Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Stukanie z przodu- Golf IV AGR, dwumas? skrzynia?
kozak71
post Wed, 21 Jul 2010 - 10:04
Post #21


User
Dołączył: Mon, 11 August 2008





ale w AGR nie bylo dwumasu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 21 Jul 2010 - 10:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafal2509
post Wed, 21 Jul 2010 - 15:27
Post #22


Rookie
Dołączył: Tue, 20 July 2010





kurcze czyli dalej nie wiem co to moze byc, tu akurat w moim przypadku przy puszczaniu sprzegla powoli, chodzi idealnie gorzej jak puszcze szybciej albo naciskAM SZYBCIEJ WTEDY SLYSZE TAKI STUK , lub jak dodaje gazu lub odejmuje tak jakby cos przeskakiwalo o jeden zabek lub takie uderzenie rury o podwozie taki stuk ale wydaje mi sie zew dochodzi zokolic skrzyni lub półoski
EWentualnie jakby mogl ktos mi podac typowe niedomagania przy dwumasie jakie sa objay czy kpci silnik czy cos strzela jak sprzegla czy mocy mniej czy tlucze sie caly czy swieci sie cos czy niewiem juz co... z gory dziekuje bo szkoda mi wydawac kasy w

bloto
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Melman
post Thu, 05 Aug 2010 - 20:29
Post #23


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: stąd





Troche zaniedbalem temat...

OK- u mnie na owe stukanie i wibracje zlozylo sie kilka czynnikow...
Stukanie- w glownej mierze poluzowane mocowanie od akumulatora... <lol>
Wibracje- dwumas... wymieniony juz jakis czas temu. Objawy, ktore byly dlamnie najbardziej zauwazalne to:
przy schodzeniu z obrotow (ponizej 1200/1100 obr do obrotow jalowych) silniejsze drgania budy z przodu. Nie wazne czy w trakcie jazdy czy na postoju.
Po wymianie objaw zniknal (tzn - zawsze bedzie to czuc ale nie w taki sposob jak przy padnietym dwumasie)

Co do tekstu, ze AGR nie ma dwumasu...
Kozak71- poczytaj troche to znajdziesz, ze pierwsze 180 000 lub 200 000 silnikow o tym oznaczeniu mialo faktycznie jednomas ale wszystkie pozniej to juz dwumas... W dodatku podobno jeden z najbardziej wytrzymalych...
Aha- i te 200 000 silnikow to nie tylko VW ale wszystkie auta grupy VAG...

Pzdr


--------------------
3,0tdiq
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kozak71
post Thu, 05 Aug 2010 - 22:12
Post #24


User
Dołączył: Mon, 11 August 2008





ja mialem silnik o numerze 771xxx i mialem jednomas.

u mnie stukanie powodowala urwana szpilka od turbiny/kolektora.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamos12803
post Thu, 12 Aug 2010 - 01:52
Post #25


Rookie
Dołączył: Thu, 12 August 2010





Witam! Posiadam VW Golfa IV z 98r. Od jakiegoś czasu mam podobny problem, na początku było to lekko odczuwalne lecz teraz co raz bardziej, mianowicie "drganie" w okolicy lewarka zmiany biegów, gdzieś wewnątrz między tym lewarkiem a hamulcem ręcznym. Kiedy silnik jest zimny(jałowy bieg) i delikatnie przygazuję do ok 1200-1400 obrotów słychać to głuche drganie, na 1 i 2 biegu również ale głównie podczas przyspieszania. Dodam iż lewarek zmiany biegów nie drży. Nie wiem co to może być, przejrzałem kilka forów i tematów lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andy_czarny
post Thu, 12 Aug 2010 - 11:16
Post #26


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 August 2007
Skąd: Bydgoszcz





adamos to pewnie sprzegielko siada tzn dwumas...
co do stukania z zawieszenia itp to najprawdopodoniej moga to byc lozyska na makpersonach(czy jak to sie pisze) wiekszosc mechanikow ma problemy zeby to zdiagnozowac...
pozdrawiam


--------------------
_Obrazek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamos12803
post Fri, 13 Aug 2010 - 09:29
Post #27


Rookie
Dołączył: Thu, 12 August 2010





Kurcze muszę się udać do porządnego mechanika bo koszt tego dwumasu jest spory..... Choć szukając na allegro wyświetliło mi tylko dwumasy do diesli a mój to 1.6 benzyna... Nie orientuję się w tym temacie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamos12803
post Fri, 13 Aug 2010 - 09:34
Post #28


Rookie
Dołączył: Thu, 12 August 2010





Przepraszam znalazłem do benzyny postaram się wykluczyć wszystkie inne czynniki by nie wymienić go na darmo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamos12803
post Sun, 15 Aug 2010 - 21:42
Post #29


Rookie
Dołączył: Thu, 12 August 2010





Okazało się, że zerwany był jeden z wieszaków tłumika środkowego, opadł on na jedną stronę i drgania przenosił na uchwyt(szczęście w nieszczęściu)smile.gif Mimo to dziękuję za pomoc!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 05:57