Shoutbox 0 nowych PW 


17 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Wskazniki Auto Gauge Stepper Motor
BARTEKcoupe
post Fri, 26 Nov 2010 - 16:52
Post #221


User
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Skarżysko Kamienna





A można się wpiąć ecumasterem pod zegar i wykorzystać jego sygnał?


--------------------
Punto GT 2.0 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 26 Nov 2010 - 16:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
WOOCASH
post Fri, 26 Nov 2010 - 18:07
Post #222


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Wa-wa





CYTAT(Quaki @ Fri, 26 Nov 2010 - 12:32) *
Tak ja wykorzystuje te map sensory ( wszystkie sensory mam z autogauge )do multiwskaznika swojej konstrukcji
Pozdrawiam


Czyli sygnał na wyjściu jest 0 - 5V, czy trzeba jakoś dopasować sygnał dla Ecumastera?


--------------------
VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)

VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Quaki
post Sat, 27 Nov 2010 - 12:04
Post #223


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2004





Tak sygnal na wyjsciu jest 0-5v niestety ma tez wade otoz nie jest liniowy i nie zawiera sie w zakresie 0-2 bar tak jak na wskaniku tylko wiecej ale im wyzej tym bardziej wzrasta nieliniowowsc wskazan
Pozdrawiam


--------------------
Wskaźniki4w1 EGT, Boost, Temperatura i ciśnienie Oleju + Boost Kontroler
http://www.racingforum.pl/Wskazniki-do-projektow-budzetowych-4w1-EBC-t118442.html
Wielokanałowy wskaźnik EGT
http://www.racingforum.pl/Wielokanaowy-wskanik-EGT-t118766.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WOOCASH
post Sat, 27 Nov 2010 - 12:29
Post #224


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 November 2006
Skąd: Wa-wa





OK. dzięki za info. Jak tylko kupię wskaźnik to go przetestuje po podłączeniu do pompy vacum i reduktora ciśnienia 0-3Bar i postaram się stworzyć jego charakterystykę U/P z rozdzielczością 0,1bara, w przedziale od -1 do 2bary.

Pozdro


--------------------
VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)

VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sat, 27 Nov 2010 - 14:45
Post #225


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





http://uploadspace.pl/plikzo0yWRFCPU1/agMapSensor.def.htm

Skala stworzona przez Jadzwina dla map sensora auto gauge takiego jak na fotce poniżej. Co ciekawe ten map sensor jest 5 barowy ( -1 do 4 barów ) Miłego użytkowania wink.gif

http://www.dabtuner.pl/_var/gfx/d4719dc6a8...6219dd372f7.jpg


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tezapl
post Tue, 30 Nov 2010 - 18:07
Post #226


Rookie
Dołączył: Sun, 02 May 2010





Witam
Czy w serii SMOKE WARNING (rozumiem że na silniczku krokowym?) można wyłączyć piszczenie?
W PEAK to wyczytałem że można ale mnie seria WARNING wystarczy a różnica w cenie jest spora (160 pln):

WSKAZNIK TEMPERATURY OLEJU Auto Gauge SM PEAK BLUE 160 PLN
WSKAZNIK CISNIENIA OLEJU Auto Gauge SM PEAK BLUE 270 pln
430

WSKAZNIK TEMPERATURY OLEJU SMOKE WARNING 125 PLN
WSKAZNIK CIŚNIENIA OLEJU SMOKE WARNING 145 PLN
270
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jagood
post Tue, 30 Nov 2010 - 18:11
Post #227


Super User
Dołączył: Mon, 27 December 2004
Skąd: Stalowa Wola





Czy ktoś wie albo mógłby zmierzyć jakieś średnicy wewnętrznej jest wężyk silikonowy w zegarze doładowania sm peak ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Tue, 30 Nov 2010 - 18:26
Post #228


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(tezapl @ Tue, 30 Nov 2010 - 18:07) *
Witam
Czy w serii SMOKE WARNING (rozumiem że na silniczku krokowym?) można wyłączyć piszczenie?


Kolego zegary z SM Warning nie piszczą. Mają odgórnie ustawioną wartość Warning po przekroczeniu której zapala się czerwona dioda na zegarach, nic poza tym.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Tue, 30 Nov 2010 - 18:35
Post #229


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Jesli chodzi o piszczenie przy wlaczaniu , to trzeba przytrzymac przycisk na zegarze i potem juz pamieta , chyba ze sie zresetuje to znow piszczy . U mnie ingerencja w budzik wylaczyla w ogole dzwiek i jest odrazu milej wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tezapl
post Tue, 30 Nov 2010 - 21:09
Post #230


Rookie
Dołączył: Sun, 02 May 2010





CYTAT(Kenet @ Tue, 30 Nov 2010 - 18:26) *
Kolego zegary z SM Warning nie piszczą. Mają odgórnie ustawioną wartość Warning po przekroczeniu której zapala się czerwona dioda na zegarach, nic poza tym.

chodziło mi o włączenie, przepraszam za niesprecyzowanie

CYTAT(DeviLL @ Tue, 30 Nov 2010 - 18:35) *
Jesli chodzi o piszczenie przy wlaczaniu , to trzeba przytrzymac przycisk na zegarze i potem juz pamieta , chyba ze sie zresetuje to znow piszczy . U mnie ingerencja w budzik wylaczyla w ogole dzwiek i jest odrazu milej wink.gif


Sorki że zapytam o potwierdzenie, ale czy na pewno tak jest w serii Smoke Warning ? Bo z tego co wyczytałem to tylko w serii PEAK jest ten przycisk.
Z góry dzięki za pomoc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jedenasty
post Wed, 01 Dec 2010 - 00:52
Post #231


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 28 April 2008
Skąd: Drag Racing Strip





jak ty ten zegarek rozebrałeś bo ja próbowałem zaingerować i niestety obudowa mnie pokonała

pzdr

CYTAT(DeviLL @ Tue, 30 Nov 2010 - 18:35) *
Jesli chodzi o piszczenie przy wlaczaniu , to trzeba przytrzymac przycisk na zegarze i potem juz pamieta , chyba ze sie zresetuje to znow piszczy . U mnie ingerencja w budzik wylaczyla w ogole dzwiek i jest odrazu milej wink.gif


--------------------
American Muscle.

Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bestia7
post Wed, 01 Dec 2010 - 08:24
Post #232


Rookie
Dołączył: Thu, 07 September 2006





CYTAT(tezapl @ Tue, 30 Nov 2010 - 21:09) *
chodziło mi o włączenie, przepraszam za niesprecyzowanie



Sorki że zapytam o potwierdzenie, ale czy na pewno tak jest w serii Smoke Warning ? Bo z tego co wyczytałem to tylko w serii PEAK jest ten przycisk.
Z góry dzięki za pomoc

Seria Warning bedzie piszczec podczas testu, w niej nie ma przycisku jak w serii PEAK aby anulowac piszczenie. Jedyny sposob jak kolega wyzej napisal to po rozebraniu zegara jest brzeczyk piezo, wystarczy kropelka kleju w otwor brzeczyka i cisza do konca zycia wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Wed, 01 Dec 2010 - 12:06
Post #233


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(Bestia7 @ Wed, 01 Dec 2010 - 08:24) *
Seria Warning bedzie piszczec podczas testu, w niej nie ma przycisku jak w serii PEAK aby anulowac piszczenie. Jedyny sposob jak kolega wyzej napisal to po rozebraniu zegara jest brzeczyk piezo, wystarczy kropelka kleju w otwor brzeczyka i cisza do konca zycia wink.gif


Nie nazwałbym tego piszczeniem:


Ale jeśli ten dźwięk Ci przeszkadza, to niestety trzeba z tym żyć albo jakimś sposobem rozebrać zegar i zrobić jak kolega wyżej napisał.

Natomiast porównując dźwięk startu serii warning do peak to i tak nie ma tragedii wink.gif



--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tezapl
post Thu, 06 Jan 2011 - 18:25
Post #234


Rookie
Dołączył: Sun, 02 May 2010





siemka
przypadkiem trafiłem na czujniki ciśnienia jak wygladają. Zakupiłem
i otrzymałem taki czujnik: http://static.redcart.pl/templates/images/...b5aef6e2511.jpg
a na stronie powiedzmy jakiegoś sklepu taki czujnik kosztuje 32 zł (tylko ze nalepka jest żółta) a czujnik na silniczku krokowym wygladą tak:
http://www.dabtuner.pl/_var/gfx/92f197656a...5fe1d11d7f9.jpg
i kosztuje 138 pln.
Także czy nas oszukują (i mam zwrócić) czy może to jest teraz tak w nowszej serii teraz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jagood
post Sat, 08 Jan 2011 - 15:49
Post #235


Super User
Dołączył: Mon, 27 December 2004
Skąd: Stalowa Wola





Czujnik temperatury oleju lepiej wkręcić w korek spustowy czy w podstawkę filtra oleju?
silnik tdi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Sat, 08 Jan 2011 - 21:12
Post #236


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





w korku spustowym bedziesz mial temperature oleju zasysanego, im nizej w misie tym zimniejszy, w podstawce z jakims tam +, ale chyba roznica bedzie znikoma. na tyle znikoma ze miejsce montazu nie ma wiekszego znaczenia.


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chomik
post Sat, 15 Jan 2011 - 23:28
Post #237


User
Dołączył: Tue, 19 January 2010





czy znacie wartosci V dla max i min czujnika cisnienia/temp oleju, egt i doladowania ??

chcialbym zczytac i przedstawic na na lapku
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sun, 16 Jan 2011 - 11:46
Post #238


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





doładowanie to od -1 do + 4 barów chodzi o czujnik od serii AG SM peak ale napięcia jakie są już nie wiem.


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KAMILcom
post Wed, 19 Jan 2011 - 00:27
Post #239


Super User
Dołączył: Tue, 13 March 2007
Skąd: WGM





CYTAT(Bogdan9999 @ Sun, 16 Jan 2011 - 11:46) *
doładowanie to od -1 do + 4 barów chodzi o czujnik od serii AG SM peak ale napięcia jakie są już nie wiem.

tyle, że jemu chodzi o napięcie nie o wartości jakie mogą czytać czujniki


--------------------
size is nothing... boost is EVERYTHING
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamilp1908
post Wed, 19 Jan 2011 - 13:13
Post #240


User
Dołączył: Thu, 14 June 2007
Skąd: Warszawa/Płock





Ja daję, że będzie to od 0 do +5V. Gdzieś znalałem rozpiskę dla bardzo podobnego czujnika oleju VDO (zewnętrznie wyglądał tak samo jak ten z AG i miał zakreś do 10barów).
Takie coś znalazłem:
http://auberins.com/images/Manual/Auber%20P210%20Manual.pdf
http://www.auberins.com/index.php?main_pag...products_id=125
Go to the top of the page
 
+Quote Post

17 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 02:18