![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Szukaj na forum. Takich tematów było od cholery. A jak nie znajdziesz, to poszukaj co jest potrzebne do uturbienia i zacznij szukać w sieci ile to może kosztować.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
moze to i kotlet ale auto wciaz jezdi i ma sie dosc dobrze. Doszlo nawet pare fajnych fruktow ale sprawe opisze jak bedzi wystrojony . Co do pytania to mysle ze okolice 4-5kpln powinno wystarczyc .
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
Jakie osiągi?
-------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
Codzi mi o czasy... ile do setki, ile na ćwiartkę... było coś mierzone? Samym wykresem sie nie jeździ
![]() -------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
raz na cwiartke jechalem ale szalu nie bylo , wszak to 1300kg chyba cos kolo 16,600 . Bolid na cwiartke to nigdy nie bedzie natomiast calkiem fajnie sie to teraz odpycha.
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
User Dołączył: Sun, 07 February 2010 ![]() |
4-5kzł ała, to prawie cena LET z osprzętem...
wiem ,że dla przyjemnosci cena nie jest ważna.... Ja mam ten silniczek tzn c20ne w buggy a nie aucie a pojazd będzie ważył 500-600kg wiec chyba bede musiał sie nacieszyć seryjnym rozwiązaniem ![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT 4-5kzł ała, to prawie cena LET z osprzętem... ...w którego będziesz musiał na starcie wsadzić zapewne 2 tyle w remont przy dobrych wiatrach. W gorszej opcji suma będzie jeszcze większa. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
CYTAT wiem ,że dla przyjemnosci cena nie jest ważna.... glownie o to chodzilo. ![]() |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
Tak sobie pomyslalem ze jesli juz ktos odkopal ten temat to go troche uzupelnie .
Auto w setapie z pierwszego postu przejezdzilo ponad dwa lata kiedy to na poczatku tego roku zapadla decyzja o podniesieniu troche mocy niestety jak wiadomo zeby szybciej jezdzic to trzeba tez miec czym hamowac . Zakupilem wiec zestaw na przod zaciskow brembo z AR 166 ![]() Problem ktory potem napotkalem to tarcze gdyz ciezko dostac tarcze 300mm lub wieksze z rozstawem 4x100 . Nie chcialem drutowac z wierconymi dodatkowymi otworami i po dlugich poszukiwaniach dostalem tarcze 300x24-4x100 ze scenika . ![]() Zeby ten zestaw byl wydajny podpialem to pod pompe i serwo z omegi B 2.5 choc rzezby bylo co niemiara . ![]() Custom calego mocowania serwa przerobka ciegla przestawianie pompy ABS W tak zwanym miedzyczasie trzeba bylo dorobic jarzma pod nowe zaciski co terz nie bylo rzecza latwa ![]() by na koniec wszystko wygladalo tak ![]() Po zrobieniu hebli ktore wreszcie zaczely hamowac trzeba bylo zmienic skrzynie biegow z rozlatujacej sie f16 na zdrowsza f20 a przy okazji pomyslec co zrobic ze sprzeglem bo ori zestaw raczej nie pociagnie 300- 350 nm. Z racji ze projekt jest z zalozenia nisko budzetowy nie moglem sobie pozwolic na wzmocniony docisk od radzikowskiego wiec caly ten zabieg postanowilem zrobic we wlasnym zakresie co jest opisane w tym watku http://www.racingforum.pl/index.php?showto...20&start=20 Docisk jak dotad pracuje poprawnie choc pedal jest o wiele twardszy i kierowanie tym autem przez kobiete jest raczej srednim pomyslem. Kolejny gadzet ![]() MTX-L Choc wlasciwie do strojenia mam wszystko to jednak boje sie tego dotykac i wole zdecydowanie prace reczne niz te komputery .Mam caly czas nadzieje ze ktos mi to w koncu pokarze . Gdy juz wszystkie elementy tej ukladanki byly na miejscu i chcialem zeby mi to kolega wystroil to stwierdzil ze musze wymienic korby bo te z NE to szit i sa za slabe do mocy ok. 220hp a taka moc docelowo ma byc . Zaczalem dynkowac jak ozenic plywajacy sworzen korbowodu z XE z tlokiem z NE gdzie sworzen jest wciskany poniewaz nie chce robic kanapki a taka trzeba by zrobic aby odprezyc silnik . Wymyslilem wiec nastepojace rozwiazanie : od lewej - korba NE korba XE ![]() roznice widac . wiercimy w glowce korbyXE otwor m6 do ktorego wkrecamy srubke imbusowa ![]() a w sworzniu nawiercamy punkt aby imbus mial oparcie przez co sworzen nie bedzie siie przesuwal ![]() i skrecmy wszystko do kupy ![]() ![]() otrzymujemy zestaw mocnej korby z tlokiem ktory u mnie jezdzi do 950c i sprezanie 9,2,1 co do 1bara powinno wytrzymac. Wszelkie sugestie mile widziane ![]() |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Na GM się nie znam ale zaciekawiło mnie to, dlaczego sworzeń nie może się przesuwać w tłoku?
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
nie chodzi o tlok tylko o korbowod . W XE sworzen w korbowodzie jest plywajacy i ma zabezpieczenia aby nie wypadl z tloka na koncach w NE sworzen jest wciskany na stale w korbowod i nie ma zabezpieczen na koncach .
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
Podlaczylem AFR
![]() Paliwa jest na tyle duzo ze mozna zalozyc MBC pro perfect ![]() i podniesc doladowanie z o.5 bara OB do 0.6 bara stalego . Zeby zas silnik mial czym oddychac musialem popelnic zbrodnie i w masce wyciac dziure przez ktora wreszcie zasysa zimne powietrze ![]() ![]() Pod maska wyblada to tak ![]() Auto na 0.6 bara zaczelo za***rdalac az milo i powiem ze ten MN to okolice 300 jak nic. Obawiam sie az o korby ktore sa slabe a cisnienie buduje sie bardzo szybko i trzyma az do odcinki. Wkrotce wizyta na hamowni . |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
Dobrze widzę gicy że masz blowoffa bez recyrkulacji? Czy w związku z tym nie ma problemów z tym że ucieka powietrze już zmierzone i przelewa?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
dobrze widzisz bajcik choc problemow takich nie mam bo mocno skrecilem sprezyne . Tak czy siak musze go zmienic na dwu tloczkowy .
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 September 2011 ![]() |
A z czego są te tłoki? Bo to nie są oryginalne tłoki z NE?
Powiem że inwencję twórczą to masz, patent z korbami mnie powalił. Choć mam poważne wątpliwości co do wytrzymałości tego pomysłu, wiedząc jakie tam występują siły i temperatury mizernie to widzę. Tłok jak sam napisałeś jest pływający czyli ma leki luz na sworzniu względem tłoka natomiast sam sworzeń jest wciskany na gorąco w korbowód co daje mu pewne i równe trzymanie w całej główce korby. W twoim przypadku jest to malutki ampul trzymający punktowo. Aż jestem ciekawy ile to wytrzyma? Powodzenie w dalszych modach, 8V to jest to ![]() Sam uturbiałem swoje oplowski E16SE, pięknie to śmiga wynik 150KM i 200NM ![]() ![]() -------------------- Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
no jak nie z ne jak z ne
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
co do mocowania sworznia to też nie założył bym tego u siebie jakoś nie wygląda to solidnie. Chodź nie twierdze że nie wytrzyma.
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
ja to widze na trzy sposoby
- na zywca tak jak jest w koncu w XE sworzen tez se lata - wywalic ta tulejke z brazu i dorobic inna tulejke zeby wszystko weszlo na pasowke + srubka zabezpieczajaca - poszukac frezera ktory w tloku podetnie gniazda na ori zabezpieczenia z XE trzecia opcja najlepsza jak sadze ale u mnie albo nikt nie ma czasu albo mu sie nie chce albo tacy popaprani fachowcy . W takiej sutuacji druga opcja bedzie chyba najlepsza . W piatek mialem ustawke z e46 coupe 2.8 na vanosach 4 przejazdy . Raz zepsułem start a 3 razy leb w leb wiec troche jedzie . ![]() |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 05 October 2011 Skąd: okolice GW ![]() |
Widzę przepływke a z nią jest jewden problem przy wyższych ciśnieniach komp dostaje sygnał 5v czyli maks co ona mzoe dać, i tracisz możliwość sterowania ecumasterem gdyż sygnał płynący do ECu sie nie zmienia bo wartość jest już maksymalna. Jakbyś kolektor zrobił równoodległościowy typu baran turbo płynniej powinno wstawać. Łatwa metoda strojenia turbo, podlać po całości i zdejmować do momentu az moc przestanie rosnąc. przynajmniej likwiduje to możliwość wywołania spalania stukowego i dziury w tłoku.
-------------------- Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 01:57 |