Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Hyundai Genesis, 300+hp RWD, warty uwagi koreańczyk.
oskee
post Sat, 18 Oct 2008 - 04:43
Post #41


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: waw/szcz





Przepraszam, że się wtrącam do rozmowy, ale znam kilka osób (z moim ojcem na czele), które jeżdżą Renaultami i są mega zadowolone... 190kkm w 5 lat i wszystko co było do roboty w reno ojca (poza rzeczami eksploatacyjnymi) to dwie cewki, które miały wadę fabryczną... poza tym nic... zupełnie nic...

W nowej C-klasie kumpla (2kkm przebiegu) już padł jeden halogen, sprzęgło nie łapie jak trzeba... i więcej nie chciał nam powiedzieć bo mu głupio było...

Ty Wombat powołujesz się na sponsorowane statystyki i myślisz, że one są mega miarodajne i że na papierze można wykreować realną niezawodność auta... otrzeźwiej chłopaku, bo to się źle dla Ciebie skończy... biggrin.gif Fejm to nie wszystko.

Za dużo reklam!!!!

P.S.
Osobiście jeżdżę panzer Toyotami (po kolei Corolla 93', 97' a teraz Celica 96') tylko produkcji japońskiej a nie tureckiej, czy angielskiej i uważam Hundaya za samochód tani i kiepski... ale może czas się przesiąść?


post wyróżniony by Owko


--------------------
Toyota Celica
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 18 Oct 2008 - 04:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Owko
post Sat, 18 Oct 2008 - 09:46
Post #42


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





CYTAT(SPARK @ Thu, 16 Oct 2008 - 19:42) *
A co do jakosci czy wytrzymałosci to zawsze mnie kolka łapie i skurcz japy jak słysze "wszechwiedzących" , co to na podstawie nazwy oceniają samochód. normalnie jak na onecie. Prosty przykład - auta mojej Mamy. Megane z 99 roku , kupiona w salonie. W opinii "ekspertów" gó**o totalne , co to się tylko psuje. A w praktyce? przez 8 lat nastukane 250 tys. km. i robione tylko klocki tarcze oleje gumki w zawieszeniu . "badziewna" skrzynia - perfect. Raz tylko nie jeździła (jeden dzień)- padła bateryjka od immo. w kluczyku. Teraz kupiła kię ceed , ora ją dzień w dzień po 70 kilosów do pracy i spowrotem. Od marca nic , NIC. A mamusia lubi doje**ć do pieca i silnika nie oszczędza , i w megance i w ceedzie.

A z drugiej strony "pancerna" służbowa octavia 1.9 tdi 110 km dała dupy po 30 tys. (cośtam z głowicą , kijowa turbina , takie tam). A w/g "ekspertów" - cód miód silnik nie do zabicia. no i coś tak nie wyszło troszkę

Więc może poczekajmy z psioczeniem na kiepskie koreańskie sztrucle z plastiku jeszcze trochę , bo może niejednego "speca" pozytywnie zaskoczą. cool.gif


bardzo gratulujemy Ci mamy, jednak jej sukcesy nie oznaczają, że Renault Megane jest/był niezawodnym samochodem. O tym, który samochód nim jest mówią statystyki awaryjności (głównie TUV). Polemizować z nimi jak najbardziej można:
primo) mając lepsze dane (w tym przypadku: więcej danych) lub;
secundo) mając dane dowodzące zastosowania złej metodologii badawczej lub;
tertio) na czacie onetu.

Notabene - jest się czym chwalić pisząc, że skrzynia w mamy megane zniosła 250kkm, ale nie zmienia to faktu, że skonstruowano ją tak, żeby była do dupy defaultowo z fabryki (w porównaniu do dobrych skrzyń), więc mało prawdopodobne, by po ćwierć miliona stała się perfect.

Można wnioskować, że jakiś samochód będzie do dupy, albo będzie kul na podstawie danych historycznych. Oczywiście, to oznacza ryzyko błędu (Ceed jest conajmniej niezłym samochodem, Rio jest złomem), ale bardziej prawdopodobna jest teza: 'nowy hjundaj będzie do dupy' niż 'hjundaj będzie kul, bo moja mama jeździła megane i jej się podobało'.


btw: jeśli nie są plotką rzekome dumne zapowiedzi konstruktorów, że za wzór doskonałości, do którego dążyli, była konstrukcja jeżdżąca po drogach od dekady (e46), to chyba powinniśmy mieć jasność, do jakiej ligi to auto pretenduje. jeżeli w XXI wieku nazywa się sportowym silnik osiągający w N/A 80hp z litra, to trendsetterem w kategorii 'sport' hjundaj raczej jeszcze nie będzie.


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Sat, 18 Oct 2008 - 10:05
Post #43


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Ten cały Hyundai wygląda w nieźle, lepiej od tiburona, ale hyundai to hyundai i nie chodzi mi o samą nazwę, famę czy co tam jeszcze, tylko o to, że jak ktoś robił accenty, pony itp. to ma mniejsze pojęcie o stworzeniu sportowego auta niż np. Porsche. To nie ma być jakiś "GTR Viper ZR1 killer, król 'Ringu", tylko auto do przewożenia swojego tyłka z punktu A do B z trochę wyższą prędkością. I kupi go ktoś kto rozważałby zakup 407 Coupe, a nie Corvetty. Czy się będzie psuł to zobaczymy dopiero jak ludzie zaczną nim jeździć i robić większe przebiegi. GTR niby też taki super a skrzynie padają, więc nie można sie tylko marką sugerować, ale można na tej podstawie tworzyć jakieś predykcje, niekoniecznie słuszne.

Co do niezawodności Meganki, to powiem tylko że nie mogę się zgodzić z opinią Sparka, ale może to jakiś wadliwy egzemlarz mam, który utonie w standardzie, tyle że ten "standard" zbyt wysoko meganki nie plasuje wink.gif


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Sat, 18 Oct 2008 - 10:42
Post #44


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Ja akurat do Hyundaia nic nie mam. Znajomy kupe lat temu upalal S Coupe Turbo, to auto czesciej widzialo odcinke niz dol obrotomierza, i co? I nic... Jezdzil i jezdzil, warsztat widzial tylko od czasu do czasu jak gdzies wydzwonil.

Jakby dzisiajsze auta tak samo bez zajakniecia znosily takie katunki jak ten stary Hyuindai to bylo by super. Wiec nie ma co generalizowac.

Pomysl Huindaiya bardzo mi sie podoba z tego wzgledu, ze jaki producent ma w ofercie tanie lekkie RWD z dwulitrowym turbo? Wydaje mi sie to swietna alternatywa dla leciwych juz pomalu S14 i S14A. Dlatego czekam z niecierpliwoscia na to auto i pierwsze opinie o nim.

Dla przypomnienia tak wygladalo to pancerne S Coupe:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...ar_20070926.jpg


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sat, 18 Oct 2008 - 11:02
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





1) genesis napewno nie jest malym lekkim coupe... wszystko wskazuje, ze to bedzietaki lansowozik dla malolatow, ktorych jeszcze nie stac na a5 czy 3jke coupe, a chca poszpanowac fajnym duzym coupe... czyli tak jak juz ktos napisal raczej target 407 coupe (tylko cena miejmy nadzieje sporo nizsza)

2) oczywiscie niewyklucza to tego, ze jest duza szansa, ze bedzie to bardzo fajne auto, ktore bedzie mozna wykorzystac do szybszej jazdy

3) prestizu hyundai pewnie nie ma i dlugo nie bedzie mial... ale nei kazdemu na tym zalezy...

4) moze i mowi sie, ze koreanskie auta sie sypia, tylko, ze w wiekszosci statystyki zanizaja dla wielu osob malo istotne niedorobki jakosciowe, szwakujace wyposazenie dodatkowe, niska jakosc wykonczenia... mechanicznie w wiekoszisc przypadkow nie mzona im nic zarzucic.. zreszta najpierw sie nauczyli kopiujac, udoskonalajac, stare sprawdzone konstrukcje innych producentow... ale to beda wiedziec tylko ci co zrobili troche kilometroe koreanskimi autami

5) i taka sugestia jak ktos nigdy nie mial koreanskiego auta to niech sie moze nie wypowiada co do ich niezawodnosci...


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SPARK
post Sat, 18 Oct 2008 - 11:46
Post #46


User
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wieślandia Podwarszawska





Powiem wam , że bardzo mi się podoba przebieg tej dyskusji smile.gif widać że mimo różnych poglądów potrafimy rozmawiać ze sobą jak ludzie , a nie jak polaczki. Naprawdę duży plus.

Kończąc temat meganki - od obecnego właściciela dowiedziałem się że właśnie zbliża się do 300kkm. Jeździ dzień w dzień. Może to kwestia szczęścia , ja jestem pod wrażeniem (bo nomen omen nie lubię francuzów za awaryjność) wink.gif


Wracając do hyundaia - narazie możemy wszyscy pogadać na temat wyglądu i tyle , bo co do właściwości jezdnych , wykończenia , bezawaryjności, itp. nikt z nas nie ma wystarczających danych , a wróżenie z fusów zostawmy wróżkom. Ja mam nadzieję , że hyundai pokaże się od jak najlepszej strony , i bedzie godnym rywalem w swoim segmencie (abstrahując od ceny , która oby była na poziomie obecnego modelu). Pozwólmy się ,Panowie, miło zaskoczyć.


Ja osobiście jestem bardzo ciekaw nowej Toyoty Celici, różne źródła podają że również ma mieć wersję RWD (i 4x4) i dość atrakcyjną cenę (jak na toykę)
. Krążyły ploty o następcy AE86 , tani i żwawy samochodzik rwd dla kowalskiego lat 25. Może niedługo doczekamy się wreszcie zapełnienia luki w tyłopędach "do 100k". I ciekawe jak w tym wszystkim zaprezentuje się ten hyundai.

Pozdrawiam was wszystkich serdecznie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 18 Oct 2008 - 15:05
Post #47


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(k-meal @ Tue, 14 Oct 2008 - 17:00) *
hwojtek, jezdziles juz? wink.gif

Jeszcze nie, ale zdarzy się to raczej jeszcze w tym roku. :-)


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sat, 18 Oct 2008 - 15:06
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(Wombat @ Fri, 17 Oct 2008 - 19:36) *
(...)i renault też umiały robić samochody ładne i niezawodne. Niestety tego od niezawodności zwolnili albo im uciekł. I tez podobno każda coraz lepsza i bardziej niezawodna.

Teraz ponoc Laguna III ma pokazac pazur i byc w Top3 w swojej klasie jesli chodzi o niezawodnosc. We will see.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 18 Oct 2008 - 15:08
Post #49


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





CYTAT(oskee @ Sat, 18 Oct 2008 - 04:43) *
Ty Wombat powołujesz się na sponsorowane statystyki i myślisz, że one są mega miarodajne i że na papierze można wykreować realną niezawodność auta... otrzeźwiej chłopaku, bo to się źle dla Ciebie skończy... biggrin.gif Fejm to nie wszystko.

To bardzo ciekawe. Mógłbyś rozwinąć sprawę z tym sponsorowaniem? Kto i kogo sponsoruje? Bo oczywiście jesteś to w stanie potwierdzić?
CYTAT(oskee @ Sat, 18 Oct 2008 - 04:43) *
uważam Hundaya za samochód tani i kiepski...

A to już Twoja prywatna tragedia niewiedzy.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Sat, 18 Oct 2008 - 18:28
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





CYTAT
Ty Wombat powołujesz się na sponsorowane statystyki i myślisz, że one są mega miarodajne i że na papierze można wykreować realną niezawodność auta... otrzeźwiej chłopaku, bo to się źle dla Ciebie skończy... Fejm to nie wszystko.


Tyż jestem starsznie ciekaw rozwiniecia tej mysli.
Druga sprawa. Dobre - bronią sie same. Są poszukiwane, trzymają cene.. itd. To już "szary lud" zweryfikował bez sponsorowanych statystyk.


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sat, 18 Oct 2008 - 19:34
Post #51


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Pracuje w mercedesie i wiem ze dzis mercedes zyje tylko slawa czy gwiazda ktora jest jego symbolem (zaznaczam ze chodzi o auta osbowe)

BMW czy Audi niema sie w chwili obecnej czym martwic .

A taki Hjundaj czy Kia niema nic do stracenia wiec nam nalezy obserwowac i przestac wierzyc w zabobony !


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Sat, 18 Oct 2008 - 20:31
Post #52


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Huyndai i Kia daje 10 lat i 100 tysiecy mil gwarancji na swoje samochody (dokladnie na silnik i przeniesienie napedu). Od czasow Pony wiele sie zmienilo, tak samo jak u Hondy i Toyoty, juz nie sa tak dobre jak kiedys.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sat, 18 Oct 2008 - 22:51
Post #53


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(Wombat @ Sat, 18 Oct 2008 - 18:28) *
Druga sprawa. Dobre - bronią sie same. Są poszukiwane, trzymają cene.. itd. To już "szary lud" zweryfikował bez sponsorowanych statystyk.

nie moge sie zgodzic z tym twierdzeniem bo np taki golf 3 generalnie jest do dupy pod każdym względem (przepraszam użytkowników ale to moje zdanie), zarówno gnijących blach jak również ciągle rozpadającym sie zawiasem a ceny dorównują hondom które są mało awaryjne i ruda tez je nie lubi tongue.gif a co do hundaja to przecież to bardzo dobra i potężna firma stoczniowa (o ile dobrze pamiętam) takze myśle że z skoro budują dobre statki to samochody też sie nauczą wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Sun, 19 Oct 2008 - 04:15
Post #54


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





golf to jest wyuczona w polakach miłość. To jest poza kontrolą. Poza tym że jako pojazd produkowany "przez granice" i masowy jest strasznie tani w naprawach. to też jedna z jego rynokowych zalet. I sa proste jak cepy wiec sie mało psują. taki był z założenia.

To że samochody produkowane przed średnio 1994 rokiem były "inne" jakosciowo. legendami obrosły własnie modele 80-95. nastepne są znacznie gorsze - może dlatego że rozproszono produkcje. Niezabijalne mercedesy, corolle z milionem kilometrów przebiegu.. itd. To se ne vrati pane Havranek. teraz sie wyrównało. Księgowi to wyrównali. Wyrównało sie o tyle że nie to że "słabe" marki sie podciągneły tylko te lepsze sie skundliły. Równaja w doł starając sie zachować pozory "lepszości". Trzyma ich jednak wypracowany prestiż i doświadczenie którego nowe na rynku firmy nie mają. Za 7 lat okaże sie że bedziemy sie tu podniecać nowym Coupe RWD od Tata Motors zastanawiając sie czy ich 7 letnie obecnosc na rynku to już żeby im ufac czy jednak nie.



--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 19 Oct 2008 - 15:10
Post #55


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Co nie zmienia faktu, że dzisiaj nikt nie robi taniego w miarę lekkiego auta RWD które nie jest przy okazji zabite masą średnio przydatnych gadżetów i pierdół podnoszących "bezpieczeństwo" i cenę. Ja bym takie auto chętnie kupił gdyby istniało i pewnie nie tylko ja.. Boje się tylko, że to już się nie zdarzy i do końca życia będe musiał mamie tłumaczyć jak to jest, że mam podobno dobrą pracę a jeżdżę 20 letnim bmw biggrin.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Sun, 19 Oct 2008 - 17:38
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Jako praktykujący mechanik wtrącę swoje 0,03PLN.

Mamy w firmie flotę Renault. Nie uważam ich za dopbre auta. Ogólnie dobrych auto jest coraz mniej. W pojazdach z przebiegiem ~100kkm wyskakują usterki, o jakich mi się nie śni w Sierrze '84. Awaria ECU (Kangoo 1,5 dCi 2004), zgnita wiązka (Trafic 2006) itp. IDENTYCZNIE sypią się Mercedesy i Fordy. Najbardziej sypią się diesle z Common Rail.

Przykład - Mondeo. TDCI widujemy nagminnie, 90% usterek dotyczy osprzętu silnika. Benzynowe Mondeo MkIII miałem na warsztacie raz... na wymianę klocków.

Co do koreańczyków - w firmie jest jeden Lanos. 1,5 16V z LPG, '99 juz Made in Poland. Jakoś w tym tygodniu padnie mu 300kkm. Auto do niedawna było WRC na koszt firmy. Pojawiało się u nas raz na kwartał. Montaż opon, zamiana przodu z tyłem, wyrzucenie i montaż nowego kpl. I tak w kółko. Klasyczny służbowóz. Po 280kkm wymienilśmy uszczelnienia silnika, i śmiga. Sprzęgło ma nadal fabryczne. Auto jest klasycznym kitajcem. Trzeszczy, ale dzielnie prze do przodu.

Nie wiem czy pamiętacie samochody japońskie z przełomu lat 70-80. Uważacie, że to były dobre auta? Bo ja bym się tego kijem przez szmatę nie tknął (poza kilkoma chlubnymi wyjątkami). Nie mieli renomy, musieli mieć jakość. Udało im się, obecnie japońska motoryzacja cieszy się chyba największym szacunkiem na świecie.

Ameryka i Europa budują auta od lat, auto dopracowane i dobre. Mają renomę i jest git. I potem się A klasa wywraca, seria 7 zawiesza i wywala Error, Escalade ma wnętrze wykończone tak, że w szpary można małe dziecko wsadzić, w Fabii skrzynia pada po 30kkm spokojnej eksploatacji, E-klasa W210 gnije jak Astra F. Renomowani producenci, z długoletnią tradycją. Ale nadal sprzedają, bo przecie folcwagen to dobre auta, a hundaj to gówno. A prawda jest taka, że to jedno i to samo, ale w wydaniu żółtym o wiele taniej.

Hultaje i inne Kie nie mają takiej renomy. Jeśli ich auto się rozpadnie to będzie ich koniec. Koreańskie auta MUSZĄ być dobre, inaczej ich producenci pójdą z torbami, bo nikt tego nie kupi. Muszą dbać o jakość i dopracowywać konstrukcję jak japońce 10 lat temu. Dlatego uważam, że Genesis będzie naprawdę dobrym autem za naprawdę rozsądny pieniądz, w stosunku do jakości i osiągów. Ale poprostu pochylone H jest o wiele tańsze niż gwiazdka czy śmigiełko.

Co do stereotypów - Niemcy robią dobre auta prawda?? Ale nie wiem czy wiecie - kupując Zafirę w Pl kupujecie auto z Bochum, kupując ją w Berlinie macie auto z Gliwic. Powód - GMMP robi najlepsze auta ze wszystkich fabryk Opla, pod względem jakości. I kto robi dobre auta?? Niemcy? Napewno? A może Polacy, Koreańczycy, Czesi, Węgrzy??


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
*Sajmon
post Mon, 16 Feb 2009 - 21:08
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Tue, 08 June 2004
Skąd: Cov





A wracając do tematu Genesisa:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Mon, 16 Feb 2009 - 21:34
Post #58


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





film ma długośc 1.41min katowania po torze.
Musieli miec conajmniej 2 identyczne samochody smile.gif


a na powaznie - może to zakorzenione uprzedzenie. ten film z hundajem na torze nie wyzwala we mnie żadnych emocji. Nie mam tego chcenia " takim to bym sie przebrykał".
Zakładając że duzo ludzi ma tak w bani spozycjonowanego hultaja jak ja to firma ma z czym walczyc.


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubek
post Mon, 16 Feb 2009 - 22:04
Post #59


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 12 February 2004





Womnat, ty jako kierowca pojazdu, ktory pali gume na jednym przednim kole pomimo niewielkiej mocy, raczej nie jestes rynkiem docelowym dla Hyundaia.

Pozatym przy cenie $23,750 za 2.0T R-Spec z 19" kolami i hamulcami Brembo napewno nie beda mieli problemu ze znalezieniem klientow.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 17 Feb 2009 - 00:02
Post #60


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Kubek, a siedziałeś już "w"? Ja siedziałem i jestem pozytywnie zaskoczony. To może być jedyne tanie auto RWD 2.0t przez najbliższe kilka lat w tym kryzysie. I przy okazji naprawdę sensowne.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:07