![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Znalazłem nowe oblicze byłego naszego polskiego Lupo 4x4. Wynik powala na kolana: 433,6HP/786,5NM
Na stronie firmy Profituning można znaleść wykres: Wykres Hamowanko A oto linki do specyfikacji troche stare ale coś mniej wiecej bedzie wiadomo: Turbo GT25 poj. 2,15 Kute tłoki Bardzo wydajne duże pompki Spec1 Spec2 Spec3 Spec4 -------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Szok, i tyle na ten temat
![]() A myślałem że Master/s doszedł już do końca możliwości starego 1,9TDI swoimi 3xxPS... a jednak nie ![]() Lupiszon jeździł już na 1/4 w tym setupie? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
Ciekawy jestem w jaki sposób poradzili sobie z kanałami olejowymi w tłokach , ale podejrzewam że z nich zrezygnowano. Egt obstawiam 1100-1200C
![]() -------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Ciekawy jestem w jaki sposób poradzili sobie z kanałami olejowymi w tłokach , ale podejrzewam że z nich zrezygnowano. Egt obstawiam 1100-1200C ![]() Tłoki mieli robione na zamówienie takie jakie maja byc,korby też,autko bardzo fajne,bardzo doinwestowane z duzym potencjałem jeszcze niewykorzystanym. Ostatni znany mi czas z przed ok miesiąca 12,02 ET -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 February 2004 Skąd: Bielsko B / Kraków ![]() |
wykres fajny ale 11 nie moga zlamac
![]() -------------------- _http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
wynik miażdży...sprzęgło musi być rzeczywiście pancerne żeby wytrzymać taki strzał niutona, nie mówiąc juz o silniku...
no i jak juz sprzęgło wytrzyma, to problem z trakcją też chyba bedzie niemały ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 14 November 2002 Skąd: Milanówek/WWA ![]() |
czekam aż to auto zacznie wreszcie jeździć. Bo na razie ma od poczatku tylko dobre wyniki na hamowni
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 27 November 2003 Skąd: Plateau/Warszawa ![]() |
Z tego co mi wiadomo w następny weekend ma startować na zawodach. Ciekawym czasu...
Z tymi niskimi 10 jednak bym nie przesadzał, to że w pewnych kręgach stały się ostatnio popularne nie oznacza, że tak łatwo je osiągnąć... -------------------- BMW M3T by VTG - ET 10.2s
Shelby GT500 - 12.1s |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Ale fakt że masters w dużo bardziej "delikatnym" setupie walił średnie 11tki.. Więc jest szansa, że jak wszystko zadziała jak trzeba to będzie dużo lepiej
![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 April 2006 Skąd: Poznań ![]() |
Hmm z tymi czasami też prawda, Master/s osiągnął 11.6 na specyfikacji 100KM słabszej
![]() Przy tej mocy wydaje mi się co najmniej niskie 11 powinno styknąć, ale jak będzie - zobaczymy. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
czekam aż to auto zacznie wreszcie jeździć. Bo na razie ma od poczatku tylko dobre wyniki na hamowni Patrzac na wykres, to musza niezle poczarowac zeby to zaczelo dobre czasy robic - lekko waski zakres obrotow uzytecznych. Pocieszajace moze byc to, ze mozliwosci chyba maja duze, i cos wymysla ze skrzynia oraz jakims "rozpedzaczem" do sprezarki. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Ten zakres w dieslu spokojnie wystarcza, poza tym wykres troche na skali dziwnie wyglada, przygladajac sie 200km jest przy 2700 a 300km przy 3400. Do wyscigu 1000-1200obr w zupełności wystarcza. Ale życie pokaże
![]() -------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 February 2004 Skąd: Bielsko B / Kraków ![]() |
dziwny ten wykres na papierze ma 430 koni a tak naparwde wyglada on jak himalaje. wolalbym miec mniej koni alebardziej plasko i miec lepsza gore. oni ponoc laduja 4 bary
-------------------- _http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
4 bary czyli 5000mbar , czy 4000mbar ?
-------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 February 2004 Skąd: Bielsko B / Kraków ![]() |
laduja 4 bary tak mi powiedzial pat czyli wynika ze jest 5000mb
-------------------- _http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Wynik lupo powala na kolana...
-------------------- 2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 05 May 2008 Skąd: Z MT ![]() |
laduja 4 bary tak mi powiedzial pat czyli wynika ze jest 5000mb Człowieku opamiętaj się ktoś ci głupot na gadał a ty to paplasz i robisz z tego sensacje doładowanie jest 2.5bara!!!!!!!! Pozdrawiam ps. W tej wersji jeszcze nigdy nie jeździł na żadnych zawodach. Ma jeszcze różne bolączki wieku dziecięcego............Wyniki które do tej pory uzyskał były na starym silniku a najlepszy czas LUPO to był 11.21 Sami jesteśmy ciekawi jak to jeździ może się okazać że jeszcze nie jeździ wyniki wkrótce........................... |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 17 March 2008 ![]() |
Czyli jednak da się zrobić więcej. Nawet jeżeli moc jest zrobiona dla samego wyniku to wyszło zajebiście. Gratulacje. Trzeba modyfikowac dalej......
![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 17 June 2008 ![]() |
Wyniki które do tej pory uzyskał były na starym silniku a najlepszy czas LUPO to był 12.1 Jeśli chodzi o stary set-up (220+100 KM), to najlepszy czas jaki uzyskali Słowacy tym Lupo to w zeszłym roku 11.77 Czyli na tych najbliższych zawodach, o których wspomniałem w innym dziale to niech startują Kompoty swym Golfem I i gulu swym Golfem II. Przynajmniej będzie jakaś walka ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Moc w samochodzie powinna bez problemu wystarczyc na zrobienie 10tki.
Jezeli chodzi o nas to tak jak mowilismy raczej nas w tym sezonie nie bedzie. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 02:17 |