![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
szkoda ze po torze wczoraj nie pojezdziles jak juz sie wypogodzilo
![]() -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#22
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 August 2003 Skąd: Rzeszów ![]() |
szkoda ze po torze wczoraj nie pojezdziles jak juz sie wypogodzilo ![]() Jak zobaczylem co sie stalo z bieznikiem po 2 okrazeniach zrezygnowalem z dalszej jazdy, gdybym wiedzial wpaldbym na jakis 15stkach do wykonczenia... no i jaki wynik? ![]() gratulacje fajnego auta. LP 640 odjezdza, ale nie znika ![]() -------------------- Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 01 March 2009 ![]() |
Witam kojarze chyba twoje auto jestem z krakowa tez mam leta seryjnego tyle e do twoich ze białego jesli bys był w okolicach krakowa daj znac czasy mam bardzo podobne do twoich niskie 13 na seryjnych kołach i pełnym wnetrzu wiec mogła by byc ciekawa konfrontacja
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 14 October 2008 Skąd: BoatCity ![]() |
Do konfrontacji chyba już nie dojdzie, chyba że z nowym właścicielem. ;p
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7695346 |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
fajny projekcik gratulacje.
mam pytanie jak się sprawują w takim aucie te sportowe tarcze mikody?? -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Witam. kojarze chyba twoje auto, jestem z krakowa. tez mam leta seryjnego tyle e do twoich ze białego .jesli bys był w okolicach krakowa daj znac, czasy mam bardzo podobne do twoich, niskie 13 na seryjnych kołach i pełnym wnetrzu wiec mogła by byc ciekawa konfrontacja. przecinek, kropka. Od razu lepiej się czyta ![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
Hm, cali na sprzedaż? Szykuje się jakiś nowy projekt?
-------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 August 2003 Skąd: Rzeszów ![]() |
Odświeżam temat bo na nowy sezon zaszły pewne zmiany w aucie.
Przede wszystkim postanowiłem zostać na seryjnej turbinie K16/24, układ paliwowy również pozostał niezmieniony. Program to wciąż Phase II od Martiniego ![]() Doładowanie na zawodach to ok 1,05-1,1 bara i jest to raczej kres mozliwosci turbiny, wtryskow, pompy paliwowej... Moc ciezko ocenic, pewnie okolice 290-300 KM Zmiany zaszły glownie w UKŁADZIE DOLOTOWYM: - nowe orurowanie turbina - IC 2" oraz IC - przepustnica 2,5" z orurowaniem aluminiowym i kolankami silikonowymi ![]() - powercap wlasnej prodkucji, wejscie 2,5" - "przeczyszczona" przepustnica ze zbednych schodkow i zgrubien - łapak powietrza do puszki filtra 110mm (seryjny jest kilkakrotnie mniejszy) - lekko zwiekszona srednica wejscia do turbiny ![]() ![]() UKŁAD WYDECHOWY: - przede wszystkim podwojony downpipe srednice 60 mm i 42 mm - reszta została 60 mm, na zawody sciagam tłumik koncowy ![]() NADWOZIE: - zaawansowana redukcja masy ![]() - lekkie drzwi pasazera, maska, tylna klapa, udalo sie zyskac ponad 40 kg - Calibra wazy w tej chwili ok. 1200 kg ![]() ![]() ZAWIESZENIE i HAMULCE narazie pozostaly seryjne, glownie przez kurs Euro :/ Jednak hamowanie sporo sie poprawilo po zdjeciu masy. WNETRZE: Praktycznie bez zmian, doszedl tylko wskaznik EGT. Osiagi auta ulegly lekkiej poprawie. Aktualny najlepszy czas na 1/4 mili to 12,55 sek przy 181 km/h. Niestety na Gecko Cup zalozylem troche za slabe opony i mialem spore problemy z odpowiednim ruszeniem, a kiedy tracilem trakcje nie moglem tez wbic szybko dwojki. Czasy 60ft na poziomie 1,95-2,0 sek to chyba sredni wynik jak na 4x4. Sadze, ze czas jak najbardziej da sie poprawic. Za to predkosc na koncu wzrosla o 5 km/h i mysle, ze na drodze jest realne ok. 15 sek do rzeczywistych 200 km/h. I pare fotek przed zawodami: ![]() ![]() ![]() ![]() A tu mały KJS-ik ![]() ![]() To chyba tyle, jesli sa jakies pytanie chetnie odpowiem. -------------------- Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435 |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
Odświeżam temat bo na nowy sezon zaszły pewne zmiany w aucie. ............................ To chyba tyle, jesli sa jakies pytanie chetnie odpowiem. więc ponawiam pytanie: fajny projekcik gratulacje.
mam pytanie jak się sprawują w takim aucie te sportowe tarcze mikody?? -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 August 2003 Skąd: Rzeszów ![]() |
więc ponawiam pytanie: Juz dawno ich nie mam, po 3 tys km dostaly takich bic, ze nie dalo sie jezdzic. Popekaly tez dosc znacznie. Inna tarcze to i tak max 10-12 tys km. -------------------- Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435 |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 11 August 2009 ![]() |
czy moze ktoś mi pomóc ? mam problem i szukam pomocy.. chodzi o mały przewód który nie wiem gdzie umieścić....
ZDJĘCIE PROBLEMU KLIKNIJ widziałem ze ta calibra ma tak jak ja w swojej i moze ktoś życzliwy zrobi fotkę Z góry dziękuje za pomoc.. |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
czy moze ktoś mi pomóc ? mam problem i szukam pomocy.. chodzi o mały przewód który nie wiem gdzie umieścić.... ZDJĘCIE PROBLEMU KLIKNIJ widziałem ze ta calibra ma tak jak ja w swojej i moze ktoś życzliwy zrobi fotkę Z góry dziękuje za pomoc.. jak dobrze widze to tam gdzie masz go kwrecic to nie ma tej czesci na fotce mianowicie rozdzielacza napedu 4/4 i na 99% wlasnie wkreca sie w ta skrzynke ten rozdzielacz pozdrawiam -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
dokladnie wkręca sie w skrzynke 4/4
-------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 10 September 2025 - 22:20 |