Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Turbina z 2.0 TDI 170KM do 1.9 TDI AWX.... bedzie pasowala?
Joker
post Sat, 30 Aug 2008 - 07:59
Post #41


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





a to takie modne się przypierdolić ? zamiast napisać albo merytoryczne kontrargumenty bądź poprawić literówkę FEMIC na FMIC?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 30 Aug 2008 - 07:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 30 Aug 2008 - 10:27
Post #42









literówka występuje raz...
jeżeli więcej niż jeden raz i to w jednym zdaniu... to nie jest to literówka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sat, 30 Aug 2008 - 12:39
Post #43


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Heh a teraz mi zarzucasz, że źle to nazwałem.
Czujesz się lepszy( bo Ty wiesz, a inni nie wiedzą) ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 30 Aug 2008 - 12:57
Post #44









słowo "literówka" i jego merytoryczne znaczenie jest poznawane w szkole podstawowej.... więc nie wiem gdzie tu jest pretekst do tego by "czuć się lepszym".


nie zaśmiecajmy tematu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wronka
post Sat, 30 Aug 2008 - 13:04
Post #45


User
Dołączył: Sat, 26 August 2006
Skąd: Tarnów





seryjne wtryski w AWX wytrzymają moce ~200KM?czy tez juz czeka wymiana?(ile taka przyjemnosc),to ic i fmica cza na wieksze wymienic?
Na początku nie chciałbym zbyt dużo ładować w przeróbki..wiadomo w miare jedzenia apetyt rosnie
PS:Zeby osiagnać bezpiecznie 200KM ile musiałbym wylozyc kasy na czesci ?


--------------------
VW Vento 1.9 SDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Sat, 30 Aug 2008 - 13:09
Post #46









w pierwszej kolejności zrób sobie customowy solidny fmic. to podstawa do dalszych modów... a i na obecnym setupie da wymierne korzyści.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sat, 30 Aug 2008 - 13:15
Post #47


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(bezduszny @ Sat, 30 Aug 2008 - 11:57) *
słowo "literówka" i jego merytoryczne znaczenie jest poznawane w szkole podstawowej.... więc nie wiem gdzie tu jest pretekst do tego by "czuć się lepszym".


nie zaśmiecajmy tematu.


czytanie ze zrozumieniem też w tych okolicach powinieneś ogarnąć, bo pisałem odnośnie zuse
a do reszty odsyłam do mego pierwszego postu na tej stronie, z TT się pośmiać tak jak wszyscy z marszu także musiałeś, stąd moje pytanie, czy czujesz się lepszy jak się przypierdolisz. Może Ty się ujawnij to się pośmiejemy.
I to już koniec z mojej strony, bo rzeczywiście szkoda tematu, i tak wniosków nie umiesz chyba wyciągać, bo nawet nie pojąłeś co miałem na myśli.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Sat, 30 Aug 2008 - 15:14
Post #48


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





CYTAT(wronka @ Sat, 30 Aug 2008 - 12:04) *
seryjne wtryski w AWX wytrzymają moce ~200KM?czy tez juz czeka wymiana?(ile taka przyjemnosc),to ic i fmica cza na wieksze wymienic?
Na początku nie chciałbym zbyt dużo ładować w przeróbki..wiadomo w miare jedzenia apetyt rosnie
PS:Zeby osiagnać bezpiecznie 200KM ile musiałbym wylozyc kasy na czesci ?


200 cieżko zrobić na seryjnych PD ale 180-190 powino wyjść. Zeby osiągnąc 200km w AWX musisz wymienić turbo, zrobić duży intercooler, wymienić pompki na bardziej wydajne np. AL i wywalić kata. Wtedy masz szanse osiągnąć 200-210km w zależności od tego jakie turbo włożysz. Koszt to 6-7tyś plus koszt wymiana przednich hamulców na większe 312 lub 320mm. Jak chcesz jeszcze więcej to wtedy musisz zrobić wydech i większe turbo, niestety pod tak duże turbo trzeba dorobić kolektor a to już większe koszty oczywiście sprzęgło też do wymiany.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bzysiek
post Sat, 30 Aug 2008 - 17:35
Post #49


Frequent User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: 71





Wrzucałem pare miesięcy temu wykres AWX'a na seryjnych pompkach, ze sprężarką z 2.0TDI i FMIC'iem, który przekroczył 200KM.


--------------------
c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Sat, 30 Aug 2008 - 19:13
Post #50


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(Bzysiek @ Sat, 30 Aug 2008 - 16:35) *
Wrzucałem pare miesięcy temu wykres AWX'a na seryjnych pompkach, ze sprężarką z 2.0TDI i FMIC'iem, który przekroczył 200KM.



Bardzo możliwe bo początkowe AWX miały pompki AL a później słabsze BA.


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ja456
post Sat, 30 Aug 2008 - 19:52
Post #51


Frequent User
Dołączył: Fri, 16 March 2007





Początkowo - znaczy do kiedy? Może z maja 2003 wyjeżdżał jeszcze z AL?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bzysiek
post Sat, 30 Aug 2008 - 19:57
Post #52


Frequent User
Dołączył: Mon, 07 March 2005
Skąd: 71





W/g ETKI w Superbie nie było wcale AL, a w Pasku były do 2002 roku.


--------------------
c2c52b39e6]http://www.degeneracja.icx.pl/download/ban2.gif[/]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Sat, 30 Aug 2008 - 19:57
Post #53


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





W 2001 roku byly montowane AL potem zaczeli wkladać BA i AR. AR sa troszke wydajniejsze od BA ale najczęściej w tych silnikach spotyka się BA.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Sat, 30 Aug 2008 - 20:29
Post #54


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





Czy możecie określić do jakiej mocy wystarczają pompki BA i AR przy założeniu dostarczenia dostatecznej ilości powietrza?


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NOSAL
post Thu, 11 Sep 2008 - 12:11
Post #55


Rookie
Dołączył: Thu, 11 September 2008





Witam wszystkich,
w AVF udało mi sie 180 i 380 na hybrydzie, FMICu,AL ach i virusie, szału nie ma ale wina turbiny, akurat ta ma problemy z wyregulowaniem ciśnienia. Po wtryśnięciu metanolu jest 190 i 408. Widzę że dobra turbina to podstawa, ma dobrze regulować ciśnienie, druga sprawa to wydech, mam jeszcze serię,jak sie wyrzuci kata to powinno byc lepiej. Moze jeszcze jakies sugestie co zrobic by pekło 200 i 450?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Thu, 11 Sep 2008 - 12:45
Post #56


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





Jak włożysz porządne turbo to 200km będzie napewno. Nie wiem po co ci tak wysoki moment chcesz sprzęgło ukręcić, 400Nm w zupełności wystarczy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wronka
post Thu, 11 Sep 2008 - 20:19
Post #57


User
Dołączył: Sat, 26 August 2006
Skąd: Tarnów





Ile seryjne sprzęgło w 130KM(awx) wytrzyma?90% to jak mowilem jazda spokojna.(leciutko gaz zmiana biegow przy 2.2tys) od czasu do czasu pasowaloby utrzyc nosa młodocianym;P


--------------------
VW Vento 1.9 SDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jarol
post Thu, 11 Sep 2008 - 21:11
Post #58


Super User
Dołączył: Tue, 08 April 2008





Jak zrobisz odpowiedni przebieg momentu to ok 380Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NOSAL
post Fri, 12 Sep 2008 - 10:03
Post #59


Rookie
Dołączył: Thu, 11 September 2008





W tej chwili mam dwumasówkę i komplet sprzegła od 2,5 tdi. powinno jeszcze polatać ale juz kombinuję nad SPEC stage 2, pojedzie do 460 Nm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 19:47