tematu jesli szukasz silnika 2,8 24V VR6 to zapraszam na priva... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 14:45 |