![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Skarżysko Kamienna ![]() |
A można się wpiąć ecumasterem pod zegar i wykorzystać jego sygnał?
-------------------- Punto GT 2.0 16vt
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
Tak ja wykorzystuje te map sensory ( wszystkie sensory mam z autogauge )do multiwskaznika swojej konstrukcji Pozdrawiam Czyli sygnał na wyjściu jest 0 - 5V, czy trzeba jakoś dopasować sygnał dla Ecumastera? -------------------- VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)
VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;) |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2004 ![]() |
Tak sygnal na wyjsciu jest 0-5v niestety ma tez wade otoz nie jest liniowy i nie zawiera sie w zakresie 0-2 bar tak jak na wskaniku tylko wiecej ale im wyzej tym bardziej wzrasta nieliniowowsc wskazan
Pozdrawiam -------------------- Wskaźniki4w1 EGT, Boost, Temperatura i ciśnienie Oleju + Boost Kontroler
http://www.racingforum.pl/Wskazniki-do-projektow-budzetowych-4w1-EBC-t118442.html Wielokanałowy wskaźnik EGT http://www.racingforum.pl/Wielokanaowy-wskanik-EGT-t118766.html |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Wa-wa ![]() |
OK. dzięki za info. Jak tylko kupię wskaźnik to go przetestuje po podłączeniu do pompy vacum i reduktora ciśnienia 0-3Bar i postaram się stworzyć jego charakterystykę U/P z rozdzielczością 0,1bara, w przedziale od -1 do 2bary.
Pozdro -------------------- VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)
VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;) |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
http://uploadspace.pl/plikzo0yWRFCPU1/agMapSensor.def.htm
Skala stworzona przez Jadzwina dla map sensora auto gauge takiego jak na fotce poniżej. Co ciekawe ten map sensor jest 5 barowy ( -1 do 4 barów ) Miłego użytkowania ![]() http://www.dabtuner.pl/_var/gfx/d4719dc6a8...6219dd372f7.jpg -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#226
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 02 May 2010 ![]() |
Witam
Czy w serii SMOKE WARNING (rozumiem że na silniczku krokowym?) można wyłączyć piszczenie? W PEAK to wyczytałem że można ale mnie seria WARNING wystarczy a różnica w cenie jest spora (160 pln): WSKAZNIK TEMPERATURY OLEJU Auto Gauge SM PEAK BLUE 160 PLN WSKAZNIK CISNIENIA OLEJU Auto Gauge SM PEAK BLUE 270 pln 430 WSKAZNIK TEMPERATURY OLEJU SMOKE WARNING 125 PLN WSKAZNIK CIŚNIENIA OLEJU SMOKE WARNING 145 PLN 270 |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 December 2004 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Czy ktoś wie albo mógłby zmierzyć jakieś średnicy wewnętrznej jest wężyk silikonowy w zegarze doładowania sm peak ?
|
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam Czy w serii SMOKE WARNING (rozumiem że na silniczku krokowym?) można wyłączyć piszczenie? Kolego zegary z SM Warning nie piszczą. Mają odgórnie ustawioną wartość Warning po przekroczeniu której zapala się czerwona dioda na zegarach, nic poza tym. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#229
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Jesli chodzi o piszczenie przy wlaczaniu , to trzeba przytrzymac przycisk na zegarze i potem juz pamieta , chyba ze sie zresetuje to znow piszczy . U mnie ingerencja w budzik wylaczyla w ogole dzwiek i jest odrazu milej
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 02 May 2010 ![]() |
Kolego zegary z SM Warning nie piszczą. Mają odgórnie ustawioną wartość Warning po przekroczeniu której zapala się czerwona dioda na zegarach, nic poza tym. chodziło mi o włączenie, przepraszam za niesprecyzowanie Jesli chodzi o piszczenie przy wlaczaniu , to trzeba przytrzymac przycisk na zegarze i potem juz pamieta , chyba ze sie zresetuje to znow piszczy . U mnie ingerencja w budzik wylaczyla w ogole dzwiek i jest odrazu milej ![]() Sorki że zapytam o potwierdzenie, ale czy na pewno tak jest w serii Smoke Warning ? Bo z tego co wyczytałem to tylko w serii PEAK jest ten przycisk. Z góry dzięki za pomoc |
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
jak ty ten zegarek rozebrałeś bo ja próbowałem zaingerować i niestety obudowa mnie pokonała
pzdr Jesli chodzi o piszczenie przy wlaczaniu , to trzeba przytrzymac przycisk na zegarze i potem juz pamieta , chyba ze sie zresetuje to znow piszczy . U mnie ingerencja w budzik wylaczyla w ogole dzwiek i jest odrazu milej
![]() -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#232
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 07 September 2006 ![]() |
chodziło mi o włączenie, przepraszam za niesprecyzowanie Sorki że zapytam o potwierdzenie, ale czy na pewno tak jest w serii Smoke Warning ? Bo z tego co wyczytałem to tylko w serii PEAK jest ten przycisk. Z góry dzięki za pomoc Seria Warning bedzie piszczec podczas testu, w niej nie ma przycisku jak w serii PEAK aby anulowac piszczenie. Jedyny sposob jak kolega wyzej napisal to po rozebraniu zegara jest brzeczyk piezo, wystarczy kropelka kleju w otwor brzeczyka i cisza do konca zycia ![]() |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Seria Warning bedzie piszczec podczas testu, w niej nie ma przycisku jak w serii PEAK aby anulowac piszczenie. Jedyny sposob jak kolega wyzej napisal to po rozebraniu zegara jest brzeczyk piezo, wystarczy kropelka kleju w otwor brzeczyka i cisza do konca zycia ![]() Nie nazwałbym tego piszczeniem: Ale jeśli ten dźwięk Ci przeszkadza, to niestety trzeba z tym żyć albo jakimś sposobem rozebrać zegar i zrobić jak kolega wyżej napisał. Natomiast porównując dźwięk startu serii warning do peak to i tak nie ma tragedii ![]() -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 02 May 2010 ![]() |
siemka
przypadkiem trafiłem na czujniki ciśnienia jak wygladają. Zakupiłem i otrzymałem taki czujnik: http://static.redcart.pl/templates/images/...b5aef6e2511.jpg a na stronie powiedzmy jakiegoś sklepu taki czujnik kosztuje 32 zł (tylko ze nalepka jest żółta) a czujnik na silniczku krokowym wygladą tak: http://www.dabtuner.pl/_var/gfx/92f197656a...5fe1d11d7f9.jpg i kosztuje 138 pln. Także czy nas oszukują (i mam zwrócić) czy może to jest teraz tak w nowszej serii teraz? |
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 27 December 2004 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Czujnik temperatury oleju lepiej wkręcić w korek spustowy czy w podstawkę filtra oleju?
silnik tdi |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
w korku spustowym bedziesz mial temperature oleju zasysanego, im nizej w misie tym zimniejszy, w podstawce z jakims tam +, ale chyba roznica bedzie znikoma. na tyle znikoma ze miejsce montazu nie ma wiekszego znaczenia.
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#237
|
|
User Dołączył: Tue, 19 January 2010 ![]() |
czy znacie wartosci V dla max i min czujnika cisnienia/temp oleju, egt i doladowania ??
chcialbym zczytac i przedstawic na na lapku |
|
|
![]()
Post
#238
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
doładowanie to od -1 do + 4 barów chodzi o czujnik od serii AG SM peak ale napięcia jakie są już nie wiem.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
doładowanie to od -1 do + 4 barów chodzi o czujnik od serii AG SM peak ale napięcia jakie są już nie wiem. tyle, że jemu chodzi o napięcie nie o wartości jakie mogą czytać czujniki -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#240
|
|
User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: Warszawa/Płock ![]() |
Ja daję, że będzie to od 0 do +5V. Gdzieś znalałem rozpiskę dla bardzo podobnego czujnika oleju VDO (zewnętrznie wyglądał tak samo jak ten z AG i miał zakreś do 10barów).
Takie coś znalazłem: http://auberins.com/images/Manual/Auber%20P210%20Manual.pdf http://www.auberins.com/index.php?main_pag...products_id=125 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 02:18 |