![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
Na razie komercyjnie robimy to od dziś - nie ma jeszcze zbyt dużego doświadczenia
![]() Wygląda jednak na to, że wszystko będzie podobie jak w poprzednich 2.0TDi. Przy standardowych modyfikacjach nie ma problemu z DPF, przy bardziej zaawansowanych - zobaczymy ale raczej będzie podobnie jak w PD. -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
podepnę się przy okazji bo tez już robimy te silniki czyli EDC-17 grupy VW Audi.
Nasza oferta obejmuje wszystkie modele Audi z silnikami CR a także wszystkie najnowsze modele VW oraz Skody CR także z silnikami TSi czyli wszystkie komputery oparte na prozesorze Tricore EDC-17 oraz MED-17 zarówno z external flasch jak i bez ![]() ![]() zapraszamy -------------------- |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Ten silnik w roomsterze to chyba PD i ma oznacznie BMT i jest na EDC17
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
szkoda ze w serii nie ma giftow
![]() -------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
No niestety. Giftów zadnych. Nawet tendencje do nie trzymania serii. Ten model akurat był ze skrzynia DSG.
Dodatkowy problem to trakcja której na hamowni nie mozna wyłaczyć. Coraz gorsze te auta -------------------- |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
No niestety. Giftów zadnych. Nawet tendencje do nie trzymania serii. Ten model akurat był ze skrzynia DSG. Dodatkowy problem to trakcja której na hamowni nie mozna wyłaczyć. Coraz gorsze te auta Można wyłączyć kontrolę trakcji - musisz wypiąć dwa bezpieczniki ![]() Bez wypięcia bezpieczników wykres nie jest wiarygodny ![]() http://www.zastec.pl/audi-A4-20TDI-CR.html Pozdrawiam -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
Miałem na myśli że nie ma przycisku gdzie z palca można wyłaczyc trakcję...tak jak to ma miejsce w innych autach. Oczywiście że ją wylaczyliśmy inaczej wogóle pomiar byłby niemożliwy
pzdr -------------------- |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
Może to będzie OffTop i nie wniesie za wiele do tematu, ale szkopy nie wysiliły się - jak się okazało
Jednak CR to nie PD (o czym wiadomo było od poczatku) Te przyrosty jak i seria jest słabsza od FORDA 2.0 TDCi (albo podobna, mówię o wersji 140KM). Ciekawe jak sie spisze tytułowy aktor tego posta w porównaniu z silnikiem 2.2 TDCI który w holandii robią 175@400 --> 206@468 Pytanie o zaprezentowane 2 wykresy czy taka drastyczna różnica w wykresach przebiegu momentu Mastersa i Zasteca to efekt hamowni czy programu ? -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Pytanie o zaprezentowane 2 wykresy czy taka drastyczna różnica w wykresach przebiegu momentu Mastersa i Zasteca to efekt hamowni czy programu ? raczej w hamowni wg mnie, bo na inercji juz w serii jest dużo wiecej niutona niz na Maha... za to moc przed i po modzie prawie identyczna sie zmierzyła ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
u mnie w serii silnik miał 140PS_300Nm. Skrzynia aftomat DSG. Generalnie troche niskie parametry. Soft spokojny z uwagą na skrzynie. Co do wyłączenia trakcji zadnych bezpieczników nie trzeba wyciągać. Wystarczy rozpedzić auto na hamowni...na ile sie da z aktywną trakcją...następnie wyłaczyć i właczyć zapłon przy kręcących sie kołach. Po właczeniu zapłonu następuje test systemu ABS przy krecacych sie przednich kołach i z miejsca mamy tryb awaryjny systemu z wylaczoną trakcją
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
I tak będą złe wykresy jak nie wyciągniesz bezpieczników - ja hamowałem bez wyjmowania bezp. z wyłączoną trakcją w trybie awaryjnym ABS-u i moment był cięty na dole, max. moc bez zmian. Po wyjęciu bezpieczników moment strzelił do góry - info. dot. manuala
Chyba nie wierzycie, że nowej generacji silnik 2.0TDI CR 140KM ma 300Nm w serii w/g hamowni ![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
Dzisiaj robiliśmy już kolejne audi 143PS CR DSG. Tak na śniadanie. W serii też nie miało fabrycznych parametrów. Tylko 136PS. Klient uskarża sie że auto mu "nie jeżdzi" od momentu odbioru z salonu. Poniewaz już kilaka takich aut zrobiliśmy, stwierdzam że te nowe silniki tdi cr nie mają zadnych giftów. Na 4 sztuki Audi 2 miały 143 PS a dwie nie miały. Wczoraj mieliśmy Passata 170 tdi CR i seria miała dokładnie 172PS_345Nm...przy czym 2 PS ja nie uwazam za gift. Poprostu silnik trzyma serię.
Co do bezpieczników. Czy je wyjmiemy czy nie...nie odnotowałem żadnych strzałów momentu i mocy. Krzywe charakterystyki przebiegają identycznie. Jedynie co jest zauważalne to to...że skrzynia DSG ładnie ciagnie od samego dołu i nie trzeba ustawiać dużego wybiegu na hamowni pzdr -------------------- |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 12 December 2006 Skąd: Kraków ![]() |
I jakie wyniki Passata 170KM tdi CR po Waszym programie?
-------------------- Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
No i jeszcze raz potwierdza sie to co pisałem wczesniej. W silnikach 2.0 TDi CR nie ma co liczyć na jakieś gifty. poniżej przedstawiam jeszcze ciepły wykres z nowego Passata 143PS DSG. Seria 145PS_315Nm. Oczywiście 2PS giftu to nie gift. Silnik poprostu ma dobrą serię w porównaniu do opisywanych audi. Kilka fotek
![]() ![]() i wykresik Wg mnie istnieja jakies różnice pomiedzy silnikami wzdłużnymi CAGA a poprzecznymi CBAB co odbija sie na osiągach. Trudno mi narazie powiedzieć co to takiego ale silniki Audi blado wychodzą w stosunku do Passatów. Zdecydowałem sie na wykonaniu pewnej statystyki. Moze akurat mi sie zdazyło że dotychczasowe modele Audi były na jakimś lipnym paliwe...choć nie powinno miec to wpływu na seryjną moc. Po modyfikacjach zachowują się poprawnie. Wszystkie auta mają przebieg w granicach 13-15 tyś km więc nie ma mowy o jakims zużyciu silnika. Jutro rano bede robił passata który dzisiaj jest jeszcze w salonie. Zobaczymy jak wypadnie seria. Przy okazji chciałbym pocieszyć zwolenników mocnego dłubania tych samochodów. otóż przyjrzałem sie dzisiaj wtryskiwaczom i stwierdzam że chyba by podeszły wtryski od nowego 3.0tdi 240PS. napewno te od 3.0 maja wiekszy wydatek. Ciekawy jestem czy komputer łyknie nowe kodowania od 3.0. jeśli tak to już możemy myśleć o wymianie na bardziej wydajne ![]() pzdr -------------------- |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 26 March 2007 Skąd: Pruszków ![]() |
Wczoraj mieliśmy Passata 170 tdi CR i seria miała dokładnie 172PS_345Nm...przy czym 2 PS ja nie uwazam za gift. Poprostu silnik trzyma serię. No a ten wykres... uwidiom ???? -------------------- Kiedyś TDCI teraz US - VTEC
SZYBCIEJ mocą, FAJNIEJ momentem |
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
cyt. Wg mnie istnieja jakies różnice pomiedzy silnikami wzdłużnymi CAGA a poprzecznymi CBAB co odbija sie na osiągach. Trudno mi narazie powiedzieć co to takiego ale silniki Audi blado wychodzą w stosunku do Passatów. Zdecydowałem sie na wykonaniu pewnej statystyki. Moze akurat mi sie zdazyło że dotychczasowe modele Audi były na jakimś lipnym paliwe...choć nie powinno miec to wpływu na seryjną moc.
U mnie zupełnie odwrotnie było: Audi lepiej Passat gorzej (dot. manuala) Master/s czy robiłeś próby w manualu z odłączaniem bezpieczników, bo może te silniki tak słabo wychodzą tylko ze skrzynią DSG? Pozdrawiam... -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
Dzisiaj robiłem próby z bezpiecznikami na nowym samochodzie. Wczoraj odebrany z salonu. Przebieg 80km
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Ja robiłem jednego z pierwszych może dlatego takie cyrki z tym cięciem momentu - może coś już w sofcie poporawili
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
OK, to ja może też napiszę dla ścisłości, że już też robimy wszystkie VAGi EDC17 i MED17 (TDI, TSI, TFSi) poza 1,9TDi o którym wyżej pisał Master/s.
![]() -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 15 March 2006 Skąd: -=wawa=- ![]() |
Master/s - będzie ten wykres od 170 ?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:21 |