Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Closed TopicStart new topic
> Toyota Corolla E12 1.6 Turbo, prawdopodobnie jedyna taka w Polsce
marecek
post Tue, 24 Jun 2008 - 16:18
Post #21


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





gratuluję odwagi i podejścia do tematu! Właściciel na pewno odczuwa satysfakcję naciskając pedał gazu, a o to się przecież rozchodzi.

Natomiast zupełnie nie rozumiem dyskusji o kasie?! Przecież nie sztuką jest zrobić za darmo... ja bym się takiej rzeźby nie podjął za tak małą kasę i uważam, że każdy, kto by to chciał popełnić, robi krzywdę nie tylko i tak zepsutemu rynkowi, ale przede wszystkim samemu sobie - nie umie się cenić...


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 24 Jun 2008 - 16:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Robert_SRMMz
post Tue, 24 Jun 2008 - 17:36
Post #22


User
Dołączył: Sat, 09 September 2006
Skąd: Mińsk Mazowiecki





CYTAT(Sane @ Tue, 24 Jun 2008 - 15:33) *
a tak na marginesie: co stoi na przeszkodzie, żeby podnieść doładowanie choćby o te 0,1 bara?


Według Grabowskiego te motory mogą na seryjnym dole znieść 100KM z litra

Minął rok od wyjechania Corolli z garażu GMS, a właściciel cieszy się z jazdy samochodem.
Myślę że Pastorex spróbuje dowiedzieć się co i jak jest z AFR i zgraniem turbo z VVTi.

Tak na marginesie: za raz po ukończeniu projektu Grabowski wspominał Pawłowi o tym że mogłoby się ukazać artykuł o Corolli w GT, sprawa jednak ucichła i nikt do niej już nie wrócił.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sane
post Tue, 24 Jun 2008 - 17:38
Post #23


Moderator
Dołączył: Thu, 17 March 2005
Skąd: ludzi znam tu i tam





CYTAT(Robert_SRMMz @ Tue, 24 Jun 2008 - 17:36) *
Według Grabowskiego te motory mogą na seryjnym dole znieść 100KM z litra


bardzo ciekawe... wink.gif
to niby co klęka jako pierwsze?


--------------------
Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert_SRMMz
post Tue, 24 Jun 2008 - 17:46
Post #24


User
Dołączył: Sat, 09 September 2006
Skąd: Mińsk Mazowiecki





Nie mam pojęcia. Grabowski dawał gwarancje do tylu.

Coś mi w pamięci przebłyskuje że VTG rzuciło sporą sumę (kilkadziesiąt tysięcy) za podjęcie się utorbienia tego silnika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zetemte
post Tue, 24 Jun 2008 - 17:57
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Thu, 28 November 2002
Skąd: Bukareszt - Rumunia





Ciekawy projekt ... tez kiedys mialem takie autko i tez je chcialem uturbic ... jednak u mnie stanelo w koncu na nitro. Nie mialem odwagi ze zwgledu na brak doswiadczenia w uturbianiu takich silnikow.


--------------------
www.insomniaracing.org

Electric Orange Focus ST
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Tue, 24 Jun 2008 - 19:57
Post #26


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(Robert_SRMMz @ Tue, 24 Jun 2008 - 17:46) *
Nie mam pojęcia. Grabowski dawał gwarancje do tylu.

Coś mi w pamięci przebłyskuje że VTG rzuciło sporą sumę (kilkadziesiąt tysięcy) za podjęcie się utorbienia tego silnika.


no bo tyle kosztuje taki projekt z zakutym dołem i wystrojony na SA


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_MAJKEL86_*
post Tue, 09 Dec 2008 - 14:44
Post #27









swietne autko widac ze ktos wlozyl w niego duzo serca...
Jestem jego drugim wlascicielem i musze przyznac ze naprawde fajna fajna zabaweczka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Tue, 09 Dec 2008 - 20:46
Post #28


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





Szczerze to uturbianie takiego 1.6 jest / bylo bez sensu. Nie lepiej bylo sprzedac to auto i kupic 1.8 192 KM ? Na codzien wystarcza - pali niewiele jak na takie osiagi. Po przeczytaniu innych postow z tematu jestem bardzo ciekawy jaki jest AFR,jak "pożeniono VVTi" z turbulum ? Projekt "ciekawy" ale IMO gra nie warta swieczki OT taka sztuka dla sztuki...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Tue, 09 Dec 2008 - 20:59
Post #29


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





100 koni z litra czyli 1.6 -160 koni = max jaki mozna wycisnac ? no to limit przekroczony smile.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Tue, 09 Dec 2008 - 21:07
Post #30


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





Niezle t sport w serii ma 108 KM / l huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BRD
post Tue, 09 Dec 2008 - 21:58
Post #31


Frequent User
Dołączył: Sun, 14 October 2007
Skąd: SMI





Sztuka dla sztuki. Swap na 2ZZ wyjdzie dużo taniej, pewnie też bardziej bezawaryjnie. Jak ktoś ma pasję i daje mu to frajdę, to czemu nie, ale z ekonomicznego punktu widzenia, bez sensu. Taki 2ZZ nie dość że mocniejszy to i palił będzie mniej, a w aucie do codziennej jazdy to tez ma znaczenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Tue, 09 Dec 2008 - 22:47
Post #32


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT(BRD @ Tue, 09 Dec 2008 - 21:58) *
Sztuka dla sztuki. Swap na 2ZZ wyjdzie dużo taniej, pewnie też bardziej bezawaryjnie. Jak ktoś ma pasję i daje mu to frajdę, to czemu nie, ale z ekonomicznego punktu widzenia, bez sensu. Taki 2ZZ nie dość że mocniejszy to i palił będzie mniej, a w aucie do codziennej jazdy to tez ma znaczenie.

Ja bym się nie założył, że swap wyjdzie taniej. I że NA będzie palił mniej.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Tue, 09 Dec 2008 - 23:16
Post #33


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Znam te silniki bardzo dobrze - jako pierwszy w vvt-i przecierałem szlaki z turbodoładowaniem

- silnik seryjny nieodprężony znosi do 120KM/litr i do 0.6bar doł.
- przy 0,4-0,5bara te motory latają długo bez problemu - oczywiście przy dobrym wystrojeniu
- jeżeli to prawda, że masz 160KM 220Nm to 1.8 N/A 2ZZ-GE nie ma szans w sprincie a spalanie będzie podobne
- VVT-i + soft turbo to najlepsze rozwiązanie - kasa/osiągi
- silniki 1,4/1,6/1,8 VVT-i nie mają chłodnicy oleju (z wyjątkiem MR2/MRS 1zz-fe) - przy turbo to podstawa w tym silniku

Pozdrawiam


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Wed, 10 Dec 2008 - 18:31
Post #34


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





@ Bartek 1ZZ

1.6 soft 160 KM 220 Nm bedzie mialo lepsze osiagi niz 2ZZ-GE ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sane
post Wed, 10 Dec 2008 - 20:08
Post #35


Moderator
Dołączył: Thu, 17 March 2005
Skąd: ludzi znam tu i tam





CYTAT(BartekSz @ Wed, 10 Dec 2008 - 18:31) *
@ Bartek 1ZZ

1.6 soft 160 KM 220 Nm bedzie mialo lepsze osiagi niz 2ZZ-GE ?


2ZZ-GE to papierowe konie... wink.gif


--------------------
Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Thu, 11 Dec 2008 - 00:35
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Jaden 2ZZ tylko mi się trafił na hamowni, który miał ok.190KM ale był po przeb. 2tys.km - pozostałe w granicach 170-180KM



@ BartekSz

Gwarantuje...


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_MAJKEL86_*
post Wed, 18 Feb 2009 - 13:41
Post #37









autko aktualnie jeździ na 0.4 bara i nie ma z nim żadnych problemów smile.gif
zadziwiające jaka jest różnica 0.3 a 0.4 bara, nie ukrywam że jestem naprawdę pozytywnie miło zaskoczony smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 18 Feb 2009 - 16:17
Post #38


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Była przeprowadzona jakaś weryfikacja AFR? Na prawdę wiele osób chciałoby zobaczyć na wykresie jak wygląda działanie tych dodatkowych wtrysków by senior Grabo.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
woytek13
post Wed, 18 Feb 2009 - 17:05
Post #39


Forum Killer
Dołączył: Fri, 01 September 2006
Skąd: okolice LBN





Właśnie po cholerę tak ukrywacie te super kosmiczne rozwiązania? Tuner zabronił? Czy chcecie go bronić? Auto jeździ i pewnie wiele osób ciekawi jak to zostało rozwiązane. Nie ukrywam, że pomogłoby to w wielu innych projektach.


--------------------

_http://wojciechkulbaka.ownlog.com/


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mlody1
post Wed, 18 Feb 2009 - 21:15
Post #40


Frequent User
Dołączył: Wed, 21 September 2005
Skąd: warszawa





Mialem Honde Civic 1.6 turbo ktora widac u mnie na fotce wiec wiem ile radosci daje uturbienie 1.6 i wiem tez ze nie jest to bezsensowny projekt, wiaodmo jednak ze pozniej apetyt rosnie wmire jedzenia jednka na codizen mysle ze to dobre rozwiazanie, moja Honda z CTR seryjnym jechala rowno. Gratuluje Projektu

Pozdrawiam


--------------------
Nissan 200sx s 14 by Tomson and Drifters.pl
A3 2.0Tdi by Master's Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 15:10