![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
Witam .
Pacjent to Calibra C20NE rok 92 model 93 cokolwiek to oznacza . Opel robiac to auto zrobil tylko jeden ale wielki blad :wsadzili tam C20NE ktore to nadaje sie tylko do toczenia a nie do jazdy . Zamiast wsadzic tam LET-a narodzil sie w mojej glowie pomysl uturbienia NE . Zalozenie to auto do jazdy codzienneej o mocy 170-190 hp tak zeby objezdzac dlubniete tdi . Silnik seria o przebiegu 220 000 km ktory jezdzil na 10w/40 i nie bral oleju . Po rozebraniu okazalo sie ze wszystko jest w jak najlepszym stanie wiec wymienione zostaly tylko wszystkie uszczelki i zimeringi . GLOWICA - seria +nowe uszczelniacze BLOK - seria + splyw oleju w bloku jak w LET ![]() DOLOT - kwasowo gumowy 2 cale ![]() IC - renault 19 ![]() SSACY - seria + wtryski 330 KOLEKTOR WYDECHOWY - home made z kolan hamburskich ![]() TURBINA - GT 17 - Saab ![]() WYDECH - kwas 2 cale koncowy przelot WM ![]() ![]() ![]() CHLODNICA OLEJU - C20XE ![]() DODATKOWE ZEGARY - boost . egt ![]() - nowe sprzeglo LUK , szpilki glowicy - zasilanie turbiny z bloku jak w LET - buda seria - heble seria - chlodzenie turbiny na trojnikach z nagrzewnicy http://www.fotosik.pl/search.php?search=de...p;wyslij=szukaj strojenie w planie na ecumasterze |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
Ładna robota:)
Pomyśl o podłączeniu chłodzenia turbiny pod podgrzewanie przepustnicy,kiedyś tez podłaczyłem na trójnikach w obiegu nagrzewnicy to pękały mi przewody(pojecia nie mam dlaczeko).Dziwne to o tyle ze były nowe.... Gratki -------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 31 October 2002 Skąd: ze wśi! jestem wieśniakiem! ![]() |
super projekt!!!
To nie często się zdarza że ktoś pakuje turbo do cali, a nie tony spoilerów i wielkie walce..!! Gratki za projekt!!! |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
Ładna robota:) Pomyśl o podłączeniu chłodzenia turbiny pod podgrzewanie przepustnicy,kiedyś tez podłaczyłem na trójnikach w obiegu nagrzewnicy to pękały mi przewody(pojecia nie mam dlaczeko).Dziwne to o tyle ze były nowe.... Gratki Dzieki przejechalem 400 km i narazie jest spoko . Moze to zasluga nowej chlodnicy . |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 15 July 2008 ![]() |
Jak temat z wystrojeniem auta??? Jakie doładowanie???
Gratki za projekt ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
Jak temat z wystrojeniem auta??? Jakie doładowanie??? Gratki za projekt ![]() Tak narawde to brak mi czasu aby to wszystko poskladac do kupy . Zegary czekaja na podlaczenie kolanka do stozka zamowione a dla tych co chca pomarudzic STOZEK ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 22 October 2007 Skąd: EBE ![]() |
home made stozek robi wrazenie
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 January 2008 Skąd: Tarnów ![]() |
gratki mało takich projektów z ne na czele !
![]() -------------------- -------
AUTO MOTO SERWIS WWW.AUTOMOTOSERWIS.COM |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
jak masz od kogo porzyczyc sonde szerokopasmowa to wsumie mozna by sprobowac samemu to wystroic za pomocoa ecumastera
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
jak masz od kogo porzyczyc sonde szerokopasmowa to wsumie mozna by sprobowac samemu to wystroic za pomocoa ecumastera Zaden gazownik ani warsztat u mnie nie maja szeokopasmowki a co dopiero pozyczyc. Dlatego nie mam wyjscia i musze gdzies jechac . Elektronika natomiast nigdy nie byla moja mocna strona gdyby jednak ktos mi to pokazal to i pewnikiem bym to opanowal . Z czasem i tak pewnie trzeba bedzie ta sonde kupic bo i ceny znaczaco spadly a i ze strojeniem mozna sobie samemu pokombinowac . |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
no moje gratki za wykonana prace dobrze że są tacy ludzie jak ty i potrafią coś więcej z cali zrobić niż światełka ja jestem wielkim fanem tego modelu opla tymbardziej cieszy mnie ptojekt turbo w ne u nas na forum było już kilka projektów uturbienia ne polukaj sobie coś może podpatrzysz zdradż jeszcze jaką przepływke chcesz dać czy wogule ją wywalisz i dzasz map
jak chcesz rozwiązać sprawe wtrysku w ne wtryskjest realizowany wten sposób ze zawsze leją dwa wtryskiwacze odpreżałeś silnik czy seryjne sprężanie jak chcesz coś wiedzieć więcej pytaj mnie na gg moge ci coś podpowiedzieć 3804109 -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
tez polecam zakup szerokopasmowki, cenowo wychodzi tak jak za strojenie a ile zabawy! No i mozna ciagle cos zmieniac jak zajdzie potrzeba:)
jarek111 - w NE leja wszystkie na raz (przynajmniej tak wynika ze schematu) PS panowie - nie ukrywajcie sie na priv tylko walcie tutaj, kazde wiaderko wiedzy mile widziane ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
niom moze to żle ujołem wtrysk ne nie jest sekwencyjny podzelone jest tak ze wtryski są spięte po dwa przynajmniej ja mam taką info
-------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
Jarek - chyba jestes bardzo zajety i nie masz czasu zagladnac na CT bo w dziale tuning jest ten sam projekt . Tylko nik jest inny . Co do przeplywki to nie jestem fachowcem ale jesli chodzi o gabaryty jestem za mapem choc slyszalwm ze na przeplywce od v6 nozna to ogarnac latwiej i przyjemniej . Ecumaster opanuje niby wszystko to i z tym malym problemem tez sobie poradzi zapewne . Stopien sprezania 9,2,1 i tak narazie zostaje przy 0.6, 0.7 bara troche pochodzi a jak sie skonczy to juz czeka z Z20LET . Za pomoc z twojej strony z gory dziekuje wszelkie rady mile widziane ![]() Mam twoje gg i nie zawaham sie go uzyc ![]() Bajcik - jak obiecalem tak napisalem ![]() http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0c62e838bb7fe70.html Twoj garage jest fajny ale moj tez jest wypasiony ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
jaką "sprawę przepływki"? Zostawiłem oryginalną, do tego mam mapsensor który stanowi deflection dla świnki (u mnie smt7).
jarek - dobrze cie zrozumiałem, i dalej twierdzę że wszystkie wtryski chodzą razem (fullgroup) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
jaką "sprawę przepływki"? Zostawiłem oryginalną, do tego mam mapsensor który stanowi deflection dla świnki (u mnie smt7). A co to znaczy (deflection dla swinki) ? . Wydaje mi sie ze jesli ecumaster posiada funkcje konwersji MAF - MAP to wywalamy klamora i dajemy mapa . Czym w takim przypadku zastapic czujnik (ITA) ? |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
deflection to wychylenie przepustnicy, stanowi jedną z osi na różnych mapach. Ty możesz podpiąć pod tps, ale ja nie mając go (motronic 4.1). Z resztą przy istnieniu turbodziury mierzenie ciśnienia wydaje mi się właściwsze od wychylenia przepustnicy.
Co to jest ITA? czujnik temperatury powietrza? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
[quote name='bajcik' post='655256' date='Sat, 16 Aug 2008 - 12:12']deflection to wychylenie przepustnicy, stanowi jedną z osi na różnych mapach. Ty możesz podpiąć pod tps, ale ja nie mając go (motronic 4.1). Z resztą przy istnieniu turbodziury mierzenie ciśnienia wydaje mi się właściwsze od wychylenia przepustnicy.
Czyli dobrze zgaduje wywalic przeplywke dac mapa ktory mierzycisnienie doladowania i na jego podstawie swinia doleje paliwko rajt ? Co to jest ITA? czujnik temperatury powietrza? W c20ne w przeplywce jest zintegrowany czujnik temperatury zasysanego powietrza (ITA) pewnie dlatego ze jest to C przed 20 i ma jakis wplyw na parametry pracy silnmika . Brak jego podobno powoduje zapalenie sie cheka . |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
c wynika z obecnosci katalizatora, taki pierwszy eko stage u opla:]
czujnik najlepiej wydlubac z przeplywki i wsadzic w dolot, mozna tez zapiac czyjnik z daewoo ma podobna charakterystyke wsumie... ![]() -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Super User Dołączył: Sun, 30 April 2006 ![]() |
c wynika z obecnosci katalizatora, taki pierwszy eko stage u opla:] czujnik najlepiej wydlubac z przeplywki i wsadzic w dolot, mozna tez zapiac czyjnik z daewoo ma podobna charakterystyke wsumie... ![]() Chce zostawic caly osprzet od NE aby powrocic do oryginalu jak by co . Mozesz cos powiedziec Ade o tym czujniku z deawoo skad go wziac ? Wiesz moze jakie kable sa do tego czujnika mam wtyczke 5cio pinowa . |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 15:50 |