Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Lupo 1,9TDI 4x4 433,6HP/786,5NM, (Stare Mastersa)
luki-TDI
post Mon, 23 Jun 2008 - 00:58
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





Znalazłem nowe oblicze byłego naszego polskiego Lupo 4x4. Wynik powala na kolana: 433,6HP/786,5NM

Na stronie firmy Profituning można znaleść wykres:
Wykres
Hamowanko


A oto linki do specyfikacji troche stare ale coś mniej wiecej bedzie wiadomo:
Turbo GT25
poj. 2,15
Kute tłoki
Bardzo wydajne duże pompki

Spec1
Spec2
Spec3
Spec4


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 23 Jun 2008 - 00:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
saleen
post Mon, 23 Jun 2008 - 01:30
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





Szok, i tyle na ten temat ohmy.gif
A myślałem że Master/s doszedł już do końca możliwości starego 1,9TDI swoimi 3xxPS... a jednak nie biggrin.gif

Lupiszon jeździł już na 1/4 w tym setupie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Mon, 23 Jun 2008 - 08:22
Post #3


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





Ciekawy jestem w jaki sposób poradzili sobie z kanałami olejowymi w tłokach , ale podejrzewam że z nich zrezygnowano. Egt obstawiam 1100-1200C biggrin.gif . Wynik naprawde zacny , mysle ze niskie dyszki to auto strzela na luzaku.


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Mon, 23 Jun 2008 - 08:26
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(slg @ Mon, 23 Jun 2008 - 08:22) *
Ciekawy jestem w jaki sposób poradzili sobie z kanałami olejowymi w tłokach , ale podejrzewam że z nich zrezygnowano. Egt obstawiam 1100-1200C biggrin.gif . Wynik naprawde zacny , mysle ze niskie dyszki to auto strzela na luzaku.



Tłoki mieli robione na zamówienie takie jakie maja byc,korby też,autko bardzo fajne,bardzo doinwestowane z duzym potencjałem jeszcze niewykorzystanym.

Ostatni znany mi czas z przed ok miesiąca 12,02 ET


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdiik
post Mon, 23 Jun 2008 - 08:57
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





wykres fajny ale 11 nie moga zlamac smile.gif. podobano maja klopoty ze sprzeglem


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 23 Jun 2008 - 09:44
Post #6


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





wynik miażdży...sprzęgło musi być rzeczywiście pancerne żeby wytrzymać taki strzał niutona, nie mówiąc juz o silniku...

no i jak juz sprzęgło wytrzyma, to problem z trakcją też chyba bedzie niemały smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darksmile
post Mon, 23 Jun 2008 - 11:30
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 14 November 2002
Skąd: Milanówek/WWA





czekam aż to auto zacznie wreszcie jeździć. Bo na razie ma od poczatku tylko dobre wyniki na hamowni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PMN
post Mon, 23 Jun 2008 - 12:23
Post #8


Moderator
Dołączył: Thu, 27 November 2003
Skąd: Plateau/Warszawa





Z tego co mi wiadomo w następny weekend ma startować na zawodach. Ciekawym czasu...
Z tymi niskimi 10 jednak bym nie przesadzał, to że w pewnych kręgach stały się ostatnio popularne nie oznacza, że tak łatwo je osiągnąć...


--------------------
BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 23 Jun 2008 - 12:37
Post #9


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Ale fakt że masters w dużo bardziej "delikatnym" setupie walił średnie 11tki.. Więc jest szansa, że jak wszystko zadziała jak trzeba to będzie dużo lepiej smile.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Mon, 23 Jun 2008 - 12:39
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





Hmm z tymi czasami też prawda, Master/s osiągnął 11.6 na specyfikacji 100KM słabszej mellow.gif
Przy tej mocy wydaje mi się co najmniej niskie 11 powinno styknąć, ale jak będzie - zobaczymy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Mon, 23 Jun 2008 - 15:38
Post #11


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





CYTAT(darksmile @ Mon, 23 Jun 2008 - 10:30) *
czekam aż to auto zacznie wreszcie jeździć. Bo na razie ma od poczatku tylko dobre wyniki na hamowni


Patrzac na wykres, to musza niezle poczarowac zeby to zaczelo dobre czasy robic - lekko waski zakres obrotow uzytecznych. Pocieszajace moze byc to, ze mozliwosci chyba maja duze, i cos wymysla ze skrzynia oraz jakims "rozpedzaczem" do sprezarki.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Mon, 23 Jun 2008 - 19:16
Post #12


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





Ten zakres w dieslu spokojnie wystarcza, poza tym wykres troche na skali dziwnie wyglada, przygladajac sie 200km jest przy 2700 a 300km przy 3400. Do wyscigu 1000-1200obr w zupełności wystarcza. Ale życie pokaże smile.gif


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdiik
post Mon, 23 Jun 2008 - 19:29
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





dziwny ten wykres na papierze ma 430 koni a tak naparwde wyglada on jak himalaje. wolalbym miec mniej koni alebardziej plasko i miec lepsza gore. oni ponoc laduja 4 bary


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slg
post Mon, 23 Jun 2008 - 20:22
Post #14


Super User
Dołączył: Mon, 30 August 2004
Skąd: Lublin





4 bary czyli 5000mbar , czy 4000mbar ?


--------------------
Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdiik
post Mon, 23 Jun 2008 - 21:25
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





laduja 4 bary tak mi powiedzial pat czyli wynika ze jest 5000mb


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotrek_tsi
post Mon, 23 Jun 2008 - 23:44
Post #16


Super User
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Wynik lupo powala na kolana...


--------------------
2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
konikfun
post Tue, 24 Jun 2008 - 08:24
Post #17


Rookie
Dołączył: Mon, 05 May 2008
Skąd: Z MT





CYTAT(tdiik @ Mon, 23 Jun 2008 - 20:25) *
laduja 4 bary tak mi powiedzial pat czyli wynika ze jest 5000mb



Człowieku opamiętaj się ktoś ci głupot na gadał a ty to paplasz i robisz z tego sensacje doładowanie jest 2.5bara!!!!!!!!

Pozdrawiam

ps. W tej wersji jeszcze nigdy nie jeździł na żadnych zawodach. Ma jeszcze różne bolączki wieku dziecięcego............Wyniki które do tej pory uzyskał były na starym silniku a najlepszy czas LUPO to był 11.21
Sami jesteśmy ciekawi jak to jeździ może się okazać że jeszcze nie jeździ wyniki wkrótce...........................
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gruchakkk
post Tue, 24 Jun 2008 - 10:01
Post #18


Frequent User
Dołączył: Mon, 17 March 2008





Czyli jednak da się zrobić więcej. Nawet jeżeli moc jest zrobiona dla samego wyniku to wyszło zajebiście. Gratulacje. Trzeba modyfikowac dalej......smile.gif)))))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MrówinhO
post Tue, 24 Jun 2008 - 10:05
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Tue, 17 June 2008





CYTAT(konikfun @ Tue, 24 Jun 2008 - 08:24) *
Wyniki które do tej pory uzyskał były na starym silniku a najlepszy czas LUPO to był 12.1


Jeśli chodzi o stary set-up (220+100 KM), to najlepszy czas jaki uzyskali Słowacy tym Lupo to w zeszłym roku 11.77
Czyli na tych najbliższych zawodach, o których wspomniałem w innym dziale to niech startują Kompoty swym Golfem I i gulu swym Golfem II. Przynajmniej będzie jakaś walka cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Tue, 24 Jun 2008 - 10:34
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Moc w samochodzie powinna bez problemu wystarczyc na zrobienie 10tki.
Jezeli chodzi o nas to tak jak mowilismy raczej nas w tym sezonie nie bedzie.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 02:17