Shoutbox 0 nowych PW 


17 Stron V  « < 13 14 15 16 17 >  
Reply to this topicStart new topic
> Wskazniki Auto Gauge Stepper Motor
kamilp1908
post Tue, 30 Aug 2011 - 21:46
Post #281


User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: Warszawa/Płock





Musisz jeszcze go wykalibrować na 0. Z tyłu powinien być malutki potencjometr do regulacji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 30 Aug 2011 - 21:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rafal.d
post Tue, 30 Aug 2011 - 22:21
Post #282


User
Dołączył: Sat, 26 September 2009
Skąd: warszafka





no niestety przyjrzałem się zegarowi dosyć uważnie żadnego potencjometra nie widzę, może jest w samym czujniku ?

nie no w czujniku też nie ma przed chwilą sprawdziłem ...


--------------------
BMW M3 IMPREZA STI FABIA RS 200+ BMW 330D BMW 325TDS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomxx92
post Fri, 10 Feb 2012 - 00:23
Post #283


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





Witam mam ptanie odnośnie wskaźnika EGT autogauge peak, mianowicie czy ten złoty pierścień po środku powinno dać się przesuwać?? Bo u mnie nie darady go ruszyć, a za jego pomocą się chyba głębokość termopary reguluje ??
http://img837.imageshack.us/img837/4016/img0784qw.jpg

I mam jeszcze jedno pytanko mianowicie ile powinna wystawać termopara w kolektorze?? bo w instrukcji jest niewyraźnie napisane (wydaje mi się że tam jest 4 napisane, ale nie jestem pewien)
http://img546.imageshack.us/img546/3870/img0785b.jpg
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Fri, 10 Feb 2012 - 07:27
Post #284


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





to ogranicznik głębokości a nie regulator


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
karolas123
post Fri, 10 Feb 2012 - 09:59
Post #285


Frequent User
Dołączył: Sat, 01 May 2010
Skąd: Łomża





To baryłka uszczelniająca a nie ogranicznik.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomxx92
post Fri, 10 Feb 2012 - 11:42
Post #286


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





no dobra, napewno to uszczenia i ogranicza głębokość, ale jak w takim razie regulować głębokość termopary w kolektorze, nie darady??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Fri, 10 Feb 2012 - 12:58
Post #287


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





W autogauge ta baryłka jest na stałe i się nie da regulować. W termoparach CZAKI się da.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomxx92
post Fri, 10 Feb 2012 - 14:06
Post #288


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





ok dzięki za odpowiedzi. Po wkręceniu termopary do tulejki przyspawanej do kolektora termopara wystaje na jakieś 6-7mm czyli chyba powinno być dobrze.
http://img856.imageshack.us/img856/9940/img0793dg.jpg
http://img171.imageshack.us/img171/2462/img0794se.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Fri, 10 Feb 2012 - 15:02
Post #289


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





bzdura. w obu termoparach autogauge przestawialem ta tulejke.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomxx92
post Fri, 10 Feb 2012 - 15:26
Post #290


User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: Bielawa





no ale lekko się przesówała- palcami dało rade czy trzeba było np. szczypcami przesówać??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michal939
post Mon, 02 Apr 2012 - 18:33
Post #291


Rookie
Dołączył: Mon, 02 April 2012





Witam jestem zainteresowany tym obrotomierzem http://tablica.pl/oferta/tachometr-auto-ga...z.html#24677ba2 ,lecz sprzedający zdaje mi się ze coś kreci gdyż twierdzi że nie wie jak go podłączyć i nie ma go jak sprawdzić.
Czy wiecie moze który kabel jest do czego? Napisałbym sprzedającemu i bym wiedział czy coś ukrywa. smile.gif
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel18PL
post Mon, 02 Apr 2012 - 19:13
Post #292


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 November 2010
Skąd: Klimontów/Kraków





Czerwone to zasilanie podświetlenie itp czarny masa a zielony sygnalowy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iron666
post Sun, 24 Jun 2012 - 13:17
Post #293


User
Dołączył: Tue, 30 December 2008
Skąd: Góra Świętej Anny





Przepraszam że odkopuję starocia, sprawa wygląda następująco, potrzebny obrotomierz z shiftem, szukałem w sklepach na necie ale nie znalazłem nic interesującego, a więc do rzeczy czego szukam:

- średnica coś w granicach 90mm
- czarna tarcza
- zielone podświetlenie ew. inne z możliwością łatwej zmiany (podmiana diód)
- wskazówka czerwono podświetlona
- shift light również na czerwono lub możliwość zmiany
- w miare możliwości czarna obudowa
- możliwie dużo obsługiwanych silników aby w przyszłości była możliwość przekładni do innego wozu, bazowo narazie potrzebny do 3 cyl.
- cena myślę że jakby się mieściła w 200PLN to by było wypas
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Sun, 24 Jun 2012 - 14:04
Post #294


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





To chyba ten by ci pasował Klik Klik

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iron666
post Sun, 24 Jun 2012 - 15:35
Post #295


User
Dołączył: Tue, 30 December 2008
Skąd: Góra Świętej Anny





Wygląda ok tylko brak info o tym ile cyl. obsługuje, no i kwestia podświetlenia więc przydała by się wypowiedź kogoś kto ma go na pokładzie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Sun, 24 Jun 2012 - 15:39
Post #296


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





Obsługuje od 2 do 8 cyl. bo miałem go brać do swojego V8, nie wiem tylko jak z podświetleniem, ale w kasie której szukasz to ciężko będzie spełnić wszystkie kryteria

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iron666
post Sun, 24 Jun 2012 - 15:43
Post #297


User
Dołączył: Tue, 30 December 2008
Skąd: Góra Świętej Anny





Więc jedyne kryterium jakie zostało to podświetlenie, ale jak znam życie będą tam diody więc dało by radę ogarnąć, można by nawet odrazu możliwość zmiany koloru, raczej się zdecyduje na niego, co prawda żonka znowu mnie patelnią w łeb ale co tam wink.gif Dziękuje za pomoc i po zakupie i montażu zdam relacje co by dla potomnych było wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Tue, 31 Jul 2012 - 22:45
Post #298


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





ktoś wie, jak jest gwint oryginalnego czujnika egt z audi S3 1,8t albo s4 2,7T, bo to te same czujniki.
Potrzeba mi gwint x skok

bo srednica termopary to chyba 3mm?


Już wiem M12x1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Wed, 27 Feb 2013 - 15:47
Post #299


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Nie chcę zakładać nowego tematu by nie zaśmiecać forum, a ten będzie chyba najbliższy pytaniu:

Czy istnieją na rynku jakieś wskaźniki, dość dyskretne? Chodzi np. o cyfrowe, które można umieścić nawet pod deską/kolumną kierowniczą, co by nie rzucały się w oczy jak dokładane zegary na słupku/kokpicie?

Jeżeli tak to czy mogą mieć TEMP. OLEJU i cieczy CHŁODZĄCEJ ?
W jaki sposób można dołożyć czujnik EGT (laickie pytanie - nie wiem jak to wygląda i gdzie się w kolektorze(?) montuje) ?

Z góry dzięki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro86wlkp
post Wed, 27 Feb 2013 - 17:49
Post #300


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 June 2010





http://www.racingforum.pl/index.php?showto...0496&st=180
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Stron V  « < 13 14 15 16 17 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 01 October 2025 - 09:12