![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Mon, 11 August 2008 ![]() |
ale w AGR nie bylo dwumasu.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 20 July 2010 ![]() |
kurcze czyli dalej nie wiem co to moze byc, tu akurat w moim przypadku przy puszczaniu sprzegla powoli, chodzi idealnie gorzej jak puszcze szybciej albo naciskAM SZYBCIEJ WTEDY SLYSZE TAKI STUK , lub jak dodaje gazu lub odejmuje tak jakby cos przeskakiwalo o jeden zabek lub takie uderzenie rury o podwozie taki stuk ale wydaje mi sie zew dochodzi zokolic skrzyni lub półoski
EWentualnie jakby mogl ktos mi podac typowe niedomagania przy dwumasie jakie sa objay czy kpci silnik czy cos strzela jak sprzegla czy mocy mniej czy tlucze sie caly czy swieci sie cos czy niewiem juz co... z gory dziekuje bo szkoda mi wydawac kasy w bloto |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
Troche zaniedbalem temat...
OK- u mnie na owe stukanie i wibracje zlozylo sie kilka czynnikow... Stukanie- w glownej mierze poluzowane mocowanie od akumulatora... <lol> Wibracje- dwumas... wymieniony juz jakis czas temu. Objawy, ktore byly dlamnie najbardziej zauwazalne to: przy schodzeniu z obrotow (ponizej 1200/1100 obr do obrotow jalowych) silniejsze drgania budy z przodu. Nie wazne czy w trakcie jazdy czy na postoju. Po wymianie objaw zniknal (tzn - zawsze bedzie to czuc ale nie w taki sposob jak przy padnietym dwumasie) Co do tekstu, ze AGR nie ma dwumasu... Kozak71- poczytaj troche to znajdziesz, ze pierwsze 180 000 lub 200 000 silnikow o tym oznaczeniu mialo faktycznie jednomas ale wszystkie pozniej to juz dwumas... W dodatku podobno jeden z najbardziej wytrzymalych... Aha- i te 200 000 silnikow to nie tylko VW ale wszystkie auta grupy VAG... Pzdr -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Mon, 11 August 2008 ![]() |
ja mialem silnik o numerze 771xxx i mialem jednomas.
u mnie stukanie powodowala urwana szpilka od turbiny/kolektora. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 August 2010 ![]() |
Witam! Posiadam VW Golfa IV z 98r. Od jakiegoś czasu mam podobny problem, na początku było to lekko odczuwalne lecz teraz co raz bardziej, mianowicie "drganie" w okolicy lewarka zmiany biegów, gdzieś wewnątrz między tym lewarkiem a hamulcem ręcznym. Kiedy silnik jest zimny(jałowy bieg) i delikatnie przygazuję do ok 1200-1400 obrotów słychać to głuche drganie, na 1 i 2 biegu również ale głównie podczas przyspieszania. Dodam iż lewarek zmiany biegów nie drży. Nie wiem co to może być, przejrzałem kilka forów i tematów lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 August 2007 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
adamos to pewnie sprzegielko siada tzn dwumas...
co do stukania z zawieszenia itp to najprawdopodoniej moga to byc lozyska na makpersonach(czy jak to sie pisze) wiekszosc mechanikow ma problemy zeby to zdiagnozowac... pozdrawiam -------------------- _Obrazek
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 August 2010 ![]() |
Kurcze muszę się udać do porządnego mechanika bo koszt tego dwumasu jest spory..... Choć szukając na allegro wyświetliło mi tylko dwumasy do diesli a mój to 1.6 benzyna... Nie orientuję się w tym temacie...
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 August 2010 ![]() |
Przepraszam znalazłem do benzyny postaram się wykluczyć wszystkie inne czynniki by nie wymienić go na darmo.
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 August 2010 ![]() |
Okazało się, że zerwany był jeden z wieszaków tłumika środkowego, opadł on na jedną stronę i drgania przenosił na uchwyt(szczęście w nieszczęściu)
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 05:57 |