![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 October 2008 Skąd: okolice Rzeszowa ![]() |
To nie jest żaden problem ,ja jestem w połowie takiego cuda i jak do tej pory nie mam większych problemów,a co do robienia colcika FWD to bym się bał,ściłgaj części z angli od evo III i rób AWD.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 March 2007 Skąd: Gliwice/Rybnik ![]() |
Teraz nasuwa mi się pytanie co taniej wyjdzie: Sprowadzenie EVO III+przekładka, czy kombinowanie z silnikiem i napędem w colcie CAO
![]() -------------------- 200KM/290Nm/1088kg
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 October 2008 Skąd: okolice Rzeszowa ![]() |
Nie,niema wszystkie części od evo pasują do CAO,ja poszedłem trochę inną drogą ale to już inna historia, umieszczę mój projekt po zakończeniu na forum.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 ![]() |
Super. Prosze daj znac w tym temacie jak umiescisz swoj projekt.
-------------------- e30 Touring 2.8i
e30 Coupe 4.4i |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 10 March 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale to nie jest "z góry" nieudana przeróbka. Problemem jest zamocowanie silnika w komorze, gdyż żadna łapa nie pasuje. Trzeba wszystko bardzo dobrze odmierzyć, ustawić i dorobić mocowania, co jest jak najbardziej możliwe i jak w przypadku samochodu jtjerrego całkiem dobrze działało. Jeżeli tylko ktoś dobrze zamontuje silnik, podłączy instalacje poprawinie (a silniki 4g63 6/7 bolt mają ja prostą jak budowa cepa i jeżeli podepnie się przepływomierz, czujniki położenia wałka/wału pompę, cewkę i wtryski to odpali bez problemu) to będzie to jeździło sprawnie i bezawaryjnie. W poprzednim modelu colta, ułatwienie polegało tylko na zamocowaniu silnika ze skrzynią, która po odpowiedniej kombinacji łap, pasowała "bolt on" Reszte i tak trzeba wykonać customowo. Owszem dorobienie tych mocowań jest możliwe. W przypadku dorobienia nieosiowego będziesz hurtowo kupował i zmieniał przeguby. W poprzednim modelu Colta ułatwienie polega na tym, że 4G63T z zewnątrz wygląda dokładnie tak samo jak 4G61, 4G61T oraz 4G67 czyli silniki seryjnie montowane w C53A oraz C58A. Nie ma własciwie żadnych "kombinacji" oprócz zdecydowanie większych poduszek pod silnikiem i skrzynią, które da się przełożyć z Eclipse (dwie dziurki trzeba wywiercić), skrzynia z Colta pasuje do 4G63T, skrzynia z Eclipse pasuje do Colta. Wiązkę trzeba zmodyfikować lub wymienić lub zostawić w przypadku przekładki 4G61T na 4G63T. Co może być problemem to wielkość turbosprężarki - przy zakładaniu większej niż seryjna kończy się miejsce między silnikiem a chłodnicą. Co do wykonywania "customowego" - co masz na myśli? Dolot? Wydech? Części z Mitsu pasują zamiennie i jak wiesz w 99% znajdzie się zamiennik z innego pasujący idealnie. Pozdrawiam PS Co do tematu swap silnika 4G63T do budy C53A/C58A polecam stronę www.4g61t.org - temat opisany w najdrobniejszych szczegółach. -------------------- Motto: opinie są jak dziury w d***e każdy ma własną
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 October 2008 Skąd: okolice Rzeszowa ![]() |
żadnych łap nie trzeba dorabiać,mocowanie skrzyni pasuje,strona paska rozrządu używasz poduszki od evo III i dolnej belki też, zakładasz silnik i wszystko gra,to jest naprawdę proste,nawet nie ma się czym pochwalić tylko atakować mocne BMW i EVO
![]() |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 14 June 2007 ![]() |
3ColtAWD Ty masz CAO ? I caly czas piszesz o tej gen rozumiem ?
![]() -------------------- e30 Touring 2.8i
e30 Coupe 4.4i |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 13 October 2008 Skąd: okolice Rzeszowa ![]() |
Dokładnie tak, mam cao 1994r jeśli chcesz to wejdź na mitsumaniaki.com i znajdź posty 4g63colt,to ja.
popatrz sobie i sam osądź czy to takie trudne. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 11:00 |