Shoutbox 0 nowych PW 


17 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Wskazniki Auto Gauge Stepper Motor
gość_turbo_maniac_*
post Thu, 03 Jul 2008 - 21:49
Post #41









CYTAT(k-meal @ Thu, 12 Jun 2008 - 12:16) *
no i idealnie byloby moc plynnie zmieniac kolor oswietlenia, bo do jazdy w dzien lepsze jest biale, a w nocy wole pomaranczowe. wink.gif


Sluchaj. mysle ze nie ma takiego problemu, musialbys sobie zrobic tylko maly pstryczek do przelaczania. Patrzac w instrukcję, taki układ o jakim mówisz ma miejsce wtedy gdy, biały kabelek podłączysz do zapłonu, a pomarańczowy do postojówek. Biorąc pod uwagę fakt, że jeździmy cały czas na światłach opcja ta nie wchodzi w grę, ale jednak możesz sobie zrobić pstryczek (on/off) ktory w pozycji on będzie podawać na pomarańczowy kabel 12V, a w off nic. czyli włączenie jego by przełączyło podświetlenie na pomarańczowy. No problem smile.gif i jak masz kilka wskaźników tej serii to możesz tak zrobić automatycznie dla wszystkich jednym przyciskiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 03 Jul 2008 - 21:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_k-meal_*
post Fri, 04 Jul 2008 - 12:39
Post #42









ja jestem lewy jesli chodzi o elektryke, wiec nie ma szans, zebym zrobil cos takiego. ale dzieki za podpowiedz - popytam znajomych. smile.gif

pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Fri, 04 Jul 2008 - 14:29
Post #43









CYTAT(k-meal @ Fri, 04 Jul 2008 - 11:39) *
ja jestem lewy jesli chodzi o elektryke, wiec nie ma szans, zebym zrobil cos takiego. ale dzieki za podpowiedz - popytam znajomych. smile.gif

pozdrawiam.


ale to Ty lutowałeś kabelki i podłączałeś wskaźnik? smile.gif czy ktoś to za Ciebie robił? bo podłączenie tego układu o którym mówię wcale nie jest trudniejsze
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Fri, 04 Jul 2008 - 15:31
Post #44









ja podlaczalem. nie lutowalem nic, bo wpialem sie w bezpieczniki. smile.gif
jak mozesz to napisz mi dokladniej, czego potrzebuje, zeby zrobic takie cudo. smile.gif
pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Fri, 04 Jul 2008 - 18:36
Post #45









CYTAT(k-meal @ Fri, 04 Jul 2008 - 14:31) *
ja podlaczalem. nie lutowalem nic, bo wpialem sie w bezpieczniki. smile.gif
jak mozesz to napisz mi dokladniej, czego potrzebuje, zeby zrobic takie cudo. smile.gif
pozdrawiam.


Sprawa ogólnie bardzo droga i skomplikowana smile.gif. Idziesz do sklepu elektronicznego, kupujesz przykładowo taki włącznik: WŁĄCZNIK - do 5zł wybór masz duży.
Do tego wiercisz dziurkę na ten włącznik w jakimś dostępnym, lecz niewidocznym miejscu, lub tam po prostu gdzie chcesz i montujesz go wkładając od góry włącznik, a od dołu przykręcając go tym pierścieniem co widać na włączniku na zdjęciu.

Jak widzisz są tam dwa pin'y. Ze wskaźnika wychodzą dwa kabelki, jeden o kolorze białym, drugi o kolorze pomarańczowym. Zakładam, że aktualnie masz tylko i wyłącznie białe podświetlenie. Czyli kabel biały ze wskaźnika masz podłączony do 12V skądś pobranych (jak mówisz wpiąłeś się w bezpieczniki). Kabel od wskaźnika jest krótki więc domyślam sie też że wygląda to tak, że idzie sobie biały kabel od wskaźnika i jego połączyłeś z kablem który jest połączony z jakimś bezpiecznikiem (na rysunku przedstawione to jako czarny i niebieski kabel. Bierzesz ten kabel i zdejmujesz na nim izolacje na długości ok. 0,5-1cm. Najlepiej przylutuj (ewentualnie skręć) tam jeden kabel od włącznika i zaizoluj to taśmą izolacyjną, kabel ten ma iść do włącznika do obojętnie którego pin'a (tamto też najlepiej przylutować). Z drugiego pin'a wtedy puszczasz kabel, który łączysz z kablem pomarańczowym od wskaźnika i to by było na tyle. Przełącznikiem możesz sobie zmieniać podświetlenie smile.gif




Rysunek zrobiony w paint'cie na szybko. Jakbyś coś jeszcze chciał wiedzieć to pytaj smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Fri, 04 Jul 2008 - 20:36
Post #46









hehe, ale bajer. biggrin.gif
dzieki wielkie, jutro bede kombinowal. biggrin.gif
u mnie jest dokladnie tak jak napisales - kabelki krotkie, wiec przedluzylem je (nie lutowalem, tylko skrecilem i zakleilem izolacja).
teraz mam podpiete pomaranczowe podswietalnie, a nie biale, ale wszystko rozumiem. wink.gif
dzieki wielkie jeszcze raz! proste to, chyba sie wezme za elektryke, hehe. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Sat, 05 Jul 2008 - 17:38
Post #47









Sprawdziłem dzisiaj ten patent na moim EGT i to działa smile.gif Swoją drogą również polecam ten wskaźnik, naprawdę zajebista sprawa za takie pieniądze i do tego wskazania w porównaniu z Defi wypadły poprawnie smile.gif A funkcje Peak i Warning to bardzo przydatna rzecz, do tego warning poza dźwiękiem wskazywany jest również mrugającym podświetleniem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Mon, 14 Jul 2008 - 09:20
Post #48


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





warto brać te 60 mm czy nie ma co przepłacać i wystarczy 52mm?? Jak to wygląda??


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sputnik
post Mon, 14 Jul 2008 - 09:41
Post #49


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: Wrocław





Moim zdaniem 52 są małe i dużo mniej czytelne.


--------------------
QUATTRO ist fur sissies
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Mon, 14 Jul 2008 - 10:43
Post #50


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





bo ja wiem, wczoraj zamontowałem 3 zegarki 52mm i jakiś bardzo czytelne są


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Mon, 14 Jul 2008 - 14:39
Post #51









dla mnie 52mm sa bardzo czytelne. dla zony rowniez. smile.gif
zalezy czy masz jakies problemy ze wzrokiem. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Mon, 14 Jul 2008 - 15:28
Post #52


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT(brus_ik @ Mon, 02 Jun 2008 - 21:38) *
Jezeli masz wskaźniki z serii "peak" to wystarczy trzymać wciśnięty przycisk podczas "opening ceremony" - przy następnym włączeniu będzie już cicho. Oczywiście każdy wskaźnik z osobna tongue.gif

Za taką cenę to ja poproszę tą temp. wody - daj znać jak będzie aktualne smile.gif


kurcze właśnie próbowałem i u mnie nie da sie go ściszyć angry.gif


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Mon, 14 Jul 2008 - 20:12
Post #53


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





CYTAT(k-meal @ Mon, 14 Jul 2008 - 13:39) *
zalezy czy masz jakies problemy ze wzrokiem. wink.gif



nie no z oczami to u mnie wszystko ok, tylko chodziło mi o to jak to wygląda w realu, czy 52 nie będą za małe, a czy 60 nie będą za duże. Nigdy takich wskaźników nie miałem i nie widziałem na żywo dlatego padło pytanie. Ale już kupiłem ten mniejszy, więc już po zamiatane smile.gif


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Tue, 15 Jul 2008 - 15:20
Post #54









CYTAT(Cavaas @ Mon, 14 Jul 2008 - 14:28) *
kurcze właśnie próbowałem i u mnie nie da sie go ściszyć angry.gif

pewnie masz zle podpiety i resetuje sie po kazdym wylaczeniu zaplonu.
"czerwony musi miec napiecie caly czas, bo inaczej sie resetuje wskaznik po kazdym wylaczeniu i dlatego ciagle piszczy" - tak pisalem juz kiedys w tym temacie. smile.gif

pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cavaas
post Tue, 15 Jul 2008 - 16:28
Post #55


Forum Killer
Dołączył: Sun, 31 August 2003
Skąd: Wrocław





jest tak jak napisałeś - jakiś mega spec musiał podpinać ten wskaźnik u mnie dry.gif


--------------------
AUQ k04-01 - było
: Kawasaki Z750s..- też było
teraz- STI bug
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenny
post Tue, 30 Dec 2008 - 23:29
Post #56


User
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: WuWua





Pozwólcie, że odkopię. Dziś montowałem te wskaźniki. Temp wody działa ładnie, natomiast mam problem z temp oleju i ciśn oleju. Temp oleju jest cały czas na 0 (może kabelek od czujnika się odłączył więc na razie to mały problem) natomiast zegar od ciśnienia oleju po przejściu openning ceremony faluje pomiędzy 7 a 8 bar. Czujniki wpiąłem w trójnik montowany w miejsce seryjnego czujnika ciśn oleju w bloku. Co może być nie tak z tym ciśnieniem? Czyżby walnięty czujnik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gajos
post Wed, 31 Dec 2008 - 09:43
Post #57


User
Dołączył: Sun, 02 January 2005
Skąd: Gdynia





CYTAT(Kenny @ Tue, 30 Dec 2008 - 23:29) *
Pozwólcie, że odkopię. Dziś montowałem te wskaźniki. Temp wody działa ładnie, natomiast mam problem z temp oleju i ciśn oleju. Temp oleju jest cały czas na 0 (może kabelek od czujnika się odłączył więc na razie to mały problem) natomiast zegar od ciśnienia oleju po przejściu openning ceremony faluje pomiędzy 7 a 8 bar. Czujniki wpiąłem w trójnik montowany w miejsce seryjnego czujnika ciśn oleju w bloku. Co może być nie tak z tym ciśnieniem? Czyżby walnięty czujnik?


Czołem!

Sprawdź kable i podłączenie jeszcze raz. Miałem taki sam objaw z cis. oleju jak miałem odpięty czujnik. Może na odwrót wpinasz wtyczki ?

Pozdrawiam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MuMineQ
post Wed, 31 Dec 2008 - 12:51
Post #58


Frequent User
Dołączył: Fri, 08 April 2005
Skąd: Gorzów Wlkp.





Pewnie masa nie teges...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Wed, 31 Dec 2008 - 14:29
Post #59


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





U mnie tak to wygląda podłączenie. Sprawdź kabelki bo szczególnie te złączki od temperatury u mnie luźno siędziały i nie trzeba było się bardzo starać żeby rozpiąć.


Teraz na mrozie zanim temperatura oleju pokaże więcej niż 50 stopni to mija kilkanaście minut na postoju albo 10 minut jazdy.



Głupio tak, ale zapytam czy może nie przemieniłeść wtyczek od czujników jak podłączałeś, bo ja tak zrobiłem i dało to objawy jake opisujesz?


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenny
post Wed, 31 Dec 2008 - 15:24
Post #60


User
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: WuWua





Dziś pojeździłem dłużej i temp oleju się ruszyła, więc pewnie wczoraj olej nie zdążył się nagrzać. Jutro posprawdzam kabelki od ciśnienia. Dzięki za porady.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 01 October 2025 - 07:49