![]() ![]() |
Wed, 27 Aug 2008 - 00:44
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 February 2006 Skąd: Torun |
Fotele obszywane, zegary jakies customowe.
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Wed, 27 Aug 2008 - 00:44
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Wed, 27 Aug 2008 - 16:02
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London |
a mnie zastanawia czy nie lepiej bylo upchnac tam S85.... wkoncu 2 gary mniej to latwiej wsadzic, byc moze lzejsze nawet no i 507KM.... a moment porownywalny z V12
|
|
|
|
Wed, 27 Aug 2008 - 16:10
Post
#23
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd |
No jasne. Z pewnością w 1995 roku już mieli S85 na podorędziu...
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
|
Wed, 27 Aug 2008 - 16:19
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London |
nie mowie wtedy tylko teraz drogi wojtku
ps. sorki za niedomowienie.... zle sie wyrazilem |
|
|
|
Wed, 27 Aug 2008 - 18:18
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła |
A ktos dostepny juz ogarnia elektronike z najnowszych silnikow BMW?
Bo jesli nie, to sa dwie rozne odpowiedzi na pytania co chcialo by sie miec a co by sie ewentualnie swapowalo. |
|
|
|
Wed, 27 Aug 2008 - 20:17
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN |
2 cylindry mniej a jakieś 200 czujników więcej. Faktycznie może się to opłacać
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
|
Wed, 27 Aug 2008 - 22:29
Post
#27
|
|
|
don padre Dołączył: Thu, 18 September 2003 Skąd: officially Boat. |
proponuję wrócić do tematu, bo jesteśmy niebezpiecznie blisko piaskownicy
-------------------- Giulia/i3/S40/e36
'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'. |
|
|
|
Thu, 28 Aug 2008 - 14:57
Post
#28
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka |
a wiadomo cos o osiągach tego auta ? bo nic nie znalazlem
-------------------- BMW 135i
|
|
|
|
Thu, 28 Aug 2008 - 15:36
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy |
i jaki dyfer tam siedzi?
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
|
Sat, 30 Aug 2008 - 19:53
Post
#30
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: Chojnice |
Do tego silnika ori był 2,93 więc chyba wybrali jakiś podobny z palety dyfrów e36.
Skrzynia manualna z e31 ma dość krótki 1 bieg,a na 2 nie dochodzi się do 100km/h czyli dyfer jakieś 3,15 max. Co do osiągów to możemy pogdybać,ale wg. mnie skoro takie e36 jest lżejsze od e31 to muszą być więcej niż zadowalające -------------------- E31
E36 Jegermaister F150 |
|
|
|
Tue, 09 Sep 2008 - 13:38
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom |
myślę ,że trochę w temacie
całkiem ciekawie zrobiony.... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2 -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
|
Tue, 09 Sep 2008 - 13:58
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 27 August 2006 Skąd: zza węgła |
|
|
|
|
Tue, 09 Sep 2008 - 14:19
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 10 December 2003 Skąd: Radom |
jest wiele aut ,których ceny według wielu są przegięte
a jednak się sprzedają bo to kwestia umowna ludzie cenią swoją dobrze wykonaną pracę bo mają do tego prawo w tym wypadku trzeba by ocenić czy jakość i nakłady poniesione przez tunera uzasadniają cenę np. poznać osiągi jest jeszcze kwestia pewnej filozofii wykonania produktu,który można zrobić : albo jakościowo nie oszczędzając na nakładzie pracy i jakości materiałów tylko trzeba za to "wziąć" albo zrobić to metodą chińską za "pół ceny" oszczędzając na fachowym wykonawcy i materiale na rynku zwłaszcza europejskim nadal są ludzie,którzy kupują wariant pierwszy to tyle teorii z ekonomii i marketingu :-)) -------------------- M3 E30 Sport Evolution 1990 with A gruppe motor -ex
MB W140 600 SEL 1992 AMG 441PS 600 Nm-now Ferrari 512 TR Testarossa Koenig Special 1991 500 PS 570 Nm-now and foreve |
|
|
|
Wed, 24 Feb 2010 - 01:06
Post
#34
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 09 November 2009 Skąd: Osby, Szwecja |
Czy ktos wie jakiej firmy jest przedni zderzak? hm... to mi wygląda na zderzak AC Sznycel.. jaki był montowany w super limitowanej wersji e36 Compact... Powstało tylko 10 sztuk -------------------- Po co mieć samochód, który hamuje kiedy naciskam pedał hamulca ? To zabija całą radość prowadzenia !
|
|
|
|
Wed, 24 Feb 2010 - 12:53
Post
#35
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 09 February 2008 |
odgrzałeś kotleta...
-------------------- 1.8T
|
|
|
|
Thu, 25 Feb 2010 - 18:06
Post
#36
|
|
|
Super User Dołączył: Sat, 03 February 2007 Skąd: Grudziądz/Gdańsk |
Taka moda na tym podforum ostatnio
-------------------- Było M52TUB28
Jest OM 642, M62B44 |
|
|
|
Thu, 25 Feb 2010 - 19:07
Post
#37
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka |
a moze ktos wie, co sie stalo z tym autem. przydaloby sie podpatrzec, jak rozwiazano tam pewne kwestie zawieszenia podczas swapowania V12.
-------------------- BMW 135i
|
|
|
|
Wed, 28 Jul 2010 - 16:45
Post
#38
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: KR |
Może odgrzewam kotleta jak to ktoś wspomniał ale ciekaw jestem jak wygladaja łapy dorobione pod ten silnik pod budę e36
Co do samego zawieszenia myślę że dobry bilstein B8, b10 do E36 M3 by w zupełności robił robotę. Wagi Które można znaleźć szukając na anglojęzycznych stronach nijak mają się do rzeczywistości a kraża po całym internecie, jak to ktoś juz wspomniał więc wklejanie ich mija się z celem. Odsyłam do strony www.E30.de głównie do działu motoren ale nie tylko. Dla porównania: M52b28: ok. 170kg M50b25: ok. 190kg M30b35: ok. 213-215kg (sam ważyłem) M70b50: ok. 240kg (silnik alu!) S38 3.8 z e34 m5: podobnie jak v12 z e32 (jw.) 3.2 z M3 E36 będzie ważyło w granicach tak jak ktoś na początku podał w granicach pod 220-230kg tak więc nie wiem czy parenaście kilo kg zrobi tak masakryczną różnicę! Jest to jakaś masa więce na dziobie ale chyba nie będzie robiła tak wielkiej boruty jak to ma miejsce (niestety) w e30 przy swapie z m20 na m30. A v12 to v12...dźwięk na wolnym wydechu napewno brzmi nietuzinkowo. Taką wagę można zawsze urwać choćby lepszym hamulcem (lekki zacisk) czy innymi pierdołami. -------------------- straight six flavour...
|
|
|
|
Fri, 30 Jul 2010 - 11:21
Post
#39
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 20 July 2009 Skąd: KR |
Polecam również strone niemieckiego tunera Bmw "Racing Dynamics" :
http://www.racing-dynamics.net/fr_index.php wejśc w tuning -> bmw -> 3 -> E36 -> Motor jest pokazane wiele opcji silnikowych w tym wersja R55 Hurricane V12
-------------------- straight six flavour...
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 20:08 |