![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 23 July 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Nikt w Polsce jeszcze nie ogarnia softem TDI CR EDC-17 - wyścig trwa
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#122
|
![]() |
Nikt w Polsce jeszcze nie ogarnia softem TDI CR EDC-17 - wyścig trwa ![]() jasne... ścigajcie się dalej ![]() http://www.streetracing.pl/forum/index.php...88&hl=EDC17 |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 17 March 2003 Skąd: lublin ![]() |
e nie przesadzajmy spokojnie mozna ogarnac
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 17 January 2003 Skąd: Łódź ![]() |
Przecież wszyscy się ścigamy - i o to chodzi... A że na EDC 17 można się pościgać na razie w Polsce tylko dzięki łódzkiemu Zastecowi, to tylko chwała za to ![]() -------------------- ZT - tuning nie tylko TDI
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#125
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
Super User Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeżeli chodzi o silnik VW 2.0TDI CR 170KM (bo w tym wątku o takim rozmawiamy) to Masters jeszcze go NIE robi.
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
... a BMW EDC17 to pewnie zaraz wszyscy zaczną robić, bo od wczoraj jest już komercyjnie dostępny system to umożliwiający i u mnie działa
![]() Jak już pisałem w tamtym wątku o BMW, VAG jest następny w kolejce bo prototypy działają ![]() -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
A może coś więcej o stronie machanicznej tego silnika? Jaki ma dół - taki sam jak 140 KM PD z cholerną pompą oleju napędzaną padającym wałeczkiem? Czy ma wałki wyrównoważające?
-------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#129
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
co ma większe możliwości w tunowaniu powyżej 250km 1.9tdi VP / 1.9 tdi PD / 2.0tdi 140KM PD / 2.0tdi 170KM PD / 2.0tdi 170KM CR/ 2.5 tdi 170KM PD r5 ??
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
2.5 TDI
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 05 May 2008 Skąd: Z MT ![]() |
... a BMW EDC17 to pewnie zaraz wszyscy zaczną robić, bo od wczoraj jest już komercyjnie dostępny system to umożliwiający i u mnie działa ![]() Jak już pisałem w tamtym wątku o BMW, VAG jest następny w kolejce bo prototypy działają ![]() Jasne u ciebie wszystko działa już od dawna a ja wyczytałem dziś na stronie twojego dostarczyciela sprzętu że wyłączyli opcje BMW EDC 17 bo wypierdala sterowniki???? A u ciebie działało od zawsze ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
No tak...potwierdzam. Wczoraj miałem już telefony w tej sprawie. U jednego tjunera stoją pod drzwiami 3 takie furki z wywalonymi kompami
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Co do EDC-17 VAG...sytuacja na dzień dzisiejszy przedstawia się następująco. Możemy odczytywać zawartość procków wszystkich ECU opartych na Tricorze a także możemy je programować. Zarówno poprzez złącze diagnozy jak i poprzez JTAG port. Nie ma problemów z tymi procesami. Problem jest z cks-umą....analogicznie jak przy makarońskim fuckupie w CMD. Czekamy na update. Mamy obiecane to na dniach. Jeśli przetestujemy urządzenie i wszystko będzie funkcjonowało poprawnie....bedziemy mogli robić EDC-17 VAG. Zależy nam także aby nasze oprogramowanie kasowało licznik programowań ECU. Kolega który nam robi oprogramowanie zapewnił że to zrobi. Zatem czekamy cierpliwie ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
Nie wszystkie BMW wysypują się po CMD. Właśnie tak powstał problem. Wyszło to dopiero jak "poszło w śwat" i okazało się że zdarzają się auta, które właśnie odpalają tylko raz. Na jednych rynkach ich nie ma, na niektórych stanowią większość. Podobnie jest z Saabami na T8. Ja zrobiłem już parę bez problemów, włosi też a np w Holandii wiesza się praktycznie każdy...
Było też podobnie z BMW 335i ale teraz już to jest rozwiązane. Apropos "stawiania na nogi" - przecież do tego wystarczy system BMW albo znajomy dealer albo połączenie internetowe z kimś kto ma odopwiedni sprzęt no i stałe IP bo jak się zmieni w trakcie (jak to robi np neostada), to już się komplikuje "stawianie" ![]() -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
Dziwne. Nie słyszałem zeby na kazdy z kolei kraj robili inne kompy...i jedne się wieszały a inne nie. Poprostu niedopracowany algorytm cks-umy, dobrze nie przetestowany...i poszło w świat. Wszyscy się ucieszyli a tu ręka w nocniku. Poprostu makarony nie chcąc zostać w tyle za innymi firmami.....wypuścili fuckup. Osobiście nie mam CMD i nie wiem jak to ustrojstwo współpracuje z BMW EDC-16. Słyszałem że dobrze. No ale z EDC-17 napewno nie
![]() Co do stawiania na nogi. Nie musze miec żadnego połaczenia i neostrady. Kładę kompa na stole, .... bez rozbierania...podłączam 4 kabelki na pająka, mówię mu "wstawaj" i komputer zmartwychwstał. I fura pali. Ot taki mam narzędź ![]() pozdrówko ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
Każdy używa tego, co lubi i co mu pasuje. Każdy ma też swoje powody aby kogoś nie lubić albo lubić jeśli chodzi o producentów sprzętu. Z moich informacji wynika z kolei, że Niemcy którzy mają juz programator do EDC17 w BMW też zaliczyli fuckupa - tyle że nie wycofali produktu tylko idą w zaparte że "musi działać"
![]() Oczywiście, że na różne rynki trafiają różne serie aut i to nie dla tego, że jednych lubią a innych nie to im zrobią specjalną serię.... Po bryka coś prostu auta produkowane są ciągle ale w takiej kolejności, żeby łatwo było je wysyłać w różnych kierunkach - logistyka. Nawet auta zamawiane "customowo" - konfigurowane - w Polsce, są najczęściej produkowane z innymi autami przeznaczonymi do Polski. Dzięki temu nie czekają tygodniami na transport w swoim kierunku - 1 auta fabryka przecież nie wyśle... Teraz co jakiś czas fabryka coś "poprawi", czasem w kompie albo w sofcie. Stąd bierze się zróżnicowanie aut na rynkach. Czasem przepisy danego kraju wymuszają jakieś dopasowanie aut - jak filtry FAP w Polsce a w Niemczech. Tak jak napisałem wcześniej - każdy używa tego, co lubi. Ja nie wnikam czego Ty używasz Master/s. Najważniejsze, że Ty jesteś szczęśliwy i spełnia to Twoje oczekiwania. Ja używam m.in. CMD bo po pierwsze znam Anto od czasów jak jeszcze nie istniało CMD i kilka razy mi pomagał a po drugie ich system uchodzi za jeden z najbezpieczniejszych na rynku. Jak widać każdemu trafiają się wpadki... ![]() -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 12 December 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Sa jakieś wieści na temat softu do 2.0 TDI CR 170KM?Ogarnął to ktoś już?
-------------------- Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 December 2002 Skąd: Tychy/Kraków ![]() |
Tak. Od dziś są w naszej ofercie modyfikacje przez OBD2 dla EDC17 VAG.
Na razie Audi 2.0 TDi, 2,7 TDi i 3.0 TDi z powodu przepustowości starego serwera. W przeciągu kliku tyg. dołączy reszta grupy VAG. Więcej informacji i moce są na naszym forum sponsorowanym - JK-Racing - na tym forum. -------------------- Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek. Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli! |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
a zrobiliście już jakiegoś? ile się z niego robi i co jest ogranicznikiem?
|
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
a zrobiliście już jakiegoś? ile się z niego robi i co jest ogranicznikiem? jak zwykle turbina (egt) -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
Super User Dołączył: Wed, 20 September 2006 Skąd: Poznań ![]() |
DPF chyba nie jest dużym problemem...
![]() -------------------- Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl www.dpfserwis.pl https://www.facebook.com/TuneFORCE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:18 |