![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Otrębusy ![]() |
cóż za turbotimer tam masz?
-------------------- ..:: Tipo HF turbo ::..
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 03 April 2008 ![]() |
Witam, podepnę się do tematu mam problem z podłączeniem wskaźnika temperatury płynu chłodniczego tej firmy, schemat dołączony do wskaźnika jest dla mnie niezbyt zrozumiały także prosiłbym o pomoc w wytłumaczeniu schematu :
![]() Ogólnie jest 6 przewodów, 2 czarne to wiadomo masa, zielony podpinamy do czujnika, jeden z czerwonych do stacyjki bodajże (12V inginition switch (+) ) i teraz jak i do czego najlepiej podpiąć przewody (c- czerwony) i pomarańczowy . |
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jeden czerwony tak jak mówisz na + i on załącza wskaźnik, a drugi masz do wyboru w zależności od koloru podświetlenia jaki wybierzesz.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#264
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 03 April 2008 ![]() |
To jest taki wskaźnik http://www.dabtuner.pl/Tempartura_wody-25.html i nie ma tu wyboru koloru podświetlenia raczej bo jedna połowa jest pomarańczowa a druga biała ;d
|
|
|
![]()
Post
#265
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 27 March 2010 ![]() |
Dołączam się do pytania dotyczącego nagrzewania się zegarów. Chcę umieścić dwa wskaźniki przy słupku, przykręcając je do deski rozdzielczej zaraz pod szybą. Auto szybko się nagrzewa i często stoi na słońcu. Mam nadzieję, że nic się nie powinno dziać.
Jeszcze jedno pytanie - ktoś wie jakie są seryjne ustawienia wyrzucania warning we wskaźnikach z serii SM warning dla boost i temp. oliwy? Z góry dzięki za pomoc ![]() |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 25 May 2011 Skąd: KIELCE ![]() |
co do temperatury i odporności wskaźników na nią to niezaobserwowałem zadnych niepokojacych objawów. u mnie są na słupku przy szybie, słopek czarny takze zbiera słońce ze hej, szyba jeszcze dogrzewa. Czasem jak wsiadam do auta to nie moge kierownicy dotknąć taki wrzatek ale ogólny gorac w aucie nie wpklywa na pracę wskaźników
|
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 28 October 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
Kupiłem auto gauge stepper motor temperatura oleju, jeszcze go nie podłączałem, skale mam od 50st ale wskazówka stoi na 60, czy to jest normalne, czy odesłać jako uszkodzony?
-------------------- e36 328i - Poznań 1.49
Race4Fun.pl |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Widocznie przy testowaniu w fabryce za wcześnie odłączyli zasilanie i wskazówka nie zdążyła się cofnąć do początku skali. Jak podłączysz prąd to powinno się wyzerować.
|
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 06 March 2009 ![]() |
Mam problem z moim wskaźnikiem Wideband AFR Autogauge'a. Po podłączeniu do zasilania zegar robi opening ceremony, później przechodzi w tryb nagrzewania sondy czyli schodzi na 10 i mruga podświetleniem no i w zasadzie na tym się jego praca kończy, czyli zostaje w tej pozycji i mruga. Czy to oznacza że padła sonda? Sprawdzałem kabel łączący centralkę z sondą i ma przejścia na wszystkich kablach więc zerwanie kabla odpada.
|
|
|
![]()
Post
#270
|
|
User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: Warszawa/Płock ![]() |
Tak, sonda do wymiana. Powinna pasować sonda z firmy czaki.
|
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Grudziądz ![]() |
Jeszcze jedno pytanie - ktoś wie jakie są seryjne ustawienia wyrzucania warning we wskaźnikach z serii SM warning dla boost i temp. oliwy? Z góry dzięki za pomoc ![]() z tego co pamiętam to napisane jest na karteczkach ze schematami. Bost 1,5bar, Oil Temp 118` -------------------- Abarth Punto `12 1.4MA 165 horspałerów oraz CC 007 agent w trakcie tuningów :)
|
|
|
![]()
Post
#272
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 02 May 2010 ![]() |
a mógłbyś podać jeszcze dla ciśnienia oleju? bo jakoś nie mogę znaleźć na tych instrukcjach
|
|
|
![]()
Post
#273
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 22 June 2011 ![]() |
discount louis vuitton handbags Ideal variant I recommend to you to visit a site, with an information large quantity on a theme interesting you. The question is removed Monogram Brazza Wallet It is difficult to tell. In it something is. Thanks for the help in this question. All ingenious is simple. You are mistaken. I can prove it. Write to me in PM. By no means is not present. I know. Monogram Canvas Pochette Milla PM
|
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 May 2011 Skąd: Lublin / Zamość ![]() |
Koledzy mam pilne pytanie! Nie mam jeszcze czujnika AG SP Peak EGT,a dzisiaj robię flanszę z gwintem na sondę EGT i stąd moje pytanie jaki tam jest gwing M? i jaki skok? Na prawdę pilna sprawa!!
![]() -------------------- Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
|
|
|
![]()
Post
#275
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2004 ![]() |
1/8" NPT
|
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 May 2011 Skąd: Lublin / Zamość ![]() |
dzięki wielkie!
![]() -------------------- Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
|
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 May 2011 Skąd: Lublin / Zamość ![]() |
Panowie, dzisiaj miałem dziwną akcję ze wskaźnikami AG SM Peak z panelem dotykowym. Mam 3 wskaźniki: EGT, Oil Temp, Boost. Dwa z nich, czyli Oil temp i boost w pewnym momencie pałowania załączyły miganie napisem peak na niebiesko i przestały reagować na dotyk. Peak mrugał na tarczy zegara i na panelu dotykowym. O co chodzi? Co myślicie?
-------------------- Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
|
|
|
![]()
Post
#278
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Skarżysko Kamienna ![]() |
mam to samo z zegarami depo, panel dotykowy czasem szaleje gdy jest paproch lub światło silne na niego mrugnie.
-------------------- Punto GT 2.0 16vt
|
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 May 2011 Skąd: Lublin / Zamość ![]() |
Coś im pewnie odbija. Póki co u mnie jest OK
![]() -------------------- Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
|
|
|
![]()
Post
#280
|
|
User Dołączył: Sat, 26 September 2009 Skąd: warszafka ![]() |
Witam , podłączyłem dziś WSKAŻNIK BOOST Auto Gauge SM PEAK WARNING , na razie podpiąłem tylko zasilanie i podświetlenie , podpiąłem też czujnik od ciśnienia tyle że sobie luźno leży nie jest wpięty nigdzie w silnik a zegar pokazuje podciśnienie -0,4b czy tak powinno być raczej spodziewałem się że pokaże 0 ??
tak przy okazji gdzie najłatwiej wpiąć ten trójnik (silnik BLT bez EGR ) czy muszę wiercić gdzieś dziurę w dolocie czy mogę się "wpiąć" w któryś wężyk ? pozdrawiam -------------------- BMW M3 IMPREZA STI FABIA RS 200+ BMW 330D BMW 325TDS
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 06:05 |