Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> C20 NE-turbo, Jak krawiec z piekarzem.....
gicy
post Mon, 11 Aug 2008 - 22:32
Post #1


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





Witam .
Pacjent to Calibra C20NE rok 92 model 93 cokolwiek to oznacza . Opel robiac to auto zrobil tylko jeden ale wielki blad :wsadzili tam C20NE ktore to nadaje sie tylko do toczenia a nie do jazdy . Zamiast wsadzic tam LET-a narodzil sie w mojej glowie pomysl uturbienia NE . Zalozenie to auto do jazdy codzienneej o mocy 170-190 hp tak zeby objezdzac dlubniete tdi . Silnik seria o przebiegu 220 000 km ktory jezdzil na 10w/40 i nie bral oleju . Po rozebraniu okazalo sie ze wszystko jest w jak najlepszym stanie wiec wymienione zostaly tylko wszystkie uszczelki i zimeringi .

GLOWICA - seria +nowe uszczelniacze
BLOK - seria + splyw oleju w bloku jak w LET



DOLOT - kwasowo gumowy 2 cale



IC - renault 19



SSACY - seria + wtryski 330

KOLEKTOR WYDECHOWY - home made z kolan hamburskich



TURBINA - GT 17 - Saab



WYDECH - kwas 2 cale koncowy przelot WM





CHLODNICA OLEJU - C20XE



DODATKOWE ZEGARY - boost . egt



- nowe sprzeglo LUK , szpilki glowicy
- zasilanie turbiny z bloku jak w LET
- buda seria
- heble seria
- chlodzenie turbiny na trojnikach z nagrzewnicy
http://www.fotosik.pl/search.php?search=de...p;wyslij=szukaj


strojenie w planie na ecumasterze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 11 Aug 2008 - 22:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Zgred
post Tue, 12 Aug 2008 - 09:12
Post #2


Super User
Dołączył: Tue, 21 November 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn





Ładna robota:)
Pomyśl o podłączeniu chłodzenia turbiny pod podgrzewanie przepustnicy,kiedyś tez podłaczyłem na trójnikach w obiegu nagrzewnicy to pękały mi przewody(pojecia nie mam dlaczeko).Dziwne to o tyle ze były nowe....

Gratki


--------------------
WARNING! Small children may get sucked into turbo!


X20SED+td05-16=300....
B235+???=??? się zaczyna robić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AS...
post Tue, 12 Aug 2008 - 09:34
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Thu, 31 October 2002
Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem!





super projekt!!!

To nie często się zdarza że ktoś pakuje turbo do cali, a nie tony spoilerów i wielkie walce..!!

Gratki za projekt!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Tue, 12 Aug 2008 - 09:56
Post #4


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





CYTAT(Zgred @ Tue, 12 Aug 2008 - 09:12) *
Ładna robota:)
Pomyśl o podłączeniu chłodzenia turbiny pod podgrzewanie przepustnicy,kiedyś tez podłaczyłem na trójnikach w obiegu nagrzewnicy to pękały mi przewody(pojecia nie mam dlaczeko).Dziwne to o tyle ze były nowe....

Gratki


Dzieki przejechalem 400 km i narazie jest spoko . Moze to zasluga nowej chlodnicy .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OPC
post Tue, 12 Aug 2008 - 10:44
Post #5


Rookie
Dołączył: Tue, 15 July 2008





Jak temat z wystrojeniem auta??? Jakie doładowanie???
Gratki za projekt smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Tue, 12 Aug 2008 - 11:34
Post #6


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





CYTAT(OPC @ Tue, 12 Aug 2008 - 10:44) *
Jak temat z wystrojeniem auta??? Jakie doładowanie???
Gratki za projekt smile.gif


Tak narawde to brak mi czasu aby to wszystko poskladac do kupy . Zegary czekaja na podlaczenie kolanka do stozka zamowione a dla tych co chca pomarudzic STOZEK Jestem ze Slupska wiec mam wszedzie daleko . Najblizej Wawa wiec chyba tam sie wybiore na strojenie . Tak se zgaduje kto by sie podjal strojenia tego bo temat uturbionego NE to tak jak z UFO biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dexag
post Tue, 12 Aug 2008 - 13:01
Post #7


Rookie
Dołączył: Mon, 22 October 2007
Skąd: EBE





home made stozek robi wrazenie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawkog
post Tue, 12 Aug 2008 - 19:33
Post #8


User
Dołączył: Sun, 27 January 2008
Skąd: Tarnów





gratki mało takich projektów z ne na czele ! biggrin.gif


--------------------
-------
AUTO MOTO SERWIS

WWW.AUTOMOTOSERWIS.COM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Wed, 13 Aug 2008 - 13:26
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





jak masz od kogo porzyczyc sonde szerokopasmowa to wsumie mozna by sprobowac samemu to wystroic za pomocoa ecumastera


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Wed, 13 Aug 2008 - 13:44
Post #10


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





CYTAT(ade @ Wed, 13 Aug 2008 - 13:26) *
jak masz od kogo porzyczyc sonde szerokopasmowa to wsumie mozna by sprobowac samemu to wystroic za pomocoa ecumastera


Zaden gazownik ani warsztat u mnie nie maja szeokopasmowki a co dopiero pozyczyc. Dlatego nie mam wyjscia i musze gdzies jechac . Elektronika natomiast nigdy nie byla moja mocna strona gdyby jednak ktos mi to pokazal to i pewnikiem bym to opanowal . Z czasem i tak pewnie trzeba bedzie ta sonde kupic bo i ceny znaczaco spadly a i ze strojeniem mozna sobie samemu pokombinowac .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Wed, 13 Aug 2008 - 14:10
Post #11


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





no moje gratki za wykonana prace dobrze że są tacy ludzie jak ty i potrafią coś więcej z cali zrobić niż światełka ja jestem wielkim fanem tego modelu opla tymbardziej cieszy mnie ptojekt turbo w ne u nas na forum było już kilka projektów uturbienia ne polukaj sobie coś może podpatrzysz zdradż jeszcze jaką przepływke chcesz dać czy wogule ją wywalisz i dzasz map
jak chcesz rozwiązać sprawe wtrysku w ne wtryskjest realizowany wten sposób ze zawsze leją dwa wtryskiwacze
odpreżałeś silnik czy seryjne sprężanie jak chcesz coś wiedzieć więcej pytaj mnie na gg moge ci coś podpowiedzieć 3804109


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajcik
post Wed, 13 Aug 2008 - 14:49
Post #12


Super User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: centrum PL





tez polecam zakup szerokopasmowki, cenowo wychodzi tak jak za strojenie a ile zabawy! No i mozna ciagle cos zmieniac jak zajdzie potrzeba:)

jarek111 - w NE leja wszystkie na raz (przynajmniej tak wynika ze schematu)

PS panowie - nie ukrywajcie sie na priv tylko walcie tutaj, kazde wiaderko wiedzy mile widziane smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Wed, 13 Aug 2008 - 18:47
Post #13


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





niom moze to żle ujołem wtrysk ne nie jest sekwencyjny podzelone jest tak ze wtryski są spięte po dwa przynajmniej ja mam taką info


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Wed, 13 Aug 2008 - 21:25
Post #14


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006






Jarek - chyba jestes bardzo zajety i nie masz czasu zagladnac na CT bo w dziale tuning jest ten sam projekt . Tylko nik jest inny . Co do przeplywki
to nie jestem fachowcem ale jesli chodzi o gabaryty jestem za mapem choc slyszalwm ze na przeplywce od v6 nozna to ogarnac latwiej i przyjemniej .
Ecumaster opanuje niby wszystko to i z tym malym problemem tez sobie poradzi zapewne . Stopien sprezania 9,2,1 i tak narazie zostaje przy 0.6, 0.7
bara troche pochodzi a jak sie skonczy to juz czeka z Z20LET . Za pomoc z twojej strony z gory dziekuje wszelkie rady mile widziane smile.gif
Mam twoje gg i nie zawaham sie go uzyc biggrin.gif
Bajcik - jak obiecalem tak napisalem biggrin.gif A jak ty zalatwiles sprawe przeplywki ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0c62e838bb7fe70.html
Twoj garage jest fajny ale moj tez jest wypasiony biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajcik
post Thu, 14 Aug 2008 - 00:22
Post #15


Super User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: centrum PL





jaką "sprawę przepływki"? Zostawiłem oryginalną, do tego mam mapsensor który stanowi deflection dla świnki (u mnie smt7).

jarek - dobrze cie zrozumiałem, i dalej twierdzę że wszystkie wtryski chodzą razem (fullgroup)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Fri, 15 Aug 2008 - 08:08
Post #16


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





CYTAT(bajcik @ Thu, 14 Aug 2008 - 00:22) *
jaką "sprawę przepływki"? Zostawiłem oryginalną, do tego mam mapsensor który stanowi deflection dla świnki (u mnie smt7).


A co to znaczy (deflection dla swinki) ? . Wydaje mi sie ze jesli ecumaster posiada funkcje konwersji MAF - MAP to wywalamy klamora i dajemy mapa . Czym w takim przypadku zastapic czujnik (ITA) ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajcik
post Sat, 16 Aug 2008 - 12:12
Post #17


Super User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: centrum PL





deflection to wychylenie przepustnicy, stanowi jedną z osi na różnych mapach. Ty możesz podpiąć pod tps, ale ja nie mając go (motronic 4.1). Z resztą przy istnieniu turbodziury mierzenie ciśnienia wydaje mi się właściwsze od wychylenia przepustnicy.

Co to jest ITA? czujnik temperatury powietrza?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Sat, 16 Aug 2008 - 14:30
Post #18


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





[quote name='bajcik' post='655256' date='Sat, 16 Aug 2008 - 12:12']deflection to wychylenie przepustnicy, stanowi jedną z osi na różnych mapach. Ty możesz podpiąć pod tps, ale ja nie mając go (motronic 4.1). Z resztą przy istnieniu turbodziury mierzenie ciśnienia wydaje mi się właściwsze od wychylenia przepustnicy.



Czyli dobrze zgaduje wywalic przeplywke dac mapa ktory mierzycisnienie doladowania i na jego podstawie swinia doleje paliwko rajt ?


Co to jest ITA? czujnik temperatury powietrza?




W c20ne w przeplywce jest zintegrowany czujnik temperatury zasysanego powietrza (ITA) pewnie dlatego ze jest to C przed 20 i ma jakis wplyw na parametry pracy
silnmika . Brak jego podobno powoduje zapalenie sie cheka .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Sat, 16 Aug 2008 - 23:07
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





c wynika z obecnosci katalizatora, taki pierwszy eko stage u opla:]

czujnik najlepiej wydlubac z przeplywki i wsadzic w dolot, mozna tez zapiac czyjnik z daewoo ma podobna charakterystyke wsumie...biggrin.gif


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gicy
post Sun, 17 Aug 2008 - 22:40
Post #20


Super User
Dołączył: Sun, 30 April 2006





CYTAT(ade @ Sat, 16 Aug 2008 - 23:07) *
c wynika z obecnosci katalizatora, taki pierwszy eko stage u opla:]

czujnik najlepiej wydlubac z przeplywki i wsadzic w dolot, mozna tez zapiac czyjnik z daewoo ma podobna charakterystyke wsumie...biggrin.gif


Chce zostawic caly osprzet od NE aby powrocic do oryginalu jak by co . Mozesz cos powiedziec Ade o tym czujniku z deawoo skad go wziac ? Wiesz moze jakie kable sa do tego czujnika mam wtyczke 5cio pinowa .
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:50