Shoutbox 0 nowych PW 


17 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Wskazniki Auto Gauge Stepper Motor
dabtuner
post Sat, 05 Feb 2011 - 17:48
Post #241


Rookie
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Sulejówek kolo wawy





witam wszystkich
Długo zwlekałem z pojawieniem się na forum (nie chciałem być podejrzany o reklamę)
ale postanowiłem się uaktywnić i w miarę mozliwosci pomagać

widzę ze trosze osób ma problem z guzikiem bardzo łatwo temu zaradzić
wystarczy troszkę przykrecic ramkę na zegarze dosłownie o 1m.
w ten sposób kasujemy luz i Guzik juz nie lata bo nie ma luzu
pozdrawiam


--------------------
www.dabtuner.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 05 Feb 2011 - 17:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jagood
post Tue, 05 Apr 2011 - 08:42
Post #242


Super User
Dołączył: Mon, 27 December 2004
Skąd: Stalowa Wola





Witam
Chcąc wkręcić czujnik temperatury oleju do podstawki filtra oleju trzeba połączenie jakoś uszczelnić? (np. loctite) .Oryginalnie była tam zaślepka z podkładką miedzianą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dabtuner
post Tue, 05 Apr 2011 - 09:00
Post #243


Rookie
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: Sulejówek kolo wawy





CYTAT(jagood @ Tue, 05 Apr 2011 - 09:42) *
Witam
Chcąc wkręcić czujnik temperatury oleju do podstawki filtra oleju trzeba połączenie jakoś uszczelnić? (np. loctite) .Oryginalnie była tam zaślepka z podkładką miedzianą.


witam tak trzeba uszczelnić możne być loctite lub podobny środek słyszałem tez ze ludzie stosują z powodzeniem taśmę teflonowa ale nie mam opinii na ten temat
pozdrawiam


--------------------
www.dabtuner.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Thu, 07 Apr 2011 - 18:14
Post #244


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Taśma teflonowa wystarcza stosuję już długi czas.


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Thu, 07 Apr 2011 - 19:39
Post #245


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





miałem bez żadnego uszczelnienia i było ok

pzdr


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Fri, 08 Apr 2011 - 11:30
Post #246


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





teflon daje rade, potwierdzam


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jagood
post Fri, 08 Apr 2011 - 18:44
Post #247


Super User
Dołączył: Mon, 27 December 2004
Skąd: Stalowa Wola





CYTAT(AWSA @ Thu, 07 Apr 2011 - 19:39) *
miałem bez żadnego uszczelnienia i było ok

pzdr

No a u mnie ciekło,
nasmarowałem niebieskim loctitem i jest dobrze;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adam87
post Mon, 11 Apr 2011 - 23:54
Post #248


Frequent User
Dołączył: Sun, 28 December 2008





Ja mam wkręcone bez uszczelnienia i nie cieknie.
Natomiast ostatnio mam problem z EGT. Czasami jak przycisnę gaz, to wskazówka spada do zera i po jakimś czasie dopiero wskazuje odpowiednio.
Tak to wygląda (środkowy wskaźnik):

http://www.youtube.com/watch?v=4bsT_flm1uc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilp1908
post Tue, 12 Apr 2011 - 07:32
Post #249


User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: Warszawa/Płock





Chyba zaczyna sonda od EGT siadać. Albo gdzies przewód ma przebicie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slawo
post Sat, 23 Apr 2011 - 09:53
Post #250


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2005
Skąd: Wałcz / Londyn





a u mnie wczoraj pojawil sie problem z ciesnieniem oleju, nagle wskaznik wskoczyl na 10 bar i sie nie ruszal, a teraz jak jade chodzi miedzy 7 i 8 bar tak jakby bezwladnie, przy stracie ceremonia idzie normalnie...padl czujnik?


--------------------
jest BMW E30 3xxi - power'ed by (ex Bartek Chrzanowski) engine 3.5 turbo - tune up by Maleckis -


skaleczone 328i oraz e39 M5

_http://www.beemka-klub.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tsss
post Sat, 23 Apr 2011 - 10:22
Post #251


Frequent User
Dołączył: Mon, 25 August 2008





w zasadzie na pewno czujnik bo sam to miałem u siebie. Ale sprawdz jeszcze wtyczkę przy czujniku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slawo
post Sat, 23 Apr 2011 - 10:54
Post #252


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2005
Skąd: Wałcz / Londyn





CYTAT(tsss @ Sat, 23 Apr 2011 - 10:22) *
w zasadzie na pewno czujnik bo sam to miałem u siebie. Ale sprawdz jeszcze wtyczkę przy czujniku.


mogl sie zawiesic? czy padl calkiem? auto stalo prawie rok nie odpalane...
wtyczke sprawdzilem i raczej nie tam problem, chociaz zdejmowalem ja zeby dojsc do tylu glowicy i uszczelnic wyjscie do nagrzwwnicy i zaraz potem umarlo...


--------------------
jest BMW E30 3xxi - power'ed by (ex Bartek Chrzanowski) engine 3.5 turbo - tune up by Maleckis -


skaleczone 328i oraz e39 M5

_http://www.beemka-klub.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilp1908
post Sat, 23 Apr 2011 - 18:18
Post #253


User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: Warszawa/Płock





Ja tam mam teraz, że lata między 7-8 barów, ale mam właśnie odpięty przewód od czujnika.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Sun, 24 Apr 2011 - 21:35
Post #254


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





ja mam pytanko jak zmienic kolor podswietlenia we wskaźnikach ag z seri sm peak ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Forest 200sx
post Mon, 25 Apr 2011 - 19:56
Post #255


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 April 2006
Skąd: Poznan





musisz dać + na pomarańczowy kabel z tej 4ro pinowej wtyczki zasilającej, jak chcesz zmieniać kolory to daj to przez jakiś przełącznik .

pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tezapl
post Mon, 09 May 2011 - 22:39
Post #256


Rookie
Dołączył: Sun, 02 May 2010





mam taki problem iż drugi wskaźnik podłączony pod pierwszy nie zeruje się po wyłączeniu zapłonu. (pierwszy elegancko działa)
czym to może być spowodowane?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Warpi
post Mon, 09 May 2011 - 22:51
Post #257


Super User
Dołączył: Mon, 17 May 2004
Skąd: LBI





gdzie najlepiej wpiąć się z map sensorem od wskaźnika boostu ? w tej chwili podłączyłem się pod przewód idący z kolektora ssącego do oryginalnego map sensora i nie wiem czy dobrze zrobiłem. BOV potrafi syknąć nawet jak wskaźnik pokazuje -0,2 i nie wiem czy tak ma być ?


--------------------
CCWA i ARX
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KubaFRS
post Mon, 09 May 2011 - 23:19
Post #258


User
Dołączył: Wed, 04 May 2011
Skąd: Lublin / Zamość





CYTAT(tezapl @ Mon, 09 May 2011 - 22:39) *
mam taki problem iż drugi wskaźnik podłączony pod pierwszy nie zeruje się po wyłączeniu zapłonu. (pierwszy elegancko działa)
czym to może być spowodowane?


Spróbuj zamieniać kostkę Chain z kostką od zasilania. Niby to samo, ale czasami warto spróbować. Znam jeden taki przypadek gdzie to pomogło.


--------------------
Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KubaFRS
post Tue, 10 May 2011 - 23:33
Post #259


User
Dołączył: Wed, 04 May 2011
Skąd: Lublin / Zamość





Siema. Mam pewne obawy co do nagrzewania się wskaźników Auto Gauge poprzez słońce. Sprawa wygląda tak, że ja mam wskaźniki na desce rozdzielczej, obok lewego słupka dokładnie pod szybą. Jak auto stoi trochę na słońcu to wskaźniki cholernie się nagrzewają, że aż nie da się ich dotknąć. I stąd moje pytanie - czy nic im się nie stanie przez to, że tak się nagrzewają, czy mogą się w jakiś sposób uszkodzić? Oczywiście wskaźniki są w plastikowych kubełkach. Co o tym sądzicie?


--------------------
Audi TT 1.8T FWD + Garrett GT28R | Stage 2 | 300 HP 400 Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
plasma555
post Thu, 12 May 2011 - 12:26
Post #260


Forum Killer
Dołączył: Sun, 04 March 2007
Skąd: Zakopane





Tak się prezentują zegary w Subaru Imprezie:

http://www.youtube.com/watch?v=YH-tueXI05s

Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Stron V  « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 06:05