Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 6 7 8 9 >  
Closed TopicStart new topic
> VW GOLF MK2 4x4 R5 TDI BITURBO by DynoSoft500KM i 1000Nm, Nowy Rekord Europy ET 10.690s
guluwroc
post Mon, 31 May 2010 - 14:22
Post #141


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(pinin @ Mon, 31 May 2010 - 13:02) *
Wzdłużna skrzynia do poprzecznego silnika?

Fakt, to było głupie pytanie wink.gif

Nie ma co rzeźbić, jeśli jest dostępna mocna skrzynia dedykowana, to to jest w zasadzie jedyne sensowne wyjście.


Czesi zaproponowali nam skrzynie kłową za ok 3 tys euro , ale inwestycje na ten sezon z naszej strony na to auto się skończyły,bez sponsora auto będzie jezdziło na tym co jest.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 31 May 2010 - 14:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pinin
post Mon, 31 May 2010 - 14:29
Post #142


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Rozumiem w pełni - życie po prostu wink.gif
Jednak mocno trzymam kciuki, byście znaleźli sponsora. Auto ma niesamowity potencjał i już teraz jest mega szybkie.
Sporo by wam pomogło nagłośnienie auta w necie, jak i nie tylko - koszt w sumie znikomy, a sponsora sporo łatwiej znaleźć wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Mon, 31 May 2010 - 15:09
Post #143


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



jaki typ skrzyni tam macie - może coś uda mi się wymyśleć...


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 31 May 2010 - 15:12
Post #144


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
Skrzynia biegów 4 motion z golfa 4 połączona flansza z sinikiem


To wystarczy, czy coś dokładniejszego?


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Mon, 31 May 2010 - 15:15
Post #145


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(kidzio_r5gtt @ Mon, 31 May 2010 - 15:09) *
jaki typ skrzyni tam macie - może coś uda mi się wymyśleć...



02M skrzynia z golfa4 4x4 4 motion


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Mon, 31 May 2010 - 17:53
Post #146


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





02M jest zaprojektowane na 350NM, i tak sobie niezle radzi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Mon, 31 May 2010 - 21:43
Post #147


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(syncros @ Mon, 31 May 2010 - 17:53) *
02M jest zaprojektowane na 350NM, i tak sobie niezle radzi.


2 lata temu jezdzilismy cały sezon i żadnej awarii,teraz dołożyliśmy troszke koksu i sie zaczęło:(


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 31 May 2010 - 22:38
Post #148


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





guluwroc, dlaczego rzeźbisz ze skrzynią z Golfa zamiast włożyć skrzynię z T5, tak jak Ci sugerowano przy początkach budowy auta ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Mon, 31 May 2010 - 23:07
Post #149


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





Zapewne chodzi o przełożenia,których długością skrzynia z t5 nie robi szału,podobnie jak z trwałością tej skrzynki.


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Mon, 31 May 2010 - 23:20
Post #150


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





Skrzynia 0A5 to potwor, jest sporo wieksza i ciezsza od 02M ktora wcale nie jest mala, ale do tej pory nie wymyslono mocniejszej skrzyni w Vagu. Ma znosic 500NM z fabryki czyli znajac zycie i 1000 zniesie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Tue, 01 Jun 2010 - 08:40
Post #151


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT(siewcu @ Mon, 31 May 2010 - 22:38) *
guluwroc, dlaczego rzeźbisz ze skrzynią z Golfa zamiast włożyć skrzynię z T5, tak jak Ci sugerowano przy początkach budowy auta ?



Evolution ,bo i nim pewnie piszesz niech sobie wsadzi skrzynie z T5 do swoich aut.

Auto ma ponad 500Km i ponad 1000Nm i żadna seryjna skrzynia tego nie zniesie długo.

Teraz zbudowaliśmy customową skrzynie dzięki której kończe na 4 biegu a nie na 6 przez co siły jakie dzialają na nią są dużo większe,możliwe że albo wjedzie kłowa albo wrócimy do ori skrzyni która jezdzila cały sezon 2 lata temu i tyle.


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 01 Jun 2010 - 11:21
Post #152


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





gulu, tak sobie własnie wczoraj myslałem tez o skrzyni z T5, co w niej jest nie tak oprócz dużej masy? czy po prostu zwyczajnie nie podejdzie ?
rozpatrywałeś tylko skrzynie z diesla ? czy brałeś pod uwagę skrzynię z T5 z silnikiem 3.2 VR6 ?

t5 ma dość duże koła w porównaniu z golfem mk2 i moze na skrzyni z benzyny byłyby uzywane biegi 3,4,5,6 jesli skrzynia krótka, a różnica w kołach duża ?

teraz ja zadam głupie pytanie: skoro jest 1000 niuta, a auto w sumie lekkie... to czy dałoby się na skrzyni z benzyny ruszyć sprawnie z 3 biegu i 6tka nie byłaby za krótka ? wink.gif

teraz macie skrzynie z 02M TDI ?

ps. dlaczego siły sa teraz większe skoro konczycie na 4 biegu - finalne przełożenie przecież jest podobne ?



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Tue, 01 Jun 2010 - 11:27
Post #153


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





problem polega na tym ze test ruszenia z 3 biegu moze kosztowac rownowartosc skrzyni biggrin.gif a takie testy sa troche za drogie:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 01 Jun 2010 - 11:35
Post #154


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(tdserek @ Tue, 01 Jun 2010 - 11:27) *
problem polega na tym ze test ruszenia z 3 biegu moze kosztowac rownowartosc skrzyni biggrin.gif a takie testy sa troche za drogie:D


ale ja mam na mysli skrzynie z benzyny, gdzie 3 jest prawie taka sama jak 2 w dieslu - mam na mysli overall ratio



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Tue, 01 Jun 2010 - 11:59
Post #155


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





a moim zdaniem cowboy źle troche rozumujesz....Poprostu problem jest w zbyt gwałtownym narastaniu momentu obr. w bardzo krótkim zakresie obrotów....i niewazne czy skrzynia jest z diesla czy z benzyny szlag ją trafi tak samo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 01 Jun 2010 - 12:13
Post #156


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(aw69 @ Tue, 01 Jun 2010 - 11:59) *
a moim zdaniem cowboy źle troche rozumujesz....Poprostu problem jest w zbyt gwałtownym narastaniu momentu obr. w bardzo krótkim zakresie obrotów....i niewazne czy skrzynia jest z diesla czy z benzyny szlag ją trafi tak samo.


no nie wiem, tak sobie kombinuje...

skoro seryjna skrzynia chodziła bezawaryjne (jak pisał gulu, ale pisał tez ze 6 nie wchodziła) to moze z tą przeróbką cos nie tak ? a moze 2 lata temu było mniej mocy ?

seryjna 02M nie poddaje sie u Daniela (700NM) ale za to masa auta dużo wieksza 1500 kg , wiec przy czasach niskie 11 tez dostaje podobnie po dupie ?

ciekaw jestem co jest jeszcze nie tak w skrzyni 0A5 bo tego sie chyba nie da zabic łatwo momentem ? silnik byłby zbyt z przodu ?

w sumie to trzeba by wymieniać tez tylni dyfer wiec pewnie nie ma co testowac jak mozna miec kłową z dobranymi przełożeniami do cwiartki


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Tue, 01 Jun 2010 - 12:48
Post #157


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





Cowboy własnie nie.....U Daniela nie dostaje tak po dupie, bo siła momentu obrotowego działa w wyższym zakresie obrotów jest to bardziej rozłożona w funkcji obrotów....

CYTAT
skoro seryjna skrzynia chodziła bezawaryjne (jak pisał gulu, ale pisał tez ze 6 nie wchodziła) to moze z tą przeróbką cos nie tak ? a moze 2 lata temu było mniej mocy ?


No dokładnie napisał że było mniej mocy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Tue, 01 Jun 2010 - 13:00
Post #158


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





6 nie wchodzila juz na nowym setupie gdy bylo nie 850nm a 1xxx. niestety moment narasta bardzo gwaltownie biturbo i nos oraz methanol robia swoje..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szymonrs
post Tue, 01 Jun 2010 - 13:04
Post #159


Super User
Dołączył: Mon, 14 August 2006
Skąd: WJ





CYTAT(tdserek @ Tue, 01 Jun 2010 - 13:00) *
niestety moment narasta bardzo gwaltownie biturbo i nos oraz methanol robia swoje..

no niestety jest to święta prawda i seryjne skrzynie będą padały jak muchy, kwestia co ile startów. Już na tym poziomie chyba pozostaje tylko poczekać i dozbierać 3 kojro...



--------------------
"Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Tue, 01 Jun 2010 - 13:35
Post #160


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





mysle że i przy takiej kłówce co raz będzie trzeba zęby zmieniać smile.gif Myśle ze tu egzamin moze zdać tylko jakis wypasiony dragowy automat smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 6 7 8 9 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 29 July 2025 - 16:51