![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Chce zostawic caly osprzet od NE aby powrocic do oryginalu jak by co . Mozesz cos powiedziec Ade o tym czujniku z deawoo skad go wziac ? Wiesz moze jakie kable sa do tego czujnika mam wtyczke 5cio pinowa . bierzesz sobie schemta i podepniesz sobie te kable co trzeba... przeplywke do ne uszkodzona to za darmo dostaniesz i mozesz z niej sobie wyciagnac czujnik, mozesz tez kupic np z nexii , ale lepszy bylby ten oryginalny -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
Dlaczego po odpaleniu zimnego silnika w calym zakresie jego temperatury silnik chodzi poprawnie a w momencie gdy go rozgrzeje i zgasze i po chwili go odpalam ponownie przez chwile chodzi oki a za chwile zaczyna kopcic na czarno i gada na trzy gary . Po zgaszeniu i odpieciu lambdy zaczyna chodzic poprawnie ale gdy ruszam i wciskam pedal samochod zbiera sie duzo wolniej niz z lambda . Taka sytuacja pojawia sie co rano gdy odpalam samochod ewentualnie po wystudzeniu silnika w dzien .
Dodam ze auto nie wystrojone i wtryski 330cc . Po ilu kilometrach zmienic olej i na jaki ? . Teraz zalany zwyklym mineralem . |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
Dodam ze auto nie wystrojone i wtryski 330cc . Tutaj bym się dopatrywał przyczyn kopcenia i dziwnych zachowań, u mnie było podobnie. Po ilu kilometrach zmienic olej i na jaki ? . Teraz zalany zwyklym mineralem . temat rzeka, zależy od silnika, kondycji, prznaczenia i preferencji właściciela, archiwa są pełne porad. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
Po zmianie na ori wtryski wszystko wrocilo do normy . Silnik ledwie sie zbiera ale pracuje normalnie . Po przyekroczeniu 2000rmp nie ciagnoie jakby brak paliwa a po przejechaniu 400tu metrow jest goracy az strzela to pewnie wina ubogiej nieszanki a przez to wysokiej temp. A z tym olejem to strzel cos sensownego Bajcik co bym nie musial kartkowac auto ma jezdzic na codzien .
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Rozwalisz silnik przez takie zabawy generalnie
![]() Przyjedź do Gdańska, szerokopas jest, ecumastera się podłączy i spróbujemy wystroić ![]() Weekend przyszły ? |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
Postanowilem wznowic temat bo od ostatniego posta wiele sie zmienilo za sprawa dwoch ziomow z 3 city Zoltara i Kolca i posrednio Jadzwina bez ktorego wiedzy droga byla by dluzsza i bardziej wyboista . Sobota 13-go w oczekiwaniu na mapa Kolec perfekcyjnie rozpracowal podlaczenie EM i montaz dodatkowych zegarow co spowodowalo wielki usmiech na misce . Niestety kurier z dhl olal prace w sobote i nie dostalismy dynksa do rak . Zoltar wystroil auto tak abym mogl dojechac do domu i nie wypinac EM bo to nic przyjemnego grzebac przy tym kompie jak wiazka ma 15 cm dlugosci . Przestalo go zalewac na wolnych obrotach i do 3000rmp mozna bylo jako tako sie kulac . W poniedzialek nie bez problemow bo auto adaptacja zaczela mocno obcinac paliwo dojechalem do Gdyni gdzie po odebraniu mapa i zamatowaniu zaczelo sie strojenie . Zoltar czarowal na kompie Kolec meldowal afr i egt a ja but w podlodze i na obwodnice . Ciagle jednak pojawial sie problem z autoadaptacja i ani zmasowanie lambdy ani jej odpiecie nie zalatwilo sprawy . Dzien sie konczyl i konczyly sie pomysly jak to ogarnac . I tu kolejny raz do akcji wkracza Jadzwin ktory rzutem na tasme rozwiazuje ten problem i po godzinie dlubania oraz resecie kompa autoadaptacja przestaje istniec . Po trzech godzinach butowania na obwodnicy i estakadzie Zoltar wystroil auto tak ze zaczelo trzymac bespieczny afr .od 0 do 6000rmp . Boost 0.38 bara egt w graniocach 800sc . Raczej dolany dla bespieczenstwa bo to dopiero poczatek drogi . Za dwa tygodnie strojenie na 0.5-0.6 bara i wtedy zobaczymy czy wypluje ze 180hp czy korby
![]() Zoltar wklej te foty i dzwieki jak mozesz . |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
powiedz jak sobie z tą autoadaptacją poradziliście
-------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
powiedz jak sobie z tą autoadaptacją poradziliście Sprawdz maila ![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
gicy, jak mam rozumieć że odpięcie lambdy nie załatwiło problemu z autoadaptacją?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Z pomocą przyszedł net, Jadzwin potwierdził rozwiązanie i właściwego strojenia było 30 minut
![]() Zobaczymy jak wyjdzie na 0.5 Miło było poznać i do zobaczenia ![]() Dźwięk i foty wrzucę do południa |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Gdynia/Wawa ![]() |
Dźwięk i foty wrzucę do południa Foty już wczoraj miałeś wrzucić ![]() Pełen drut ![]() ![]() Zoltar zadowolony ![]() ![]() ![]() Pozdrawiam -------------------- Zryte Leffki Team
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
ta mapa wcaletak nie wyglada
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Gdynia/Wawa ![]() |
gicy - reszte fot trzeba z Twojego aparatu zgrać
![]() -------------------- Zryte Leffki Team
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
To dałeś fote
![]() ![]() ![]() ![]() I krótki filmik z dźwiękiem ![]() http://www.wrzuta.pl/film/inVxe5R9a1/calib..._turbo_0.4_bara |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Gdynia/Wawa ![]() |
-------------------- Zryte Leffki Team
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
dziekowac kolec dziekowac
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
User Dołączył: Sun, 07 February 2010 ![]() |
Siema, sorry za odkopanie kotleta, ale interesuje mnie jaki trzeba mieć wkład finansowy by uturbić c20ne???
zaznaczę że posiadam turbo garrett gt20 w dobrej kondycji wiec jakieś koszta mniej, Czy by ktos mół oszacować jakie koszta bedzie ze zmianą mapy świnia, ecumastt itd.... osprzęt chciałbym mieć seryjny, z tym że mam większą chłodnicę z mazdy 626. Pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 03 August 2025 - 01:57 |