Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 6 7 8 9 >  
Closed TopicStart new topic
> Silnik VW/Audi 2.0 TDI 170KM CR
JarekK
post Wed, 03 Dec 2008 - 21:23
Post #141


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





Na razie komercyjnie robimy to od dziś - nie ma jeszcze zbyt dużego doświadczenia smile.gif
Wygląda jednak na to, że wszystko będzie podobie jak w poprzednich 2.0TDi. Przy standardowych modyfikacjach nie ma problemu z DPF, przy bardziej zaawansowanych - zobaczymy ale raczej będzie podobnie jak w PD.


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 03 Dec 2008 - 21:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Master/s
post Fri, 05 Dec 2008 - 15:25
Post #142


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





podepnę się przy okazji bo tez już robimy te silniki czyli EDC-17 grupy VW Audi.
Nasza oferta obejmuje wszystkie modele Audi z silnikami CR a także wszystkie najnowsze modele VW oraz Skody CR także z silnikami TSi czyli wszystkie komputery oparte na prozesorze Tricore EDC-17 oraz MED-17 zarówno z external flasch jak i bez smile.gif . Programowanie ma się rozumieć po kabelku. Oczywiście możemy także przez JTAG port jeśli taka potrzeba zajdzie. Jedyną trudność w tej chwilli stanowi najnowsza Skoda Roomster 1.9 TDi CR ??????. Jest tam jakis dil w sterowniku i problem z suma kontrolną ale już niebawem problem zostanie rozwiązany. Osobiście nie widzialem 1.9 TDi CR a nawet nie słyszalem ale opieram się na informacji technicznej którą otrzymałem. Może coś tam niemcy wymyślili ...jakiegos małego traktorka ze 75PS w czterech garkach. Poniżej wykresik A 4 _ 2.0TDi CR z dzisiaj





zapraszamy


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Fri, 05 Dec 2008 - 16:25
Post #143


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Ten silnik w roomsterze to chyba PD i ma oznacznie BMT i jest na EDC17


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdik
post Fri, 05 Dec 2008 - 16:35
Post #144


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 23 March 2003
Skąd: B-B, KRAK





szkoda ze w serii nie ma giftow sad.gif jak w starszych modelach


--------------------
Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Fri, 05 Dec 2008 - 17:02
Post #145


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





No niestety. Giftów zadnych. Nawet tendencje do nie trzymania serii. Ten model akurat był ze skrzynia DSG.
Dodatkowy problem to trakcja której na hamowni nie mozna wyłaczyć. Coraz gorsze te auta


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sat, 06 Dec 2008 - 00:14
Post #146


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





CYTAT(Master/s @ Fri, 05 Dec 2008 - 17:02) *
No niestety. Giftów zadnych. Nawet tendencje do nie trzymania serii. Ten model akurat był ze skrzynia DSG.
Dodatkowy problem to trakcja której na hamowni nie mozna wyłaczyć. Coraz gorsze te auta


Można wyłączyć kontrolę trakcji - musisz wypiąć dwa bezpieczniki wink.gif

Bez wypięcia bezpieczników wykres nie jest wiarygodny smile.gif

http://www.zastec.pl/audi-A4-20TDI-CR.html

Pozdrawiam


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Sat, 06 Dec 2008 - 08:17
Post #147


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





Miałem na myśli że nie ma przycisku gdzie z palca można wyłaczyc trakcję...tak jak to ma miejsce w innych autach. Oczywiście że ją wylaczyliśmy inaczej wogóle pomiar byłby niemożliwy

pzdr


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JackillerTDCI
post Wed, 10 Dec 2008 - 10:13
Post #148


Super User
Dołączył: Mon, 26 March 2007
Skąd: Pruszków





Może to będzie OffTop i nie wniesie za wiele do tematu, ale szkopy nie wysiliły się - jak się okazało
Jednak CR to nie PD (o czym wiadomo było od poczatku)
Te przyrosty jak i seria jest słabsza od FORDA 2.0 TDCi (albo podobna, mówię o wersji 140KM).
Ciekawe jak sie spisze tytułowy aktor tego posta w porównaniu z silnikiem 2.2 TDCI który w holandii robią

175@400 --> 206@468

Pytanie o zaprezentowane 2 wykresy
czy taka drastyczna różnica w wykresach przebiegu momentu Mastersa i Zasteca to efekt hamowni czy programu ?


--------------------
Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 10 Dec 2008 - 13:49
Post #149


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(JackillerTDCI @ Wed, 10 Dec 2008 - 10:13) *
Pytanie o zaprezentowane 2 wykresy
czy taka drastyczna różnica w wykresach przebiegu momentu Mastersa i Zasteca to efekt hamowni czy programu ?



raczej w hamowni wg mnie, bo na inercji juz w serii jest dużo wiecej niutona niz na Maha...

za to moc przed i po modzie prawie identyczna sie zmierzyła smile.gif prawie bo rpm przy max mocy w zastecu jakies dziwnie niskie ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Wed, 10 Dec 2008 - 17:09
Post #150


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





u mnie w serii silnik miał 140PS_300Nm. Skrzynia aftomat DSG. Generalnie troche niskie parametry. Soft spokojny z uwagą na skrzynie. Co do wyłączenia trakcji zadnych bezpieczników nie trzeba wyciągać. Wystarczy rozpedzić auto na hamowni...na ile sie da z aktywną trakcją...następnie wyłaczyć i właczyć zapłon przy kręcących sie kołach. Po właczeniu zapłonu następuje test systemu ABS przy krecacych sie przednich kołach i z miejsca mamy tryb awaryjny systemu z wylaczoną trakcją tongue.gif


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Wed, 10 Dec 2008 - 23:40
Post #151


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





I tak będą złe wykresy jak nie wyciągniesz bezpieczników - ja hamowałem bez wyjmowania bezp. z wyłączoną trakcją w trybie awaryjnym ABS-u i moment był cięty na dole, max. moc bez zmian. Po wyjęciu bezpieczników moment strzelił do góry - info. dot. manuala

Chyba nie wierzycie, że nowej generacji silnik 2.0TDI CR 140KM ma 300Nm w serii w/g hamowni biggrin.gif


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Thu, 11 Dec 2008 - 10:30
Post #152


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





Dzisiaj robiliśmy już kolejne audi 143PS CR DSG. Tak na śniadanie. W serii też nie miało fabrycznych parametrów. Tylko 136PS. Klient uskarża sie że auto mu "nie jeżdzi" od momentu odbioru z salonu. Poniewaz już kilaka takich aut zrobiliśmy, stwierdzam że te nowe silniki tdi cr nie mają zadnych giftów. Na 4 sztuki Audi 2 miały 143 PS a dwie nie miały. Wczoraj mieliśmy Passata 170 tdi CR i seria miała dokładnie 172PS_345Nm...przy czym 2 PS ja nie uwazam za gift. Poprostu silnik trzyma serię.

Co do bezpieczników. Czy je wyjmiemy czy nie...nie odnotowałem żadnych strzałów momentu i mocy. Krzywe charakterystyki przebiegają identycznie. Jedynie co jest zauważalne to to...że skrzynia DSG ładnie ciagnie od samego dołu i nie trzeba ustawiać dużego wybiegu na hamowni

pzdr


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Proof
post Thu, 11 Dec 2008 - 11:20
Post #153


User
Dołączył: Tue, 12 December 2006
Skąd: Kraków





I jakie wyniki Passata 170KM tdi CR po Waszym programie?


--------------------
Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Thu, 11 Dec 2008 - 14:51
Post #154


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





No i jeszcze raz potwierdza sie to co pisałem wczesniej. W silnikach 2.0 TDi CR nie ma co liczyć na jakieś gifty. poniżej przedstawiam jeszcze ciepły wykres z nowego Passata 143PS DSG. Seria 145PS_315Nm. Oczywiście 2PS giftu to nie gift. Silnik poprostu ma dobrą serię w porównaniu do opisywanych audi. Kilka fotek





i wykresik



Wg mnie istnieja jakies różnice pomiedzy silnikami wzdłużnymi CAGA a poprzecznymi CBAB co odbija sie na osiągach. Trudno mi narazie powiedzieć co to takiego ale silniki Audi blado wychodzą w stosunku do Passatów. Zdecydowałem sie na wykonaniu pewnej statystyki. Moze akurat mi sie zdazyło że dotychczasowe modele Audi były na jakimś lipnym paliwe...choć nie powinno miec to wpływu na seryjną moc. Po modyfikacjach zachowują się poprawnie. Wszystkie auta mają przebieg w granicach 13-15 tyś km więc nie ma mowy o jakims zużyciu silnika. Jutro rano bede robił passata który dzisiaj jest jeszcze w salonie. Zobaczymy jak wypadnie seria.

Przy okazji chciałbym pocieszyć zwolenników mocnego dłubania tych samochodów. otóż przyjrzałem sie dzisiaj wtryskiwaczom i stwierdzam że chyba by podeszły wtryski od nowego 3.0tdi 240PS. napewno te od 3.0 maja wiekszy wydatek. Ciekawy jestem czy komputer łyknie nowe kodowania od 3.0. jeśli tak to już możemy myśleć o wymianie na bardziej wydajne smile.gif. Ale to tylko narazie moje domysły

pzdr


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JackillerTDCI
post Thu, 11 Dec 2008 - 15:14
Post #155


Super User
Dołączył: Mon, 26 March 2007
Skąd: Pruszków





CYTAT(Master/s @ Thu, 11 Dec 2008 - 10:30) *
Wczoraj mieliśmy Passata 170 tdi CR i seria miała dokładnie 172PS_345Nm...przy czym 2 PS ja nie uwazam za gift. Poprostu silnik trzyma serię.


No a ten wykres... uwidiom ????


--------------------
Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Thu, 11 Dec 2008 - 23:48
Post #156


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





cyt. Wg mnie istnieja jakies różnice pomiedzy silnikami wzdłużnymi CAGA a poprzecznymi CBAB co odbija sie na osiągach. Trudno mi narazie powiedzieć co to takiego ale silniki Audi blado wychodzą w stosunku do Passatów. Zdecydowałem sie na wykonaniu pewnej statystyki. Moze akurat mi sie zdazyło że dotychczasowe modele Audi były na jakimś lipnym paliwe...choć nie powinno miec to wpływu na seryjną moc.

U mnie zupełnie odwrotnie było: Audi lepiej Passat gorzej (dot. manuala)

Master/s czy robiłeś próby w manualu z odłączaniem bezpieczników, bo może te silniki tak słabo wychodzą tylko ze skrzynią DSG?


Pozdrawiam...


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Fri, 12 Dec 2008 - 10:15
Post #157


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





Dzisiaj robiłem próby z bezpiecznikami na nowym samochodzie. Wczoraj odebrany z salonu. Przebieg 80km smile.gif. Nie ma żadnych różnic w mocy i momencie. Jedynym pozytywem to to ze poraz pierwszy trafił się gift. Seria miała 148PS. 5 koni giftu...to już coś. Moc finalna 175PS_390Nm. Wykres zamieszcze jutro


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Fri, 12 Dec 2008 - 22:34
Post #158


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Ja robiłem jednego z pierwszych może dlatego takie cyrki z tym cięciem momentu - może coś już w sofcie poporawili


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Sun, 14 Dec 2008 - 12:10
Post #159


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





OK, to ja może też napiszę dla ścisłości, że już też robimy wszystkie VAGi EDC17 i MED17 (TDI, TSI, TFSi) poza 1,9TDi o którym wyżej pisał Master/s. smile.gif


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamooo
post Sun, 14 Dec 2008 - 13:09
Post #160


User
Dołączył: Wed, 15 March 2006
Skąd: -=wawa=-





Master/s - będzie ten wykres od 170 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 6 7 8 9 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:21