![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 June 2005 Skąd: Warszawa - East Side ![]() |
Mario,
Mam wrażenie że żal ci dupę ściska. Bądź cierpliwy a kiedyś też będziesz robił fajne auta. T. -------------------- pzdr T.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 21 December 2002 Skąd: Płock ![]() |
Kolejna zajebista teoria.
Masz wyjątkowo mylne wrażenie bo ja potrafię się cieszyć z czyjegoś szczęścia. Tuning to nie moja profesja a hobby które nie daje mi pieniędzy na życie. Tak się składa że tu gdzie mieszkam tuning jest mniej popularny niż w większych "bogatszych" miastach więc robić fajne auta to ja mogę i bym potrafił tylko trzeba znaleźć klientów którzy mają checi i pieniądze bo wiadomo że bez odpowiedniego wkładu finansowego będą powstawały "mniej fajne auta". Niektórzy wywalają 300tyś na hamownię a ja w aparat USG. Są priorytety i hobby. Kiedy sam zacząłem bawić się w tuning zauważyłem że niektóre z projektów które zrobiłem lub miałem duży wkład pracy w ich budowę są przypisywane innym osobom. Wtedy pojąłem pewne rzeczy na które wcześniej (jako czytelnik forumowy) nie zwracałem uwagi. Pytania które zadawałem na forum były po to aby podkreślić wkład pracy tunera u którego ten projekt powstał. -------------------- Wicemistrz Polski i Mistrz Pucharu PZMot na 1/4 mili w klasie Profi+ 2003r.
Ostatnie projekty :2 X BMW M3 3.0 Turbo ,Audi A3 1.8T,Seat Ibiza 1.8T, 2XBMW 325 Turbo, 2xAudi S3, 6xBMW E46 330i + 325 Supercharged by MTG wiecek1@neostrada.pl gg 5424844 Sportowe układy wydechowe,uturbianie aut,instalacje kompresorów... |
|
|
![]()
Post
#103
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Mario, może po prostu powinienes napawac na widocznych rurach napis MTG??
![]() -------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
Mario, może po prostu powinienes napawac na widocznych rurach napis MTG?? ![]() a co to jest napawanie?? -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 October 2007 Skąd: SMI ![]() |
Napawanie - pokrywanie przedmiotów metalowych warstwą metalu techniką spawania przy jednoczesnym topieniu podłoża.
Kiedyś gościu na polibudzie tłumaczył nam, że to popularne w uzupełnianiu np. ubytków elementów rzadko spotykanego silnika i pokazywał nam przy tym jakiś ogromny zawór silnika Rolls-Royce'a stosowanego w okrętach. |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 May 2006 Skąd: Olsztyn ![]() |
Napawanie - pokrywanie przedmiotów metalowych warstwą metalu techniką spawania przy jednoczesnym topieniu podłoża.
szybciej było by CNC -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 26 November 2004 Skąd: Warsaw ![]() |
Chyba chodzi o dodawanie materiału (naspawywanie*).
* Przepraszam za słowotwórstwo. |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
Dziekuje co do odpowiedzi, przed chwila sam sie wysililem i odpalilem http://pl.wikipedia.org/wiki/Napawanie
Wracajac do tematu Golfa, to Pawel chce w przyszly weekend zakonczyc sezon w Luckau. 3mam kciuki za jakas pozadna 9tke -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
User Dołączył: Wed, 14 May 2008 Skąd: Hamburg / Niemcy ![]() |
Dziekuje co do odpowiedzi, przed chwila sam sie wysililem i odpalilem http://pl.wikipedia.org/wiki/Napawanie Wracajac do tematu Golfa, to Pawel chce w przyszly weekend zakonczyc sezon w Luckau. 3mam kciuki za jakas pozadna 9tke niestety mjalem problemy z controlowaniem boost, moglem tylko na 1 bar, ale to starcza spokojnie na 10,2sec i 227Km/h |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 30 May 2007 Skąd: W-wa ![]() |
odnosnie projektu Szacunek ludzi ulicy.
-------------------- Świat Się Kręci Na Momencie...
Superb III E30 325tTi |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
User Dołączył: Wed, 14 May 2008 Skąd: Hamburg / Niemcy ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Jestem pod mega wrażeniem
![]() Ilość pracy przy tym samochodzie powala, ale to i tak nic, ponieważ czystość i klarowność zarówno komory silnika jak i całej reszty miażdzy cyce w przedbiegach. Po pozbieraniu szczęki z gleby mam jedynie jedno pytanie: Ile km i przy jakiej mocy skrzynia podziękowała za współpracę? pozdrawiam pinin -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z Mokotowa ![]() |
wkład skrzyni był quife'a i jeździł od początku sezonu.. wprawdzie wytrzymał kilka misshiftów i wywalenie korby blokiem, ale miał znieść 900Nm, a poddał się przy pierwszej próbie drogowej z ~730Nm.. jedynka, dwójka, trójka i trach..
Żeby było śmieszniej Golf jeździ teraz na skrzyni poskładanej na szybko przez Dżindża z gratów znalezionych u nas w firmie. Start z dwójki driftem, jak widać na filmie, i jakoś daje radę ![]() -------------------- VTG crew
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 25 March 2008 ![]() |
ponad 700 BHP i tylko 10,2 w wydmuszce?
Połen respect za projekt ale szkoda ze tak wolno ![]() Przerzućcie sie na garbusy będzie taniej i szybciej ![]() tak apstrachując my VW busem w pełnym rynsztunku robimy 12,5 na 1/4 ;D tu późniejsze filmiki z York tylko 12,75 http://videos.streetfire.net/video/VW-Camp...-a-27_67862.htm a tu szef i jego VW kafer w 2005 roku... http://www.youtube.com/watch?v=P0Dx_zzUq-I (ponizej 500 BHP) |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
User Dołączył: Wed, 14 May 2008 Skąd: Hamburg / Niemcy ![]() |
712 BHP na 1,6 Bar a czasy 10,2sec i 10,1sec byly na 1 bar i 1,1 bar robione, to znaczy ponirzej 500 BHP
sorry za muj zly pisemny Polski, staram sie jak idzie |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
w miniony weekend Pawla Golf byl na Car Style Tuning Messe Hamburg:
![]() wiecej fotek na www.vtg.fotolog.pl -------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Sutener Mocy Dołączył: Mon, 24 October 2005 Skąd: Wwa ![]() |
-------------------- www.showcar.intercars.com.pl
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 January 2008 ![]() |
czasy 10,2sec i 10,1sec byly na 1 bar i 1,1 bar robione, to znaczy ponirzej 500 BHP ![]() zero konkurencji -------------------- Nordschleife 7.34 BTG /// 1430kg@340KM _https://youtu.be/7it0StugULU
Tor Poznań 1:42 /// 1320kg@370KM _https://youtu.be/bQfTU5LYmNw |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Jestem pod mega wrażeniem ![]() Ilość pracy przy tym samochodzie powala, ale to i tak nic, ponieważ czystość i klarowność zarówno komory silnika jak i całej reszty miażdzy cyce w przedbiegach. Po pozbieraniu szczęki z gleby mam jedynie jedno pytanie: Ile km i przy jakiej mocy skrzynia podziękowała za współpracę? pozdrawiam pinin To dziwne bo u nas jest taka sama skrzynia tyle ze od diesla i mamy miedzy 700-800 NM i skrzynia nam jeszcze daje rade:) Może u was zaszkodziło jej to sprzęgło masakrycznie twarde albo właśnie te pomyłki przy wkładaniu biegów. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
User Dołączył: Wed, 14 May 2008 Skąd: Hamburg / Niemcy ![]() |
muj bourn out zrobiony na 2 biegu, pelna sperre haldex 100% & AWD on
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 22 July 2025 - 21:34 |