![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_turbo_maniac_* |
![]()
Post
#41
|
![]() |
no i idealnie byloby moc plynnie zmieniac kolor oswietlenia, bo do jazdy w dzien lepsze jest biale, a w nocy wole pomaranczowe. ![]() Sluchaj. mysle ze nie ma takiego problemu, musialbys sobie zrobic tylko maly pstryczek do przelaczania. Patrzac w instrukcję, taki układ o jakim mówisz ma miejsce wtedy gdy, biały kabelek podłączysz do zapłonu, a pomarańczowy do postojówek. Biorąc pod uwagę fakt, że jeździmy cały czas na światłach opcja ta nie wchodzi w grę, ale jednak możesz sobie zrobić pstryczek (on/off) ktory w pozycji on będzie podawać na pomarańczowy kabel 12V, a w off nic. czyli włączenie jego by przełączyło podświetlenie na pomarańczowy. No problem ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#42
|
![]() |
ja jestem lewy jesli chodzi o elektryke, wiec nie ma szans, zebym zrobil cos takiego. ale dzieki za podpowiedz - popytam znajomych.
![]() pozdrawiam. |
|
|
gość_turbo_maniac_* |
![]()
Post
#43
|
![]() |
ja jestem lewy jesli chodzi o elektryke, wiec nie ma szans, zebym zrobil cos takiego. ale dzieki za podpowiedz - popytam znajomych. ![]() pozdrawiam. ale to Ty lutowałeś kabelki i podłączałeś wskaźnik? ![]() |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#44
|
![]() |
ja podlaczalem. nie lutowalem nic, bo wpialem sie w bezpieczniki.
![]() jak mozesz to napisz mi dokladniej, czego potrzebuje, zeby zrobic takie cudo. ![]() pozdrawiam. |
|
|
gość_turbo_maniac_* |
![]()
Post
#45
|
![]() |
ja podlaczalem. nie lutowalem nic, bo wpialem sie w bezpieczniki. ![]() jak mozesz to napisz mi dokladniej, czego potrzebuje, zeby zrobic takie cudo. ![]() pozdrawiam. Sprawa ogólnie bardzo droga i skomplikowana ![]() Do tego wiercisz dziurkę na ten włącznik w jakimś dostępnym, lecz niewidocznym miejscu, lub tam po prostu gdzie chcesz i montujesz go wkładając od góry włącznik, a od dołu przykręcając go tym pierścieniem co widać na włączniku na zdjęciu. Jak widzisz są tam dwa pin'y. Ze wskaźnika wychodzą dwa kabelki, jeden o kolorze białym, drugi o kolorze pomarańczowym. Zakładam, że aktualnie masz tylko i wyłącznie białe podświetlenie. Czyli kabel biały ze wskaźnika masz podłączony do 12V skądś pobranych (jak mówisz wpiąłeś się w bezpieczniki). Kabel od wskaźnika jest krótki więc domyślam sie też że wygląda to tak, że idzie sobie biały kabel od wskaźnika i jego połączyłeś z kablem który jest połączony z jakimś bezpiecznikiem (na rysunku przedstawione to jako czarny i niebieski kabel. Bierzesz ten kabel i zdejmujesz na nim izolacje na długości ok. 0,5-1cm. Najlepiej przylutuj (ewentualnie skręć) tam jeden kabel od włącznika i zaizoluj to taśmą izolacyjną, kabel ten ma iść do włącznika do obojętnie którego pin'a (tamto też najlepiej przylutować). Z drugiego pin'a wtedy puszczasz kabel, który łączysz z kablem pomarańczowym od wskaźnika i to by było na tyle. Przełącznikiem możesz sobie zmieniać podświetlenie ![]() ![]() Rysunek zrobiony w paint'cie na szybko. Jakbyś coś jeszcze chciał wiedzieć to pytaj ![]() |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#46
|
![]() |
hehe, ale bajer.
![]() dzieki wielkie, jutro bede kombinowal. ![]() u mnie jest dokladnie tak jak napisales - kabelki krotkie, wiec przedluzylem je (nie lutowalem, tylko skrecilem i zakleilem izolacja). teraz mam podpiete pomaranczowe podswietalnie, a nie biale, ale wszystko rozumiem. ![]() dzieki wielkie jeszcze raz! proste to, chyba sie wezme za elektryke, hehe. ![]() |
|
|
gość_turbo_maniac_* |
![]()
Post
#47
|
![]() |
Sprawdziłem dzisiaj ten patent na moim EGT i to działa
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
warto brać te 60 mm czy nie ma co przepłacać i wystarczy 52mm?? Jak to wygląda??
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Moim zdaniem 52 są małe i dużo mniej czytelne.
-------------------- QUATTRO ist fur sissies
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
bo ja wiem, wczoraj zamontowałem 3 zegarki 52mm i jakiś bardzo czytelne są
-------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#51
|
![]() |
dla mnie 52mm sa bardzo czytelne. dla zony rowniez.
![]() zalezy czy masz jakies problemy ze wzrokiem. ![]() |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
Jezeli masz wskaźniki z serii "peak" to wystarczy trzymać wciśnięty przycisk podczas "opening ceremony" - przy następnym włączeniu będzie już cicho. Oczywiście każdy wskaźnik z osobna ![]() Za taką cenę to ja poproszę tą temp. wody - daj znać jak będzie aktualne ![]() kurcze właśnie próbowałem i u mnie nie da sie go ściszyć ![]() -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
zalezy czy masz jakies problemy ze wzrokiem. ![]() nie no z oczami to u mnie wszystko ok, tylko chodziło mi o to jak to wygląda w realu, czy 52 nie będą za małe, a czy 60 nie będą za duże. Nigdy takich wskaźników nie miałem i nie widziałem na żywo dlatego padło pytanie. Ale już kupiłem ten mniejszy, więc już po zamiatane ![]() -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#54
|
![]() |
kurcze właśnie próbowałem i u mnie nie da sie go ściszyć ![]() pewnie masz zle podpiety i resetuje sie po kazdym wylaczeniu zaplonu. "czerwony musi miec napiecie caly czas, bo inaczej sie resetuje wskaznik po kazdym wylaczeniu i dlatego ciagle piszczy" - tak pisalem juz kiedys w tym temacie. ![]() pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 31 August 2003 Skąd: Wrocław ![]() |
jest tak jak napisałeś - jakiś mega spec musiał podpinać ten wskaźnik u mnie
![]() -------------------- AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było teraz- STI bug |
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: WuWua ![]() |
Pozwólcie, że odkopię. Dziś montowałem te wskaźniki. Temp wody działa ładnie, natomiast mam problem z temp oleju i ciśn oleju. Temp oleju jest cały czas na 0 (może kabelek od czujnika się odłączył więc na razie to mały problem) natomiast zegar od ciśnienia oleju po przejściu openning ceremony faluje pomiędzy 7 a 8 bar. Czujniki wpiąłem w trójnik montowany w miejsce seryjnego czujnika ciśn oleju w bloku. Co może być nie tak z tym ciśnieniem? Czyżby walnięty czujnik?
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Gdynia ![]() |
Pozwólcie, że odkopię. Dziś montowałem te wskaźniki. Temp wody działa ładnie, natomiast mam problem z temp oleju i ciśn oleju. Temp oleju jest cały czas na 0 (może kabelek od czujnika się odłączył więc na razie to mały problem) natomiast zegar od ciśnienia oleju po przejściu openning ceremony faluje pomiędzy 7 a 8 bar. Czujniki wpiąłem w trójnik montowany w miejsce seryjnego czujnika ciśn oleju w bloku. Co może być nie tak z tym ciśnieniem? Czyżby walnięty czujnik? Czołem! Sprawdź kable i podłączenie jeszcze raz. Miałem taki sam objaw z cis. oleju jak miałem odpięty czujnik. Może na odwrót wpinasz wtyczki ? Pozdrawiam! |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 08 April 2005 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Pewnie masa nie teges...
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
U mnie tak to wygląda podłączenie. Sprawdź kabelki bo szczególnie te złączki od temperatury u mnie luźno siędziały i nie trzeba było się bardzo starać żeby rozpiąć.
![]() Teraz na mrozie zanim temperatura oleju pokaże więcej niż 50 stopni to mija kilkanaście minut na postoju albo 10 minut jazdy. ![]() Głupio tak, ale zapytam czy może nie przemieniłeść wtyczek od czujników jak podłączałeś, bo ja tak zrobiłem i dało to objawy jake opisujesz? -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 03 October 2006 Skąd: WuWua ![]() |
Dziś pojeździłem dłużej i temp oleju się ruszyła, więc pewnie wczoraj olej nie zdążył się nagrzać. Jutro posprawdzam kabelki od ciśnienia. Dzięki za porady.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 01 October 2025 - 07:49 |