Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Opel Calibra Turbo, C20LET, ET 12.55, (update: str. 2)
Hubanek
post Mon, 04 Aug 2008 - 16:36
Post #21


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





szkoda ze po torze wczoraj nie pojezdziles jak juz sie wypogodzilo wink.gif


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 04 Aug 2008 - 16:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_k-meal_*
post Mon, 04 Aug 2008 - 16:47
Post #22









CYTAT(tramall @ Mon, 04 Aug 2008 - 16:30) *
Fura znana ogólnie w Rzeszowie. Taki postrach "wypasionych" aut. Ostatnio Raf atakował nawet LP640 smile.gif .... Mądrze zrobione auto i co ważne kierownik wie jak z tego potencjału skorzystać.

no i jaki wynik? smile.gif
gratulacje fajnego auta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raf
post Mon, 04 Aug 2008 - 21:49
Post #23


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 August 2003
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Hubanek @ Mon, 04 Aug 2008 - 16:36) *
szkoda ze po torze wczoraj nie pojezdziles jak juz sie wypogodzilo wink.gif


Jak zobaczylem co sie stalo z bieznikiem po 2 okrazeniach zrezygnowalem z dalszej jazdy, gdybym wiedzial wpaldbym na jakis 15stkach do wykonczenia...

CYTAT(k-meal @ Mon, 04 Aug 2008 - 16:47) *
no i jaki wynik? smile.gif
gratulacje fajnego auta.


LP 640 odjezdza, ale nie znika tongue.gif


--------------------
Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec

Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lukasz2911
post Sun, 01 Mar 2009 - 10:00
Post #24


Rookie
Dołączył: Sun, 01 March 2009





Witam kojarze chyba twoje auto jestem z krakowa tez mam leta seryjnego tyle e do twoich ze białego jesli bys był w okolicach krakowa daj znac czasy mam bardzo podobne do twoich niskie 13 na seryjnych kołach i pełnym wnetrzu wiec mogła by byc ciekawa konfrontacja
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lazik
post Sun, 01 Mar 2009 - 14:51
Post #25


Frequent User
Dołączył: Tue, 14 October 2008
Skąd: BoatCity





Do konfrontacji chyba już nie dojdzie, chyba że z nowym właścicielem. ;p

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7695346
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Sun, 01 Mar 2009 - 15:13
Post #26


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





fajny projekcik gratulacje.
mam pytanie jak się sprawują w takim aucie te sportowe tarcze mikody??


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Sun, 01 Mar 2009 - 15:40
Post #27


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





CYTAT(Lukasz2911 @ Sun, 01 Mar 2009 - 10:00) *
Witam. kojarze chyba twoje auto, jestem z krakowa. tez mam leta seryjnego tyle e do twoich ze białego .jesli bys był w okolicach krakowa daj znac, czasy mam bardzo podobne do twoich, niskie 13 na seryjnych kołach i pełnym wnetrzu wiec mogła by byc ciekawa konfrontacja.


przecinek, kropka.

Od razu lepiej się czyta wink.gif


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Sun, 01 Mar 2009 - 16:47
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





Hm, cali na sprzedaż? Szykuje się jakiś nowy projekt?


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raf
post Wed, 06 May 2009 - 14:28
Post #29


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 August 2003
Skąd: Rzeszów





Odświeżam temat bo na nowy sezon zaszły pewne zmiany w aucie.
Przede wszystkim postanowiłem zostać na seryjnej turbinie K16/24, układ paliwowy również pozostał niezmieniony. Program to wciąż Phase II od Martiniego smile.gif
Doładowanie na zawodach to ok 1,05-1,1 bara i jest to raczej kres mozliwosci turbiny, wtryskow, pompy paliwowej...
Moc ciezko ocenic, pewnie okolice 290-300 KM

Zmiany zaszły glownie w UKŁADZIE DOLOTOWYM:

- nowe orurowanie turbina - IC 2" oraz IC - przepustnica 2,5" z orurowaniem aluminiowym i kolankami silikonowymi smile.gif
- powercap wlasnej prodkucji, wejscie 2,5"
- "przeczyszczona" przepustnica ze zbednych schodkow i zgrubien
- łapak powietrza do puszki filtra 110mm (seryjny jest kilkakrotnie mniejszy)
- lekko zwiekszona srednica wejscia do turbiny





UKŁAD WYDECHOWY:

- przede wszystkim podwojony downpipe srednice 60 mm i 42 mm
- reszta została 60 mm, na zawody sciagam tłumik koncowy



NADWOZIE:

- zaawansowana redukcja masy smile.gif
- lekkie drzwi pasazera, maska, tylna klapa, udalo sie zyskac ponad 40 kg
- Calibra wazy w tej chwili ok. 1200 kg





ZAWIESZENIE i HAMULCE narazie pozostaly seryjne, glownie przez kurs Euro :/ Jednak hamowanie sporo sie poprawilo po zdjeciu masy.

WNETRZE: Praktycznie bez zmian, doszedl tylko wskaznik EGT.

Osiagi auta ulegly lekkiej poprawie. Aktualny najlepszy czas na 1/4 mili to 12,55 sek przy 181 km/h. Niestety na Gecko Cup zalozylem troche za slabe opony i mialem spore problemy z odpowiednim ruszeniem, a kiedy tracilem trakcje nie moglem tez wbic szybko dwojki. Czasy 60ft na poziomie 1,95-2,0 sek to chyba sredni wynik jak na 4x4. Sadze, ze czas jak najbardziej da sie poprawic. Za to predkosc na koncu wzrosla o 5 km/h i mysle, ze na drodze jest realne ok. 15 sek do rzeczywistych 200 km/h.

I pare fotek przed zawodami:









A tu mały KJS-ik smile.gif foto by Jacq



To chyba tyle, jesli sa jakies pytanie chetnie odpowiem.


--------------------
Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec

Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mcgiver
post Wed, 06 May 2009 - 14:44
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: żywiec





CYTAT(Raf @ Wed, 06 May 2009 - 14:28) *
Odświeżam temat bo na nowy sezon zaszły pewne zmiany w aucie.
............................
To chyba tyle, jesli sa jakies pytanie chetnie odpowiem.


więc ponawiam pytanie:

CYTAT(mcgiver @ Sun, 01 Mar 2009 - 15:13) *
fajny projekcik gratulacje.
mam pytanie jak się sprawują w takim aucie te sportowe tarcze mikody??


--------------------
mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html

TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :).
Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raf
post Wed, 06 May 2009 - 14:49
Post #31


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 August 2003
Skąd: Rzeszów





CYTAT(mcgiver @ Wed, 06 May 2009 - 14:44) *
więc ponawiam pytanie:


Juz dawno ich nie mam, po 3 tys km dostaly takich bic, ze nie dalo sie jezdzic. Popekaly tez dosc znacznie. Inna tarcze to i tak max 10-12 tys km.


--------------------
Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec

Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435
Go to the top of the page
 
+Quote Post
det0x3
post Tue, 11 Aug 2009 - 20:45
Post #32


Rookie
Dołączył: Tue, 11 August 2009





czy moze ktoś mi pomóc ? mam problem i szukam pomocy.. chodzi o mały przewód który nie wiem gdzie umieścić....


ZDJĘCIE PROBLEMU KLIKNIJ


widziałem ze ta calibra ma tak jak ja w swojej i moze ktoś życzliwy zrobi fotkę
Z góry dziękuje za pomoc..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Tue, 11 Aug 2009 - 23:24
Post #33


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(det0x3 @ Tue, 11 Aug 2009 - 20:45) *
czy moze ktoś mi pomóc ? mam problem i szukam pomocy.. chodzi o mały przewód który nie wiem gdzie umieścić....


ZDJĘCIE PROBLEMU KLIKNIJ


widziałem ze ta calibra ma tak jak ja w swojej i moze ktoś życzliwy zrobi fotkę
Z góry dziękuje za pomoc..


jak dobrze widze to tam gdzie masz go kwrecic to nie ma tej czesci na fotce mianowicie rozdzielacza napedu 4/4
i na 99% wlasnie wkreca sie w ta skrzynke ten rozdzielacz
pozdrawiam


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Wed, 12 Aug 2009 - 08:45
Post #34


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





dokladnie wkręca sie w skrzynke 4/4


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 22:20