Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> wałki z ADRa w 1.8T, ktos robil jakies pomiary, doswiadczenia?
Grabekwwy
post Wed, 25 Apr 2012 - 15:54
Post #21


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





tylko, teraz ktore lepsze wink.gif
a zamiast ADR można brać też AGN w sumie APT też
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 25 Apr 2012 - 15:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
luk9753
post Wed, 25 Apr 2012 - 20:33
Post #22


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Też zastanawiam się nad montażem takich wałeczków. Kupiłem za flaszkę a leci mi spod pokrywy zaworów wiec za jednym zamachem może by włożył. Ciekaw jestem jak będzie wyglądała góra bez żadnej korekty programowej i ruszania fazatora.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RADEK1985
post Wed, 25 Apr 2012 - 22:25
Post #23


Super User
Dołączył: Mon, 09 June 2008
Skąd: Ostrołęka





Ogolnie mowiac to wałki OD Adr/agn Daja Silniejsza gore na duzych turbinach A co Do limitera Obrotow to max 7.000 Tys Rpm u mie taki setup dawał rade..smile.gif Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buryy
post Thu, 26 Apr 2012 - 07:45
Post #24


User
Dołączył: Fri, 12 November 2004
Skąd: Opole





CYTAT(luk9753 @ Wed, 25 Apr 2012 - 20:33) *
Ciekaw jestem jak będzie wyglądała góra bez żadnej korekty programowej i ruszania fazatora.

Mniej więcej tak


TD05HR 16G6 9T, głowica i dół seria AUQ

Lepszego zdjęcia nie ma i nie będzie


--------------------
FUN:
Golf 1 400+
S4B5 450+
AudiCoupeQuattroV8T 600+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 28 Apr 2012 - 10:03
Post #25


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Mogłbyś podać wartości liczbowe ? Bo nie widać.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Sat, 28 Apr 2012 - 10:23
Post #26


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





tam chyba jest + 6KM na górze jak dobrze widzę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
buryy
post Sat, 28 Apr 2012 - 14:22
Post #27


User
Dołączył: Fri, 12 November 2004
Skąd: Opole





ZTCW to ori plik odszedł w niebyt. Moc maksymalna 328->336KM, moment maksymalny bez zmian. Resztę widać


--------------------
FUN:
Golf 1 400+
S4B5 450+
AudiCoupeQuattroV8T 600+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Mon, 19 Nov 2012 - 13:49
Post #28


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





szybkie pytanie

Mając głowice od AGN w 1,8T i wałki AGN, mam założyć napinacz od wolnossącego AGN czy od 1,8T - podobno inaczej przestawiają fazy i dlatego pytam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Mon, 19 Nov 2012 - 17:39
Post #29


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





W AGN nie ma zmiennych faz rozrządu chyba.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Mon, 19 Nov 2012 - 19:12
Post #30


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





AGN-y były takie i takie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Tue, 26 Nov 2013 - 08:45
Post #31


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





Troszkę odkopię ale ciekawi mnie jedna sprawa, jak poznać które wałki są od napinacza elektronicznego, a które nie ? Na wałkach generalnie nr niema


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuku1985
post Tue, 14 Jan 2014 - 11:52
Post #32


User
Dołączył: Tue, 07 June 2011
Skąd: Gdańsk





Podbijam pytanie wyżej i mam jeszcze jedno. Czy da radę to wpakować do AEB i ile to daje +/- KM przy K04-15 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JarusKK
post Fri, 05 Sep 2014 - 21:22
Post #33


Rookie
Dołączył: Thu, 23 January 2014
Skąd: LUBLIN





A ja ma cały silnik ADR.
i w samochodzie AJL 180km
Jak sie ma sprawa z glowica cała ? i fazami łańcuszka? da rade to zaadaptować do tego silnika ? moca jaka planuje to okolice 300km.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sat, 06 Sep 2014 - 14:18
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





CYTAT(Rapix @ Tue, 26 Nov 2013 - 06:45) *
Troszkę odkopię ale ciekawi mnie jedna sprawa, jak poznać które wałki są od napinacza elektronicznego, a które nie ? Na wałkach generalnie nr niema

Po wysokosci krzywek:
ssace:
N/A VVT 8.41 mm
N/A non VVT 8.78 mm
1.8T VVT/non VVT 7.67 mm
wydechowe:
10.4 mm i 10.25 mm w N/A vs 9.3 mm w T


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Eagle
post Sun, 10 May 2015 - 23:00
Post #35


Rookie
Dołączył: Mon, 17 November 2003
Skąd: Gdansk





trochę odkopie
a jak to jest z zaworami miedzy ADR a np APY? różnica w średnicy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 03 October 2025 - 00:31