Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Lupo 1,9TDI 4x4 433,6HP/786,5NM, (Stare Mastersa)
konikfun
post Mon, 30 Jun 2008 - 07:10
Post #41


Rookie
Dołączył: Mon, 05 May 2008
Skąd: Z MT





CYTAT(MrówinhO @ Sun, 29 Jun 2008 - 22:59) *
Albo pójdziecie o krok dalej i namówicie ich do wyjazdu na Mantorp Park smile.gif


Puki co wszystkie znaki na niebie wskazują że LUPO jedzie do MANTORP pod warunkiem że się nic nie popsuje ( chłopcy mają tylko naprawić system od nitro i nic już w silniku i w sofcie nie ruszać ------ narazie!!!!)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 30 Jun 2008 - 07:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Master/s
post Mon, 30 Jun 2008 - 12:21
Post #42


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





Właśnie wróciliśmy z tych zawodów. Lupo jeździ fenomenalnie. Jedyny problem to waga kierownika. Kierownik waży ok 120kg. Jak schudnie to czasy się poprawią. Była propozycja abym to ja wystartował jako kierowca...ale złapałem cykora...co zrozumiałe. Ponad 2 lata nie siedziałem za kierownicą tego auta i choć w kabinie niewiele się zmieniło...chyba bym tego bez treningu nie ogarnoł. Jeździłem nim po zawodach. Przyspiesza zacnie. Ze swojej strony cieszę się że wreszcie ta 10-tka oficjalnie pękła.

Kilka ciekawostek. Turbo pompuje dokładnie 2,2bara...to są dane z wczoraj. Więc nie jest to Tdik...hiperbaryczna skoda smile.gif. W zamontowanych tłokach nie ma kanałów olejowych. Jest owszem natrysk na denka...ale bez kanałów. EGT wynosi dokładnie 850*C. Sprzęgło jest dwutarczowe spiekane. Wszystkie te które robił Radzikowski łacznie z aluminiowym kołem zamachowym...poprostu nie dawały rady. Auto ma zamontowany wodny Cooler. Napęd na tył i jego sterowanie to moja robota i nic tam nie było zmieniane

pzdr


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dario84
post Mon, 30 Jun 2008 - 12:32
Post #43


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Kędzierzyn-Koźle





CYTAT(Master/s @ Mon, 30 Jun 2008 - 11:21) *
EGT wynosi dokładnie 850*C



No pieknie biggrin.gif


--------------------
Golf 4 1,9 TDI 240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrówinhO
post Mon, 30 Jun 2008 - 13:02
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Tue, 17 June 2008





A z tego co wyczytałem na międzynarodowym forum o dieslakach, to jeśli podniosą doładowanie do 2,7 bara, to może pęknąć nawet 500 KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 30 Jun 2008 - 13:22
Post #45


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





mam pytanko: ten wodny cooler jest znacząco wydajniejszy przy takim doładowaniu podczas przejazdu na ćwiartke ? czy po prostu lepiej sie chowa pod maską... smile.gif

z tego co czytałem to jeszcze są jeszcze jakies choroby wieku dzieciecego wiec powinno byc lepiej smile.gif

ps. szkoda ze Audi V10 nie startuje dalej....




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Mon, 30 Jun 2008 - 14:17
Post #46


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





Wg producenta tego fajnego sprzegla 2tarczowe trzyma 800nm natomiast 3tarczowe 1200nm. Wiec jesli tam jest 2tarczowe to niebawem skonczy sie podnoszenie mocy bo wartosci niebagatelne smile.gif


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dario84
post Mon, 30 Jun 2008 - 14:33
Post #47


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Kędzierzyn-Koźle





Na forum Mastersa sam P. Marek pisal ze sprzeglo dwutarczowe tam zastosowane przenosi moment do 1200Nm, dane producenta.


--------------------
Golf 4 1,9 TDI 240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Mon, 30 Jun 2008 - 14:51
Post #48


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





CYTAT(Dario84 @ Mon, 30 Jun 2008 - 13:33) *
Na forum Mastersa sam P. Marek pisal ze sprzeglo dwutarczowe tam zastosowane przenosi moment do 1200Nm, dane producenta.

Sprawdziles to sam bo ja tak i jest tak jak napisalem a P. Marek mogl sie pomylic jak kazdy


Performance Kits
2-Disc - Torque Capacity: 800
3-Disc - Torque Capacity:1200


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dario84
post Mon, 30 Jun 2008 - 14:56
Post #49


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Kędzierzyn-Koźle





No to zwracam honor, faktycznie za niedlugo bedzie trzeba cos myslec nad 3 tarczowym jesli podniosa moment wyzej.


--------------------
Golf 4 1,9 TDI 240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Mon, 30 Jun 2008 - 15:40
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





ps. szkoda ze Audi V10 nie startuje dalej....

Audi będzie startowało. Pomału je robimy. Czasu brak. Może na koniec sezonu a moze na początku przyszłego pojawimy się. narazie nie mamy ciśnienia z pracami i mamy inne ważniejsze cele. Co do coolera to jest bardzo wydajny. Nie widziałem wydajniejszego do dragu


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Mon, 30 Jun 2008 - 15:43
Post #51


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





no to jednak jest nadzieja ze bedzie ktos konkurował z lupiszonem z czech, bo CS słychac ze w tym sezonie nie startuja, diagtronik chyba tez nie bo nigdzie ich nie ma, jedynie DS cos tam pokazuja i dobrze wink.gif


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 30 Jun 2008 - 15:58
Post #52


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(luki-TDI @ Mon, 30 Jun 2008 - 14:51) *
Sprawdziles to sam bo ja tak i jest tak jak napisalem a P. Marek mogl sie pomylic jak kazdy


Performance Kits
2-Disc - Torque Capacity: 800
3-Disc - Torque Capacity:1200



chyba że podane wartości są w lbs ft, a nie w Nm smile.gif

http://www.specclutch.com/

bo wtedy 800 lbf ft to około 1085 Nm smile.gif

a wiec chyba wystarczy smile.gif

po edycie:

CYTAT(Master/s @ Mon, 30 Jun 2008 - 15:40) *
ps. szkoda ze Audi V10 nie startuje dalej....

Audi będzie startowało. Pomału je robimy. Czasu brak. Może na koniec sezonu a moze na początku przyszłego pojawimy się. narazie nie mamy ciśnienia z pracami i mamy inne ważniejsze cele. Co do coolera to jest bardzo wydajny. Nie widziałem wydajniejszego do dragu


o fajnie że nie poszło na żyletki...wiec Lupo bedzie miało konkurencje smile.gif

pytałem o cooler bo rózne info są na temat wodnych na necie i ogólnie jednak na dłuższą upalanie tradycyjne podobno lepsze.. a byłem ciekaw jak sobie radzi ten wodny przy takim doładowaniu ?

jaka temp jest w dolocie pod koniec ćwiartki ? domyslam sie że niska bo EGT tez OK...w ogóle na filmikach widać że Lupo prawie że nie kopci, przynajmniej w porównaniu do jakichś starych filmów smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Mon, 30 Jun 2008 - 16:06
Post #53


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





No właśnie kolega do mnie napisał że źleto określiłem

hello Marek,

Be aware that when somebody look to SPEC CLUTCH, twin or triple plate they need to make a corrections because US use a lbs/ft not Nm so a 800lbs/ft twin clutch has 1100Nm


czyli zapas jeszcze jest smile.gif


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 30 Jun 2008 - 16:22
Post #54


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Master/s: jak to sprzęgło działa w praktyce w porównaniu np. do spieka od Radzikowskiego ?

na stronce producenta mozna sobie dobrać jakie się chce, co więcej podają np cene 1299 USD do golfa IV z ARL-em

czyli nawet doliczając podatki i przesyłkę to wygląda dość konkurencyjnie do zestawów SACHS-a przy obecnym kursie USD

a na pewno rewelacyjnie w kategorii cena / możliwości smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master/s
post Mon, 30 Jun 2008 - 16:40
Post #55


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 11 November 2002
Skąd: Wawa





sprzęgło jest zero-jedynkowe. Tylko do dragu


--------------------
http://www.tdi-tuning.pl
Profesjonalny Chiptuning. Hamownia Podwoziowa Maha LPS3000 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdiik
post Mon, 30 Jun 2008 - 22:02
Post #56


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





marek widzisz napisales ile dmuchacie i rozwiales wszystkich watpliwosci. pieknie zacznie sie znow ruch w klasie diesel


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrówinhO
post Sat, 23 Aug 2008 - 17:44
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Tue, 17 June 2008





Wiadome jest to, że gulu zrobił niską jedenastkę swym Golfem.
No to jak tam na Hradczanach spisuje się Ex-Master's Lupo?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Sat, 23 Aug 2008 - 19:40
Post #58


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Dziś rano dostałem anonimowy telefon: "Lupo 10.6" i się rozłączył...


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Sat, 23 Aug 2008 - 22:40
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





To był czas który IVO podał z gtecha oficjalnie zrobili 11,02 a my 11,089 tyle że to były eliminacje,my wtedy jechalismyz nitrem na 30 % na najmniejszej dyszy czyli moze jakieś + 25 KM,w pdeudo finałach których już nie było udało sie dać nitro dalej na najmniejszej dyczy ale na 80 % i IVO był długość z tyłu więc napewno nasze i jego auto wali 10 wysokie,raz Profituning był górą raz my,szkoda że jak skończylismy strojenie naszego auto w ostatnim przejezdzie to nie mierzyli już czasów.Tak czy siak LUPO ma moc!! Na starcie bardzo zostaje z tyłu ale na wyższych biegach gdzie mają już dużo nitra powoli nas dogania.My czekamy na sprzęgło ,zmieniamy dysze od nitra na większa i licze ze Diesel jest w stanie zrobic niska 10s.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Sun, 24 Aug 2008 - 09:41
Post #60


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





CYTAT(guluwroc @ Sat, 23 Aug 2008 - 21:40) *
To był czas który IVO podał z gtecha oficjalnie zrobili 11,02 a my 11,089 tyle że to były eliminacje,my wtedy jechalismyz nitrem na 30 % na najmniejszej dyszy czyli moze jakieś + 25 KM,w pdeudo finałach których już nie było udało sie dać nitro dalej na najmniejszej dyczy ale na 80 % i IVO był długość z tyłu więc napewno nasze i jego auto wali 10 wysokie,raz Profituning był górą raz my,szkoda że jak skończylismy strojenie naszego auto w ostatnim przejezdzie to nie mierzyli już czasów.Tak czy siak LUPO ma moc!! Na starcie bardzo zostaje z tyłu ale na wyższych biegach gdzie mają już dużo nitra powoli nas dogania.My czekamy na sprzęgło ,zmieniamy dysze od nitra na większa i licze ze Diesel jest w stanie zrobic niska 10s.


Gulu gratuluje wyniku !. Jak na auto które dopiero rozwijacie mechanicznie dobrze wróży. Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 06:06