Shoutbox 0 nowych PW 


6 Stron V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> [fotki] AMS Monster EVO build "The Blue demon", VIDEO EVO w akcji na stonie 6!!!
maciunio
post Wed, 23 Apr 2008 - 10:31
Post #21


User
Dołączył: Thu, 27 March 2008





rozumiem ze dach bedzie carbon?? z oferty ams???

a wal z karbonu rozwala....cudo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 23 Apr 2008 - 10:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
lukiasz
post Wed, 23 Apr 2008 - 11:16
Post #22


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Fałtekowo k/Warszawy





mistrzowski projekt !!!


--------------------
https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Wed, 23 Apr 2008 - 13:32
Post #23


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Czy Szef Marketingu AMS robi interesy z kumplami z forum? Potrzebowałbym kilka gratów do swojego miska....


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pieqt
post Wed, 23 Apr 2008 - 16:36
Post #24


User
Dołączył: Sun, 17 November 2002
Skąd: warszawa





fura wypas, ale jaki porządek w garażu (raczej hali, bo garaż to już nie jest wink.gif)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wilu 20VT
post Wed, 23 Apr 2008 - 19:54
Post #25


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 September 2007
Skąd: SS





Nie no to juz kosmos, nawet tu nie chodzi o hajs ale jakosc i ilosc przerobek ohmy.gif
Toz to juz nie Evo, a przynajmniej malo co z niego zostało tongue.gif

Miazga i tyle!


--------------------
www.premium-detailing.pl

Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye
Go to the top of the page
 
+Quote Post
J@RO
post Wed, 23 Apr 2008 - 22:33
Post #26


Frequent User
Dołączył: Fri, 21 January 2005
Skąd: New Jersey, USA





CYTAT(DonCalieri @ Wed, 23 Apr 2008 - 13:13) *
ile zarabia srednio mechanik u was w warsztacie/firmie?? ile ogolnie da rade zarobic pracujac w srednim warsztacie(nie takim wypasie jak u was) ?? biggrin.gif


Mysle ze pytanie nie na miescu...Masz od tego PW -> Moderator by sie tu przydal...


A swoja droga fajne autko, projekcik ciekawy zwlaszcza ze mam plany wybrac sie do Chicago po 15 maja... Fajnie by bylo odwiedzic.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobik
post Fri, 25 Apr 2008 - 10:12
Post #27


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Wrocek





o żesz kurwa ja pierdole blink.gif


--------------------
Jetronik employee

>>Tu byłem<<
Ninja

EVO(A Honda Hunter & V8 Eater)


<b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiek@AMS
post Fri, 25 Apr 2008 - 23:47
Post #28


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Chciago IL





CYTAT(macpl @ Wed, 23 Apr 2008 - 01:42) *
Przepiękny projekt.....

Rysiek@AMS
Jak tam AMS TA2......wybieracie się na Tsukuba żeby odegrać się na HKS rolleyes.gif ....liczyłem że na buttonwillow lepiej pojedziecie....



Dzieki za komplement.

Musze przyznac ze jestem bardzo dumny z faktu jak blisko jestesmy od HKS. HKS dominuje duzo konkurencji z jednej przyczyny, ich samochod jest zbudowany do standartu JGTCA500 ( mniej wiecej). Na przyklad, wszystkie punkty mocowania zawieszenia sa zmienione, nie ma mocnej klatki w srodku oraz jezdzi na specjalnych oponach ADVAN ktore na zludzenie wygladaja jako opony ktore mozesz normalnie kupic.


Regulaminy serji w ktorej my sie scigamy (Redline) nie pozwala wiele przerobek ktotre ma HKS i nakazuje inne opony- tam jest leciutko sekunda czy dwie mniej z okrazenia. Na Buttonwillow mialem okazje przyjzec sie HKS evo bardzo dokladniie, i musze przyznac ze jest to wspaniala maszyna!. HKS EVO jest 400 funtow lzejsze od naszego i takze ma 2 inchowe podkladki na kazdym kole czyli ich track jest 4 inche szerszy. No i jak wspominalem praktycznie nie ma klatki....he he

Uwazam ze jesli nasze EVO bylo by dozwolone tych samych przerubek jak HKS EVO byli bysmy blizej do nich lub nawet ruwnali ich czasom. Na Buttonwillow HKS scigali sie na opnach ADVAN ktore byly takie miekkie ze mogles z zimnej opny urywac kawalki, czyli tam juz oni mieli pozwolone troszke lamac zasady. Zawsze slyszalem ze HKS odmawia scigania sie swoim autem jesli musza sie scigac na tych samych opnach jak inni a kiedy sie scigaja to takie same zasady ich nie obeujmuja. Dlatego nie widzisz HKS w wielu konkurencjach po za Japonia....

A takze trzeba brac pod uwage ze ten wyscig byl organizowany przez magazyn ktory zrobi co kolwiek zeby HKS sie tylko scigalo...

Po prostu jest za duza ruznica na co jest pozwolone w Japoni i na rescie swita... inne zasady daja HKS duza nadwage, a nie bede juz wspominal ruznicy budgetu. AMS i HKS to jak David and Goliath wink.gif

Pozdrowinia

Rysiek


--------------------
Rysiek
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Sat, 26 Apr 2008 - 09:38
Post #29


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





Rysiek nie łam się. Macie zajebistą furę a do pozycji HKSu, trzeba takich evolucji jeszcze trochę pobudować. Ale drogę sądząc po pietyzmie waszego projektu macie jak najbardziej otwartą. Zresztą sam użyłeś bardzo trafnego porównania.... Koniec końców to Dawid wygrał z Goliatem....


Mam do Ciebie inne pytanie, czy takie unibolle w zawieszeniu i wahacze jak te które założyliście u siebie w evo macie w ofercie to evo V/VI?


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Sat, 26 Apr 2008 - 18:55
Post #30


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





CYTAT(Rysiek@AMS @ Fri, 25 Apr 2008 - 23:47) *
Dzieki za komplement.

Musze przyznac ze jestem bardzo dumny z faktu jak blisko jestesmy od HKS. HKS dominuje duzo konkurencji z jednej przyczyny, ich samochod jest zbudowany do standartu JGTCA500 ( mniej wiecej). Na przyklad, wszystkie punkty mocowania zawieszenia sa zmienione, nie ma mocnej klatki w srodku oraz jezdzi na specjalnych oponach ADVAN ktore na zludzenie wygladaja jako opony ktore mozesz normalnie kupic.


Regulaminy serji w ktorej my sie scigamy (Redline) nie pozwala wiele przerobek ktotre ma HKS i nakazuje inne opony- tam jest leciutko sekunda czy dwie mniej z okrazenia. Na Buttonwillow mialem okazje przyjzec sie HKS evo bardzo dokladniie, i musze przyznac ze jest to wspaniala maszyna!. HKS EVO jest 400 funtow lzejsze od naszego i takze ma 2 inchowe podkladki na kazdym kole czyli ich track jest 4 inche szerszy. No i jak wspominalem praktycznie nie ma klatki....he he

Uwazam ze jesli nasze EVO bylo by dozwolone tych samych przerubek jak HKS EVO byli bysmy blizej do nich lub nawet ruwnali ich czasom. Na Buttonwillow HKS scigali sie na opnach ADVAN ktore byly takie miekkie ze mogles z zimnej opny urywac kawalki, czyli tam juz oni mieli pozwolone troszke lamac zasady. Zawsze slyszalem ze HKS odmawia scigania sie swoim autem jesli musza sie scigac na tych samych opnach jak inni a kiedy sie scigaja to takie same zasady ich nie obeujmuja. Dlatego nie widzisz HKS w wielu konkurencjach po za Japonia....

A takze trzeba brac pod uwage ze ten wyscig byl organizowany przez magazyn ktory zrobi co kolwiek zeby HKS sie tylko scigalo...

Po prostu jest za duza ruznica na co jest pozwolone w Japoni i na rescie swita... inne zasady daja HKS duza nadwage, a nie bede juz wspominal ruznicy budgetu. AMS i HKS to jak David and Goliath wink.gif

Pozdrowinia

Rysiek

Dzieki Rysiek...
To bardzo wiele wyjaśnia.....czytając kolorowe gazetki takie rzeczy nie są napisane......chyba R34 Mines bardziej by pasował do serii Redline......życzę powodzenia to było by coś żeby firma z poza Japoni zrobiła auto lepsze niż lokalni tunerzy Japoni......
Czy planujecie razem z innymi amerykańskimi tunerami podróż na Tsukuba tak jak to zrobili Anglicy?

Pozdrawiam
MacPL


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piotrek_tsi
post Mon, 28 Apr 2008 - 20:55
Post #31


Super User
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Super ....projekt robi szał.... gratulacje...


--------------------
2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Thu, 01 May 2008 - 17:26
Post #32


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





Nie mogę podnieść szczeki z podłogi od dobrych kilku minut.

Nic, tylko życzyć by Dawid znów zwyciężył Goliata smile.gif


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TommiCrazy
post Thu, 01 May 2008 - 20:50
Post #33


Frequent User
Dołączył: Sun, 10 September 2006
Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER





przeboski projekt, szczena opada i wogole to pokolony dla realizatorow, porpostu czegos takiego jeszcze nie widzialem


--------------------
TATTOO ART
www.tommicrazy.com

mitsu FWD RWD i AWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mega
post Sun, 04 May 2008 - 17:05
Post #34


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 June 2004
Skąd: dziesiąta/sławinek





fura kozak!!!


--------------------
Audi S2 ABY/ RS6 / Porsche 911 Turbo X50 Techart kit
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiek@AMS
post Tue, 27 May 2008 - 16:55
Post #35


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Chciago IL





Kilka nowych fotek!







Rysiek


--------------------
Rysiek
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bullitt
post Tue, 27 May 2008 - 23:15
Post #36


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: z dupy...





W mordę.... blink.gif


--------------------
530---------------220koni
LC----------------230 koni
Evolution V------496 koni
V12--------------408 koni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Wed, 28 May 2008 - 10:59
Post #37


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





Canards Rulez.... biggrin.gif wink.gif


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
etam
post Wed, 28 May 2008 - 11:20
Post #38


Frequent User
Dołączył: Wed, 14 November 2007





wszystko na najwyższym poziomie, nie moge się doczekać jak będzie gotowy biggrin.gif


--------------------
s2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rysiek@AMS
post Tue, 03 Jun 2008 - 23:20
Post #39


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 April 2008
Skąd: Chciago IL





Aluminiowa Air Box:






Pozdrowienia

Rysiek


--------------------
Rysiek
www.amsperformance.com
Rich_at_amsperformance.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
greenhorn
post Tue, 03 Jun 2008 - 23:52
Post #40


Super User
Dołączył: Sat, 21 June 2003





Czy to, ze wole czasami patrzec na cos takiego anizeli na gola dupe osobnika plci przeciwnej znaczy, ze powinieniem sie leczyc? wacko.gif


--------------------
7:39,9
2:35,8
1:37,9
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Stron V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 16:37