Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 5 6 7 8 9 >  
Closed TopicStart new topic
> Silnik VW/Audi 2.0 TDI 170KM CR
v6coupe
post Mon, 15 Sep 2008 - 22:49
Post #121


Rookie
Dołączył: Mon, 23 July 2007
Skąd: Poznań





Nikt w Polsce jeszcze nie ogarnia softem TDI CR EDC-17 - wyścig trwa wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 15 Sep 2008 - 22:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_bezduszny_*
post Mon, 15 Sep 2008 - 22:51
Post #122









CYTAT(v6coupe @ Mon, 15 Sep 2008 - 22:49) *
Nikt w Polsce jeszcze nie ogarnia softem TDI CR EDC-17 - wyścig trwa wink.gif


jasne... ścigajcie się dalej laugh.gif
http://www.streetracing.pl/forum/index.php...88&hl=EDC17
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ctv
post Mon, 15 Sep 2008 - 22:51
Post #123


Forum Homee
Dołączył: Mon, 17 March 2003
Skąd: lublin





e nie przesadzajmy spokojnie mozna ogarnac
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zastec
post Tue, 16 Sep 2008 - 05:25
Post #124


User
Dołączył: Fri, 17 January 2003
Skąd: Łódź





CYTAT(bezduszny @ Mon, 15 Sep 2008 - 22:51) *


Przecież wszyscy się ścigamy - i o to chodzi... A że na EDC 17 można się pościgać na razie w Polsce tylko dzięki łódzkiemu Zastecowi,
to tylko chwała za to rolleyes.gif


--------------------
ZT - tuning nie tylko TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Tue, 16 Sep 2008 - 08:51
Post #125









CYTAT(Zastec @ Tue, 16 Sep 2008 - 05:25) *
A że na EDC 17 można się pościgać na razie w Polsce tylko dzięki łódzkiemu Zastecowi,
to tylko chwała za to rolleyes.gif


.. a mógłbyś ta myśl jakoś rozwinąć ?


Co do samego "ścigania" to wyścig już jakiś czas temu został ukończony... przynajmniej Master/s go ukończył.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lelon
post Tue, 16 Sep 2008 - 11:23
Post #126


Super User
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Warszawa





Jeżeli chodzi o silnik VW 2.0TDI CR 170KM (bo w tym wątku o takim rozmawiamy) to Masters jeszcze go NIE robi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Tue, 07 Oct 2008 - 11:52
Post #127


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





... a BMW EDC17 to pewnie zaraz wszyscy zaczną robić, bo od wczoraj jest już komercyjnie dostępny system to umożliwiający i u mnie działa smile.gif
Jak już pisałem w tamtym wątku o BMW, VAG jest następny w kolejce bo prototypy działają smile.gif


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Tue, 07 Oct 2008 - 19:03
Post #128


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





A może coś więcej o stronie machanicznej tego silnika? Jaki ma dół - taki sam jak 140 KM PD z cholerną pompą oleju napędzaną padającym wałeczkiem? Czy ma wałki wyrównoważające?


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Tue, 07 Oct 2008 - 23:07
Post #129


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





co ma większe możliwości w tunowaniu powyżej 250km 1.9tdi VP / 1.9 tdi PD / 2.0tdi 140KM PD / 2.0tdi 170KM PD / 2.0tdi 170KM CR/ 2.5 tdi 170KM PD r5 ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Wed, 08 Oct 2008 - 00:26
Post #130


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





2.5 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
konikfun
post Thu, 09 Oct 2008 - 08:27
Post #131


Rookie
Dołączył: Mon, 05 May 2008
Skąd: Z MT





CYTAT(JarekK @ Tue, 07 Oct 2008 - 11:52) *
... a BMW EDC17 to pewnie zaraz wszyscy zaczną robić, bo od wczoraj jest już komercyjnie dostępny system to umożliwiający i u mnie działa smile.gif
Jak już pisałem w tamtym wątku o BMW, VAG jest następny w kolejce bo prototypy działają smile.gif


Jasne u ciebie wszystko działa już od dawna a ja wyczytałem dziś na stronie twojego dostarczyciela sprzętu że wyłączyli opcje BMW EDC 17 bo wypierdala sterowniki???? A u ciebie działało od zawsze biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Fri, 10 Oct 2008 - 08:59
Post #132


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





No tak...potwierdzam. Wczoraj miałem już telefony w tej sprawie. U jednego tjunera stoją pod drzwiami 3 takie furki z wywalonymi kompami smile.gif. Gość płaci dobrą kasę za postawienie komputerów na nogi smile.gif...tylko troche daleko jechać trzeba smile.gif. Makarony trochę się pospieszyli się z tym BMW. Problem jest z cksumą. Z tego co wiem po modyfikacji fura odpala......tylko raz smile.gif...akurat żeby klient mógł się oddalić po zapłaceniu kasy. Jakby ktoś miał z tym problem mogę taki komputer postawić na nogi....po kabelku za odpowiednią opłatą smile.gif.

Co do EDC-17 VAG...sytuacja na dzień dzisiejszy przedstawia się następująco. Możemy odczytywać zawartość procków wszystkich ECU opartych na Tricorze a także możemy je programować. Zarówno poprzez złącze diagnozy jak i poprzez JTAG port. Nie ma problemów z tymi procesami. Problem jest z cks-umą....analogicznie jak przy makarońskim fuckupie w CMD. Czekamy na update. Mamy obiecane to na dniach. Jeśli przetestujemy urządzenie i wszystko będzie funkcjonowało poprawnie....bedziemy mogli robić EDC-17 VAG. Zależy nam także aby nasze oprogramowanie kasowało licznik programowań ECU. Kolega który nam robi oprogramowanie zapewnił że to zrobi.
Zatem czekamy cierpliwie smile.gif


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Fri, 10 Oct 2008 - 12:12
Post #133


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





Nie wszystkie BMW wysypują się po CMD. Właśnie tak powstał problem. Wyszło to dopiero jak "poszło w śwat" i okazało się że zdarzają się auta, które właśnie odpalają tylko raz. Na jednych rynkach ich nie ma, na niektórych stanowią większość. Podobnie jest z Saabami na T8. Ja zrobiłem już parę bez problemów, włosi też a np w Holandii wiesza się praktycznie każdy...
Było też podobnie z BMW 335i ale teraz już to jest rozwiązane.
Apropos "stawiania na nogi" - przecież do tego wystarczy system BMW albo znajomy dealer albo połączenie internetowe z kimś kto ma odopwiedni sprzęt no i stałe IP bo jak się zmieni w trakcie (jak to robi np neostada), to już się komplikuje "stawianie" smile.gif


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Fri, 10 Oct 2008 - 18:00
Post #134


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





Dziwne. Nie słyszałem zeby na kazdy z kolei kraj robili inne kompy...i jedne się wieszały a inne nie. Poprostu niedopracowany algorytm cks-umy, dobrze nie przetestowany...i poszło w świat. Wszyscy się ucieszyli a tu ręka w nocniku. Poprostu makarony nie chcąc zostać w tyle za innymi firmami.....wypuścili fuckup. Osobiście nie mam CMD i nie wiem jak to ustrojstwo współpracuje z BMW EDC-16. Słyszałem że dobrze. No ale z EDC-17 napewno nie smile.gif. Napewno dołoża starań aby to poprawić...ale puki co kilka furek stoi i czeka na wymianę kompa.
Co do stawiania na nogi. Nie musze miec żadnego połaczenia i neostrady. Kładę kompa na stole, .... bez rozbierania...podłączam 4 kabelki na pająka, mówię mu "wstawaj" i komputer zmartwychwstał. I fura pali. Ot taki mam narzędź smile.gif


pozdrówko smile.gif


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Fri, 10 Oct 2008 - 21:05
Post #135


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





Każdy używa tego, co lubi i co mu pasuje. Każdy ma też swoje powody aby kogoś nie lubić albo lubić jeśli chodzi o producentów sprzętu. Z moich informacji wynika z kolei, że Niemcy którzy mają juz programator do EDC17 w BMW też zaliczyli fuckupa - tyle że nie wycofali produktu tylko idą w zaparte że "musi działać" smile.gif
Oczywiście, że na różne rynki trafiają różne serie aut i to nie dla tego, że jednych lubią a innych nie to im zrobią specjalną serię.... Po bryka coś prostu auta produkowane są ciągle ale w takiej kolejności, żeby łatwo było je wysyłać w różnych kierunkach - logistyka. Nawet auta zamawiane "customowo" - konfigurowane - w Polsce, są najczęściej produkowane z innymi autami przeznaczonymi do Polski. Dzięki temu nie czekają tygodniami na transport w swoim kierunku - 1 auta fabryka przecież nie wyśle...
Teraz co jakiś czas fabryka coś "poprawi", czasem w kompie albo w sofcie. Stąd bierze się zróżnicowanie aut na rynkach. Czasem przepisy danego kraju wymuszają jakieś dopasowanie aut - jak filtry FAP w Polsce a w Niemczech.

Tak jak napisałem wcześniej - każdy używa tego, co lubi. Ja nie wnikam czego Ty używasz Master/s. Najważniejsze, że Ty jesteś szczęśliwy i spełnia to Twoje oczekiwania. Ja używam m.in. CMD bo po pierwsze znam Anto od czasów jak jeszcze nie istniało CMD i kilka razy mi pomagał a po drugie ich system uchodzi za jeden z najbezpieczniejszych na rynku. Jak widać każdemu trafiają się wpadki... wink.gif


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Proof
post Tue, 02 Dec 2008 - 20:07
Post #136


User
Dołączył: Tue, 12 December 2006
Skąd: Kraków





Sa jakieś wieści na temat softu do 2.0 TDI CR 170KM?Ogarnął to ktoś już?


--------------------
Audi A4 Avant AVF TDI Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarekK
post Wed, 03 Dec 2008 - 18:15
Post #137


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 December 2002
Skąd: Tychy/Kraków





Tak. Od dziś są w naszej ofercie modyfikacje przez OBD2 dla EDC17 VAG.
Na razie Audi 2.0 TDi, 2,7 TDi i 3.0 TDi z powodu przepustowości starego serwera. W przeciągu kliku tyg. dołączy reszta grupy VAG.
Więcej informacji i moce są na naszym forum sponsorowanym - JK-Racing - na tym forum.


--------------------
Every weapon needs a master.
JKRacing.pl - Chiptuning VOLVO, Saab, Ford, BMW, Mercedes i innych marek.
Tychy. Poszukujemy nowych przedstawicieli!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Wed, 03 Dec 2008 - 19:49
Post #138


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





a zrobiliście już jakiegoś? ile się z niego robi i co jest ogranicznikiem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Wed, 03 Dec 2008 - 20:42
Post #139


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





CYTAT(grzegorzp @ Wed, 03 Dec 2008 - 19:49) *
a zrobiliście już jakiegoś? ile się z niego robi i co jest ogranicznikiem?

jak zwykle turbina (egt)



--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kmink
post Wed, 03 Dec 2008 - 21:01
Post #140


Super User
Dołączył: Wed, 20 September 2006
Skąd: Poznań





DPF chyba nie jest dużym problemem... wink.gif


--------------------
Chiptuning, BOXy, serwis DPF, Hamownia 4x4 - Poznań, Wałbrzych, Trójmiasto
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
https://www.facebook.com/TuneFORCE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 5 6 7 8 9 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 09:18