![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
Zawieszenie:
- Obniżone i utwardzone - Rozpórki kielichów zarówno przednia jak i tylna - Poduszki amortyzatorów z M3 - Powiększony zakres skrętu kół - Negatyw i geometria przednich kół ustawione "pod" drift - Grubsze stabilizatory - Mocowania przednich stabilizatorów przeniesione na McPherson’y Silnik i układ paliwowy: - M50b25 po całkowitym remoncie - Kute tłoki JE Pistons ( odprężające ) - Turbina IHI VF43 z Subaru Impreza STI - Zewnętrzny Wastegate Tial 44mm - IC z Evo VI - Orurowanie układu turbo wykonane w „Jacek PRO GARAGE” - ECUmaster DET II ( by Project XS ) - Map sensor MM jako deflection - Motul 300V Competition - Wtryskiwacze 360cc - Pompa paliwa Walbro 255 - Regulator ciśnienia paliwa Przeniesienie napędu: - E-szpera - Wzmocnione sprzęgło i docisk Inne: - Hydrauliczny hamulec ręczny - Fotele kubełkowe z pasami 4 punktowymi - Odelżone nadwozie ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Od kiedy auto jeździ? Jakie doładowanie? Turbina średniej wielkości więc ciągnie chyba od samego dołu, nie brakuje jej na wyższych obrotach? Więcej zdjęć !!!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
auto jezdzi ponad miesiąc w tym setupie ( poprzednio jezdziło 3 miesiace na turbinie ze śmieciarki, która z racji braku chłodzenia wodą baaardzo szybko sie skończyła) w ubiegłą sobotę wygrało V Runde TDC by PFD. Doładowanie póki co 0.8 - 0.7 bara praktycznie od 2.500 tys. obr do 7.000 się utrzymuje
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
I jak widać nie potrzeba Nissana do wygrywania
![]() Jaka jest jego orientacyjna waga? Na jakich oponach z tyłu śmigasz ( rozmiar)?? Sprzęgło od Radzikowskiego?? -------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
![]() Dodam tylko, że auto jeździ już 3 sezon w zawodach, dumnie wchodzi w 4 sezon i do tej pory się nie rozpadło, co w połączeniu z rocznikiem 1991 jest wspaniałym przykładem bawarskiej solidności ![]() Kubuś, jeszcze raz gratulejszyn za wygranie V rundy TDC ![]() A Twój Bimmer jeszcze troszke pojeździ ![]() Info: http://drift-team.eu/viewpage.php?page_id=3 Stara specyfikacja i zdjęcia na stronie driftingo.pl http://www.driftingo.pl/Page/exeConcrete/BMW-Team-STR8-,,26 -------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
FAJNY PROJEKT.
Korbowody seria? Jak uszczelka pod głowicą? -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
korby i uszczelka seria
sprzęgło z bmw 3.0d waga 1200kg |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 05 February 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Pochwalił się projektem dopiero, kiedy wygrał zawody! Haha!
![]() Oj Ty nasz zwycięzco! ![]() -------------------- Maleckis Motorsport
www.maleckis.com |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
fajna zamiataczka
![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT Pochwalił się projektem dopiero, kiedy wygrał zawody! Haha! biggrin.gif Powiem inaczej - pochwaliłem się jak już mogę stwierdzić że projekt się udał ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
We wtorek po południu widziałem Cię na Wołczyńskiej (przed przejazdem kolejowym) wbitego w gigantyczny korek, pozdrawiam
![]() Gratuluję świetnego auta i udowodnienia, że zbudowanie BMW do driftu w Polsce jest jednak możliwe. ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 11 February 2005 Skąd: wawa ![]() |
Kozzzzak, gratulacje!!! mozesz zdradzic cos wiecej na temat kolektora wydechowego?
-------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
CYTAT We wtorek po południu widziałem Cię na Wołczyńskiej (przed przejazdem kolejowym) wbitego w gigantyczny korek, pozdrawiam bardzo możlwie bo auto służy także do jazdy na codzień, może nie jest to typowe autko do miasta ale na prawdę jeździ się nim dobrze ![]() CYTAT mozesz zdradzic cos wiecej na temat kolektora wydechowego? no ale np. co ? nie jest to żaden równoodległościowy cud techniki wymierzony w NASA ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Duże brawa jestem pod wrażeniem jestem fanem driftingu i jestem za BMW żeby więcej takich , i jak ktoś to napisał że nie konicznie nyskę trzeba mieć żeby wygrywać . Już niedługo wylecę swoją e-30 M30B35 turbo pewnie na zawody nie dotrę bo kaszanki mało ale jakieś treningi lub coś w ty stylu na pewno . Jeszcze raz wielkie brawa za auto (wszystkie prace we własny zakresie mam rozumieć) pozdrawiam.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
wreszcie udało się dojechać na hamownie
http://pl.youtube.com/watch?v=2T9YxEzvwCY wynik 343 KM/ 5300 rpm 470 Nm/ 4900 rpm |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Ładny njut.
Jakie doładowanie i przy jakich RPM je osiągasz? -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
booscik dość skromny bo 0,7 - 0,8 i z tego co pamiętam przy 2800rpm jest full boost
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 06 December 2003 ![]() |
Ale niuton
![]() A na 1 barze nie probowaliscie ? -------------------- z3 rdst 2.8 +126p 1.2/5 speed +Clio sport ph2 172
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Jakie masz pasowanie tłoków?
-------------------- E36 M3 3.0 Turbo - było 425KM/572Nm teraz jest więcej
E39 M5 - 400KM/500Nm Impreza STi (bug) - 423KM/510Nm |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 27 November 2006 Skąd: [SRB] Adam ![]() |
Wynik baaardzo fajny jak na 0,8bar, ciekawe jak u mnie to wygląda na 1bar na codzień przy większej turbinie, szacowałem moc na 330KM ale po tym co ty zhamowałeś to będzie jednak trzeba się wybrać na rolki i to zweryfikować... Gratuluje wyniku
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 19:25 |