![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
tak potwierdzam temp oleju jak jest mocno pnizej zera mruga do rozgrznia silnika tak gdzies koło 0 stopni wiec to raptem kilkadziesiąt sekund max minuta Pozatym wszystko ok - AG SM temp i ciś oleju.
-------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja temp i ciśnienie oleju mam od prawie 2 lat, wszystko działa poprawnie. W zimie faktycznie czasem miga z braku sygnału ale po chwili się rozgrzewa i łapie. Nie miałem innych zegarów ale ten model AG mogę polecić.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 17 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
Super! Dzięki za EGT w wtorek/środę będę montowal! Super by było jakby zobaczyć schemat AFR bo nie ogarniam tam za bardzo + nie wiem czy nie trzeba kalibrowac sondy albo kupić nowa! ;/
za EGT dziękuje, o AFR proszę! Pzdr! |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#185
|
![]() |
mam afr. postaram sie wrzucic jak najszybciej.
EDIT: ![]() |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
k-meal DZIĘKIII!
![]() ![]() ![]() ![]() ps. czy żeby skasować PEAK żeby zapamiętał od nowa wystarczy opdpiąć go od prądu i włączyć spowrotem czy jak? Wczoraj trochę przegiąłem pałe i ciśnienie wydmuchnęło mi kabel ![]() |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 17 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
ps. czy żeby skasować PEAK żeby zapamiętał od nowa wystarczy opdpiąć go od prądu i włączyć spowrotem czy jak? Wczoraj trochę przegiąłem pałe i ciśnienie wydmuchnęło mi kabel ![]() W trybie "PEAK", przytrzymaj guzik przez 3 sekundy, to się skasuje ostatnia najwyższa wartość (odpięcie od zasilania kasuje wszystko, łącznie z ustawieniami "piskacza" i poziomu załączania ostrzeżenia). |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
W trybie "PEAK", przytrzymaj guzik przez 3 sekundy, to się skasuje ostatnia najwyższa wartość (odpięcie od zasilania kasuje wszystko, łącznie z ustawieniami "piskacza" i poziomu załączania ostrzeżenia). aha rozumiem. A jak mogę w ogóle ustawić "piskacza" na jakąś wartość ? On się nie ustawia automatycznie ? Co mogę regulować w tych zegarach i w jai sposób ? Jasiek |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 17 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Zgodnie z poniższym diagramem:
![]() Chcąc ustawić ostrzeżenie na dany poziom, będąc w trybie "zwykłym" (czyli zegarek se pracuje normalnie, pokazując aktualne wartości danego parametru) przytrzymaj guzik przez 5 sekund - zegarek wejdzie w tryb ustawiania poziomu, przy którym będzie Cię ostrzegał, że przekroczyłeś zadaną wartość. Będąc w tym trybie przytrzymując guzik wskazówka będzie latała szybko od początku skali do jej końca - tam się odbije i wróci na początek i tak w kółko. Przytrzymaj chwilę, aż podejdzie kawałek przed wartością którą chcesz ustawić, a potem klikając guzikiem "dostrój" wartość do poziomu jaki chcesz ustawić. (każde kliknięcie to jakiś tam minimalny ruch wskazówki). Jak przytrzymasz guzik w tym trybie dłużej niż 5 sekund, to wrócisz do trybu "normalnego". Co do "piskacza", to miałem na myśli, że jeśli sobie go wyłączysz (przytrzymaj guzik podczas "ceremonii otwarcia"), to po odłączeniu zasilania, gubi te ustawienie i znów będzie piskał po kolejnym podłączeniu. Wkurzające jest te piskanie, ale jak je wyłączysz z trybu startowego, to potem jako ostrzeżenie też nie będzie działało (tylko tarcza będzie mrygać na czerwono - bez dźwięku). Sam tryb PEAK, po prostu pokazuje do jakiej wartości maksymalnej doszedłeś od ostatniego kasowania, bez względu na to czy przekroczyłeś wartość "ostrzeżenia" czy nie. Mam nadzieję, że już wszystko jasne ![]() |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
No jasne
![]() Dzięki i pzdr! Jasiek |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#191
|
![]() |
peak i warning to 2 rozne funkcje.
peak pokazuje nazwyjsza osiagnieta, a warning informuje o przekroczeniu zadanej wartosci, ktora to sam sobie ustawiasz. |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
A w ten sposób. Bo jak teraz miałem ustalone to jak wczoraj pojechałem mocniej to mi się świeciło na czerwono tarcza mrugała + lampka mi się zapalała na 1,5bara
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#193
|
![]() |
To jest wlasnie warning.
Mozna tez wlaczyc dzwiek, ale wtedy przy kazdym wlaczeniu zaplonu bedzie ten wkurzajacy pisk. |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
Właśnie mam ten wkurzający dźwięk!!! Jak się go da wyłączyć albo chociaż ściszyć ?
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 17 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
plasma - czytałeś mój post ? Napisałem go tak, aby nie było więcej żadnych pytań
![]() CYTAT "Co do "piskacza", to miałem na myśli, że jeśli sobie go wyłączysz (przytrzymaj guzik podczas "ceremonii otwarcia"), to po odłączeniu zasilania, gubi te ustawienie i znów będzie piskał po kolejnym podłączeniu. Wkurzające jest te piskanie, ale jak je wyłączysz z trybu startowego, to potem jako ostrzeżenie też nie będzie działało (tylko tarcza będzie mrygać na czerwono - bez dźwięku)."
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
PPP sorry mam kaca lekkiego i nie mogę się od rana osotać .... już wszystko wiem. Dziękuję
![]() |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: Warszawa/Płock ![]() |
Tylko, jeśli nie masz podłączonego stałego 12V do zegarków, to nie da rady wyłączyć ceremonii.
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
To ja pochwalę trochę padł mi tym razem czujnik ciśnienia oleju i 130 zł w plecy
![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 06 March 2009 ![]() |
Ja mam głupie pytanie, ale wolę zapytać niż zniszczyć kontroler za dużą (dla mnie) kasę. Ostatnio kupiłem sobie szerokopasmowy afr AutoGauge i zamierzam go wykorzystywać jako narzędzie przenośne. Zasilanie przedłużyłem sobie kablem zakończonym krokodylkami tak żeby można było wpiąć bezpośrednio na klemy aku. No i teraz punkt programu: Do zacisku + mam naraz podłączony stałe +12V i +12V sterowane od stacyjki. Czy takie podłączenie nie zaszkodzi kontrolerowi jeżeli na obu tych złączach dostanie napięcie w tym samym momencie? I jaką wartość bezpiecznika zastosować?
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 04 March 2007 Skąd: Zakopane ![]() |
Dzisiaj dzwoniłem do Projektu XS w Krakowie i żeby sprawdzić i skalibrować sondę(ewentualnie) dali mi termin za 3tyg
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 17:43 |