![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Honowanie robiłeś na 1 nadwymiar?
-------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
tak
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 16 December 2002 Skąd: POZNAN ![]() |
Nie pytajcie Kuby
![]() -------------------- Try tryt cos sie pali....chyba komputer.....nie on jest przeciez bezpieczyny w kondomie ..
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Dawaj dawaj, ciekawość nas zżera
![]() -------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
nie wiem jak było w tym wypadku ale sa tłoki np. 60.00, 60.01, 60.02 no i sie honuje o ta setke albo dwie
![]() |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Kubus pochwal sie raczej na jaki "kosmicznym" kompuetrze i patenciku z wtryskami potwor jezdzi.Dla mnie naprawde szok ze tak przerobione auto sprawuje sie dobrze w normalnym uzytkowaniu jak i palowaniu na torze!!! Chmm, w pierwszym poście pisze: CYTAT - ECUmaster DET II ( by Project XS ) - Map sensor MM jako deflection - Wtryskiwacze 360cc Tymczasem prosze o wklejenie wykresu, chciałbym zobaczyć przebieg momentu na tej turbinie. Wklej też jakieś fotki spod maski jak to obecnie wygląda, z góry dzięki. |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
no jeżeli chodzi o komputerek to jest dokładnie tak jak pisałem a wtryski no cóż.... są 360cc ale jest ich osiem
![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
8 wtryskow do 6 cylindrów..... jakoś dziwnie to wygląda.
![]() -------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
podczas strojenia okazało się że od 3000 rpm brakuje duuuuzo paliwa ( nawet przy podniesionym ciśnieniu paliwa ) a ze zawody były juz za pasem to szybko znalazly sie jakies dwa wtryski jacuś wyspwał mocowania przed przepustnicą i po 20 minutach pracy jacka i artura paliwa było juz pod dostatkiem
![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
Przenosiłeś mocowanie stabilizatora na amortyzator, czyli tak jak w pierwszych rocznikach E36,uważasz,że dało to jakieś korzyści? Podaz części (sprężyny,stabilizatory czy amortyzatory są chyba inne. ) chyba wyrażnie mniejsza i droższe..więc jakiś szczególny powód? O ile się orientuję M-ki też miały takie mocowanie ,ale cała reszta miała łacznik do wahacza.
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
powód jest taki że znacznie ogranicza to bujanie się auta... na zawodach jeszcze niestety tego nie miałem zrobionego więc póki co nie wypowiadam sie czy na prawde dużo to daje. Paul Vlasbom twierdzi że wg. jego wyliczeń efekt jest jakby stabi był dwa razy grubszy. a co do cześci... zero zmian wystarczy umiejętnie przyspawać blaszki do macphersonów i zaadoptować jakieś łączniki.
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
czyli jeśli dobrze zrozumiałem macphersony masz dla wersji po 06.92 r. ale mocowanie jest po prostu przerobione? Pytam,bo moja e36 jest z 91r i właśnie z powodu słabszej dostepności części zawieszenia dla modeli z tego roku, będę przerabiał na wersje powyżej 92r. A poduszki górnego mocowania amortyzatora z M3 pasują p&p? Czy zauważyłeś jakąś poprawę w prowadzeniu się auta po tej zmianie? Moje auto będzie typowo na ulicę,i do Twojej wyczynowej chyba prawie furki jej daleko ,ale jeśli można coś poprawić na coś ,co się sprawdza na Twoim poziomie to czemu by nie...
![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
tak poduszki pasowały p&p i na serio odczułem zmianę ( nie wiem czy ją odczujesz na ulicy ) moja tez jest z 91r ale macphersony mam bez tych mocowań także trzeba było dospawać kawałek blaszki.
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
a jak masz zalozone te poduszki ? bo zalozylem u siebie i w sumie mialem spory problem zeby to zmiescic w kielichu ale zalozylem je w taki sposob ze oznaczenie L mam po stronie pasazera oczywiscie tak zalozone zeby cofnac amortyzator sporo w tyl i zeby kat byl wiekszy bo jak zalozyl byl ja strone kierowcy to kat by sie zmienjszyl z tego co widze po ich budowie
i w sumie musialem troche zeszlifowac gorne mocowanie sprezyny oczywiscie w granicach rozsadki no i wtedy zmiescila sie gora i byl jeszcze problem z dolem amrtyzatora tzn tam gdzie sie opera sprezyna bo mam duza glebe i to miejsce w ktorym sprezyna opiera sie o amortyzator przy skrecie przystawialo do kielicha ale tez sie dalo troche zeszlifowac i juz nic do niczego nie przystawia tylko problem polega na tym ze martwie sie ze podczas np hamowania kolo cofnie sie do tylu a amortyzator przystawi do kielicha, auto narazie w garazu bo troche grzebie przy nim i nie probowalem jescze jezdzic mam tuleje wachacza tez od m3 i z tego co zauwazylem po ich budowie to chyba kolo powinno o jakis 1 cm pojsc do przodu bo przesinie to troszke wachacz no i oczywiscie na takiej tuleji od m3 bedzie duzo wieksza sztywnosc i nie powinno sie kolo cofac i dlatego pytam jak to masz u siebie zrobione bo nie chcial bym czegos uszkodzic itd -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 April 2006 Skąd: Poznan ![]() |
hehe to wymysliles:)
jak jest napisane L to tak trzeba bylo zalozyc . o to chodzi zeby przesunac kolo do przodu. |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
a po co ty go bys chcial przesuwac do przodu
![]() ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 April 2006 Skąd: Poznan ![]() |
heh myslalem ze piszesz o tulei wachacza...
![]() |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
no no jesli tuleja bedzie odpowiednio zalozona to powinno pojsc troszke do przodu
![]() ![]() -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 01:26 |