![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#241
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sulejówek kolo wawy ![]() |
witam wszystkich
Długo zwlekałem z pojawieniem się na forum (nie chciałem być podejrzany o reklamę) ale postanowiłem się uaktywnić i w miarę mozliwosci pomagać widzę ze trosze osób ma problem z guzikiem bardzo łatwo temu zaradzić wystarczy troszkę przykrecic ramkę na zegarze dosłownie o 1m. w ten sposób kasujemy luz i Guzik juz nie lata bo nie ma luzu pozdrawiam -------------------- www.dabtuner.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#242
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 December 2004 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Witam
Chcąc wkręcić czujnik temperatury oleju do podstawki filtra oleju trzeba połączenie jakoś uszczelnić? (np. loctite) .Oryginalnie była tam zaślepka z podkładką miedzianą. |
|
|
![]()
Post
#243
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: Sulejówek kolo wawy ![]() |
Witam Chcąc wkręcić czujnik temperatury oleju do podstawki filtra oleju trzeba połączenie jakoś uszczelnić? (np. loctite) .Oryginalnie była tam zaślepka z podkładką miedzianą. witam tak trzeba uszczelnić możne być loctite lub podobny środek słyszałem tez ze ludzie stosują z powodzeniem taśmę teflonowa ale nie mam opinii na ten temat pozdrawiam -------------------- www.dabtuner.pl
|
|
|
![]()
Post
#244
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Taśma teflonowa wystarcza stosuję już długi czas.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#245
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
miałem bez żadnego uszczelnienia i było ok
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#246
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
teflon daje rade, potwierdzam
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#247
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 December 2004 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#248
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 ![]() |
Ja mam wkręcone bez uszczelnienia i nie cieknie.
Natomiast ostatnio mam problem z EGT. Czasami jak przycisnę gaz, to wskazówka spada do zera i po jakimś czasie dopiero wskazuje odpowiednio. Tak to wygląda (środkowy wskaźnik): http://www.youtube.com/watch?v=4bsT_flm1uc |
|
|
![]()
Post
#249
|
|
User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: Warszawa/Płock ![]() |
Chyba zaczyna sonda od EGT siadać. Albo gdzies przewód ma przebicie.
|
|
|
![]()
Post
#250
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2005 Skąd: Wałcz / Londyn ![]() |
a u mnie wczoraj pojawil sie problem z ciesnieniem oleju, nagle wskaznik wskoczyl na 10 bar i sie nie ruszal, a teraz jak jade chodzi miedzy 7 i 8 bar tak jakby bezwladnie, przy stracie ceremonia idzie normalnie...padl czujnik?
-------------------- jest BMW E30 3xxi - power'ed by (ex Bartek Chrzanowski) engine 3.5 turbo - tune up by Maleckis -
skaleczone 328i oraz e39 M5 _http://www.beemka-klub.pl |
|
|
![]()
Post
#251
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 25 August 2008 ![]() |
w zasadzie na pewno czujnik bo sam to miałem u siebie. Ale sprawdz jeszcze wtyczkę przy czujniku.
|
|
|
![]()
Post
#252
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2005 Skąd: Wałcz / Londyn ![]() |
w zasadzie na pewno czujnik bo sam to miałem u siebie. Ale sprawdz jeszcze wtyczkę przy czujniku. mogl sie zawiesic? czy padl calkiem? auto stalo prawie rok nie odpalane... wtyczke sprawdzilem i raczej nie tam problem, chociaz zdejmowalem ja zeby dojsc do tylu glowicy i uszczelnic wyjscie do nagrzwwnicy i zaraz potem umarlo... -------------------- jest BMW E30 3xxi - power'ed by (ex Bartek Chrzanowski) engine 3.5 turbo - tune up by Maleckis -
skaleczone 328i oraz e39 M5 _http://www.beemka-klub.pl |
|
|
![]()
Post
#253
|
|
User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: Warszawa/Płock ![]() |
Ja tam mam teraz, że lata między 7-8 barów, ale mam właśnie odpięty przewód od czujnika.
|
|
|
![]()
Post
#254
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
ja mam pytanko jak zmienic kolor podswietlenia we wskaźnikach ag z seri sm peak ??
|
|
|
![]()
Post
#255
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 April 2006 Skąd: Poznan ![]() |
musisz dać + na pomarańczowy kabel z tej 4ro pinowej wtyczki zasilającej, jak chcesz zmieniać kolory to daj to przez jakiś przełącznik .
pozdro |
|
|
![]()
Post
#256
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 02 May 2010 ![]() |
mam taki problem iż drugi wskaźnik podłączony pod pierwszy nie zeruje się po wyłączeniu zapłonu. (pierwszy elegancko działa)
czym to może być spowodowane? |
|
|
![]()
Post
#257
|
|
Super User Dołączył: Mon, 17 May 2004 Skąd: LBI ![]() |
gdzie najlepiej wpiąć się z map sensorem od wskaźnika boostu ? w tej chwili podłączyłem się pod przewód idący z kolektora ssącego do oryginalnego map sensora i nie wiem czy dobrze zrobiłem. BOV potrafi syknąć nawet jak wskaźnik pokazuje -0,2 i nie wiem czy tak ma być ?
-------------------- CCWA i ARX
|
|
|
![]()
Post
#258
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 May 2011 Skąd: Lublin / Zamość ![]() |
mam taki problem iż drugi wskaźnik podłączony pod pierwszy nie zeruje się po wyłączeniu zapłonu. (pierwszy elegancko działa) czym to może być spowodowane? Spróbuj zamieniać kostkę Chain z kostką od zasilania. Niby to samo, ale czasami warto spróbować. Znam jeden taki przypadek gdzie to pomogło. -------------------- Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
|
|
|
![]()
Post
#259
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 04 May 2011 Skąd: Lublin / Zamość ![]() |
Siema. Mam pewne obawy co do nagrzewania się wskaźników Auto Gauge poprzez słońce. Sprawa wygląda tak, że ja mam wskaźniki na desce rozdzielczej, obok lewego słupka dokładnie pod szybą. Jak auto stoi trochę na słońcu to wskaźniki cholernie się nagrzewają, że aż nie da się ich dotknąć. I stąd moje pytanie - czy nic im się nie stanie przez to, że tak się nagrzewają, czy mogą się w jakiś sposób uszkodzić? Oczywiście wskaźniki są w plastikowych kubełkach. Co o tym sądzicie?
-------------------- Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
|
|
|
![]()
Post
#260
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 06:05 |