![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: Stalowa Wola/Warszawa ![]() |
Gdzie coś takiego kupie? Bo wziete z Tigry kabelki też sie rozpuściły (przetestowane- polezały 3 godziny w benzynie i papa). Gdzies tutaj albo prosciej w jakiejs hurtowni elektrycznej, na wolumenie, wge etc. -------------------- Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Przy jakim paliwie występuje problem?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Qrde, od 2h kabelki mocza sie w ekstrakcyjnej a nastepne rozpuszczalniku xylonocostam a izolacja dalej zachowuje pelna elastycznosc. Kabelki z jakiegos zasilacza komputerowego ktory wyszperalem. Zobaczymy jak poleza troche dluzej co sie bedzie dziac.
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
no wlasnie chcialem zapytac o to samo co ju-by. Tankujesz normlana wahę?
-------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: Stalowa Wola/Warszawa ![]() |
O ile nie posiada silnika rakietowego to jakies kwasy w gre nie wchodza
![]() Ps. Jak moczyc to tylko w benzynie silnikowej, ekstrakcyjna to w porownaniu do vpwra balsam z aloesem ![]() -------------------- Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Przepaliłby się tylko bezpiecznik - nic by się więcej nie stało Nie byłbym takim optymistą... Już kiedyś uciekałem z palącego się auta, w którym doszło do zwarcia instalacji przy pompie paliwa. Co do tematu, to wg mnie najlepszym pomysłem jest wsadzenie kabli w przewody paliwowe. Kupuje się je na metry, są tanie i pewne. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Nauczyciel Stiga Dołączył: Tue, 07 January 2003 Skąd: sky is the limit ![]() |
Nie byłbym takim optymistą... Już kiedyś uciekałem z palącego się auta, w którym doszło do zwarcia instalacji przy pompie paliwa. Co do tematu, to wg mnie najlepszym pomysłem jest wsadzenie kabli w przewody paliwowe. Kupuje się je na metry, są tanie i pewne. No niestety nie jest to takie latwie poniewaz jest bardzo ciasno przy tym uchwycie na dwie pompy.generalnie jakis anglik sobie to wymyslil i sprzedaje jako super hiper zestaw a niestety rzczywistosc zweryfikowala jego produkt na nasza nikorzysc ![]() ![]() -------------------- EVO R.I.P.
M3 "Black is back" :) |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Uwaga odkop roku!!! Czy ma ktoś doświadczenie na odporność rurek termokurczliwych na benzynę? Musze połączyć przewody wewnątrz zbiornika (mam w izolacji teflonowej) i czymś zaizolować łączenie.
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Nikt nic nigdy nie izolował w zbiorniku paliwa?
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Zależy od termomurczek. Byle "Chińczyk" z marketu to loteria. Raychem ma termokurczliwe odporne na ropopochodne
-------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 28 August 2025 - 03:29 |