![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
tylko, teraz ktore lepsze
![]() a zamiast ADR można brać też AGN w sumie APT też |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Też zastanawiam się nad montażem takich wałeczków. Kupiłem za flaszkę a leci mi spod pokrywy zaworów wiec za jednym zamachem może by włożył. Ciekaw jestem jak będzie wyglądała góra bez żadnej korekty programowej i ruszania fazatora.
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 09 June 2008 Skąd: Ostrołęka ![]() |
Ogolnie mowiac to wałki OD Adr/agn Daja Silniejsza gore na duzych turbinach A co Do limitera Obrotow to max 7.000 Tys Rpm u mie taki setup dawał rade..
![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Fri, 12 November 2004 Skąd: Opole ![]() |
Ciekaw jestem jak będzie wyglądała góra bez żadnej korekty programowej i ruszania fazatora. Mniej więcej tak ![]() TD05HR 16G6 9T, głowica i dół seria AUQ Lepszego zdjęcia nie ma i nie będzie -------------------- FUN:
Golf 1 400+ S4B5 450+ AudiCoupeQuattroV8T 600+ |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Mogłbyś podać wartości liczbowe ? Bo nie widać.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
tam chyba jest + 6KM na górze jak dobrze widzę
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
User Dołączył: Fri, 12 November 2004 Skąd: Opole ![]() |
ZTCW to ori plik odszedł w niebyt. Moc maksymalna 328->336KM, moment maksymalny bez zmian. Resztę widać
-------------------- FUN:
Golf 1 400+ S4B5 450+ AudiCoupeQuattroV8T 600+ |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
szybkie pytanie
Mając głowice od AGN w 1,8T i wałki AGN, mam założyć napinacz od wolnossącego AGN czy od 1,8T - podobno inaczej przestawiają fazy i dlatego pytam |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
W AGN nie ma zmiennych faz rozrządu chyba.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
AGN-y były takie i takie
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
Troszkę odkopię ale ciekawi mnie jedna sprawa, jak poznać które wałki są od napinacza elektronicznego, a które nie ? Na wałkach generalnie nr niema
-------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 June 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Podbijam pytanie wyżej i mam jeszcze jedno. Czy da radę to wpakować do AEB i ile to daje +/- KM przy K04-15 ?
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 23 January 2014 Skąd: LUBLIN ![]() |
A ja ma cały silnik ADR.
i w samochodzie AJL 180km Jak sie ma sprawa z glowica cała ? i fazami łańcuszka? da rade to zaadaptować do tego silnika ? moca jaka planuje to okolice 300km. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Troszkę odkopię ale ciekawi mnie jedna sprawa, jak poznać które wałki są od napinacza elektronicznego, a które nie ? Na wałkach generalnie nr niema Po wysokosci krzywek: ssace: N/A VVT 8.41 mm N/A non VVT 8.78 mm 1.8T VVT/non VVT 7.67 mm wydechowe: 10.4 mm i 10.25 mm w N/A vs 9.3 mm w T -------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 17 November 2003 Skąd: Gdansk ![]() |
trochę odkopie
a jak to jest z zaworami miedzy ADR a np APY? różnica w średnicy? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 00:31 |