Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW e36 325 T drift car, hamownia zaliczona
Porsche911
post Mon, 27 Oct 2008 - 19:21
Post #21


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 June 2004
Skąd: Poznań





CYTAT(Os_ @ Sun, 26 Oct 2008 - 00:57) *
Jakie masz pasowanie tłoków?

5 setek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 27 Oct 2008 - 19:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mario
post Mon, 27 Oct 2008 - 20:12
Post #22


Forum Homee
Dołączył: Sat, 21 December 2002
Skąd: Płock





Honowanie robiłeś na 1 nadwymiar?


--------------------
Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo,
2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG
wiecek1@neostrada.pl gg 5424844
Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porsche911
post Mon, 27 Oct 2008 - 23:13
Post #23


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 June 2004
Skąd: Poznań





tak
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JACEK
post Tue, 28 Oct 2008 - 20:48
Post #24


Forum Homee
Dołączył: Mon, 16 December 2002
Skąd: POZNAN





Nie pytajcie Kuby wink.gif Przeciez on nie ma pojecia o czym mowi.Kubus pochwal sie raczej na jaki "kosmicznym" kompuetrze i patenciku z wtryskami potwor jezdzi.Dla mnie naprawde szok ze tak przerobione auto sprawuje sie dobrze w normalnym uzytkowaniu jak i palowaniu na torze!!!


--------------------
Try tryt cos sie pali....chyba komputer.....nie on jest przeciez bezpieczyny w kondomie ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Tue, 28 Oct 2008 - 20:58
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Dawaj dawaj, ciekawość nas zżera ph34r.gif


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROTOR
post Tue, 28 Oct 2008 - 21:03
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Tue, 08 March 2005
Skąd: Lublin





CYTAT(Mario @ Mon, 27 Oct 2008 - 20:12) *
Honowanie robiłeś na 1 nadwymiar?



wez mi wytlumacz jak mozna zachonowac tuleje na nadwymiar /
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Tue, 28 Oct 2008 - 22:49
Post #27


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





nie wiem jak było w tym wypadku ale sa tłoki np. 60.00, 60.01, 60.02 no i sie honuje o ta setke albo dwie wink.gif (często jest tak w motocyklach wiec podejrzewam że jak tłoki sa inne to może producent przewiduje taką opcje)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
korona
post Wed, 29 Oct 2008 - 05:19
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Mon, 27 November 2006
Skąd: [SRB] Adam





CYTAT(JACEK @ Tue, 28 Oct 2008 - 20:48) *
Kubus pochwal sie raczej na jaki "kosmicznym" kompuetrze i patenciku z wtryskami potwor jezdzi.Dla mnie naprawde szok ze tak przerobione auto sprawuje sie dobrze w normalnym uzytkowaniu jak i palowaniu na torze!!!


Chmm, w pierwszym poście pisze:
CYTAT
- ECUmaster DET II ( by Project XS )
- Map sensor MM jako deflection
- Wtryskiwacze 360cc


Tymczasem prosze o wklejenie wykresu, chciałbym zobaczyć przebieg momentu na tej turbinie.
Wklej też jakieś fotki spod maski jak to obecnie wygląda, z góry dzięki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porsche911
post Wed, 29 Oct 2008 - 18:02
Post #29


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 June 2004
Skąd: Poznań





no jeżeli chodzi o komputerek to jest dokładnie tak jak pisałem a wtryski no cóż.... są 360cc ale jest ich osiem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Wed, 29 Oct 2008 - 20:19
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





8 wtryskow do 6 cylindrów..... jakoś dziwnie to wygląda. wink.gif


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porsche911
post Thu, 30 Oct 2008 - 14:25
Post #31


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 June 2004
Skąd: Poznań





podczas strojenia okazało się że od 3000 rpm brakuje duuuuzo paliwa ( nawet przy podniesionym ciśnieniu paliwa ) a ze zawody były juz za pasem to szybko znalazly sie jakies dwa wtryski jacuś wyspwał mocowania przed przepustnicą i po 20 minutach pracy jacka i artura paliwa było juz pod dostatkiem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
g69
post Mon, 24 Nov 2008 - 13:05
Post #32


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 July 2008





Przenosiłeś mocowanie stabilizatora na amortyzator, czyli tak jak w pierwszych rocznikach E36,uważasz,że dało to jakieś korzyści? Podaz części (sprężyny,stabilizatory czy amortyzatory są chyba inne. ) chyba wyrażnie mniejsza i droższe..więc jakiś szczególny powód? O ile się orientuję M-ki też miały takie mocowanie ,ale cała reszta miała łacznik do wahacza.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porsche911
post Mon, 24 Nov 2008 - 22:58
Post #33


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 June 2004
Skąd: Poznań





powód jest taki że znacznie ogranicza to bujanie się auta... na zawodach jeszcze niestety tego nie miałem zrobionego więc póki co nie wypowiadam sie czy na prawde dużo to daje. Paul Vlasbom twierdzi że wg. jego wyliczeń efekt jest jakby stabi był dwa razy grubszy. a co do cześci... zero zmian wystarczy umiejętnie przyspawać blaszki do macphersonów i zaadoptować jakieś łączniki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
g69
post Tue, 25 Nov 2008 - 14:41
Post #34


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 July 2008





czyli jeśli dobrze zrozumiałem macphersony masz dla wersji po 06.92 r. ale mocowanie jest po prostu przerobione? Pytam,bo moja e36 jest z 91r i właśnie z powodu słabszej dostepności części zawieszenia dla modeli z tego roku, będę przerabiał na wersje powyżej 92r. A poduszki górnego mocowania amortyzatora z M3 pasują p&p? Czy zauważyłeś jakąś poprawę w prowadzeniu się auta po tej zmianie? Moje auto będzie typowo na ulicę,i do Twojej wyczynowej chyba prawie furki jej daleko ,ale jeśli można coś poprawić na coś ,co się sprawdza na Twoim poziomie to czemu by nie... smile.gif pozdrawiam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porsche911
post Wed, 26 Nov 2008 - 12:11
Post #35


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 June 2004
Skąd: Poznań





tak poduszki pasowały p&p i na serio odczułem zmianę ( nie wiem czy ją odczujesz na ulicy ) moja tez jest z 91r ale macphersony mam bez tych mocowań także trzeba było dospawać kawałek blaszki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sun, 01 Feb 2009 - 22:04
Post #36


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





a jak masz zalozone te poduszki ? bo zalozylem u siebie i w sumie mialem spory problem zeby to zmiescic w kielichu ale zalozylem je w taki sposob ze oznaczenie L mam po stronie pasazera oczywiscie tak zalozone zeby cofnac amortyzator sporo w tyl i zeby kat byl wiekszy bo jak zalozyl byl ja strone kierowcy to kat by sie zmienjszyl z tego co widze po ich budowie
i w sumie musialem troche zeszlifowac gorne mocowanie sprezyny oczywiscie w granicach rozsadki no i wtedy zmiescila sie gora i byl jeszcze problem z dolem amrtyzatora tzn tam gdzie sie opera sprezyna bo mam duza glebe i to miejsce w ktorym sprezyna opiera sie o amortyzator przy skrecie przystawialo do kielicha ale tez sie dalo troche zeszlifowac i juz nic do niczego nie przystawia
tylko problem polega na tym ze martwie sie ze podczas np hamowania kolo cofnie sie do tylu a amortyzator przystawi do kielicha, auto narazie w garazu bo troche grzebie przy nim i nie probowalem jescze jezdzic
mam tuleje wachacza tez od m3 i z tego co zauwazylem po ich budowie to chyba kolo powinno o jakis 1 cm pojsc do przodu bo przesinie to troszke wachacz no i oczywiscie na takiej tuleji od m3 bedzie duzo wieksza sztywnosc i nie powinno sie kolo cofac
i dlatego pytam jak to masz u siebie zrobione bo nie chcial bym czegos uszkodzic itd


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forest 200sx
post Mon, 02 Feb 2009 - 00:29
Post #37


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Poznan





hehe to wymysliles:)

jak jest napisane L to tak trzeba bylo zalozyc .

o to chodzi zeby przesunac kolo do przodu.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 02 Feb 2009 - 14:20
Post #38


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





a po co ty go bys chcial przesuwac do przodu ohmy.gif:O:O a bynajmniej chyba nie gorne mocowanie biggrin.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forest 200sx
post Mon, 02 Feb 2009 - 20:52
Post #39


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Poznan





heh myslalem ze piszesz o tulei wachacza... smile.gif tak kolo pojdzie do przodu i o to mi chodzilo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 02 Feb 2009 - 21:33
Post #40


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





no no jesli tuleja bedzie odpowiednio zalozona to powinno pojsc troszke do przodu smile.gif wiec zrobi sie jeszcze troszke miejsca miedzy amorem a kielichem smile.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 01:26