![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Tak z ciekawości w kwestii skrzyń - czy nie jest przypadkiem tak że skrzyni nie zabija zazwyczaj (w pierwszej kolejności) nadmiar momentu tylko jego gwałtowne spadki i przyrosty (np.: zmiana biegu etc.) ?
-------------------- On the edge.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
cowboy skoro gulu juz sie wypowiedzial ze wie kto mu sugerowal bezawaryjna skrzynke jeszcze jak auto bylo w domyslach to wytlumacze, Powod dla ktorego skrzynia z t5 nie weszla do tego auta jest prozaiczny, wrecz ten sam z ktorego w aucie jest 2,5 tdi r5 a nie np 3.0 tdi v6, i ten sam dlaczego to auto robilo tyle osob dla "testu" jak sie okazalo( jednorazowo). skrzynia z t5 pasuje plug&play do silnika nie jak z mk4 1.9 tdi na flanszach, nie przesunie go w zadna zla strone ( do przodu gora, co w aucie na cwiartke daje dodatkowa mase na przedniej osi i lepsza przyczepnosc) wytrzymalosc skrzyni z t5 jest circa 2 krotnie lepsza niz z mk4 1.9 wiec 1000 niuta zniesie latwiej szczegolnie na mniejszych kolach i mniejszej masie o blisko polowe ( od srednicy kola i masy pojazdu jest glownie przeliczane obciazenie i wytrzymalosc skrzynki przez konstruktora) . masa... dla 13 kg skrzyni plakac?? trzeba dodac 6kg na tylnym moscie. przelozenia... duzo lepsiejsze niz w 1.9. jesli dalej nie mozna wymyslec dlaczego uparcie siedzi tam mk4 skrzynka.... problem teraz polega raczej na tym ze skoro glownym wyznacznikiem kiedys zakupu gratow i roboty byly tylko jak najmniejsze $$$ to teraz przebudowywac auto znow zeby jezdzic autem w klasie ktorej juz nie ma??? Gulu na cale szczescie w pore sie obudzilem i zrezygnowalem z wspolpracy z toba i nie zaluje jak zapewne kilku innych. mam nadzieje ze wyjasnilem i naswietlilem problemy zwiazane z napedem
|
|
|
![]()
Post
#163
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
cowboy skoro gulu juz sie wypowiedzial ze wie kto mu sugerowal bezawaryjna skrzynke jeszcze jak auto bylo w domyslach to wytlumacze, Powod dla ktorego skrzynia z t5 nie weszla do tego auta jest prozaiczny, wrecz ten sam z ktorego w aucie jest 2,5 tdi r5 a nie np 3.0 tdi v6, i ten sam dlaczego to auto robilo tyle osob dla "testu" jak sie okazalo( jednorazowo). skrzynia z t5 pasuje plug&play do silnika nie jak z mk4 1.9 tdi na flanszach, nie przesunie go w zadna zla strone ( do przodu gora, co w aucie na cwiartke daje dodatkowa mase na przedniej osi i lepsza przyczepnosc) wytrzymalosc skrzyni z t5 jest circa 2 krotnie lepsza niz z mk4 1.9 wiec 1000 niuta zniesie latwiej szczegolnie na mniejszych kolach i mniejszej masie o blisko polowe ( od srednicy kola i masy pojazdu jest glownie przeliczane obciazenie i wytrzymalosc skrzynki przez konstruktora) . masa... dla 13 kg skrzyni plakac?? trzeba dodac 6kg na tylnym moscie. przelozenia... duzo lepsiejsze niz w 1.9. jesli dalej nie mozna wymyslec dlaczego uparcie siedzi tam mk4 skrzynka.... problem teraz polega raczej na tym ze skoro glownym wyznacznikiem kiedys zakupu gratow i roboty byly tylko jak najmniejsze $$$ to teraz przebudowywac auto znow zeby jezdzic autem w klasie ktorej juz nie ma??? Gulu na cale szczescie w pore sie obudzilem i zrezygnowalem z wspolpracy z toba i nie zaluje jak zapewne kilku innych. mam nadzieje ze wyjasnilem i naswietlilem problemy zwiazane z napedem To ja mam szczęscie że w pore sie obudziłem abyś nietknął mojego auta bo: po 1:wszystko by było jak w wszystkich Twoich autach na drut i trytytke. po 2: nie wyjechałbym do dziś: przykładem ,Twój mega gruby projekt biturbo od kilku lat ![]() Kolejną sprawą jest to że Ty wszechwiedzący powiedzialeś że silnik 2,5 podejdzie p&p do skrzyni z golfa4 którą już wcześniej miałem!! Skrzynia z T5 to mutant który sie by nie zmieścił bez przebudowania całego przodu auta. http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal...4/10/1042041096 Masz racje z jedną rzeczą,kupiliśmy silnik 2,5 bo nie mieliśmy wtedy 20tys zł na silnik 3,0 tdi. Na koniec napisze że autbo zbudowaliśmy sami na całe szczęście które pokazało że potrafi jezdzić bardzo szybko . -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
gulu tam przod jest na podluznicach rozepchniety 12 cm wiec nie sciemniaj, ta skrzynka weszla by tam bez problemu
sami... dziwne masz pojecie slowa sami... u ciebie na slowo sami sklada sie: wojtek od skrzyniarza, jeden elektryk z motorpolu co przyszedl zaczal robic a jak kasy nie dostal poszedl w pizdu, juri ta elektryke ci skonczyl, a ty nawet poprawnie nie potrafiles pompy paliwa podpiac i musialem ci pokazac co i jak a to tylko 2 przewodziki. ( tez juriemu zalegasz??) i wielu innych ktorych imion nie pamietam co do kasy to nie miales jej nawet na skrzynie i most od 2,5 tdi i tego sie trzymajmy. co do szybkiego auta ... szybkie jest stretowe auto 10s dragowe 9 jest wolne.... przypomne ci ze twoj bolid robiony byl dokladnie 28 miesiecy.... |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Jacek przestań pierdolić bzdury i nas oczerniać jeśli nie masz bladego pojęcia. Coś usłyszałęś od ludzi którzy sobie pół słów dopowiedzieli i powtarzasz. Dla twojej informacji nie wiem kto to jest wojtek od skrzyniarza. Co do elektryka z motorpolu to był taki pomysł aby ten człowiek przyszedł i to zrobił. Bylismy z nim umówieni na termin w którym miał przyjśc i zrobić. I ani Pana nie było ani tel nie odbierał. Nie były z nim ustalone nawet kwoty za ile ma zrobić wiec nie pierdol bzdur. Co do Jurka to owszem zaczął robic instalację jak miał czas i wszystkich kolegów obsłuzył i miał ją zrobić w 3 dni. Termin minął i ani tel nie odbierał ani nie raczył przeprosić. I w końcu musieliśmy ją sami dokończyc bo na tym co Jurek zrobił pół rzeczy nie działało. Taka jest prawda i nie oczerniaj nas jeśli nie masz dowodów ani nie znasz prawdy. Żal ci chyba dupę zżera że twój trup który stoi lub juz zardzewiał nigdy nie jeżdizł i tego nie będzie robił. A ten samochód był zbudowany kilka lat temu i co by o nim nie mówić jest szybki jak na Diesla. Tyle Ot.
Poza tym twoje posty nic nie wnoszą do tematu i proszę moderatora o jego usunięcie. Jak chcesz się przekomarzać to zapraszam do warsztau lub na priw. Pozdrawiam -------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
gulu tam przod jest na podluznicach rozepchniety 12 cm wiec nie sciemniaj, ta skrzynka weszla by tam bez problemu sami... dziwne masz pojecie slowa sami... u ciebie na slowo sami sklada sie: wojtek od skrzyniarza, jeden elektryk z motorpolu co przyszedl zaczal robic a jak kasy nie dostal poszedl w pizdu, juri ta elektryke ci skonczyl, a ty nawet poprawnie nie potrafiles pompy paliwa podpiac i musialem ci pokazac co i jak a to tylko 2 przewodziki. ( tez juriemu zalegasz??) i wielu innych ktorych imion nie pamietam co do kasy to nie miales jej nawet na skrzynie i most od 2,5 tdi i tego sie trzymajmy. co do szybkiego auta ... szybkie jest stretowe auto 10s dragowe 9 jest wolne.... przypomne ci ze twoj bolid robiony byl dokladnie 28 miesiecy.... Tak samo ta skrzynia by weszła wg. Ciebie jak mial silnik pasować do skrzyni z golfa4 ![]() Wojtka od skrzyniarza nie znam moze Ty znasz ![]() Co do elektryki to faktycznie Jurek zrobił instalacje. Mechanika jest moja z Sebastianem i jak do tej pory jest bezawaryjna prócz skrzyni. Bede Ci do końca życia dziękować że pokazaleś mi jak podłączyc pompę(czarny do +, zółty to -) ![]() Nasz diesel robi 10,a Twój mega projekt Biturbo robi za doniczke. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
sluchaj.. zal mi dupy nie sciska wiec sie nie boj..... moze chcesz mi powiedziec ze ta elektryke ktora pocial i zaczal robic ludek z motorpolu to zrobily suma sumarum krasnoludki, wiesz wiekszosc ludzi po pierwszych probach rozliczania sie z gulem juz nie odbierala telefonow... pojecie o tym aucie mam tylko z tego co sam przy nim zrobilem i przy czym bylem... elektryka po jurim byla skonczona, jedyna rzecz ktora nie robila po robocie juriego, a nie nalezaca do jego zadan to pompa paliwa bo jej ktos nie potrafil poprawnie podpiac....
moze poszukac pana z motorpolu???zeby sie wyjasnilo dlaczego nie pojawil sie po pewnym czasie |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 May 2006 Skąd: WROCŁAW ![]() |
gulu zanim kupiles golfa mowilem ci tak
v6 ze skrzynka z r32 po lekkich modach, powiedziales ze kasy nie masz i trzeba tanszego silnika, uparles sie na 2,5 tdi r5 wiec ci powiedzialem ze skrzynia z t5 4motion i co uslyszalem??? "wiesz ile taka skrzynia kosztuje i most???" pozdro P.s. moze i moje auto teraz robi za doniczke ale jesli robi to tylko z mojej wizji ( trzeba miec fantazje) |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 14 August 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
Jacek ty wiesz najlepiej jak było z tymi instalacjami . Po co piszesz jeśli powtarzasz tylko słowa ludzi którzy okazali się niekonsekwentni i terminowi. Przy rozmowie Pan z Motorpolu byłem osobiście i umowa była taka że on miał się zwolnić i przyjść od poniedziałku. Miał wydrukowac schematy i przygotowac sie do tematu. Nie pojawił się ani razu mimo naszych telefonów. Tematu Jurka nie poruszaj bo znowu nie masz racji. Rurek uruchomił wszystko na drut i raz działało a raz nie. Sam osobiscie poprawiałem po nim robotę, daniel robił mechanikę. Czemu ma służyć twoja wypowiedz to nie wiem. Co Ona wnosi do skrzyni biegów. Na czas kiedy był budowany samochód firma Dynosoft nie miała takiej marki na ryku i wszystko co się przy tym aucie robio było z własnych oszczędności i tysięcy godzin pośwconych przy nim. Uważam twoje wypowiedzi za zbędne. POczekam na twój projekt najszybszego samochodu na ziemi i wtedy z chęcią podyskutuję na jego temat.
-------------------- ------------------------------------------
EcuProject Wrocław 509 696 100 513 39 93 63 502 730 289 |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
User Dołączył: Tue, 28 October 2008 ![]() |
P.s. moze i moje auto teraz robi za doniczke ale jesli robi to tylko z mojej wizji ( trzeba miec fantazje) ![]() autko robi robotę i mamy wszyscy nadzieję że się doczeka porządnej skrzynki |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
ktory to juz watek na tym forum, ktory trzeba bedzie zamknac, bo dorosli ludzie nie potrafia NORMALNIE sie dogadac, tylko obrzucaja sie gownem przez klawiature?
ta moda rozpowszechnila sie juz niestety prawie wszedzie, odechciewa sie odpalac przegladarke ![]() |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
etam.fajnie sie to czyta jak na taki nudny dzien jak dzis.
![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
POczekam na twój projekt najszybszego samochodu na ziemi i wtedy z chęcią podyskutuję na jego temat. Nie doczekasz się tak, jak i wielu ludzi na vwgolf.pl to zauważylo. Dużo szumu, mało konkretów. Nie wdajcie się w polemikę z kimś takim - znam sie z Danielem i Alim i wiem, że przy odpowiednim budżecie to auto będzie jeszcze dużo szybsze, a osobiście jestem zaskoczony jego bezawaryjnością. I to najlepiej świadczy o końcowym efekcie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 04:59 |