![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
niom nigdy nie opisywałem tu swoich caliberek bo w zasadzie nie było czym się chwalić ]
. Więc przyszedl czas na cali let kupiłem ją z uszkodzonym silnikiem bylo trzeba zrobić szlif wału po uruchomieniu oczywiście sie okazalo ze nie działa napęd 4*4 tak walczylem z tym samochodem przez dwa lata raz nawet eksplodowal silnik przez momet czyłem sie jak w F1 hee . 2007 r oczywiscie okazalo sie że 200km już mi nie styka i zaczeły sie poszukiwania mocy wpierw program wawera jedno wielkie nieporozumienie nastepnie eds ph 1 wielki culer no już bylo lepiej lecz martini nadal byl szybszy potem motokopytko znów niestety byli szybsi potem znów program eds ph2 i pare drobnych modów no cali zrobiła sie szybsza 5,11do setki i 13,56 na 400 oficjalny pomiar z motokopytko jednak dalej cos brakowalo poprostu brak mocy szacowana moc byla ok 280km i tu nadszedł kres możliwości i żywotności turbiny i znowu dylemat co robić regeneracja nie wchodziła w gre wszyscy wiemy czemu i po głowie zaczeło mi chodzić myśl żeby iść dalej do przodu i stalo się przyszedł czas na nowy projekt planowana moc 400+ 500nm teraz pare faktów turbina garrett30 71 bb wielki culer ala Rafi nowe kute korby wtryski 470ccm bedą pracowały na 5,5bar kolektor wydechowy ala markosz (dzięx krzychu jesteś naprawde wielki ) wzmacniany docisk radzikowski i śruby arp 2000 tak bylo na programie wawera ![]() tu czas na ph2 ![]() a to czas ostatniego setupu ![]() ![]() ![]() ![]() a to juz nowy projekt przymiarka turbiny ![]() ![]() tu pare nowych gratów ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tu silnik przygotowany do montażu ![]() a to juz efekt ![]() http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/403e98faa0cc9c6f.html ![]() ![]() ![]() -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Ładnie
![]() -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Gratuluję
Kto będzie stroił ten setup ? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 27 January 2008 Skąd: Tarnów ![]() |
a jak sprawa zawiasu/felg ?
-------------------- -------
AUTO MOTO SERWIS WWW.AUTOMOTOSERWIS.COM |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 20 January 2004 Skąd: z Garażu :) ![]() |
Elo Jarek,
zanosi sie na niezłą jazde ale czy ja tam aby nie widze gazu? Mam nadzieje ze to tylko mi sie w oczach pierd...i. Czekam na 1sze video ![]() Powodzonka -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
stroi będe ja sam seryjne ecu jest bardzo inteligetne wystarczy mu trochu dopomóc
zawias jest jak najbardziej seryjny ale seryjny zawias w turbo nie wymaga żadnego utwardzania i obniżania jedynie zmienie mu troche nastawy jeżdze na kołoach 17 45 205 z indeksem prędkosci h w tej chwili jeste na etapie wymiany powerkapu i dolotu całoś bedzie miała teraz średnice 60mm zamiast 38mm ostatnim etapem bedzie wydech 3 calowy silnik jest odprężony do 8 : 1 ma też stalową uszczelke pod głowicą planowane doładowanie 1,5bar stałego i1.8 ob zastanawia mnie jedynie ile mocy da rade przepusci przeplywka mam info ze 400km spokojnie ale hmm hamownia i szerokopasmówka powią prawde -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
zawias jest jak najbardziej seryjny ale seryjny zawias w turbo nie wymaga żadnego utwardzania i obniżania jedynie zmienie mu troche nastawy ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 March 2003 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
hamulce beda wzmocnione w planie przednie tarcze 330 mm z merca zaciski z opla senatora co do tyłu jest tam problem z hamulcem ręcznym w cali są tarczo bębny niestety ale coś sie wymysli kolega markosz już tam coś kombinuje w swojej cali
co do zawiasu mi chodzilo o to ze nie będe zmieniał spring na niższe bo turbo juz ma niskie w seri w przednich wachaczach chce zastosowac sinembloki poliwęglanowe w tylnych wachaczach sinembloki mimośrodowe do regulacji pochylenia kół a co do gazu oczywiscie jest dlaczego by nie miało byc lpg kolesie w starachowicach sie dziwili temu u nas w klubie też a i tak jest to jedna z najszybszych cali płaski z tcc tez sie dziwi hee a ja wam wszystki mówie że co to za rużnica jak stoisz w korku w mieście czy masz benzin czy rope czy lpg to nie ma znaczenia wtedy jak jezdzisz 50 km \h na jedynce czy dwójce tyle ze reżim pracy instalki jest inny niż w normalnych samochodach znaczy ze wciśnięcie pedału do polowy powoduje automatyczne przelączenie na benzin lub przekroczenie 4.5 tyś prm niezależnie od otwarcia przepustnicy ale musze tu zaznaczy ze ta sekwęcja kosztowała tyle co połowa cali ma wydajnośc 250km a filmiki wkleje jakies bo cali śmiga juz jakiś czas jednak do zakączenia projektu daleka droga jeszcze -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
jakie to sa wtryskiwacze? moglbys podac numer wybity na nich?
to sa Bosch-a? i nie lepiej zmienic na jakies wieksze wtryskiwacze niz jezdzic na 5.5 bara? -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
co do zawiasu mi chodzilo o to ze nie będe zmieniał spring na niższe bo turbo juz ma niskie w seri myslalem, ze zawias to sprawa znacznie bardziej skomplikowana niz "niskie springi"... wszystko poza sprezynami jest megawazne, szczegolnie jesli planujesz 400 koni.. moze zainteresuj sie stanem amortyzatorow, koncowek drazkow, lozysk amortyzatorow, wszystkich mozliwych tulejek itd..w przednich wachaczach chce zastosowac sinembloki poliwęglanowe poliweglan to takie plastikowe szklo.. domyslam sie, ze chodzilo o poliuretan. imho same tuleje to za malo, zeby mowic o dobrym zawiasie pod 400 konna klockowata calibre ![]() przerazaja mnie troche takie projekty.. mocy wpip, a reszta nieruszona "bo seria jest spoko" (co z tego, ze lata swietnosci ma juz dawno za soba).. balbym sie tym cisnac ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 10 August 2007 Skąd: zabrzeg ![]() |
prawie jak integra słuchaj ty mnie uważasz za dziecko z piaskownicy kture niewie co to stan techniczny zawieszenia
dla twojego spokoju amorki są wymienione łożyska też gałki kier wraz z regeneracja przekładni kier też wiesz co to zestrojenie zawieszenia napewno wiesz bo sie uczepileś zawiasu to powiem ci ze jest idealne daje pewne prowadzenie a idzie tym jeszcze pojeżdzić po polskich dziurawych drogach zientarski miał mega twarde i nowoczesne zawieszenie i marnie skączył na chopce za twarde zawieszenie w takich sytuacjach wyszczeli cie jak z katapulty i juz nic cie nie uratuje dla twojego spokoju opony tez sa spoko index predkosci 270km\h a buda jest nie zgnita a dzwona tez nie miała pozatym projekt sie dopiero trzy miechy realizuje więc nie wszystko naraz ![]() ![]() -------------------- calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
piszesz o poliweglanie w zawieszeniu, indeks opon H to nie 270, a tylko 210, do 270 jest W... sprawiasz takie, a nie inne wrazenie, to sie nie dziw, ze pytam o tak podstawowe sprawy... rozne rzeczy juz widzialem..
jezeli o wszystko zadbales, to spoko, luz, spontan i gratulacje przemyslanego i szybkiego sprzetu ![]() ps. wrzut o zientarskim mogles sobie darowac.. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 11 April 2008 Skąd: malbork ![]() |
powodzenia super sprzecik sledze z utesknieniem.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Mon, 09 April 2007 ![]() |
fakt pomyliłem index prędkości oczywiście mam W moja pomyłka
wtryski oczywiscie mam większe 470ccm nr 55556799 z drugiej strony 0280156280 aie i tak bedą pracowały na 5.5 bar przy doladowaniu 1 bar niewiem jak sie to zachowa przy 1.5 bar bo regulator ciśnienia to seria po zmodyfiokwaniu -------------------- 350z BIturbo 499,8km 688nm
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 August 2003 Skąd: Rzeszów ![]() |
Na fotkach wszystko wyglada naprawde fajnie
![]() Wierze w Ciebie Jarek!! -------------------- Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
mozna wiedziec jak seryjny regulator zostal zmodyfikowany? o ile to nie tajemnica
![]() -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 March 2004 Skąd: Łomża ![]() |
mozna wiedziec jak seryjny regulator zostal zmodyfikowany? o ile to nie tajemnica ![]() konkretnie ten typ regulatorów opla można "wyregulować" ![]() lub zakładając ściągacz na regulator na listwie od dołu i też ściskając regulator by zgnieść w nim sprężynkę do potrzebnych wartości i nawet to działa ![]() Szybka calibra, Powodzenia w kolejnych modach ![]() -------------------- VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Oława ![]() |
A w jaką moc celujesz??????
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 08 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Moglbys napisac cos wiecej odnosnie hamulcow ? Co dokladnie chcesz zastosowac ? Bo z tego co wyczytalem to ma byc 330 mm z merca i zacisk z senatora, ten z tarczy 298 ?
-------------------- Omega B Irmscher X20XEV
Corsa C GSi Z18XE Omega Evo500 C30NE/SE Szybciej wyglądają, niż jeżdżą. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 17:33 |