![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl ![]() |
w kazdym razie, jakby co Abdul ma ode mnie dobry kontakt do robienia profi klatek, blizej niz Ireco i bez takich kolejek.
Zadzwon pogadaj, sensowny gosc, slowny i naprawde jest profi - robi do rajdow, rallycrosu itd. -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Dzięki tery za info...
Pogadam z Abduelm. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 20 October 2005 Skąd: Wawa ![]() |
Bullit, zastrzał do przednich kielichów i klatka wzdłuż przedniego słupka to podstawa.
Jak kolega wyżej napisał, zawijana klatka szybciej Cie zabije niż uratuje. |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
bullit powiec mi bo z twoich wypowiedzi wywnioskowałem że dzwona można mieć na rajdzie tylko i tylko tam klatka bezpieczeństwa ma być bezpieczna a na ulicy może tylko wyglądać?? szczeże ci powiem ze to włąsnie na ulice powinna być naprawde mocna klata bo nie wiadomo kto ci przed auto wyjedzie albo nie wychamuje czy tez z podporządkowaniej nie wyhamuje i w bok ci wjedzie
dla tego może lepiej pousztywniaj rozpurkami co sie da a klatkę sobie daruj bo po co odpukac w nie malowane kiedyś masz napisać na forum ze szpitala ze chlopaki jednak z tą klatką mieliście racje ![]() -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
z tym, że ztcw jedyna firmą w PL, która tworzy klatki z homologacja FIA jest Ireco
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 22 November 2002 Skąd: Stalowa Wola/Warszawa ![]() |
Klatke mozna sobie samemu pospawac, jesli jest zgodna z zal. J i deklarujesz poprawnosc jej wykonania i swoje kwalifikacje to po mniej lub bardziej wnikliwym BK jedziesz w imprezie.
-------------------- Fiat ///// Car of the Year 1967/1970/1972/(1980)/1984/1989/1995/1996/(1998)/(2001)/2004/2008
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
dokładnie w pl nie musi klatka mieć hom fia ale być wykonana zgodnie z załącznikiem J i trzeba mieć papiery na materiał z jakiego ona jest wykonana oraz papiery spawacza lub papier z jakiejś firmy zajmującej sie spawaniem
-------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
To jeszcze zależy od tego keidy auto homologowane, w rajdowej N-4 już nie jest tak prosto na przykład. Ale przy cenach materiału i cenach dobrych klatek gotowych bym się w życiu nie bawił w budowanie klatki od podstaw do auta do któego gotową solidnie rozbudowaną klatkę wg. współczesnych przepisów ma w ofercie prawie każda firma.
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
bullit powiec mi bo z twoich wypowiedzi wywnioskowałem że dzwona można mieć na rajdzie tylko i tylko tam klatka bezpieczeństwa ma być bezpieczna a na ulicy może tylko wyglądać?? szczeże ci powiem ze to włąsnie na ulice powinna być naprawde mocna klata bo nie wiadomo kto ci przed auto wyjedzie albo nie wychamuje czy tez z podporządkowaniej nie wyhamuje i w bok ci wjedzie dla tego może lepiej pousztywniaj rozpurkami co sie da a klatkę sobie daruj bo po co odpukac w nie malowane kiedyś masz napisać na forum ze szpitala ze chlopaki jednak z tą klatką mieliście racje ![]() Widzisz, tylko problem jest tego typu, ze klaka na ulice zwieksza dramatycznie mozliwośc rozbicia łba ze skutkiem śmertelnym. Jak często jexdzisz po mieście w kasku? A mój problem jest jeszcze taki, że Ci którzy mnie znają, to wiedzą, że do okruszków nie należe i ogólnie łeb mam zawsze tuż pod dachem, a do wielu aut typu cabrio sie nie mieszczę. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
wiesz ja mam problem z rozwalniem łba zredukowany do minimum żeby nie powiedzieć wyeliminowany bo tego sie nie da
![]() popacz ile ja mam do klatki http://www.image-sport.net/zoom_image.php?...a=&album=15 pałąk śirodkowy mam za fotelami a rury u góry pod samym dachem ![]() -------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 10 January 2009 Skąd: Poznań ![]() |
Może się myle ,ale jeżdząc w takim fotelu przypięty szelkami nie powinno być mowy o walnięciu głową w słupek.
http://www.recaro-polska.pl/content/view/29/30/ -------------------- e30 is m4x race car
e30 is m42 daily e36 is m42 daily e46 is m4x compot daily/competition |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Chyba, że się klatka zacznie poddawać do środka.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 October 2007 Skąd: SMI ![]() |
Przecież nawet w kuble z wielkimi uszami można przywalić głową w klatkę i nie musi się ona do tego wyginać... a taki fotel w codziennej jeździe jeszcze bardziej ogranicza widoczność, IMO bez sensu...
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Może się myle ,ale jeżdząc w takim fotelu przypięty szelkami nie powinno być mowy o walnięciu głową w słupek. http://www.recaro-polska.pl/content/view/29/30/ Mam taki fotel. łeb mi wystaje z niego ponad górny rant o jakies 10 cm. -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Bullit - a czy deska ze zwyklego lancera jest duzo bardziej inna niz w evo5? wiem ze jest w nijako szarym kolorze, ale jesli jest taka sama i klamoty z ori deski w nią włożyć to moze potnij ją, zeby klatka szla po slupku A i wyflokowac jesli szary kolor by przeszkadzal.
-------------------- they run the best just before they grenade
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 30 January 2005 Skąd: GGC Inc. ![]() |
Przecież nawet w kuble z wielkimi uszami można przywalić głową w klatkę i nie musi się ona do tego wyginać... a taki fotel w codziennej jeździe jeszcze bardziej ogranicza widoczność, IMO bez sensu... używałeś że się wypowiadasz ?? Ja mam u siebie w aucie kubeł z uszami i jakoś nie ogranicza mi widoczności -------------------- Sierra P100 pick-up 89r. - SOLD
Silvia S15 Nurburgring facelift edition - SOLD M3 E46 LCI www.nissantech.pl |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 October 2007 Skąd: SMI ![]() |
używałeś że się wypowiadasz ?? Ja mam u siebie w aucie kubeł z uszami i jakoś nie ogranicza mi widoczności Mam taki fotel. łeb mi wystaje z niego ponad górny rant o jakies 10 cm. Nie każdy jest tak wysoki że wystaje ponad uszy kubła (w moim przypadku wypadły by mniej więcej na linii oczu), a w ciasno upiętych szelkach nie będę się daleko wychylał żeby spojrzeć w bok, temat już był przerabiany na forum, więc nie są to wyłącznie moje doświadczenia... |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 September 2008 Skąd: Mołdawia ![]() |
fajne klatki bolt-in robi:
http://heigo.de/ mialem kilka razy do czynienia - jakość, spasowanie pierwsza klasa. nie należy zapominac o odpowiednich otulinach na rury w stragegicznych miejscach. |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
fajne klatki bolt-in robi: http://heigo.de/ mialem kilka razy do czynienia - jakość, spasowanie pierwsza klasa. nie należy zapominac o odpowiednich otulinach na rury w stragegicznych miejscach. ta firma ma w ofercie rollbary z alu? porownywalna wytrzyalosc to ma do stali czy raczej tylko do lansu? -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 09 June 2012 Skąd: Stockport ![]() |
Odkopie kotleta....
Zastanawiam sie nad klatka bezpieczenstwa do mojego civic-a EG i chciałbym sie dowiedziec jak najwiecej.. Jak, co i po co? Coprawda mam już klatkę ktora kupilem poł roku temu razem z budą od EG - wyciągnąłem ją z tej budy i narazie czeka... ale tak zacząłem sie zastanawiac czy dac komuś ją do wspawania czy kupic inną?? po głowie chodzi mi skręcana - ogolnie taką bym wolał... ale sam nie wiem - mogli byście mi odrobine doradzić coś w tej kwesti, dodam ze jestem laikiem w tym temacie... -------------------- [topic="moj projekt"]http://www.racingforum.pl/index.php?s=&showtopic=103024&view=findpost&p=1012336[/topic]
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 13:11 |