Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> wydech 2,5" czy 3" (SI...) (+o stozku)
mad dog
post Tue, 23 Sep 2003 - 23:09
Post #21


User
Dołączył: Sun, 10 August 2003
Skąd: Polska Centralna





A jak by sie zachowala Impreza jak by jej kolektor dolotowy zmodyfikowac ? Konkretniej odwrocic o 180 stopni tak jak jest w WRC.Doloty do FMIC by sie skrocily , teoretycznie to duzy plus.
W sumie technicznie jest to do wykonania.Az sie dziwie ze zadna firma tuningowa na to nie wpadla i nie proponuje takiej modyfikacji.


--------------------
Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 23 Sep 2003 - 23:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PrOsIaQ
post Wed, 24 Sep 2003 - 00:22
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





CYTAT("mad dog":uevstkdw)
W sumie technicznie jest to do wykonania.Az sie dziwie ze zadna firma tuningowa na to nie wpadla i nie proponuje takiej modyfikacji.
a ja sie nie dziwie... - tu masz zdjecie:
c'est easy... or not?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mad dog
post Wed, 24 Sep 2003 - 06:40
Post #23


User
Dołączył: Sun, 10 August 2003
Skąd: Polska Centralna





Hmmm.Chyba sie nie doczytales.Bardzo ladne te zdjecie , ale wez teraz KOLEKTOR DOLOTOWY i odwroc go o 180 stopni.
Na zdjeciu widze dolot Greddyego do FMIC, a nie zmodyfikowany kolektor dolotowy.


--------------------
Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 24 Sep 2003 - 08:38
Post #24


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Mad Dog zastanów się jakby wtedy wyglądał dostep do silnika, alternatora itp. W WRC z różnych względów jest to łatwiejsze.


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin@klubsubar...
post Wed, 24 Sep 2003 - 08:57
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





Taka przerobka (z odwroceniem kolektora, a w zasadzie przelozeniem przepustnicy na druga strone) zostala zrobiona przez kogos w UK. Jednakze ilosc problemow i komplikacji jest taka (np. przestaje sie to miescic pod maska), ze latwiej zrobic tak jak u mnie.

A na tematy z tuning.pl sie nie wypowiadam


--------------------
1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PrOsIaQ
post Wed, 24 Sep 2003 - 10:08
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 20 October 2002
Skąd: W-wa





CYTAT("mad dog":33l182b7)
Hmmm.Chyba sie nie doczytales.Bardzo ladne te zdjecie , ale wez teraz KOLEKTOR DOLOTOWY i odwroc go o 180 stopni.
Na zdjeciu widze dolot Greddyego do FMIC, a nie zmodyfikowany kolektor dolotowy.
no nie zrozumielismy sie - pokazalem to po to wlasnie abys zobaczyl ile tam gratow siedzi... -
"wzialem kolektor dolotowy obrtocilem o 180' a przepustnice umiescilem miedzy zwojami alternatora ..."
na zywo wyglada jeszcze znacznie gorzej (trudniej), zareczam...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mad dog
post Wed, 24 Sep 2003 - 22:40
Post #27


User
Dołączył: Sun, 10 August 2003
Skąd: Polska Centralna





Mam swiadomosc tego ze jest w SI ciasno pod maska i ile tam gratow siedzi
No co otworze maske , to mam taki obraz przed oczami
Rozwarzania byly czysto teoretyczne.
Wiadomo ze jest to trudna sprawa , ale ciekaw jestem jakby bylo z efektami.
Przepustnica sterowana elektronicznie "fly by wire" a z alternator gdzies by sie dalo upchnac na dluzszym pasku

PS:marcin@klubsubaru.pl gdzies mozna poczytac o tej SI z UK ?


--------------------
Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin@klubsubar...
post Thu, 25 Sep 2003 - 07:46
Post #28


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("mad dog":1jm1sln7)
PS:marcin@klubsubaru.pl gdzies mozna poczytac o tej SI z UK ?

Wydaje mi sie, ze gdzies na scoobynet, ale dokladnie nie pamietam.


--------------------
1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomoking
post Fri, 26 Sep 2003 - 08:05
Post #29


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 March 2003
Skąd: Ostrava CZ/ Katowice





CYTAT("hwojtek":1bhwuhkd)
Po rozluźnieniu wydechu i dolotu ciśnienie doładowania naturalnie samo z siebie wzrośnie o jakieś 0,1 bara. Prosiaq, masz na mysli kolektory wylotowe? Bardzo wygodnie jest je zmienić na równoodległościowe...


.... wiele razy o tym czytalem ale po wywaleniu prekata przed turbo i zalozeniu 3" turbobacka cisnienie nie wzroslo mi wcale 0,9 bar a z boxem Vtecha navet spadlo z 1,2 do 1,0 bar ....


--------------------
996TT..... 522 Hp
Sti ..........340 Hp
CSL ........360 Hp
Cat. ........125 Hp
RR ..........272 Hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mad dog
post Fri, 26 Sep 2003 - 11:19
Post #30


User
Dołączył: Sun, 10 August 2003
Skąd: Polska Centralna





czyli nasuwa sie wniosek ze Vtech psuje samochody


--------------------
Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin@klubsubar...
post Fri, 26 Sep 2003 - 11:26
Post #31


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





Wniosek może za daleko idący.
Ale to na pewno duża wpadka. Zresztą jestem przeciwnikiem boxów do modyfikowanych turbo benzyn, a już na myśl o hamowaniu imprezy z jedną osią na kobyłkach dostaję dreszczy.

Kuba, tak się zastanawiałem co to za mad dog, ale już wiem
Może wpadniesz do modlina na zawody - masz r2, więc byłby jeden zawodnik więcej w klasyfikacji turbo plus.


--------------------
1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 26 Sep 2003 - 11:30
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("marcin@klubsubaru.pl":13aciz4q)
a już na myśl o hamowaniu imprezy z jedną osią na kobyłkach dostaję dreszczy.



Kurde a myślałem że tylko ja mam jakąś fobię....


Za każdy razem jeździcie stoić do wrocławia czy robicie to za pomoca jakichś bajerów Autronica czy innego G-techa?


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mad dog
post Fri, 26 Sep 2003 - 19:57
Post #33


User
Dołączył: Sun, 10 August 2003
Skąd: Polska Centralna





CYTAT("marcin@klubsubaru.pl":2jty5yew)
Wniosek może za daleko idący.
Ale to na pewno duża wpadka. Zresztą jestem przeciwnikiem boxów do modyfikowanych turbo benzyn, a już na myśl o hamowaniu imprezy z jedną osią na kobyłkach dostaję dreszczy.

Kuba, tak się zastanawiałem co to za mad dog, ale już wiem
Może wpadniesz do modlina na zawody - masz r2, więc byłby jeden zawodnik więcej w klasyfikacji turbo plus.


no to zostalem namierzony
Nie dam rady na Modlin .
Zreszta z moim "oldtimerem" nie mam czego szukac na tego typu zawodach.Chociaz po wymianie wydechu i FMIC - przezywa druga mlodosc

PS : Wylecz tam panow w Turbo Plus
Go Marcin Go


--------------------
Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 26 Sep 2003 - 20:51
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Taki oldtimer na niektórych też starczy ;-) Chociaż lepiej by starczył jakby było parę zakrętów ;-)


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mad dog
post Fri, 26 Sep 2003 - 22:12
Post #35


User
Dołączył: Sun, 10 August 2003
Skąd: Polska Centralna





No na niektorych tak.Ale rowna sie w gore a nie w dol


--------------------
Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 26 Sep 2003 - 22:15
Post #36


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Ciebie nie podejrzewam o ambicję zostania najszybszym na długiej prostej ;-)


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mad dog
post Fri, 26 Sep 2003 - 22:31
Post #37


User
Dołączył: Sun, 10 August 2003
Skąd: Polska Centralna





No zawsze mozna miec w opisie "czterysta prostowac"
Ale nie , wole popatrzec i pokibicowac.


--------------------
Mad Dogs - chłopcy z włoskiej "pierwszej ligi rajdowej".
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Fri, 26 Sep 2003 - 22:37
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Ktoś miał cos takiego fajnego w sygnaturce "5...4...3...2...1... go, 400 straight, end of stage" ;-)

Hmm mnie niestety jutro nie będzie. Może następne ściganie na jakim się pojawię to juz swoim autem....


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Os_
post Sat, 27 Sep 2003 - 16:27
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 November 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Azrael":1xrmm1ca)
Ktoś miał cos takiego fajnego w sygnaturce "5...4...3...2...1... go, 400 straight, end of stage"

Hmm mnie niestety jutro nie będzie. Może następne ściganie na jakim się pojawię to juz swoim autem....
wink.gif


--------------------
E36 M3 3.0 Turbo - było 425KM/572Nm teraz jest więcej
E39 M5 - 400KM/500Nm
Impreza STi (bug) - 423KM/510Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 17:15