![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 05 May 2008 Skąd: Z MT ![]() |
Albo pójdziecie o krok dalej i namówicie ich do wyjazdu na Mantorp Park ![]() Puki co wszystkie znaki na niebie wskazują że LUPO jedzie do MANTORP pod warunkiem że się nic nie popsuje ( chłopcy mają tylko naprawić system od nitro i nic już w silniku i w sofcie nie ruszać ------ narazie!!!!) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
Właśnie wróciliśmy z tych zawodów. Lupo jeździ fenomenalnie. Jedyny problem to waga kierownika. Kierownik waży ok 120kg. Jak schudnie to czasy się poprawią. Była propozycja abym to ja wystartował jako kierowca...ale złapałem cykora...co zrozumiałe. Ponad 2 lata nie siedziałem za kierownicą tego auta i choć w kabinie niewiele się zmieniło...chyba bym tego bez treningu nie ogarnoł. Jeździłem nim po zawodach. Przyspiesza zacnie. Ze swojej strony cieszę się że wreszcie ta 10-tka oficjalnie pękła.
Kilka ciekawostek. Turbo pompuje dokładnie 2,2bara...to są dane z wczoraj. Więc nie jest to Tdik...hiperbaryczna skoda ![]() pzdr -------------------- |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
-------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 ![]() |
A z tego co wyczytałem na międzynarodowym forum o dieslakach, to jeśli podniosą doładowanie do 2,7 bara, to może pęknąć nawet 500 KM.
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
mam pytanko: ten wodny cooler jest znacząco wydajniejszy przy takim doładowaniu podczas przejazdu na ćwiartke ? czy po prostu lepiej sie chowa pod maską...
![]() z tego co czytałem to jeszcze są jeszcze jakies choroby wieku dzieciecego wiec powinno byc lepiej ![]() ps. szkoda ze Audi V10 nie startuje dalej.... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Wg producenta tego fajnego sprzegla 2tarczowe trzyma 800nm natomiast 3tarczowe 1200nm. Wiec jesli tam jest 2tarczowe to niebawem skonczy sie podnoszenie mocy bo wartosci niebagatelne
![]() -------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
Na forum Mastersa sam P. Marek pisal ze sprzeglo dwutarczowe tam zastosowane przenosi moment do 1200Nm, dane producenta.
-------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Na forum Mastersa sam P. Marek pisal ze sprzeglo dwutarczowe tam zastosowane przenosi moment do 1200Nm, dane producenta. Sprawdziles to sam bo ja tak i jest tak jak napisalem a P. Marek mogl sie pomylic jak kazdy Performance Kits 2-Disc - Torque Capacity: 800 3-Disc - Torque Capacity:1200 -------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
No to zwracam honor, faktycznie za niedlugo bedzie trzeba cos myslec nad 3 tarczowym jesli podniosa moment wyzej.
-------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
ps. szkoda ze Audi V10 nie startuje dalej....
Audi będzie startowało. Pomału je robimy. Czasu brak. Może na koniec sezonu a moze na początku przyszłego pojawimy się. narazie nie mamy ciśnienia z pracami i mamy inne ważniejsze cele. Co do coolera to jest bardzo wydajny. Nie widziałem wydajniejszego do dragu -------------------- |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
no to jednak jest nadzieja ze bedzie ktos konkurował z lupiszonem z czech, bo CS słychac ze w tym sezonie nie startuja, diagtronik chyba tez nie bo nigdzie ich nie ma, jedynie DS cos tam pokazuja i dobrze
![]() -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Sprawdziles to sam bo ja tak i jest tak jak napisalem a P. Marek mogl sie pomylic jak kazdy Performance Kits 2-Disc - Torque Capacity: 800 3-Disc - Torque Capacity:1200 chyba że podane wartości są w lbs ft, a nie w Nm ![]() http://www.specclutch.com/ bo wtedy 800 lbf ft to około 1085 Nm ![]() a wiec chyba wystarczy ![]() po edycie: ps. szkoda ze Audi V10 nie startuje dalej.... Audi będzie startowało. Pomału je robimy. Czasu brak. Może na koniec sezonu a moze na początku przyszłego pojawimy się. narazie nie mamy ciśnienia z pracami i mamy inne ważniejsze cele. Co do coolera to jest bardzo wydajny. Nie widziałem wydajniejszego do dragu o fajnie że nie poszło na żyletki...wiec Lupo bedzie miało konkurencje ![]() pytałem o cooler bo rózne info są na temat wodnych na necie i ogólnie jednak na dłuższą upalanie tradycyjne podobno lepsze.. a byłem ciekaw jak sobie radzi ten wodny przy takim doładowaniu ? jaka temp jest w dolocie pod koniec ćwiartki ? domyslam sie że niska bo EGT tez OK...w ogóle na filmikach widać że Lupo prawie że nie kopci, przynajmniej w porównaniu do jakichś starych filmów ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
No właśnie kolega do mnie napisał że źleto określiłem
hello Marek, Be aware that when somebody look to SPEC CLUTCH, twin or triple plate they need to make a corrections because US use a lbs/ft not Nm so a 800lbs/ft twin clutch has 1100Nm czyli zapas jeszcze jest ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Master/s: jak to sprzęgło działa w praktyce w porównaniu np. do spieka od Radzikowskiego ?
na stronce producenta mozna sobie dobrać jakie się chce, co więcej podają np cene 1299 USD do golfa IV z ARL-em czyli nawet doliczając podatki i przesyłkę to wygląda dość konkurencyjnie do zestawów SACHS-a przy obecnym kursie USD a na pewno rewelacyjnie w kategorii cena / możliwości ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
sprzęgło jest zero-jedynkowe. Tylko do dragu
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 February 2004 Skąd: Bielsko B / Kraków ![]() |
marek widzisz napisales ile dmuchacie i rozwiales wszystkich watpliwosci. pieknie zacznie sie znow ruch w klasie diesel
-------------------- _http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 ![]() |
Wiadome jest to, że gulu zrobił niską jedenastkę swym Golfem.
No to jak tam na Hradczanach spisuje się Ex-Master's Lupo? |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Dziś rano dostałem anonimowy telefon: "Lupo 10.6" i się rozłączył...
-------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
To był czas który IVO podał z gtecha oficjalnie zrobili 11,02 a my 11,089 tyle że to były eliminacje,my wtedy jechalismyz nitrem na 30 % na najmniejszej dyszy czyli moze jakieś + 25 KM,w pdeudo finałach których już nie było udało sie dać nitro dalej na najmniejszej dyczy ale na 80 % i IVO był długość z tyłu więc napewno nasze i jego auto wali 10 wysokie,raz Profituning był górą raz my,szkoda że jak skończylismy strojenie naszego auto w ostatnim przejezdzie to nie mierzyli już czasów.Tak czy siak LUPO ma moc!! Na starcie bardzo zostaje z tyłu ale na wyższych biegach gdzie mają już dużo nitra powoli nas dogania.My czekamy na sprzęgło ,zmieniamy dysze od nitra na większa i licze ze Diesel jest w stanie zrobic niska 10s.
-------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
To był czas który IVO podał z gtecha oficjalnie zrobili 11,02 a my 11,089 tyle że to były eliminacje,my wtedy jechalismyz nitrem na 30 % na najmniejszej dyszy czyli moze jakieś + 25 KM,w pdeudo finałach których już nie było udało sie dać nitro dalej na najmniejszej dyczy ale na 80 % i IVO był długość z tyłu więc napewno nasze i jego auto wali 10 wysokie,raz Profituning był górą raz my,szkoda że jak skończylismy strojenie naszego auto w ostatnim przejezdzie to nie mierzyli już czasów.Tak czy siak LUPO ma moc!! Na starcie bardzo zostaje z tyłu ale na wyższych biegach gdzie mają już dużo nitra powoli nas dogania.My czekamy na sprzęgło ,zmieniamy dysze od nitra na większa i licze ze Diesel jest w stanie zrobic niska 10s. Gulu gratuluje wyniku !. Jak na auto które dopiero rozwijacie mechanicznie dobrze wróży. Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 06:06 |