![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Wzdłużna skrzynia do poprzecznego silnika? Fakt, to było głupie pytanie ![]() Nie ma co rzeźbić, jeśli jest dostępna mocna skrzynia dedykowana, to to jest w zasadzie jedyne sensowne wyjście. Czesi zaproponowali nam skrzynie kłową za ok 3 tys euro , ale inwestycje na ten sezon z naszej strony na to auto się skończyły,bez sponsora auto będzie jezdziło na tym co jest. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Rozumiem w pełni - życie po prostu
![]() Jednak mocno trzymam kciuki, byście znaleźli sponsora. Auto ma niesamowity potencjał i już teraz jest mega szybkie. Sporo by wam pomogło nagłośnienie auta w necie, jak i nie tylko - koszt w sumie znikomy, a sponsora sporo łatwiej znaleźć ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
jaki typ skrzyni tam macie - może coś uda mi się wymyśleć...
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT Skrzynia biegów 4 motion z golfa 4 połączona flansza z sinikiem To wystarczy, czy coś dokładniejszego? -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
jaki typ skrzyni tam macie - może coś uda mi się wymyśleć... 02M skrzynia z golfa4 4x4 4 motion -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
02M jest zaprojektowane na 350NM, i tak sobie niezle radzi.
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
02M jest zaprojektowane na 350NM, i tak sobie niezle radzi. 2 lata temu jezdzilismy cały sezon i żadnej awarii,teraz dołożyliśmy troszke koksu i sie zaczęło:( -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
guluwroc, dlaczego rzeźbisz ze skrzynią z Golfa zamiast włożyć skrzynię z T5, tak jak Ci sugerowano przy początkach budowy auta ?
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Zapewne chodzi o przełożenia,których długością skrzynia z t5 nie robi szału,podobnie jak z trwałością tej skrzynki.
-------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
Super User Dołączył: Thu, 21 February 2008 ![]() |
Skrzynia 0A5 to potwor, jest sporo wieksza i ciezsza od 02M ktora wcale nie jest mala, ale do tej pory nie wymyslono mocniejszej skrzyni w Vagu. Ma znosic 500NM z fabryki czyli znajac zycie i 1000 zniesie.
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
guluwroc, dlaczego rzeźbisz ze skrzynią z Golfa zamiast włożyć skrzynię z T5, tak jak Ci sugerowano przy początkach budowy auta ? Evolution ,bo i nim pewnie piszesz niech sobie wsadzi skrzynie z T5 do swoich aut. Auto ma ponad 500Km i ponad 1000Nm i żadna seryjna skrzynia tego nie zniesie długo. Teraz zbudowaliśmy customową skrzynie dzięki której kończe na 4 biegu a nie na 6 przez co siły jakie dzialają na nią są dużo większe,możliwe że albo wjedzie kłowa albo wrócimy do ori skrzyni która jezdzila cały sezon 2 lata temu i tyle. -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
gulu, tak sobie własnie wczoraj myslałem tez o skrzyni z T5, co w niej jest nie tak oprócz dużej masy? czy po prostu zwyczajnie nie podejdzie ?
rozpatrywałeś tylko skrzynie z diesla ? czy brałeś pod uwagę skrzynię z T5 z silnikiem 3.2 VR6 ? t5 ma dość duże koła w porównaniu z golfem mk2 i moze na skrzyni z benzyny byłyby uzywane biegi 3,4,5,6 jesli skrzynia krótka, a różnica w kołach duża ? teraz ja zadam głupie pytanie: skoro jest 1000 niuta, a auto w sumie lekkie... to czy dałoby się na skrzyni z benzyny ruszyć sprawnie z 3 biegu i 6tka nie byłaby za krótka ? ![]() teraz macie skrzynie z 02M TDI ? ps. dlaczego siły sa teraz większe skoro konczycie na 4 biegu - finalne przełożenie przecież jest podobne ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
problem polega na tym ze test ruszenia z 3 biegu moze kosztowac rownowartosc skrzyni
![]() |
|
|
![]()
Post
#154
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
problem polega na tym ze test ruszenia z 3 biegu moze kosztowac rownowartosc skrzyni ![]() ale ja mam na mysli skrzynie z benzyny, gdzie 3 jest prawie taka sama jak 2 w dieslu - mam na mysli overall ratio ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
a moim zdaniem cowboy źle troche rozumujesz....Poprostu problem jest w zbyt gwałtownym narastaniu momentu obr. w bardzo krótkim zakresie obrotów....i niewazne czy skrzynia jest z diesla czy z benzyny szlag ją trafi tak samo.
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a moim zdaniem cowboy źle troche rozumujesz....Poprostu problem jest w zbyt gwałtownym narastaniu momentu obr. w bardzo krótkim zakresie obrotów....i niewazne czy skrzynia jest z diesla czy z benzyny szlag ją trafi tak samo. no nie wiem, tak sobie kombinuje... skoro seryjna skrzynia chodziła bezawaryjne (jak pisał gulu, ale pisał tez ze 6 nie wchodziła) to moze z tą przeróbką cos nie tak ? a moze 2 lata temu było mniej mocy ? seryjna 02M nie poddaje sie u Daniela (700NM) ale za to masa auta dużo wieksza 1500 kg , wiec przy czasach niskie 11 tez dostaje podobnie po dupie ? ciekaw jestem co jest jeszcze nie tak w skrzyni 0A5 bo tego sie chyba nie da zabic łatwo momentem ? silnik byłby zbyt z przodu ? w sumie to trzeba by wymieniać tez tylni dyfer wiec pewnie nie ma co testowac jak mozna miec kłową z dobranymi przełożeniami do cwiartki -------------------- |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
Cowboy własnie nie.....U Daniela nie dostaje tak po dupie, bo siła momentu obrotowego działa w wyższym zakresie obrotów jest to bardziej rozłożona w funkcji obrotów....
CYTAT skoro seryjna skrzynia chodziła bezawaryjne (jak pisał gulu, ale pisał tez ze 6 nie wchodziła) to moze z tą przeróbką cos nie tak ? a moze 2 lata temu było mniej mocy ? No dokładnie napisał że było mniej mocy ![]() |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
6 nie wchodzila juz na nowym setupie gdy bylo nie 850nm a 1xxx. niestety moment narasta bardzo gwaltownie biturbo i nos oraz methanol robia swoje..
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ ![]() |
niestety moment narasta bardzo gwaltownie biturbo i nos oraz methanol robia swoje.. no niestety jest to święta prawda i seryjne skrzynie będą padały jak muchy, kwestia co ile startów. Już na tym poziomie chyba pozostaje tylko poczekać i dozbierać 3 kojro... -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
mysle że i przy takiej kłówce co raz będzie trzeba zęby zmieniać
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 16:51 |