Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 8 9 10 11 >  
Reply to this topicStart new topic
> Hyundai Genesis, 300+hp RWD, warty uwagi koreańczyk.
Wombat
post Wed, 18 Jan 2012 - 21:22
Post #181


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





to jak już skończą dowodzić i bedzie to pewnikiem to to wtedy dajcie znać smile.gif


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 18 Jan 2012 - 21:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
iceman_n
post Thu, 19 Jan 2012 - 14:53
Post #182


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 September 2010





Głównie chodzi mi o to że stylistycznie auto po lifcie wygląda świetnie i choć to kwestia gustu to na pewno nie można powiedzieć że jest brzydkie.
Gdyby na masce zamiast znaczka hyundai było bmw lub jakaś japońska marka to auto zrobiło by furore i wszędzie by o tym trąbili wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
endless
post Thu, 19 Jan 2012 - 15:35
Post #183


Rookie
Dołączył: Fri, 06 January 2012







wub.gif wub.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
s13owner
post Thu, 19 Jan 2012 - 18:19
Post #184


Super User
Dołączył: Tue, 03 January 2012





ohmy.gif Robi robote! W używce za pare latek to będzie hit tego forum!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Thu, 19 Jan 2012 - 22:50
Post #185


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





Jak to jest ze tak duży koncern jak hyundai nie mógł wpaść na tak prosty acz skuteczny zabieg stylistyczny zastosowany w tym zderzaku driftwozu?tongue.gif zdecydowana zmiana na plus i obowiązkowy element Genesisa;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Sat, 21 Jan 2012 - 08:31
Post #186


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(Honada @ Mon, 16 Jan 2012 - 11:02) *
Witam,
Może to zabrzmi niczym herezja ale 2.0T na twinscrollu i z takim wyglądem, o ile jeszcze auto będzie przewidywalne i pewne w zakręcie, może być świetna alternatywa dla e92 335i smile.gif

Wybacz, ale to brzmi jak herezja... szczególnie po oglądnięciu Genesisa na żywo. W środku to jest Hyundai.

CYTAT(Honada @ Mon, 16 Jan 2012 - 11:02) *
niska masa silnika może pozytywnie wpłynąć i na osiągi i na zachowanie. ciekawe jak w rzeczywistości będzie się w rzeczywistości. Dodatkowo podatność silnika 2.0Tna modyfikacje zapowiada się naprawdę obiecująco. Różnica w cenie (miedzy e92 335i)będzie spora, w prestiżu też wink.gif ale jednak Koreańczycy mocną rozpychają się na rynku samochodowym bo zdecydowanie lepiej słuchają potrzeb klientów. Za cenę 4 letniego bmw można będzie kupić nowe auto sportowe o klasycznym napędzie z niezłą stylistyką, mocnym silnikiem, gwarancją i fotelami, w które nikt jeszcze nie pierdziałwink.gif A tak poważnie to czekam kiedy udostępnią testówke.(są plotki 8-biegowym automacie)

Cenowo Genesis wypada całkiem nieźle, ale tylko i wyłącznie z jednego powodu - brak konkurencji cenowej. Nie wiem jak wyglądają ceny w Polsce, ale nowy 2,0T kosztuje w Niemczech 30 tys. V6 o 5 tys więcej. Po rozmowach w salonie można liczyć na co najmniej 10% rabatu. W cenie jest 5 lat gwarancji i 5 przeglądów. Wszystko to wygląda świetnie a mimo to auto się jakoś nie rozchodzi w zastraszającym tempie.
Moim zdaniem powodów jest kilka. Raz, ze to Hyundai. Nikt kto rozważa NOWEGO 370Z itp nie pobiegnie do salonu Hyundaia bo jest taniej. Pomijam fakt, zew utrata wartości jest porażająca i auto z marca 2011 można bez problemu kupić w salonie za 17-18 tys a nieraz jeszcze taniej. Do tego dochodzi ta dziwna polityka cenowa. Nie mam pojęcia, czy ma ona kusić ludzi do zakupu wersji V6?


Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Sat, 21 Jan 2012 - 08:41
Post #187


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(Honada @ Tue, 17 Jan 2012 - 12:30) *
Tu bym polemizował trochę z kolegą bo czemu nie może być alternatywą GENESIS dla e92? Skoro osoby szukając mocnego sportowego auta z tylnym napędem (np. na tym forum) zawsze prawie mają do wyboru rekomendowane BMW i czasem 350Z to w takim razie tym bardziej Genesis jest kolejną opcją dla takich osób.Owszem wygoda i wszechstronność pojazdu będzie po stronie bmw jednak wiele osób szukając auta sportowego i tak decyduje sie na bmw pomimo, że nie jest to stricte sportowy wóz. Nie ma po prostu nic w podobnych pieniądzach co jeździ naprawdę dobrze z takim napędem. Zauważmy,że temat aut rwd dotyczy najczęściej modeli:
e36 vs 200sx, e46 vs 350Z vs S2000, e92 vs 370Z itd.
Rynek zdefiniował konkurentów BMW, a że marka ta oferuje więcej niż sam sport to już odrębna kwestia wink.gif


Może dlatego, ze pomimo owego tak chwalonego skoku jakościowego jaki Koreańczykom się udał to w środku ciągle jest to Hyundai? I nie mowie tu tylko o znaczku na masce. E92 w tym wypadku to kompletnie inna klasa samochodu. Sadze, ze również kompletnie inna grupa targetowa. Genesis to tanie auto sportowe, 335i to usportowiona klasa D Premium.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
s13owner
post Sat, 21 Jan 2012 - 13:40
Post #188


Super User
Dołączył: Tue, 03 January 2012





Ale właśnie o to chodzi! Już dawno nie było taniego, mocnego rwd, które nie jest konkurencją dla aut klasy wyższej czyli np m3 czy 911! To jest taki współczesny 200sx i bardzo mi się to podoba! Auto świeże i tanie. Za te pieniądze nie można oczekiwać cudów w wykonaniu. Byle było znośnie.
Najważniejesze jest to czy jest dobrą bazą do tuningu a tak właśnie jest! Dostajemy bardzo mądry wybór silników. Mocne, doładowane r4, które napewno będzie bardzo rozwojowe, a dla tych co chcę w aucie mniej dłubać, albo cenią sobie charakterystyk NA dostają wprost wymarzone do takeigo auta mocne v6!

Moim zdaniem bardzo przemyślany samochód, mógłby być tylko mneij mdły z wyglądu(ah te koreańczyki:/), ale odpowiednia fela i bodykit zrobią robote!

Zawsze zastanawiałem się nad tym co zastąpi moje s13 jak już będę miał więcej funduszy. Po głowie chodziło mi 1m które jest imo świtne ale drogie, albo 350z, które nigdy mnie do końca nei przekonało do siebie... Teraz poważnie myślę nad tym hujdajem, bo za pieniądze które musiałbym wydac na inne mocne, świeże rwd kupuje wersje v6 i robię biturbo które urywa dupe w plecach, a do tego jest świetnie wyważone i ma zajebisty dźwięk! miodzio!

Wie ktoś jaką to ma konstrukcje zawieszenia(głównie z przodu)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sat, 21 Jan 2012 - 17:07
Post #189


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Kolumna i 2 drazki zamiast 1 wahacza.
Z tylu wielodrazek.

Jedyna wieksza wada to skrzynia biegow ale 90% problemow to wina oleju w niej i po zmianie skrzynia pracuje idealnie.

Co do dyskusji "bo to Hyundai" to przypomniala mi sie podobna o GT-R'ze ze to nie BMW czy 911 i nie jest tak rozowo jak to opisuja ale cena vs osiagi mowi sama za siebie. GT-R urywa dupe i klepie wiekszosc sportowych samochodow a po dolozeniu do niego paru gratow nie ma sobie rownych.

P.S. http://www.gencoupe.com/ - fajna strona o Hyundaiu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prekursor
post Tue, 21 Feb 2012 - 14:29
Post #190


User
Dołączył: Tue, 29 November 2011





Hyundai Genesis Coupe - szczegółowy test sportowego samochodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Wed, 22 May 2013 - 00:13
Post #191


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





Ktoś w końcu tym jeździł? Jakieś konkrety poza opiniami zza oceanu?
Według niektórych danych V6 robi 1/4 w 14,5 - czyżby to wina sporej masy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Wed, 22 May 2013 - 01:36
Post #192


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





nie, to wina tego że jest Hyundajem.


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Wed, 22 May 2013 - 01:54
Post #193


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





Wombat, ja poważnie pytam. Może źle szukam ale na niemieckim rynku aut używanych ciężko o tańsze 300KM - jak już są to sporo starsze. Niestety, występuje u mnie to co opisałeś jako "syndrom mikrofalówki Daewoo". Niby jeżdżę autem które też ma fatalną opinię - ale i tak jakoś mam opory. Z chęcią bym usłyszał, że jednak Genesis to super auto i nic tylko go brać i katować.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Wed, 22 May 2013 - 08:44
Post #194


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





jak ma 300KM to skrzynia tez nie wtglada jak d16 z lanosa...


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Wed, 22 May 2013 - 09:20
Post #195


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Niestety jedyna większa wada tego samochodu to nie skrzynia, czy pierdoły we wnętrzu (esteci się znaleźli laugh.gif ), tylko nierozkminialny komputer - Amerykanie mają poważne problemy z reflashowaniem w 2.0T (który mechanicznie jest obiecujący) i żeby coś osiągnąć, trzeba ładować SA.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dejv667
post Wed, 22 May 2013 - 09:21
Post #196


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 May 2005
Skąd: Brachttal / Niemcy





CYTAT(hwojtek @ Wed, 22 May 2013 - 09:20) *
Niestety jedyna większa wada tego samochodu to nie skrzynia, czy pierdoły we wnętrzu (esteci się znaleźli laugh.gif ), tylko nierozkminialny komputer - Amerykanie mają poważne problemy z reflashowaniem w 2.0T (który mechanicznie jest obiecujący) i żeby coś osiągnąć, trzeba ładować SA.

Raczej byłbym zainteresowany V6.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Wed, 22 May 2013 - 10:01
Post #197


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





odchodząc od tego "ha ha ha i hi hi hi bo to hyundai" to:
- choć ten wątek trwa od 2009 roku (a jest prawie połowa 2013)
- choć cięgle w nim czytam "hmm hmm jakaż to ciekawa alternatywa w tej kasie dla... (wstawta se coś)"
- choć ciągle w nim czytam że to bedzie cyt: moja następna "honda"

to jakoś nie zauważyłem masowego wysypu hultajów Dżenezys na forum i na ulicy. Nie przyglądam sie specjalnie ale takie mam wrażenie.
Wiec wiesz - każdy obiektywnie i profesjonalnie ocenia sytuacje - hmmm hmmmm jaka to ciekawa alternatywa..a potem leci i kupuje ośmioletnie 328 albo innego 200SX-a bo to są samochody o sprawdzonym potencjale i nie generują tajemniczych problemów.
Też uważam że palące 6,5 litra tico jest "ciekawą alternatywą" dla palącego 20 litrów AMG. Tylko to nie znaczy że zaraz polece kupowac tico. Na "uważaniu" sprawa sie kończy w większości przypadków.
Zawsze gdzieś z koreańca wylezie że to koreaniec zwłaszcza jak sie chce w nim dłubać - myśle że jakby hyundai chciał z niego zrobić świetną bazę dla tunerów to by go tak przygotował

Na allegro sporo tego stoi i warto zobaczyć jak sie go zachwala. Nie jest sprzedawany jako szybki samochód sportowy, baza do driftu i modyfikacji tylko jako "coupe z MP3 i klimatyzacją". To to są"atuty" tego samochodu wg właścicieli co go mają 2-3 lata? Helloł !? - jak mówiła Dodzia.
Oczywiście wciąż jest "ciekawą alternatywą" i w cenie jeszcze lepszej niż 2 lata temu i jakoś tłum sie nie rzuca jak Reksio na szynkę.
Tak jak pisałem - ciekawą alternatywę zweryfikował rynek.


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Wed, 22 May 2013 - 10:19
Post #198


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





2,0T ma potencjał, wszak to ten sam silnik co w EVO X (4B11T). Wersja po FL ma mieć w serii 270-280KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Wed, 22 May 2013 - 10:24
Post #199


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





tak tak, to ciekawa alternatywa z potencjałem...


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rufios
post Wed, 22 May 2013 - 17:41
Post #200


Super User
Dołączył: Wed, 12 November 2008
Skąd: znad morza





CYTAT(ju-by @ Wed, 22 May 2013 - 10:19) *
2,0T ma potencjał, wszak to ten sam silnik co w EVO X (4B11T). Wersja po FL ma mieć w serii 270-280KM.


Turbo na twin scrollu i 275KM i 373Nm
Opcjonalnie 8 biegowa skrzynia automatyczna ZF

Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 8 9 10 11 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:50