![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 25 August 2008 ![]() |
konkretnie ustal czy masz czerwony kabelek podłączony w miejsce gdzie prąd jest cały czas. Ja mam to pociągnięte prosto z akumlatora. Jeżeli jesteś w stanie to wykluczyć to uszkodzonie musi dotyczyć zegara. A konkretnie pinu odpowiedzialnego za dostarczanie pamięci.
Zegary masz pociągniętej z jednej wiązki elektrycznej a dalej tylko "złodziejkami"? Obejrzyj czy pin odpowiedzialny za pamięć jest cały, nie zagiął się itd itp. Sprawdz też wtyczkę bo lubi się popsuć. Wracając do tematu OT u mnie będzie jutro sądny dzień jeżeli chodzi o sonde od EGT. Odwalała jej palma kiedy jechałem w deszcz (mówiąc deszcz mam na myśli ulewę która ok 2 tyg temu zalała warszawę). Od tego momentu autem nie miałem okazji jeździć więc będzie okazja sprawdzić. Mam nadzieję, że to nie to... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: WWA ![]() |
tsss - Dzieki za pomoc ale juz wszystko ogarniete...tak jak bylo napisane wczesniej, trzeba podlaczyc sie pod staly +, ot cala tajemnica
![]() Dzieki wszystkim za pomoc. Pozdro -------------------- Audi A4 1.8TQ with FP WHITE inside :)
>>397KM/461NM by GTO<< -------------> SOLD :( >>STOLEN ;(;( >> Mazda 323BF 1.6GT Turbo << :) Puureee Fuuun :) |
|
|
![]()
Post
#143
|
|
User Dołączył: Tue, 03 February 2009 Skąd: CW/GD ![]() |
Poczytałem ten temat i czy po dwóch latach od pierwszych postów osoby które kupiły zegary AG nadal je polecają? Nie jestem ich przeciwnikiem a zwolennikiem ale szukam rzetelnej odpowiedzi - czy warto? Będę szukał EGT, temp oleju i boost
|
|
|
![]()
Post
#144
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
warto
moje sa bardzo dokladne a na bank na tyle na ile mi potrzeba w ulicznym aucie -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#145
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 25 August 2008 ![]() |
ja też tak uważam. Sprawują się dobrze. Był moment że chciałem z nich zrezygnować, kiedy musiałem wymienić 3-ci w ciągu 2 mscy czujnik od temperatury oleju ale okazało się że to wina druciarsko przedłużanej wiązki elektrycznej.
Aktualnie mam: boost, egt, temp oleju i ciśnienie oleju i wszystko sprawdza się świetnie. Tak jak pisał mój przedmówca, przekłamania są niewielkie i na ulicę całkowicie wystarczą. |
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 July 2008 Skąd: mazowsze ![]() |
Witam! mam problem z podłączeniem wskaźnika AG od ciśnienia oleju, jak podłączam według schematu ,wskaźnik startuje na maxa i tam zostaje po zapaleniu auta nie cofa sie na zero tylko cofa sie do tyłu wraz ze wzrostem ciśnienia po prostu tak jak by działał od tyłu. robiłem rożne kombinacje kabelków i nic nie pomogło, macie może na to jakiś pomysł?
-------------------- G27.pl
|
|
|
![]()
Post
#147
|
|
User Dołączył: Thu, 14 June 2007 Skąd: Warszawa/Płock ![]() |
Chyba masz czujnik do wymiany.
|
|
|
![]()
Post
#148
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 July 2008 Skąd: mazowsze ![]() |
Chyba masz czujnik do wymiany. Czyli może to być problem z czujnikiem, a nie ze wskaźnikiem ? -------------------- G27.pl
|
|
|
![]()
Post
#149
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: Łódź ![]() |
wskaznik pokazuje to co podaje czujnik
![]() mzoe taka pierdola ale sprawdz poprawnosc podlaczenia przewodow do czujnika moze zamieniles plus z minusem ![]() -------------------- Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl |
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 11 February 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
tam jest kostka wiec ew. koreance coś pomerdac musiały
![]() -------------------- Czekam na wybuch...
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: Łódź ![]() |
witam w wersje stepper/warning bez pamieci i przycisku przewody do czujnika przykreca sie samemu
![]() -------------------- Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl |
|
|
![]()
Post
#152
|
|
User Dołączył: Fri, 18 July 2008 ![]() |
Mam pytanie...czy jak mam 2 zegary ag podlaczone tym kabelki9em co sie je 2 razem spina to czy procedura startowa przebiega jednoczesnie...u mnie najpierw zalacza sie egt i po ok pol sekundy boost...moze cos mam namieszane?aaa i jak sie programuje te zegary...jak zaprogramuje to przy nastepnym odpaleniu znow musze wrrr...co mam nie tak?
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
User Dołączył: Fri, 27 April 2007 ![]() |
+ czerwony i - czarny musisz mieć podlączony na stale do akumulatora oraz w zależności jakie chcesz podświetlenie pomarańczowy albo bialy do + po stacyjce
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
User Dołączył: Fri, 18 July 2008 ![]() |
A dziekuje sprawdze jutro i napisze jak mi poszlo
![]() |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#155
|
![]() |
bylo juz pare razy.
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
tak jak k-meal napisal.
teraz zeby nie zadawac milion razy tego samego pytania: dal potomnych - zeby sie nie resetowalo i zeby ustawienia byly takie same - MUSZA BYC PODLACZONE DO STALEGO ZRODLA PRADU = AKUMULATOR -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 June 2007 Skąd: inowrocław ![]() |
dziś jeszcze raz po 2 latach od założenia zegarów sprawdzałem poprawność wskazań ciśnieniomierza i przy 2b jest różnica 0,05b
![]() EGT sprawdzałem do 500C - 0 różnicy -------------------- Facebook - Brk-tuning
1,9tdi + NX 13,3et |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
User Dołączył: Fri, 18 July 2008 ![]() |
Podlaczylem jak pisaliscie i jest ok jak chodzi o zapamietanie ustawien....teraz mam problem, bo jak wlacze peak to pokazuje mi temperature najwyzsza, ale nie najwyzsza od ostatniego odpalenia tylko najwyzsza jaka wogle byla..co z tym zrobic
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 23 November 2004 Skąd: Kampinos ![]() |
Podlaczylem jak pisaliscie i jest ok jak chodzi o zapamietanie ustawien....teraz mam problem, bo jak wlacze peak to pokazuje mi temperature najwyzsza, ale nie najwyzsza od ostatniego odpalenia tylko najwyzsza jaka wogle byla..co z tym zrobic Skasować. Aby to zrobić przyciskasz przycisk aby pokazał pika, puszczasz i ponownie trzymasz aż wskazówka opadnie do aktualnej wartości. -------------------- ...
Fiat Uno Turbo - 185KM & 232Nm Fiat Stilo 1,9 JTD - 160KM & 343Nm Lancia Delta 2.0 16V Turbo - in progres Lexus IS300 2JZ-GE Turbo Drift - w budowie |
|
|
![]()
Post
#160
|
|
User Dołączył: Fri, 18 July 2008 ![]() |
Skasowalem i jest ok...tylko czy za kazdym razem trzeba kasowac, zeby po przekreceniu stacyjki miec aktualny peak?
Wczesniej plusa mialem pod stacyjke..nie pamietal ustawien ale mialem zawsze aktualnego peaka..teraz pamieta ustawienia ale peak aktualny mam tylko po zresetowaniu. Mozna miec w 2 przypadku aktualny peak bez ciaglego resetowania?( pamieta najwyzszy a nie aktualny ) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 13:58 |