Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> C20 NE-turbo, Jak krawiec z piekarzem.....
pinin
post Sun, 11 Sep 2011 - 15:23
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Szukaj na forum. Takich tematów było od cholery. A jak nie znajdziesz, to poszukaj co jest potrzebne do uturbienia i zacznij szukać w sieci ile to może kosztować.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 11 Sep 2011 - 15:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gicy
post Sun, 11 Sep 2011 - 18:56
Post #42


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





moze to i kotlet ale auto wciaz jezdi i ma sie dosc dobrze. Doszlo nawet pare fajnych fruktow ale sprawe opisze jak bedzi wystrojony . Co do pytania to mysle ze okolice 4-5kpln powinno wystarczyc .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Tue, 13 Sep 2011 - 09:30
Post #43


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





Jakie osiągi?


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Tue, 13 Sep 2011 - 09:53
Post #44


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





CYTAT(Jacek1 @ Tue, 13 Sep 2011 - 09:30) *
Jakie osiągi?


tzn . Orientacyjny wykres masz str. wczesniej . Mysle ze okolice 200hp i 300nm aby bezawaryjnie jezdzic sa realne .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Tue, 13 Sep 2011 - 09:58
Post #45


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





Codzi mi o czasy... ile do setki, ile na ćwiartkę... było coś mierzone? Samym wykresem sie nie jeździ wink.gif


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Tue, 13 Sep 2011 - 14:34
Post #46


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





raz na cwiartke jechalem ale szalu nie bylo , wszak to 1300kg chyba cos kolo 16,600 . Bolid na cwiartke to nigdy nie bedzie natomiast calkiem fajnie sie to teraz odpycha.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jajek92
post Tue, 13 Sep 2011 - 21:03
Post #47


User
Dołączył: Sun, 07 February 2010





4-5kzł ała, to prawie cena LET z osprzętem...
wiem ,że dla przyjemnosci cena nie jest ważna....



Ja mam ten silniczek tzn c20ne w buggy a nie aucie a pojazd będzie ważył 500-600kg wiec chyba bede musiał sie nacieszyć seryjnym rozwiązaniem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 14 Sep 2011 - 00:40
Post #48


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
4-5kzł ała, to prawie cena LET z osprzętem...


...w którego będziesz musiał na starcie wsadzić zapewne 2 tyle w remont przy dobrych wiatrach. W gorszej opcji suma będzie jeszcze większa.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Wed, 14 Sep 2011 - 09:21
Post #49


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





CYTAT
wiem ,że dla przyjemnosci cena nie jest ważna....


glownie o to chodzilo. rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Wed, 14 Sep 2011 - 17:07
Post #50


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





Tak sobie pomyslalem ze jesli juz ktos odkopal ten temat to go troche uzupelnie .

Auto w setapie z pierwszego postu przejezdzilo ponad dwa lata kiedy to na poczatku tego roku zapadla decyzja o podniesieniu troche mocy niestety jak wiadomo zeby szybciej jezdzic to trzeba tez miec czym hamowac .
Zakupilem wiec zestaw na przod zaciskow brembo z AR 166

Problem ktory potem napotkalem to tarcze gdyz ciezko dostac tarcze 300mm lub wieksze z rozstawem 4x100 . Nie chcialem drutowac z wierconymi dodatkowymi otworami i po dlugich poszukiwaniach dostalem tarcze 300x24-4x100 ze scenika .

Zeby ten zestaw byl wydajny podpialem to pod pompe i serwo z omegi B 2.5 choc rzezby bylo co niemiara .

Custom calego mocowania serwa przerobka ciegla przestawianie pompy ABS
W tak zwanym miedzyczasie trzeba bylo dorobic jarzma pod nowe zaciski co terz nie bylo rzecza latwa

by na koniec wszystko wygladalo tak


Po zrobieniu hebli ktore wreszcie zaczely hamowac trzeba bylo zmienic skrzynie biegow z rozlatujacej sie f16 na zdrowsza f20 a przy okazji pomyslec co zrobic ze sprzeglem bo ori zestaw raczej nie pociagnie 300- 350 nm.
Z racji ze projekt jest z zalozenia nisko budzetowy nie moglem sobie pozwolic na wzmocniony docisk od radzikowskiego wiec caly ten zabieg postanowilem zrobic we wlasnym zakresie co jest opisane w tym watku
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...20&start=20

Docisk jak dotad pracuje poprawnie choc pedal jest o wiele twardszy i kierowanie tym autem przez kobiete jest raczej srednim pomyslem.

Kolejny gadzet

MTX-L
Choc wlasciwie do strojenia mam wszystko to jednak boje sie tego dotykac i wole zdecydowanie prace reczne niz te komputery .Mam caly czas nadzieje ze ktos mi to w koncu pokarze .

Gdy juz wszystkie elementy tej ukladanki byly na miejscu i chcialem zeby mi to kolega wystroil to stwierdzil ze musze wymienic korby bo te z NE to szit i sa za slabe do mocy ok. 220hp a taka moc docelowo ma byc .
Zaczalem dynkowac jak ozenic plywajacy sworzen korbowodu z XE z tlokiem z NE gdzie sworzen jest wciskany poniewaz nie chce robic kanapki a taka trzeba by zrobic aby odprezyc silnik .

Wymyslilem wiec nastepojace rozwiazanie :
od lewej - korba NE korba XE

roznice widac .
wiercimy w glowce korbyXE otwor m6 do ktorego wkrecamy srubke imbusowa

a w sworzniu nawiercamy punkt aby imbus mial oparcie przez co sworzen nie bedzie siie przesuwal

i skrecmy wszystko do kupy


otrzymujemy zestaw mocnej korby z tlokiem ktory u mnie jezdzi do 950c i sprezanie 9,2,1 co do 1bara powinno wytrzymac.

Wszelkie sugestie mile widziane rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Wed, 14 Sep 2011 - 20:26
Post #51


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Na GM się nie znam ale zaciekawiło mnie to, dlaczego sworzeń nie może się przesuwać w tłoku?


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Thu, 15 Sep 2011 - 07:04
Post #52


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





nie chodzi o tlok tylko o korbowod . W XE sworzen w korbowodzie jest plywajacy i ma zabezpieczenia aby nie wypadl z tloka na koncach w NE sworzen jest wciskany na stale w korbowod i nie ma zabezpieczen na koncach .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Tue, 04 Oct 2011 - 08:14
Post #53


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





Podlaczylem AFR

Paliwa jest na tyle duzo ze mozna zalozyc MBC pro perfect

i podniesc doladowanie z o.5 bara OB do 0.6 bara stalego .

Zeby zas silnik mial czym oddychac musialem popelnic zbrodnie i w masce wyciac dziure przez ktora wreszcie zasysa zimne powietrze


Pod maska wyblada to tak


Auto na 0.6 bara zaczelo za***rdalac az milo i powiem ze ten MN to okolice 300 jak nic. Obawiam sie az o korby ktore sa slabe a cisnienie buduje sie bardzo szybko i trzyma az do odcinki.
Wkrotce wizyta na hamowni .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajcik
post Tue, 04 Oct 2011 - 08:47
Post #54


Super User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: centrum PL





Dobrze widzę gicy że masz blowoffa bez recyrkulacji? Czy w związku z tym nie ma problemów z tym że ucieka powietrze już zmierzone i przelewa?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Tue, 04 Oct 2011 - 10:06
Post #55


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





dobrze widzisz bajcik choc problemow takich nie mam bo mocno skrecilem sprezyne . Tak czy siak musze go zmienic na dwu tloczkowy .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
max1975
post Sat, 08 Oct 2011 - 16:18
Post #56


User
Dołączył: Wed, 07 September 2011





A z czego są te tłoki? Bo to nie są oryginalne tłoki z NE?
Powiem że inwencję twórczą to masz, patent z korbami mnie powalił. Choć mam poważne wątpliwości co do wytrzymałości tego pomysłu, wiedząc jakie tam występują siły i temperatury mizernie to widzę. Tłok jak sam napisałeś jest pływający czyli ma leki luz na sworzniu względem tłoka natomiast sam sworzeń jest wciskany na gorąco w korbowód co daje mu pewne i równe trzymanie w całej główce korby. W twoim przypadku jest to malutki ampul trzymający punktowo. Aż jestem ciekawy ile to wytrzyma? Powodzenie w dalszych modach, 8V to jest to smile.gif
Sam uturbiałem swoje oplowski E16SE, pięknie to śmiga wynik 150KM i 200NM smile.gif w Corsie B smile.gif


--------------------
Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Sat, 08 Oct 2011 - 21:16
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





no jak nie z ne jak z ne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Sat, 08 Oct 2011 - 21:18
Post #58


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





co do mocowania sworznia to też nie założył bym tego u siebie jakoś nie wygląda to solidnie. Chodź nie twierdze że nie wytrzyma.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Sun, 09 Oct 2011 - 08:14
Post #59


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





ja to widze na trzy sposoby
- na zywca tak jak jest w koncu w XE sworzen tez se lata
- wywalic ta tulejke z brazu i dorobic inna tulejke zeby wszystko weszlo na pasowke + srubka zabezpieczajaca
- poszukac frezera ktory w tloku podetnie gniazda na ori zabezpieczenia z XE

trzecia opcja najlepsza jak sadze ale u mnie albo nikt nie ma czasu albo mu sie nie chce albo tacy popaprani fachowcy . W takiej sutuacji druga opcja bedzie chyba najlepsza .
W piatek mialem ustawke z e46 coupe 2.8 na vanosach 4 przejazdy . Raz zepsułem start a 3 razy leb w leb wiec troche jedzie . cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fsd26pj
post Sun, 09 Oct 2011 - 10:46
Post #60


User
Dołączył: Wed, 05 October 2011
Skąd: okolice GW





Widzę przepływke a z nią jest jewden problem przy wyższych ciśnieniach komp dostaje sygnał 5v czyli maks co ona mzoe dać, i tracisz możliwość sterowania ecumasterem gdyż sygnał płynący do ECu sie nie zmienia bo wartość jest już maksymalna. Jakbyś kolektor zrobił równoodległościowy typu baran turbo płynniej powinno wstawać. Łatwa metoda strojenia turbo, podlać po całości i zdejmować do momentu az moc przestanie rosnąc. przynajmniej likwiduje to możliwość wywołania spalania stukowego i dziury w tłoku.


--------------------
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 01:57