Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> calibra turbo, co mozna zrobić z c20 let
jarek111
post Sun, 04 May 2008 - 02:27
Post #1


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





niom nigdy nie opisywałem tu swoich caliberek bo w zasadzie nie było czym się chwalić ]
. Więc przyszedl czas na cali let
kupiłem ją z uszkodzonym silnikiem bylo trzeba zrobić szlif wału
po uruchomieniu oczywiście sie okazalo ze nie działa napęd 4*4 tak walczylem z tym samochodem przez dwa lata raz nawet eksplodowal silnik przez momet czyłem sie jak w F1
hee . 2007 r oczywiscie okazalo sie że 200km już mi nie styka i zaczeły sie poszukiwania mocy
wpierw program wawera jedno wielkie nieporozumienie nastepnie eds ph 1 wielki culer
no już bylo lepiej lecz martini nadal byl szybszy potem motokopytko znów niestety byli szybsi
potem znów program eds ph2 i pare drobnych modów no cali zrobiła sie szybsza
5,11do setki i 13,56 na 400 oficjalny pomiar z motokopytko
jednak dalej cos brakowalo poprostu brak mocy szacowana moc byla ok 280km
i tu nadszedł kres możliwości i żywotności turbiny i znowu dylemat co robić regeneracja nie wchodziła w gre wszyscy wiemy czemu i po głowie zaczeło mi chodzić myśl żeby iść dalej do przodu i stalo się
przyszedł czas na nowy projekt planowana moc 400+ 500nm
teraz pare faktów
turbina garrett30 71 bb
wielki culer ala Rafi
nowe kute korby
wtryski 470ccm bedą pracowały na 5,5bar
kolektor wydechowy ala markosz (dzięx krzychu jesteś naprawde wielki )
wzmacniany docisk radzikowski i śruby arp 2000
tak bylo na programie wawera
tu czas na ph2
a to czas ostatniego setupu
a to juz nowy projekt przymiarka turbiny
tu pare nowych gratów


tu silnik przygotowany do montażu
a to juz efekt
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/403e98faa0cc9c6f.html


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 04 May 2008 - 02:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
LuiG
post Sun, 04 May 2008 - 10:19
Post #2


Uno Racing
Dołączył: Fri, 19 September 2003
Skąd: Opole





Ładnie smile.gif , a z zewnątrz jak, cichociemny?


--------------------
Be smart, drive safe, stay legal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoltar
post Sun, 04 May 2008 - 10:24
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Gratuluję


Kto będzie stroił ten setup ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawkog
post Sun, 04 May 2008 - 10:46
Post #4


User
Dołączył: Sun, 27 January 2008
Skąd: Tarnów





a jak sprawa zawiasu/felg ?


--------------------
-------
AUTO MOTO SERWIS

WWW.AUTOMOTOSERWIS.COM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik
post Sun, 04 May 2008 - 13:40
Post #5


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 January 2004
Skąd: z Garażu :)





Elo Jarek,
zanosi sie na niezłą jazde ale czy ja tam aby nie widze gazu?
Mam nadzieje ze to tylko mi sie w oczach pierd...i.
Czekam na 1sze video smile.gif
Powodzonka


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Sun, 04 May 2008 - 13:53
Post #6


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





stroi będe ja sam seryjne ecu jest bardzo inteligetne wystarczy mu trochu dopomóc
zawias jest jak najbardziej seryjny ale seryjny zawias w turbo nie wymaga żadnego utwardzania i obniżania jedynie zmienie mu troche nastawy jeżdze na kołoach 17 45 205 z indeksem prędkosci h
w tej chwili jeste na etapie wymiany powerkapu i dolotu całoś bedzie miała teraz średnice 60mm zamiast 38mm
ostatnim etapem bedzie wydech 3 calowy
silnik jest odprężony do 8 : 1 ma też stalową uszczelke pod głowicą planowane doładowanie 1,5bar stałego i1.8 ob
zastanawia mnie jedynie ile mocy da rade przepusci przeplywka mam info ze 400km spokojnie ale hmm hamownia i szerokopasmówka powią prawde


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 04 May 2008 - 14:16
Post #7


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(jarek111 @ Sun, 04 May 2008 - 13:53) *
zawias jest jak najbardziej seryjny ale seryjny zawias w turbo nie wymaga żadnego utwardzania i obniżania jedynie zmienie mu troche nastawy
huh.gif jaki przebieg ma ten seryjny zawias, ktory nie wymaga zadnych ulepszen do mocy 400 koni? jakie nastawy zamierzasz zmienic?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Łukasz
post Sun, 04 May 2008 - 14:30
Post #8


Super User
Dołączył: Sat, 08 March 2003
Skąd: Kraków





Ciekawy projekt.
Jakie będą hamulce?
CYTAT(Adik @ Sun, 04 May 2008 - 13:40) *
zanosi sie na niezłą jazde ale czy ja tam aby nie widze gazu?
Mam nadzieje ze to tylko mi sie w oczach pierd...i.


Widać wtryski od sekwencji. Czyli gaz był/jest. I co z tego?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Sun, 04 May 2008 - 15:06
Post #9


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





hamulce beda wzmocnione w planie przednie tarcze 330 mm z merca zaciski z opla senatora co do tyłu jest tam problem z hamulcem ręcznym w cali są tarczo bębny niestety ale coś sie wymysli kolega markosz już tam coś kombinuje w swojej cali
co do zawiasu mi chodzilo o to ze nie będe zmieniał spring na niższe bo turbo juz ma niskie w seri w przednich wachaczach chce zastosowac sinembloki poliwęglanowe w tylnych wachaczach sinembloki mimośrodowe do regulacji pochylenia kół
a co do gazu oczywiscie jest dlaczego by nie miało byc lpg kolesie w starachowicach sie dziwili temu u nas w klubie też a i tak jest to jedna z najszybszych cali płaski z tcc tez sie dziwi hee a ja wam wszystki mówie że co to za rużnica jak stoisz w korku w mieście czy masz benzin czy rope czy lpg to nie ma znaczenia wtedy jak jezdzisz 50 km \h na jedynce czy dwójce
tyle ze reżim pracy instalki jest inny niż w normalnych samochodach znaczy ze wciśnięcie pedału do polowy powoduje automatyczne przelączenie na benzin lub przekroczenie 4.5 tyś prm niezależnie od otwarcia przepustnicy
ale musze tu zaznaczy ze ta sekwęcja kosztowała tyle co połowa cali ma wydajnośc 250km a filmiki wkleje jakies
bo cali śmiga juz jakiś czas jednak do zakączenia projektu daleka droga jeszcze


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Sun, 04 May 2008 - 15:26
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





jakie to sa wtryskiwacze? moglbys podac numer wybity na nich?
to sa Bosch-a?

i nie lepiej zmienic na jakies wieksze wtryskiwacze niz jezdzic na 5.5 bara?


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 04 May 2008 - 15:42
Post #11


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(jarek111 @ Sun, 04 May 2008 - 15:06) *
co do zawiasu mi chodzilo o to ze nie będe zmieniał spring na niższe bo turbo juz ma niskie w seri
myslalem, ze zawias to sprawa znacznie bardziej skomplikowana niz "niskie springi"... wszystko poza sprezynami jest megawazne, szczegolnie jesli planujesz 400 koni.. moze zainteresuj sie stanem amortyzatorow, koncowek drazkow, lozysk amortyzatorow, wszystkich mozliwych tulejek itd..

CYTAT(jarek111 @ Sun, 04 May 2008 - 15:06) *
w przednich wachaczach chce zastosowac sinembloki poliwęglanowe
poliweglan to takie plastikowe szklo.. domyslam sie, ze chodzilo o poliuretan. imho same tuleje to za malo, zeby mowic o dobrym zawiasie pod 400 konna klockowata calibre mellow.gif

przerazaja mnie troche takie projekty.. mocy wpip, a reszta nieruszona "bo seria jest spoko" (co z tego, ze lata swietnosci ma juz dawno za soba).. balbym sie tym cisnac ohmy.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek111
post Sun, 04 May 2008 - 16:04
Post #12


Frequent User
Dołączył: Fri, 10 August 2007
Skąd: zabrzeg





prawie jak integra słuchaj ty mnie uważasz za dziecko z piaskownicy kture niewie co to stan techniczny zawieszenia
dla twojego spokoju amorki są wymienione łożyska też gałki kier wraz z regeneracja przekładni kier też
wiesz co to zestrojenie zawieszenia napewno wiesz bo sie uczepileś zawiasu to powiem ci ze jest idealne daje pewne prowadzenie
a idzie tym jeszcze pojeżdzić po polskich dziurawych drogach zientarski miał mega twarde i nowoczesne zawieszenie i marnie skączył na chopce za twarde zawieszenie w takich sytuacjach wyszczeli cie jak z katapulty i juz nic cie nie uratuje dla twojego spokoju opony tez sa spoko index predkosci 270km\h a buda jest nie zgnita a dzwona tez nie miała
pozatym projekt sie dopiero trzy miechy realizuje więc nie wszystko naraz


--------------------
calibra turbo EDS phaze2 1\4starachowice 13,58
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 04 May 2008 - 16:20
Post #13


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





piszesz o poliweglanie w zawieszeniu, indeks opon H to nie 270, a tylko 210, do 270 jest W... sprawiasz takie, a nie inne wrazenie, to sie nie dziw, ze pytam o tak podstawowe sprawy... rozne rzeczy juz widzialem..

jezeli o wszystko zadbales, to spoko, luz, spontan i gratulacje przemyslanego i szybkiego sprzetu wink.gif


ps.
wrzut o zientarskim mogles sobie darowac..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
globik_malbork
post Sun, 04 May 2008 - 16:33
Post #14


Rookie
Dołączył: Fri, 11 April 2008
Skąd: malbork





powodzenia super sprzecik sledze z utesknieniem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek1111
post Sun, 04 May 2008 - 21:16
Post #15


Super User
Dołączył: Mon, 09 April 2007





fakt pomyliłem index prędkości oczywiście mam W moja pomyłka
wtryski oczywiscie mam większe 470ccm nr 55556799 z drugiej strony 0280156280
aie i tak bedą pracowały na 5.5 bar przy doladowaniu 1 bar niewiem jak sie to zachowa przy 1.5 bar
bo regulator ciśnienia to seria po zmodyfiokwaniu


--------------------
350z BIturbo 499,8km 688nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Raf
post Mon, 05 May 2008 - 00:13
Post #16


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 August 2003
Skąd: Rzeszów





Na fotkach wszystko wyglada naprawde fajnie smile.gif Czekamy na jakis wykresik lub czas z zawodow.
Wierze w Ciebie Jarek!!


--------------------
Calibra Turbo - ET: 12.44 sec
900NG B234R - ET 13.07 sec

Teraz: S4 B5 580/680, 535d 400/800, Golf TDI PD 222/435
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Mon, 05 May 2008 - 02:16
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





mozna wiedziec jak seryjny regulator zostal zmodyfikowany? o ile to nie tajemnica wink.gif


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
batarki
post Mon, 05 May 2008 - 07:51
Post #18


Frequent User
Dołączył: Sun, 21 March 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(bobr4 @ Mon, 05 May 2008 - 01:16) *
mozna wiedziec jak seryjny regulator zostal zmodyfikowany? o ile to nie tajemnica wink.gif


konkretnie ten typ regulatorów opla można "wyregulować" wink.gif wkładając tam gdzie króciec podciśnienia dopasowaną rurkę i umiejętnie uderzająć młotkiem, obserwując jak zmienia się ciśnienie na jałowym
lub zakładając ściągacz na regulator na listwie od dołu i też ściskając regulator by zgnieść w nim sprężynkę do potrzebnych wartości
i nawet to działa wink.gif

Szybka calibra, Powodzenia w kolejnych modach smile.gif


--------------------
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mikolaj170992
post Mon, 05 May 2008 - 10:00
Post #19


User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Oława





A w jaką moc celujesz??????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
admeen
post Mon, 05 May 2008 - 10:12
Post #20


Frequent User
Dołączył: Sat, 08 February 2003
Skąd: Gdańsk





Moglbys napisac cos wiecej odnosnie hamulcow ? Co dokladnie chcesz zastosowac ? Bo z tego co wyczytalem to ma byc 330 mm z merca i zacisk z senatora, ten z tarczy 298 ?


--------------------
Omega B Irmscher X20XEV
Corsa C GSi Z18XE
Omega Evo500 C30NE/SE
Szybciej wyglądają, niż jeżdżą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 20 July 2025 - 17:33