![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
OK, to ja może też napiszę dla ścisłości, że już też robimy wszystkie VAGi EDC17 i MED17 (TDI, TSI, TFSi) poza 1,9TDi o którym wyżej pisał Master/s. ![]() z wyjątkiem nowych A6 401E soft 0070, Q5 401C soft 0001 oraz A5 401P soft 0002, oraz Q-7 401A soft 0070. Tych jeszcze długo nie bedziecie robili. Niemcy bowiem wprowadzili nowe zabezpieczenia i do robienia tychże aut otrzymaliśmy całkowicie inne klucze i kody. Dotyczą one wszystkich całkowicie nowych aut bedacych dopiero w produkcji lub które beda produkowane w przyszłym 2009 roku. Oczywiście CMD oraz OptiCan dołożyło staran żeby choć troche ruszyć temat...i chwała im za to....bo temat przez długi czas był nie do ugryzienia. Ale czeka ich naprawde jeszcze dużo pracy. Nowe zabezpieczenia trochę ich pochłoną. Nie podoba mi sie osobiście w CMD że protokoły podczas programowania wymagają łaczenia się z serverem celem wyliczenia CKS i klucza RSA co jest małym utrudnieniem w czasie roboty. Druga sprawa...zczytywany jest tylko fragment programu potrzebny do modyfikacji co uniemożliwia np skopiowanie sterownika w przypadku awarii immobilizera podjęcia jakiejś naprawy. No taka natura urządzenia ...ale zawsze coś. Nasz programator czyta cały soft i do modyfikacji nie muszę mieć internetu. Wszystko załatwiam u siebie na biurku. Najgorsze jest to że fabryka zmienia zabezpieczenia wciągu powiedzmy 1 dnia a nad ich rozpracowaniem firmy pracują niekiedy rok. No chyba że posiada sie źródło u żródła ![]() a tutaj wykresik Q-7 czki z wczoraj. Też cholera nie miała serii. Zamiast deklarowanych 240PS było 10PS mniej Dzisiaj....najpuźniej jutro zamieszczę wykres Audi 170PS CR. pzdr -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
Gratulacje - fajnie mieć "źródło u źródła".
Q7 i A6 da się zrobić ...niedługo w ofercie. Też mnie wkurza trochę fakt, że trzeba mieć połączenie internetowe, żeby wyliczyć sumę - wg. mnie to taki ich chwyt zapobiegający po pierwsze nielegalnym kopią flashera a po drugie wymuszający posiadanie opłaconej rocznej aktywacji produktu - bez tego nie działa. CMD dba o swój interes i stały dopływ gotówki co rok od swoich klientów ![]() TO, że zczytują tylko fragment softu potrzebny do modyfikacji jest po części podyktowane zapobieganiem użytkowaniu narzędzia do "niezbyt legalnych" praktyk... ma to czywiście drugą stronę jak sam zauważyłeś i może być problem jak się coś wysypie. Na szczęście pracując z CMD dotychczas nie zaliczyłem żadnego totalnego zgona sterownika, tak żebym musiał go wymontować a mały problem był raz i "recovery" przez OBD2 załatwiło sprawę. Każdy użytkownik tego sprzętu raczej pamięta wszystkie "problemy" a to tylko świadczy jak wyjątkowo się to zdarza... sprzęt uchodzi za jeden z najbardziej niezawodnych. -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
CMD to akurat dobry sprzęt. Nie mam uwag do jego pracy. Moja opinia jest oparta na opinii kolegi który na tym pracuje (ja osobiście nie mam tego device). Jak 2 lata temu byłem w Cesano Moderno pan Mostrada Arturo nie wiem dlaczego był bardzo niezadowolony z naszego przyjazdu choć spotkanie bylo umówione. Ciągle biegał i był czymś zajęty. Czekaliśmy tam 2 godziny wymeczeni po podruży i nawet nikt nie poczęstował nas przyslowiową herbatą. Potem zajol się nami sam szef Dongiovanni Anton. Biorąc pod uwagę że robią nam łaskę jeśli chodzi o sprzedaż urządzenia ( a braliśmy 3 sztuki...jedno dla siebie i 2 dla przyjaciół ) zrezygnowaliśmy z zakupu choć wszystko było przygotowane. Wtedy zdecydowaliśmy się na Geniusa i nie żałujemy. Wogóle z firmą Dim-Sport wspołpraca uklada nam się b.dobrze. Race dim-sportu jest dobrym uzupelnieniem softwerowym jeśli chodzi o chiptuning Tir-ów. Mają świetnie dzialający suport i dobre seting file. No ale jeśli chodzi o EDC-17 to jednak pozostają w tyle za innymi.....daleko w tyle.
Jeśli chodzi o urządzenia mające możliwości współpracy z EDC-17 to nie wszystkie protokoły dzialają należycie. Ostatnio czytałem na anglojęzycznym forum jak to wystapiły nieoczekiwane problemy z modyfikacją pewnego auta. Czytanie perfekt, programowanie perfekt ...a motor nie chce odpalić. Telefon na suport...bla bla bla....za niskie napięcia aku podczas programowania. podłaczony prostownik....to samo. Znowu telefon....bla bla bla może to...może tamto a fura jak nie pali tak nie pali. Wkońcu przyznali sie że wogóle nie testowali tego protokołu. To mi przypomina wyścig szczurów. byle by tylko umieścić protokół że urządzenie jest zarąbiste. Wszyscy oczywiście zrobia wielkie WOW. A jak przyjdzie ci wysypać EDC-17 to radź sobie sam potem. To samo jest ze słynnym BS. Nie dalej niż w sobotę usmażylem komputer w nowiuteńkiej Suzuki Vitara. Przebieg tyle co z Salonu. Oczywiście zczytał sie i zaprogramowal tylko utracil kody immo. Rozrusznik kręci a motor nie pali. Wbijamy serię ....i to samo. Mozna to oczywiście postawić na nogi z poziomu testera diagnostycznego....tylko trzeba go mieć pod reką a jest sobota wieczorem i wszystkie ASO pozamykane a klient do domu ma 150km. Naturalnie że dalem sobie rade w inny sposób i auto pojechało zmodyfikowane ale wlaściciel przeżył emocje że mało pogotowia nie wzywaliśmy. Producent pudełka pod nazwą BS też mógłby zamieścić informacje ...uwaga to czy tamto...ale gdzie tam. Nie jeden tuner miał juz ręke w nocniku przez tą głupote pzdr -------------------- |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
Z Vitarą to stary numer
![]() No ale to mały O/T. -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
dlatego robię je na stole
![]() -------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
Bob...madralo jedna
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
masters tydzień temu mówiłeś że wkleisz 170CR, wkleiłeś je? bo nie umiem nigdzie znaleźć
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
czy ktoś ma jakieś informacje o dłubanych 170tdi CR, albo o jakichś mocniej dłubanych 220+ silnikach 2.0 tdi 140-170 CR?
ps. na ile KM tunerzy szacują wydajność układu paliwowego? |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
Grzegorzp - wykresików na necie jest od groma - poniżej mój
![]() Przebieg na sofcie 29kkm bez problemów. Od początku wcina ok 1L oleju na 20kkm - wiec chyba nie jest źle. -------------------- A3 Sportback 2.0 TDI BMN 201KM / 421Nm by CompSport, Vmax: 245km/h, ET: 15,33 s
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 12 December 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Przecież to silnik BMN na piezopompkach a nie CR...
-------------------- Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
|
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
UPS- no to sorki - myślałem że to już jest CR. W takim razie też z niecierpliwością czekam na info temacie.
Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie. -------------------- A3 Sportback 2.0 TDI BMN 201KM / 421Nm by CompSport, Vmax: 245km/h, ET: 15,33 s
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Zastanawiam się nad zakupem Audi TT dla mojej kobiety z silnikiem diesla,słyszałem że wersje z CR mają lepszą opinie niżeli PD
Może ktoś coś autorytatywnie w tej kwesti powiedzieć ? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 16:24 |