Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Colt CAO + 4g63t . Pare pytan o swap, jtjerry can u help me ? :)
4G63ColtAWD
post Fri, 24 Oct 2008 - 20:00
Post #21


Frequent User
Dołączył: Mon, 13 October 2008
Skąd: okolice Rzeszowa





To nie jest żaden problem ,ja jestem w połowie takiego cuda i jak do tej pory nie mam większych problemów,a co do robienia colcika FWD to bym się bał,ściłgaj części z angli od evo III i rób AWD.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 24 Oct 2008 - 20:00
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wizard
post Fri, 24 Oct 2008 - 20:17
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 March 2007
Skąd: Gliwice/Rybnik





Teraz nasuwa mi się pytanie co taniej wyjdzie: Sprowadzenie EVO III+przekładka, czy kombinowanie z silnikiem i napędem w colcie CAO wink.gif Bo o ile zrobienie FWD z 4g63t to nie duży problem, ale z AWD dochodzą inne problemy. Nie ma problemów z rozwiązaniem tylniego zawieszenia?


--------------------
200KM/290Nm/1088kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4G63ColtAWD
post Fri, 24 Oct 2008 - 21:47
Post #23


Frequent User
Dołączył: Mon, 13 October 2008
Skąd: okolice Rzeszowa





Nie,niema wszystkie części od evo pasują do CAO,ja poszedłem trochę inną drogą ale to już inna historia, umieszczę mój projekt po zakończeniu na forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
micubussi
post Fri, 24 Oct 2008 - 22:47
Post #24


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007





Super. Prosze daj znac w tym temacie jak umiescisz swoj projekt.


--------------------
e30 Touring 2.8i
e30 Coupe 4.4i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubeeert
post Sun, 26 Oct 2008 - 14:36
Post #25


Super User
Dołączył: Wed, 10 March 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(kisielisodd @ Tue, 07 Oct 2008 - 19:05) *
Ale to nie jest "z góry" nieudana przeróbka. Problemem jest zamocowanie silnika w komorze, gdyż żadna łapa nie pasuje. Trzeba wszystko bardzo dobrze odmierzyć, ustawić i dorobić mocowania, co jest jak najbardziej możliwe i jak w przypadku samochodu jtjerrego całkiem dobrze działało. Jeżeli tylko ktoś dobrze zamontuje silnik, podłączy instalacje poprawinie (a silniki 4g63 6/7 bolt mają ja prostą jak budowa cepa i jeżeli podepnie się przepływomierz, czujniki położenia wałka/wału pompę, cewkę i wtryski to odpali bez problemu) to będzie to jeździło sprawnie i bezawaryjnie. W poprzednim modelu colta, ułatwienie polegało tylko na zamocowaniu silnika ze skrzynią, która po odpowiedniej kombinacji łap, pasowała "bolt on" Reszte i tak trzeba wykonać customowo.

Owszem dorobienie tych mocowań jest możliwe. W przypadku dorobienia nieosiowego będziesz hurtowo kupował i zmieniał przeguby.
W poprzednim modelu Colta ułatwienie polega na tym, że 4G63T z zewnątrz wygląda dokładnie tak samo jak 4G61, 4G61T oraz 4G67 czyli silniki seryjnie montowane w C53A oraz C58A. Nie ma własciwie żadnych "kombinacji" oprócz zdecydowanie większych poduszek pod silnikiem i skrzynią, które da się przełożyć z Eclipse (dwie dziurki trzeba wywiercić), skrzynia z Colta pasuje do 4G63T, skrzynia z Eclipse pasuje do Colta. Wiązkę trzeba zmodyfikować lub wymienić lub zostawić w przypadku przekładki 4G61T na 4G63T. Co może być problemem to wielkość turbosprężarki - przy zakładaniu większej niż seryjna kończy się miejsce między silnikiem a chłodnicą.
Co do wykonywania "customowego" - co masz na myśli? Dolot? Wydech? Części z Mitsu pasują zamiennie i jak wiesz w 99% znajdzie się zamiennik z innego pasujący idealnie.

Pozdrawiam

PS
Co do tematu swap silnika 4G63T do budy C53A/C58A polecam stronę www.4g61t.org - temat opisany w najdrobniejszych szczegółach.


--------------------
Motto: opinie są jak dziury w d***e każdy ma własną
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4G63ColtAWD
post Sun, 26 Oct 2008 - 19:02
Post #26


Frequent User
Dołączył: Mon, 13 October 2008
Skąd: okolice Rzeszowa





żadnych łap nie trzeba dorabiać,mocowanie skrzyni pasuje,strona paska rozrządu używasz poduszki od evo III i dolnej belki też, zakładasz silnik i wszystko gra,to jest naprawdę proste,nawet nie ma się czym pochwalić tylko atakować mocne BMW i EVO biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
micubussi
post Sun, 26 Oct 2008 - 22:51
Post #27


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2007





3ColtAWD Ty masz CAO ? I caly czas piszesz o tej gen rozumiem ? smile.gif


--------------------
e30 Touring 2.8i
e30 Coupe 4.4i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
4G63ColtAWD
post Mon, 27 Oct 2008 - 07:58
Post #28


Frequent User
Dołączył: Mon, 13 October 2008
Skąd: okolice Rzeszowa





Dokładnie tak, mam cao 1994r jeśli chcesz to wejdź na mitsumaniaki.com i znajdź posty 4g63colt,to ja.
popatrz sobie i sam osądź czy to takie trudne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 11:00