![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: KIELCE ![]() |
a nie mają podwójnego podświetlenia? red/white? w AG podświetlenie zmienia się podłączeniem odpowiedniego przewodu pod zasilanie, w instrukcji jest opis który jest do którego koloru podświetlenia.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 01 October 2015 ![]() |
w sm warning nie da rady, w sm peak ponoc sie da to zrobic
-------------------- EG4 D16T AWD 380+ >>
MK4 VRT 4motion >> 80 B4 V8TT |
|
|
![]()
Post
#323
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: KIELCE ![]() |
no ja miałem z peak i warning to na pewno się dało.
|
|
|
![]()
Post
#324
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 12 June 2009 ![]() |
Ja mam inny problem z zegarem cisnienia oleju peak:
Jak odpale samochod rano (zimny silnik) to zegar oleju pokazuje normalnie, a jakis czas pozniej wedruje w okolice 8bar i tak zostaje. Czasem wraca do normy na cieplym silniku, czasem zostaje na tych 8barach. Po zgaszeniu auta i wlaczeniu zaplonu nadal pokazuje 8bar mimo braku cisnienia w ukladzie. Pomysly, poza wymiana czujnika? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 17:28 |