![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
to jak już skończą dowodzić i bedzie to pewnikiem to to wtedy dajcie znać
![]() -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 September 2010 ![]() |
Głównie chodzi mi o to że stylistycznie auto po lifcie wygląda świetnie i choć to kwestia gustu to na pewno nie można powiedzieć że jest brzydkie.
Gdyby na masce zamiast znaczka hyundai było bmw lub jakaś japońska marka to auto zrobiło by furore i wszędzie by o tym trąbili ![]() |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 06 January 2012 ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
Jak to jest ze tak duży koncern jak hyundai nie mógł wpaść na tak prosty acz skuteczny zabieg stylistyczny zastosowany w tym zderzaku driftwozu?
![]() |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
Witam, Może to zabrzmi niczym herezja ale 2.0T na twinscrollu i z takim wyglądem, o ile jeszcze auto będzie przewidywalne i pewne w zakręcie, może być świetna alternatywa dla e92 335i ![]() Wybacz, ale to brzmi jak herezja... szczególnie po oglądnięciu Genesisa na żywo. W środku to jest Hyundai. niska masa silnika może pozytywnie wpłynąć i na osiągi i na zachowanie. ciekawe jak w rzeczywistości będzie się w rzeczywistości. Dodatkowo podatność silnika 2.0Tna modyfikacje zapowiada się naprawdę obiecująco. Różnica w cenie (miedzy e92 335i)będzie spora, w prestiżu też ![]() ![]() Cenowo Genesis wypada całkiem nieźle, ale tylko i wyłącznie z jednego powodu - brak konkurencji cenowej. Nie wiem jak wyglądają ceny w Polsce, ale nowy 2,0T kosztuje w Niemczech 30 tys. V6 o 5 tys więcej. Po rozmowach w salonie można liczyć na co najmniej 10% rabatu. W cenie jest 5 lat gwarancji i 5 przeglądów. Wszystko to wygląda świetnie a mimo to auto się jakoś nie rozchodzi w zastraszającym tempie. Moim zdaniem powodów jest kilka. Raz, ze to Hyundai. Nikt kto rozważa NOWEGO 370Z itp nie pobiegnie do salonu Hyundaia bo jest taniej. Pomijam fakt, zew utrata wartości jest porażająca i auto z marca 2011 można bez problemu kupić w salonie za 17-18 tys a nieraz jeszcze taniej. Do tego dochodzi ta dziwna polityka cenowa. Nie mam pojęcia, czy ma ona kusić ludzi do zakupu wersji V6? |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
Tu bym polemizował trochę z kolegą bo czemu nie może być alternatywą GENESIS dla e92? Skoro osoby szukając mocnego sportowego auta z tylnym napędem (np. na tym forum) zawsze prawie mają do wyboru rekomendowane BMW i czasem 350Z to w takim razie tym bardziej Genesis jest kolejną opcją dla takich osób.Owszem wygoda i wszechstronność pojazdu będzie po stronie bmw jednak wiele osób szukając auta sportowego i tak decyduje sie na bmw pomimo, że nie jest to stricte sportowy wóz. Nie ma po prostu nic w podobnych pieniądzach co jeździ naprawdę dobrze z takim napędem. Zauważmy,że temat aut rwd dotyczy najczęściej modeli: e36 vs 200sx, e46 vs 350Z vs S2000, e92 vs 370Z itd. Rynek zdefiniował konkurentów BMW, a że marka ta oferuje więcej niż sam sport to już odrębna kwestia ![]() Może dlatego, ze pomimo owego tak chwalonego skoku jakościowego jaki Koreańczykom się udał to w środku ciągle jest to Hyundai? I nie mowie tu tylko o znaczku na masce. E92 w tym wypadku to kompletnie inna klasa samochodu. Sadze, ze również kompletnie inna grupa targetowa. Genesis to tanie auto sportowe, 335i to usportowiona klasa D Premium. |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
Ale właśnie o to chodzi! Już dawno nie było taniego, mocnego rwd, które nie jest konkurencją dla aut klasy wyższej czyli np m3 czy 911! To jest taki współczesny 200sx i bardzo mi się to podoba! Auto świeże i tanie. Za te pieniądze nie można oczekiwać cudów w wykonaniu. Byle było znośnie.
Najważniejesze jest to czy jest dobrą bazą do tuningu a tak właśnie jest! Dostajemy bardzo mądry wybór silników. Mocne, doładowane r4, które napewno będzie bardzo rozwojowe, a dla tych co chcę w aucie mniej dłubać, albo cenią sobie charakterystyk NA dostają wprost wymarzone do takeigo auta mocne v6! Moim zdaniem bardzo przemyślany samochód, mógłby być tylko mneij mdły z wyglądu(ah te koreańczyki:/), ale odpowiednia fela i bodykit zrobią robote! Zawsze zastanawiałem się nad tym co zastąpi moje s13 jak już będę miał więcej funduszy. Po głowie chodziło mi 1m które jest imo świtne ale drogie, albo 350z, które nigdy mnie do końca nei przekonało do siebie... Teraz poważnie myślę nad tym hujdajem, bo za pieniądze które musiałbym wydac na inne mocne, świeże rwd kupuje wersje v6 i robię biturbo które urywa dupe w plecach, a do tego jest świetnie wyważone i ma zajebisty dźwięk! miodzio! Wie ktoś jaką to ma konstrukcje zawieszenia(głównie z przodu)? |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Kolumna i 2 drazki zamiast 1 wahacza.
Z tylu wielodrazek. Jedyna wieksza wada to skrzynia biegow ale 90% problemow to wina oleju w niej i po zmianie skrzynia pracuje idealnie. Co do dyskusji "bo to Hyundai" to przypomniala mi sie podobna o GT-R'ze ze to nie BMW czy 911 i nie jest tak rozowo jak to opisuja ale cena vs osiagi mowi sama za siebie. GT-R urywa dupe i klepie wiekszosc sportowych samochodow a po dolozeniu do niego paru gratow nie ma sobie rownych. P.S. http://www.gencoupe.com/ - fajna strona o Hyundaiu. |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
User Dołączył: Tue, 29 November 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
Ktoś w końcu tym jeździł? Jakieś konkrety poza opiniami zza oceanu?
Według niektórych danych V6 robi 1/4 w 14,5 - czyżby to wina sporej masy? |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
nie, to wina tego że jest Hyundajem.
-------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
Wombat, ja poważnie pytam. Może źle szukam ale na niemieckim rynku aut używanych ciężko o tańsze 300KM - jak już są to sporo starsze. Niestety, występuje u mnie to co opisałeś jako "syndrom mikrofalówki Daewoo". Niby jeżdżę autem które też ma fatalną opinię - ale i tak jakoś mam opory. Z chęcią bym usłyszał, że jednak Genesis to super auto i nic tylko go brać i katować.
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
jak ma 300KM to skrzynia tez nie wtglada jak d16 z lanosa...
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Niestety jedyna większa wada tego samochodu to nie skrzynia, czy pierdoły we wnętrzu (esteci się znaleźli
![]() -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 12 May 2005 Skąd: Brachttal / Niemcy ![]() |
Niestety jedyna większa wada tego samochodu to nie skrzynia, czy pierdoły we wnętrzu (esteci się znaleźli ![]() Raczej byłbym zainteresowany V6. |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
odchodząc od tego "ha ha ha i hi hi hi bo to hyundai" to:
- choć ten wątek trwa od 2009 roku (a jest prawie połowa 2013) - choć cięgle w nim czytam "hmm hmm jakaż to ciekawa alternatywa w tej kasie dla... (wstawta se coś)" - choć ciągle w nim czytam że to bedzie cyt: moja następna "honda" to jakoś nie zauważyłem masowego wysypu hultajów Dżenezys na forum i na ulicy. Nie przyglądam sie specjalnie ale takie mam wrażenie. Wiec wiesz - każdy obiektywnie i profesjonalnie ocenia sytuacje - hmmm hmmmm jaka to ciekawa alternatywa..a potem leci i kupuje ośmioletnie 328 albo innego 200SX-a bo to są samochody o sprawdzonym potencjale i nie generują tajemniczych problemów. Też uważam że palące 6,5 litra tico jest "ciekawą alternatywą" dla palącego 20 litrów AMG. Tylko to nie znaczy że zaraz polece kupowac tico. Na "uważaniu" sprawa sie kończy w większości przypadków. Zawsze gdzieś z koreańca wylezie że to koreaniec zwłaszcza jak sie chce w nim dłubać - myśle że jakby hyundai chciał z niego zrobić świetną bazę dla tunerów to by go tak przygotował Na allegro sporo tego stoi i warto zobaczyć jak sie go zachwala. Nie jest sprzedawany jako szybki samochód sportowy, baza do driftu i modyfikacji tylko jako "coupe z MP3 i klimatyzacją". To to są"atuty" tego samochodu wg właścicieli co go mają 2-3 lata? Helloł !? - jak mówiła Dodzia. Oczywiście wciąż jest "ciekawą alternatywą" i w cenie jeszcze lepszej niż 2 lata temu i jakoś tłum sie nie rzuca jak Reksio na szynkę. Tak jak pisałem - ciekawą alternatywę zweryfikował rynek. -------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
2,0T ma potencjał, wszak to ten sam silnik co w EVO X (4B11T). Wersja po FL ma mieć w serii 270-280KM.
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
tak tak, to ciekawa alternatywa z potencjałem...
-------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
Super User Dołączył: Wed, 12 November 2008 Skąd: znad morza ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:50 |