Shoutbox 0 nowych PW 


17 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Wskazniki Auto Gauge Stepper Motor
Kenet
post Wed, 31 Dec 2008 - 15:51
Post #61


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Oczywiście na zimnym ciśnienie będzie zawsze wysokie, ale jak rozgrzejesz przynajmniej 60-70 stopni to ciśnienie powinno już wyraźnie spaść.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 31 Dec 2008 - 15:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kenny
post Wed, 31 Dec 2008 - 18:36
Post #62


User
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: WuWua





ale przy zgaszonym silniku powinno być 0, a faluje miedzy 7-8 bez względu czy silnik chodzi czy nie, więc raczej kabelki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gajos
post Wed, 31 Dec 2008 - 19:21
Post #63


User
Dołączył: Sun, 02 January 2005
Skąd: Gdynia





CYTAT(Kenny @ Wed, 31 Dec 2008 - 18:36) *
ale przy zgaszonym silniku powinno być 0, a faluje miedzy 7-8 bez względu czy silnik chodzi czy nie, więc raczej kabelki smile.gif


Kabelki, kabelki u mnie bylo identycznie przy odłączonym czujniku. Zastanawiałem się dlaczego faluje między 7-8 a nie idzie do maxa.

Pozdrawiam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenny
post Thu, 01 Jan 2009 - 23:22
Post #64


User
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: WuWua





CYTAT(gajos @ Wed, 31 Dec 2008 - 19:21) *
Kabelki, kabelki u mnie bylo identycznie przy odłączonym czujniku. Zastanawiałem się dlaczego faluje między 7-8 a nie idzie do maxa.

Pozdrawiam!


Kabelek od czujnika nie był do końca wsadzony do zegara, ale gafa tongue.gif
Takie skutki podłączania na szybko wink.gif
Dzięki za pomoc smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 02 Jan 2009 - 20:49
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Hej!
A ja mam pytanko, czy jest wogóle opcja w tych wskaźnikach Stepper motor ściemnienia podświetlenia. Przy wyłączonym oświetleniu auta wskaźnik jest pomarańczowy, gdy włączam oświetlenie auta zmienia kolor na biały. Zależałoby mi najbardziej aby wskaźnik miał cały czas białe podświetlenie i gdy włączam oświetlenie auta ściemnił swoje podświetlenie tak jak to jest np. we wskaźnikach Defi. Czy jest to wogóle możliwe w Autogauge??


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenny
post Sat, 03 Jan 2009 - 00:14
Post #66


User
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: WuWua





Wygląda na to, że podłączyłeś odwrotnie niż w instrukcji smile.gif
Wg instrukcji jest tak, że bez włączonych świateł jest białe podświetlenie, a po włączeniu świateł podświetlenie zmienia się na amber. Oczywiście można na stałe podłączyć jedno z tych dwóch. Co do zmniejszenia jasności podświetlenia to tez o tym myślę bo w nocy wali trochę po oczach wink.gif Nie jestem elektronikiem, ale chyba nie byłoby to takie trudne w wykonaniu, a b przydatne. Może ma ktoś pomysł jak to zrobić by nie popsuć zegarów?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sat, 03 Jan 2009 - 00:24
Post #67


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Sprobujcie podac mniejsze napiecie do zasilania podswietlenia. Mozliwe ze maja jakis urzadzonko ktore bedzie regulowac podswietlenie w zaleznosci od napiecia na wejsciu. Jezeli nie za dobre beda efekty to trzeba dobrac jakis oporniczek ktory zbije napiecie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenny
post Sat, 03 Jan 2009 - 01:08
Post #68


User
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: WuWua





Do podświetlenia są dwa kabelki. Jeden podłącza się po stacyjce (światło białe), a drugi po światłach (światło amber). Nie widzę miejsca by wpiąć rezystor. Chyba żeby jakoś wykombinować by po zapaleniu się świateł obniżyć napięcie na kabelku zasilającym podświetlenie. Tylko jak?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pancin
post Sat, 03 Jan 2009 - 10:26
Post #69


Frequent User
Dołączył: Sun, 25 February 2007
Skąd: świętokrzyskie





CYTAT(Kenny @ Sat, 03 Jan 2009 - 01:08) *
Do podświetlenia są dwa kabelki. Jeden podłącza się po stacyjce (światło białe), a drugi po światłach (światło amber). Nie widzę miejsca by wpiąć rezystor. Chyba żeby jakoś wykombinować by po zapaleniu się świateł obniżyć napięcie na kabelku zasilającym podświetlenie. Tylko jak?


Po prostu przeciąć przewód i wlutować rezystor. Lub w miejscu połączenia z kablem z instalacji samochodu.


--------------------
Pancin

== www.scyzzor.com ==
== www.superoes.pl ==
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenny
post Sat, 03 Jan 2009 - 13:22
Post #70


User
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: WuWua





CYTAT(Pancin @ Sat, 03 Jan 2009 - 10:26) *
Po prostu przeciąć przewód i wlutować rezystor. Lub w miejscu połączenia z kablem z instalacji samochodu.


gdy wrzucisz rezystor bezpośrednio na kablu od podświetlenia to będzie ciemniej cały czas. Chodzi oto by przyciemnić dopiero po zapaleniu świateł
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ziperr
post Sat, 03 Jan 2009 - 17:07
Post #71


Super User
Dołączył: Wed, 03 March 2004
Skąd: Gliwice





pytanie do osob, ktore kupily: czy u was wskazniki nie byly wyzerowane jak je dostaliscie, a sie skalibrowaly dopiero po podpieciu pod zasilanie?
bo u mnie cis. oleju pokazuje teraz w pudelku 1bar, a egt 400st rolleyes.gif


--------------------
'Nigdy nie jest żle, ale zawsze może być lepiej' ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 03 Jan 2009 - 17:19
Post #72


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Tak ma byc. Po podłaczeniu zasilania wszystko wraca do "normy"


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 03 Jan 2009 - 19:39
Post #73


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





CYTAT(Kenny @ Sat, 03 Jan 2009 - 00:14) *
Wygląda na to, że podłączyłeś odwrotnie niż w instrukcji smile.gif



U mnie chodzi o to, że mam dwa Defi i one dają się ściemnić, mają kilka stopni jasności, a dodatkowo po włączeniu oświetlenia auta się same ściemniają. Nie chciało mi się wydawać kolejne 800zł za jeden zegar więc kupiłem autogauge. Sprawa wygląda teraz tak jak do zdjęcia, że Defi do zdjęcia miałem na maxa rozkręcone czyli na maxa jasne a autogauge i tak je przebija dry.gif
Do tego ma troche inny odcień podświetlenia, bo przechodzi na niebiesko, a Defi są po prostu białe. Na dłuższych trasach ściemniam sobie te Defi na maxa, że nie męczą oczu i nie są uciążliwe.
Odnośnie kabelków zasilania to trzeba by sprawdzić które kabelki co obsługują. Wtedy wpiąć w odpowiednie miejsce opornik i sprawa będzie załatwiona. Obadam sprawe poniedzieli i dam znać co da się z tym zrobić. Jeśli nie ma takiej opcji w autogauge to ją wyrezamy smile.gif

Ps. Kenny ja jestem elektronikiem, ale nie podłączałem według instrukcji, tak rutynowo czerwony i czarny, a reszta według gustu laugh.gif


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenny
post Sat, 03 Jan 2009 - 20:28
Post #74


User
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: WuWua





chyba najprościej by było jakiś mały potencjometr wstawić w kabel od podświetlenia, bo skoro i tak się jeździ non stop na światłach to nie ma jakim sygnałem przyciemniać w nocy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raf
post Sat, 03 Jan 2009 - 22:39
Post #75


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 August 2003
Skąd: Rzeszów





Jak temat juz sie odkopał to powiedzcie mi jak sie zapisuje alarm we wskazniku EGT? Za kazdym uruchomieniem auta resetuje sie sie do ustawien fabrycznych. Wskaznik montowal moj elektryk... Czy mam go zmienic czy zle zapisuje alarm?


--------------------
Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec

Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenny
post Sun, 04 Jan 2009 - 13:16
Post #76


User
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: WuWua





zasilanie wskaźnika trzeba brac nie po stacyjce, ale od razu z aku (oczywiscie po bezpieczniku)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rumianko
post Sun, 04 Jan 2009 - 21:40
Post #77


Super User
Dołączył: Mon, 04 June 2007
Skąd: inowrocław





CYTAT(Raf @ Sat, 03 Jan 2009 - 22:39) *
Jak temat juz sie odkopał to powiedzcie mi jak sie zapisuje alarm we wskazniku EGT? Za kazdym uruchomieniem auta resetuje sie sie do ustawien fabrycznych. Wskaznik montowal moj elektryk... Czy mam go zmienic czy zle zapisuje alarm?


masz zle podłaczone, dwa + sa potrzebne, jeden to pamiec a drugi to wzbudzenie,

kolega od audi ma problem z podswietleniem, mozesz jedynie tak zrobic zeby był albo "biały" albo czerwony

chyba wkleje wam schemat bo widze ze duzo osob sie gubi z podłaczeniem tych zegarkow.


--------------------
Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pancin
post Mon, 05 Jan 2009 - 10:12
Post #78


Frequent User
Dołączył: Sun, 25 February 2007
Skąd: świętokrzyskie





CYTAT(Kenny @ Sat, 03 Jan 2009 - 13:22) *
gdy wrzucisz rezystor bezpośrednio na kablu od podświetlenia to będzie ciemniej cały czas. Chodzi oto by przyciemnić dopiero po zapaleniu świateł


Czyli wstawić rezystor w przewód, który podłączasz do świateł. Ten podpinany do zasilania (białe podświetlenie) zostawiasz normalnie. A jak ktoś chce się pobawić w możliwość regulacji to potencjometr zamiast rezystorka.


--------------------
Pancin

== www.scyzzor.com ==
== www.superoes.pl ==
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenny
post Mon, 05 Jan 2009 - 10:17
Post #79


User
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: WuWua





CYTAT(Pancin @ Mon, 05 Jan 2009 - 10:12) *
Czyli wstawić rezystor w przewód, który podłączasz do świateł. Ten podpinany do zasilania (białe podświetlenie) zostawiasz normalnie. A jak ktoś chce się pobawić w możliwość regulacji to potencjometr zamiast rezystorka.


Przy takim podłączeniu to jak najbardziej się zgadzam. Ale jak już ma się tylko jeden kolor podłączony to już nie tak prosto i zostaje potencjometr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
g69
post Mon, 05 Jan 2009 - 15:23
Post #80


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 July 2008





Ja mam podpiete szeregowo 4 wskazniki.Po kolei egt,doładowanie a petem temp. oleju i cisnienie oleju. Dwa pierwsze działaja normalnie, ale juz dwa nastepne to jeden jak ktos napisał wyżej faluje między 7 a 8,a ostatni tylko ciagle mruga. Czy może być to jakaś wina zasilania zbyt słabego, czy po prostu coś niedokładnie jest podłaczone?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 15:07