![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
gratuluję odwagi i podejścia do tematu! Właściciel na pewno odczuwa satysfakcję naciskając pedał gazu, a o to się przecież rozchodzi.
Natomiast zupełnie nie rozumiem dyskusji o kasie?! Przecież nie sztuką jest zrobić za darmo... ja bym się takiej rzeźby nie podjął za tak małą kasę i uważam, że każdy, kto by to chciał popełnić, robi krzywdę nie tylko i tak zepsutemu rynkowi, ale przede wszystkim samemu sobie - nie umie się cenić... -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: Mińsk Mazowiecki ![]() |
a tak na marginesie: co stoi na przeszkodzie, żeby podnieść doładowanie choćby o te 0,1 bara? Według Grabowskiego te motory mogą na seryjnym dole znieść 100KM z litra Minął rok od wyjechania Corolli z garażu GMS, a właściciel cieszy się z jazdy samochodem. Myślę że Pastorex spróbuje dowiedzieć się co i jak jest z AFR i zgraniem turbo z VVTi. Tak na marginesie: za raz po ukończeniu projektu Grabowski wspominał Pawłowi o tym że mogłoby się ukazać artykuł o Corolli w GT, sprawa jednak ucichła i nikt do niej już nie wrócił. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
Według Grabowskiego te motory mogą na seryjnym dole znieść 100KM z litra bardzo ciekawe... ![]() to niby co klęka jako pierwsze? -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 09 September 2006 Skąd: Mińsk Mazowiecki ![]() |
Nie mam pojęcia. Grabowski dawał gwarancje do tylu.
Coś mi w pamięci przebłyskuje że VTG rzuciło sporą sumę (kilkadziesiąt tysięcy) za podjęcie się utorbienia tego silnika. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 28 November 2002 Skąd: Bukareszt - Rumunia ![]() |
Ciekawy projekt ... tez kiedys mialem takie autko i tez je chcialem uturbic ... jednak u mnie stanelo w koncu na nitro. Nie mialem odwagi ze zwgledu na brak doswiadczenia w uturbianiu takich silnikow.
-------------------- www.insomniaracing.org
Electric Orange Focus ST |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Nie mam pojęcia. Grabowski dawał gwarancje do tylu. Coś mi w pamięci przebłyskuje że VTG rzuciło sporą sumę (kilkadziesiąt tysięcy) za podjęcie się utorbienia tego silnika. no bo tyle kosztuje taki projekt z zakutym dołem i wystrojony na SA -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
gość_MAJKEL86_* |
![]()
Post
#27
|
![]() |
swietne autko widac ze ktos wlozyl w niego duzo serca...
Jestem jego drugim wlascicielem i musze przyznac ze naprawde fajna fajna zabaweczka |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Szczerze to uturbianie takiego 1.6 jest / bylo bez sensu. Nie lepiej bylo sprzedac to auto i kupic 1.8 192 KM ? Na codzien wystarcza - pali niewiele jak na takie osiagi. Po przeczytaniu innych postow z tematu jestem bardzo ciekawy jaki jest AFR,jak "pożeniono VVTi" z turbulum ? Projekt "ciekawy" ale IMO gra nie warta swieczki OT taka sztuka dla sztuki...
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
100 koni z litra czyli 1.6 -160 koni = max jaki mozna wycisnac ? no to limit przekroczony
![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Niezle t sport w serii ma 108 KM / l
![]() |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 14 October 2007 Skąd: SMI ![]() |
Sztuka dla sztuki. Swap na 2ZZ wyjdzie dużo taniej, pewnie też bardziej bezawaryjnie. Jak ktoś ma pasję i daje mu to frajdę, to czemu nie, ale z ekonomicznego punktu widzenia, bez sensu. Taki 2ZZ nie dość że mocniejszy to i palił będzie mniej, a w aucie do codziennej jazdy to tez ma znaczenie.
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Sztuka dla sztuki. Swap na 2ZZ wyjdzie dużo taniej, pewnie też bardziej bezawaryjnie. Jak ktoś ma pasję i daje mu to frajdę, to czemu nie, ale z ekonomicznego punktu widzenia, bez sensu. Taki 2ZZ nie dość że mocniejszy to i palił będzie mniej, a w aucie do codziennej jazdy to tez ma znaczenie. Ja bym się nie założył, że swap wyjdzie taniej. I że NA będzie palił mniej. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Znam te silniki bardzo dobrze - jako pierwszy w vvt-i przecierałem szlaki z turbodoładowaniem
- silnik seryjny nieodprężony znosi do 120KM/litr i do 0.6bar doł. - przy 0,4-0,5bara te motory latają długo bez problemu - oczywiście przy dobrym wystrojeniu - jeżeli to prawda, że masz 160KM 220Nm to 1.8 N/A 2ZZ-GE nie ma szans w sprincie a spalanie będzie podobne - VVT-i + soft turbo to najlepsze rozwiązanie - kasa/osiągi - silniki 1,4/1,6/1,8 VVT-i nie mają chłodnicy oleju (z wyjątkiem MR2/MRS 1zz-fe) - przy turbo to podstawa w tym silniku Pozdrawiam -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
@ Bartek 1ZZ
1.6 soft 160 KM 220 Nm bedzie mialo lepsze osiagi niz 2ZZ-GE ? |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
@ Bartek 1ZZ 1.6 soft 160 KM 220 Nm bedzie mialo lepsze osiagi niz 2ZZ-GE ? 2ZZ-GE to papierowe konie... ![]() -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Jaden 2ZZ tylko mi się trafił na hamowni, który miał ok.190KM ale był po przeb. 2tys.km - pozostałe w granicach 170-180KM
@ BartekSz Gwarantuje... -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
gość_MAJKEL86_* |
![]()
Post
#37
|
![]() |
autko aktualnie jeździ na 0.4 bara i nie ma z nim żadnych problemów
![]() zadziwiające jaka jest różnica 0.3 a 0.4 bara, nie ukrywam że jestem naprawdę pozytywnie miło zaskoczony ![]() |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Była przeprowadzona jakaś weryfikacja AFR? Na prawdę wiele osób chciałoby zobaczyć na wykresie jak wygląda działanie tych dodatkowych wtrysków by senior Grabo.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 01 September 2006 Skąd: okolice LBN ![]() |
Właśnie po cholerę tak ukrywacie te super kosmiczne rozwiązania? Tuner zabronił? Czy chcecie go bronić? Auto jeździ i pewnie wiele osób ciekawi jak to zostało rozwiązane. Nie ukrywam, że pomogłoby to w wielu innych projektach.
-------------------- _http://wojciechkulbaka.ownlog.com/ |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 21 September 2005 Skąd: warszawa ![]() |
Mialem Honde Civic 1.6 turbo ktora widac u mnie na fotce wiec wiem ile radosci daje uturbienie 1.6 i wiem tez ze nie jest to bezsensowny projekt, wiaodmo jednak ze pozniej apetyt rosnie wmire jedzenia jednka na codizen mysle ze to dobre rozwiazanie, moja Honda z CTR seryjnym jechala rowno. Gratuluje Projektu
Pozdrawiam -------------------- Nissan 200sx s 14 by Tomson and Drifters.pl
A3 2.0Tdi by Master's Tuning |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 15:10 |