![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Sun, 10 August 2003 Skąd: Polska Centralna ![]() |
A jak by sie zachowala Impreza jak by jej kolektor dolotowy zmodyfikowac ? Konkretniej odwrocic o 180 stopni tak jak jest w WRC.Doloty do FMIC by sie skrocily , teoretycznie to duzy plus.
W sumie technicznie jest to do wykonania.Az sie dziwie ze zadna firma tuningowa na to nie wpadla i nie proponuje takiej modyfikacji. -------------------- Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("mad dog":uevstkdw) W sumie technicznie jest to do wykonania.Az sie dziwie ze zadna firma tuningowa na to nie wpadla i nie proponuje takiej modyfikacji. a ja sie nie dziwie... - tu masz zdjecie:
![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
User Dołączył: Sun, 10 August 2003 Skąd: Polska Centralna ![]() |
Hmmm.Chyba sie nie doczytales.Bardzo ladne te zdjecie , ale wez teraz KOLEKTOR DOLOTOWY i odwroc go o 180 stopni.
Na zdjeciu widze dolot Greddyego do FMIC, a nie zmodyfikowany kolektor dolotowy. -------------------- Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Mad Dog zastanów się jakby wtedy wyglądał dostep do silnika, alternatora itp. W WRC z różnych względów jest to łatwiejsze.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Taka przerobka (z odwroceniem kolektora, a w zasadzie przelozeniem przepustnicy na druga strone) zostala zrobiona przez kogos w UK. Jednakze ilosc problemow i komplikacji jest taka (np. przestaje sie to miescic pod maska), ze latwiej zrobic tak jak u mnie.
A na tematy z tuning.pl sie nie wypowiadam -------------------- 1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa ![]() |
CYTAT("mad dog":33l182b7) Hmmm.Chyba sie nie doczytales.Bardzo ladne te zdjecie , ale wez teraz KOLEKTOR DOLOTOWY i odwroc go o 180 stopni. no nie zrozumielismy sie - pokazalem to po to wlasnie abys zobaczyl ile tam gratow siedzi... -
Na zdjeciu widze dolot Greddyego do FMIC, a nie zmodyfikowany kolektor dolotowy. "wzialem kolektor dolotowy obrtocilem o 180' a przepustnice umiescilem miedzy zwojami alternatora ..." na zywo wyglada jeszcze znacznie gorzej (trudniej), zareczam... |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Sun, 10 August 2003 Skąd: Polska Centralna ![]() |
Mam swiadomosc tego ze jest w SI ciasno pod maska i ile tam gratow siedzi
No co otworze maske , to mam taki obraz przed oczami Rozwarzania byly czysto teoretyczne. Wiadomo ze jest to trudna sprawa , ale ciekaw jestem jakby bylo z efektami. Przepustnica sterowana elektronicznie "fly by wire" a z alternator gdzies by sie dalo upchnac na dluzszym pasku PS:marcin@klubsubaru.pl gdzies mozna poczytac o tej SI z UK ? -------------------- Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("mad dog":1jm1sln7) PS:marcin@klubsubaru.pl gdzies mozna poczytac o tej SI z UK ?
Wydaje mi sie, ze gdzies na scoobynet, ale dokladnie nie pamietam. -------------------- 1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 March 2003 Skąd: Ostrava CZ/ Katowice ![]() |
CYTAT("hwojtek":1bhwuhkd) Po rozluźnieniu wydechu i dolotu ciśnienie doładowania naturalnie samo z siebie wzrośnie o jakieś 0,1 bara. Prosiaq, masz na mysli kolektory wylotowe? Bardzo wygodnie jest je zmienić na równoodległościowe...
.... wiele razy o tym czytalem ale po wywaleniu prekata przed turbo i zalozeniu 3" turbobacka cisnienie nie wzroslo mi wcale 0,9 bar a z boxem Vtecha navet spadlo z 1,2 do 1,0 bar .... -------------------- 996TT..... 522 Hp
Sti ..........340 Hp CSL ........360 Hp Cat. ........125 Hp RR ..........272 Hp |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
User Dołączył: Sun, 10 August 2003 Skąd: Polska Centralna ![]() |
czyli nasuwa sie wniosek ze Vtech psuje samochody
-------------------- Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Wniosek może za daleko idący.
Ale to na pewno duża wpadka. Zresztą jestem przeciwnikiem boxów do modyfikowanych turbo benzyn, a już na myśl o hamowaniu imprezy z jedną osią na kobyłkach dostaję dreszczy. Kuba, tak się zastanawiałem co to za mad dog, ale już wiem Może wpadniesz do modlina na zawody - masz r2, więc byłby jeden zawodnik więcej w klasyfikacji turbo plus. -------------------- 1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("marcin@klubsubaru.pl":13aciz4q) a już na myśl o hamowaniu imprezy z jedną osią na kobyłkach dostaję dreszczy.
Kurde a myślałem że tylko ja mam jakąś fobię.... Za każdy razem jeździcie stoić do wrocławia czy robicie to za pomoca jakichś bajerów Autronica czy innego G-techa? -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
User Dołączył: Sun, 10 August 2003 Skąd: Polska Centralna ![]() |
CYTAT("marcin@klubsubaru.pl":2jty5yew) Wniosek może za daleko idący.
Ale to na pewno duża wpadka. Zresztą jestem przeciwnikiem boxów do modyfikowanych turbo benzyn, a już na myśl o hamowaniu imprezy z jedną osią na kobyłkach dostaję dreszczy. Kuba, tak się zastanawiałem co to za mad dog, ale już wiem Może wpadniesz do modlina na zawody - masz r2, więc byłby jeden zawodnik więcej w klasyfikacji turbo plus. no to zostalem namierzony Nie dam rady na Modlin . Zreszta z moim "oldtimerem" nie mam czego szukac na tego typu zawodach.Chociaz po wymianie wydechu i FMIC - przezywa druga mlodosc PS : Wylecz tam panow w Turbo Plus Go Marcin Go -------------------- Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Taki oldtimer na niektórych też starczy ;-) Chociaż lepiej by starczył jakby było parę zakrętów ;-)
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
User Dołączył: Sun, 10 August 2003 Skąd: Polska Centralna ![]() |
No na niektorych tak.Ale rowna sie w gore a nie w dol
-------------------- Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ciebie nie podejrzewam o ambicję zostania najszybszym na długiej prostej ;-)
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
User Dołączył: Sun, 10 August 2003 Skąd: Polska Centralna ![]() |
No zawsze mozna miec w opisie "czterysta prostowac"
Ale nie , wole popatrzec i pokibicowac. -------------------- Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ktoś miał cos takiego fajnego w sygnaturce "5...4...3...2...1... go, 400 straight, end of stage" ;-)
Hmm mnie niestety jutro nie będzie. Może następne ściganie na jakim się pojawię to juz swoim autem.... -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Azrael":1xrmm1ca) Ktoś miał cos takiego fajnego w sygnaturce "5...4...3...2...1... go, 400 straight, end of stage" Hmm mnie niestety jutro nie będzie. Może następne ściganie na jakim się pojawię to juz swoim autem.... ![]() -------------------- E36 M3 3.0 Turbo - było 425KM/572Nm teraz jest więcej
E39 M5 - 400KM/500Nm Impreza STi (bug) - 423KM/510Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 17:15 |