Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 7 8 9  
Closed TopicStart new topic
> Silnik VW/Audi 2.0 TDI 170KM CR
Master/s
post Fri, 19 Dec 2008 - 12:23
Post #161


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





CYTAT(JarekK @ Sun, 14 Dec 2008 - 12:10) *
OK, to ja może też napiszę dla ścisłości, że już też robimy wszystkie VAGi EDC17 i MED17 (TDI, TSI, TFSi) poza 1,9TDi o którym wyżej pisał Master/s. smile.gif


z wyjątkiem nowych A6 401E soft 0070, Q5 401C soft 0001 oraz A5 401P soft 0002, oraz Q-7 401A soft 0070. Tych jeszcze długo nie bedziecie robili. Niemcy bowiem wprowadzili nowe zabezpieczenia i do robienia tychże aut otrzymaliśmy całkowicie inne klucze i kody. Dotyczą one wszystkich całkowicie nowych aut bedacych dopiero w produkcji lub które beda produkowane w przyszłym 2009 roku.

Oczywiście CMD oraz OptiCan dołożyło staran żeby choć troche ruszyć temat...i chwała im za to....bo temat przez długi czas był nie do ugryzienia. Ale czeka ich naprawde jeszcze dużo pracy. Nowe zabezpieczenia trochę ich pochłoną.

Nie podoba mi sie osobiście w CMD że protokoły podczas programowania wymagają łaczenia się z serverem celem wyliczenia CKS i klucza RSA co jest małym utrudnieniem w czasie roboty. Druga sprawa...zczytywany jest tylko fragment programu potrzebny do modyfikacji co uniemożliwia np skopiowanie sterownika w przypadku awarii immobilizera podjęcia jakiejś naprawy. No taka natura urządzenia ...ale zawsze coś. Nasz programator czyta cały soft i do modyfikacji nie muszę mieć internetu. Wszystko załatwiam u siebie na biurku.

Najgorsze jest to że fabryka zmienia zabezpieczenia wciągu powiedzmy 1 dnia a nad ich rozpracowaniem firmy pracują niekiedy rok. No chyba że posiada sie źródło u żródła rolleyes.gif

a tutaj wykresik Q-7 czki z wczoraj. Też cholera nie miała serii. Zamiast deklarowanych 240PS było 10PS mniej



Dzisiaj....najpuźniej jutro zamieszczę wykres Audi 170PS CR.

pzdr


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 19 Dec 2008 - 12:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
JarekK
post Mon, 22 Dec 2008 - 18:21
Post #162


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





Gratulacje - fajnie mieć "źródło u źródła".
Q7 i A6 da się zrobić ...niedługo w ofercie.
Też mnie wkurza trochę fakt, że trzeba mieć połączenie internetowe, żeby wyliczyć sumę - wg. mnie to taki ich chwyt zapobiegający po pierwsze nielegalnym kopią flashera a po drugie wymuszający posiadanie opłaconej rocznej aktywacji produktu - bez tego nie działa. CMD dba o swój interes i stały dopływ gotówki co rok od swoich klientów smile.gif

TO, że zczytują tylko fragment softu potrzebny do modyfikacji jest po części podyktowane zapobieganiem użytkowaniu narzędzia do "niezbyt legalnych" praktyk... ma to czywiście drugą stronę jak sam zauważyłeś i może być problem jak się coś wysypie. Na szczęście pracując z CMD dotychczas nie zaliczyłem żadnego totalnego zgona sterownika, tak żebym musiał go wymontować a mały problem był raz i "recovery" przez OBD2 załatwiło sprawę.
Każdy użytkownik tego sprzętu raczej pamięta wszystkie "problemy" a to tylko świadczy jak wyjątkowo się to zdarza... sprzęt uchodzi za jeden z najbardziej niezawodnych.


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Mon, 22 Dec 2008 - 20:16
Post #163


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





CMD to akurat dobry sprzęt. Nie mam uwag do jego pracy. Moja opinia jest oparta na opinii kolegi który na tym pracuje (ja osobiście nie mam tego device). Jak 2 lata temu byłem w Cesano Moderno pan Mostrada Arturo nie wiem dlaczego był bardzo niezadowolony z naszego przyjazdu choć spotkanie bylo umówione. Ciągle biegał i był czymś zajęty. Czekaliśmy tam 2 godziny wymeczeni po podruży i nawet nikt nie poczęstował nas przyslowiową herbatą. Potem zajol się nami sam szef Dongiovanni Anton. Biorąc pod uwagę że robią nam łaskę jeśli chodzi o sprzedaż urządzenia ( a braliśmy 3 sztuki...jedno dla siebie i 2 dla przyjaciół ) zrezygnowaliśmy z zakupu choć wszystko było przygotowane. Wtedy zdecydowaliśmy się na Geniusa i nie żałujemy. Wogóle z firmą Dim-Sport wspołpraca uklada nam się b.dobrze. Race dim-sportu jest dobrym uzupelnieniem softwerowym jeśli chodzi o chiptuning Tir-ów. Mają świetnie dzialający suport i dobre seting file. No ale jeśli chodzi o EDC-17 to jednak pozostają w tyle za innymi.....daleko w tyle.

Jeśli chodzi o urządzenia mające możliwości współpracy z EDC-17 to nie wszystkie protokoły dzialają należycie. Ostatnio czytałem na anglojęzycznym forum jak to wystapiły nieoczekiwane problemy z modyfikacją pewnego auta. Czytanie perfekt, programowanie perfekt ...a motor nie chce odpalić. Telefon na suport...bla bla bla....za niskie napięcia aku podczas programowania. podłaczony prostownik....to samo. Znowu telefon....bla bla bla może to...może tamto a fura jak nie pali tak nie pali. Wkońcu przyznali sie że wogóle nie testowali tego protokołu. To mi przypomina wyścig szczurów. byle by tylko umieścić protokół że urządzenie jest zarąbiste. Wszyscy oczywiście zrobia wielkie WOW. A jak przyjdzie ci wysypać EDC-17 to radź sobie sam potem. To samo jest ze słynnym BS. Nie dalej niż w sobotę usmażylem komputer w nowiuteńkiej Suzuki Vitara. Przebieg tyle co z Salonu. Oczywiście zczytał sie i zaprogramowal tylko utracil kody immo. Rozrusznik kręci a motor nie pali. Wbijamy serię ....i to samo. Mozna to oczywiście postawić na nogi z poziomu testera diagnostycznego....tylko trzeba go mieć pod reką a jest sobota wieczorem i wszystkie ASO pozamykane a klient do domu ma 150km. Naturalnie że dalem sobie rade w inny sposób i auto pojechało zmodyfikowane ale wlaściciel przeżył emocje że mało pogotowia nie wzywaliśmy. Producent pudełka pod nazwą BS też mógłby zamieścić informacje ...uwaga to czy tamto...ale gdzie tam. Nie jeden tuner miał juz ręke w nocniku przez tą głupote

pzdr


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Mon, 22 Dec 2008 - 20:43
Post #164


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





Z Vitarą to stary numer biggrin.gif - najlepsze jest to, że średnio 1 na 5 sztuk się nie rozkodowuje...
No ale to mały O/T.


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Tue, 23 Dec 2008 - 11:25
Post #165


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





dlatego robię je na stole smile.gif


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Tue, 23 Dec 2008 - 13:31
Post #166


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





Bob...madralo jedna wink.gif . Ja je robie spoko geniusem....tylko w sobotę robiłem tym gównem BS i klops. Normalnie wywale tego BS do smietnika


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Tue, 23 Dec 2008 - 14:01
Post #167


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





masters tydzień temu mówiłeś że wkleisz 170CR, wkleiłeś je? bo nie umiem nigdzie znaleźć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Wed, 03 Jun 2009 - 17:16
Post #168


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





czy ktoś ma jakieś informacje o dłubanych 170tdi CR, albo o jakichś mocniej dłubanych 220+ silnikach 2.0 tdi 140-170 CR?

ps. na ile KM tunerzy szacują wydajność układu paliwowego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dominik_m
post Mon, 27 Jul 2009 - 08:53
Post #169


Rookie
Dołączył: Sun, 30 December 2007





Grzegorzp - wykresików na necie jest od groma - poniżej mój

Przebieg na sofcie 29kkm bez problemów. Od początku wcina ok 1L oleju na 20kkm - wiec chyba nie jest źle.


--------------------
A3 Sportback 2.0 TDI BMN 201KM / 421Nm by CompSport, Vmax: 245km/h, ET: 15,33 s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Proof
post Mon, 27 Jul 2009 - 09:08
Post #170


User
Dołączył: Tue, 12 December 2006
Skąd: Kraków





Przecież to silnik BMN na piezopompkach a nie CR...


--------------------
Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dominik_m
post Mon, 27 Jul 2009 - 09:30
Post #171


Rookie
Dołączył: Sun, 30 December 2007





UPS- no to sorki - myślałem że to już jest CR. W takim razie też z niecierpliwością czekam na info temacie.
Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie.


--------------------
A3 Sportback 2.0 TDI BMN 201KM / 421Nm by CompSport, Vmax: 245km/h, ET: 15,33 s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Sun, 04 Jul 2010 - 01:29
Post #172


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





Zastanawiam się nad zakupem Audi TT dla mojej kobiety z silnikiem diesla,słyszałem że wersje z CR mają lepszą opinie niżeli PD
Może ktoś coś autorytatywnie w tej kwesti powiedzieć ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 7 8 9
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 16:24