![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Thu, 27 March 2008 ![]() |
rozumiem ze dach bedzie carbon?? z oferty ams???
a wal z karbonu rozwala....cudo |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Fałtekowo k/Warszawy ![]() |
mistrzowski projekt !!!
-------------------- https://www.rpmotorsport.pl
Katalizatory i tłumiki Magnaflow, Sklep tuningowy, Tuning Sklep, Tuning, Felgi Japan Racing, Multimedia i Car Audio Alpine, oleje Millers Motul i wiele innych, sprawdź |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Czy Szef Marketingu AMS robi interesy z kumplami z forum? Potrzebowałbym kilka gratów do swojego miska....
-------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Sun, 17 November 2002 Skąd: warszawa ![]() |
fura wypas, ale jaki porządek w garażu (raczej hali, bo garaż to już nie jest
![]() |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Nie no to juz kosmos, nawet tu nie chodzi o hajs ale jakosc i ilosc przerobek
![]() Toz to juz nie Evo, a przynajmniej malo co z niego zostało ![]() Miazga i tyle! -------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 21 January 2005 Skąd: New Jersey, USA ![]() |
ile zarabia srednio mechanik u was w warsztacie/firmie?? ile ogolnie da rade zarobic pracujac w srednim warsztacie(nie takim wypasie jak u was) ?? ![]() Mysle ze pytanie nie na miescu...Masz od tego PW -> Moderator by sie tu przydal... A swoja droga fajne autko, projekcik ciekawy zwlaszcza ze mam plany wybrac sie do Chicago po 15 maja... Fajnie by bylo odwiedzic..... |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Wrocek ![]() |
o żesz kurwa ja pierdole
![]() -------------------- Jetronik employee
>>Tu byłem<< Ninja EVO(A Honda Hunter & V8 Eater) <b>[url=http://www.srtw.pl/portal.php:27mqq1nl]Streetracing Team Wrocław[/url:27mqq1nl]</b> |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL ![]() |
Przepiękny projekt..... Rysiek@AMS Jak tam AMS TA2......wybieracie się na Tsukuba żeby odegrać się na HKS ![]() Dzieki za komplement. Musze przyznac ze jestem bardzo dumny z faktu jak blisko jestesmy od HKS. HKS dominuje duzo konkurencji z jednej przyczyny, ich samochod jest zbudowany do standartu JGTCA500 ( mniej wiecej). Na przyklad, wszystkie punkty mocowania zawieszenia sa zmienione, nie ma mocnej klatki w srodku oraz jezdzi na specjalnych oponach ADVAN ktore na zludzenie wygladaja jako opony ktore mozesz normalnie kupic. Regulaminy serji w ktorej my sie scigamy (Redline) nie pozwala wiele przerobek ktotre ma HKS i nakazuje inne opony- tam jest leciutko sekunda czy dwie mniej z okrazenia. Na Buttonwillow mialem okazje przyjzec sie HKS evo bardzo dokladniie, i musze przyznac ze jest to wspaniala maszyna!. HKS EVO jest 400 funtow lzejsze od naszego i takze ma 2 inchowe podkladki na kazdym kole czyli ich track jest 4 inche szerszy. No i jak wspominalem praktycznie nie ma klatki....he he Uwazam ze jesli nasze EVO bylo by dozwolone tych samych przerubek jak HKS EVO byli bysmy blizej do nich lub nawet ruwnali ich czasom. Na Buttonwillow HKS scigali sie na opnach ADVAN ktore byly takie miekkie ze mogles z zimnej opny urywac kawalki, czyli tam juz oni mieli pozwolone troszke lamac zasady. Zawsze slyszalem ze HKS odmawia scigania sie swoim autem jesli musza sie scigac na tych samych opnach jak inni a kiedy sie scigaja to takie same zasady ich nie obeujmuja. Dlatego nie widzisz HKS w wielu konkurencjach po za Japonia.... A takze trzeba brac pod uwage ze ten wyscig byl organizowany przez magazyn ktory zrobi co kolwiek zeby HKS sie tylko scigalo... Po prostu jest za duza ruznica na co jest pozwolone w Japoni i na rescie swita... inne zasady daja HKS duza nadwage, a nie bede juz wspominal ruznicy budgetu. AMS i HKS to jak David and Goliath ![]() Pozdrowinia Rysiek -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
Rysiek nie łam się. Macie zajebistą furę a do pozycji HKSu, trzeba takich evolucji jeszcze trochę pobudować. Ale drogę sądząc po pietyzmie waszego projektu macie jak najbardziej otwartą. Zresztą sam użyłeś bardzo trafnego porównania.... Koniec końców to Dawid wygrał z Goliatem....
Mam do Ciebie inne pytanie, czy takie unibolle w zawieszeniu i wahacze jak te które założyliście u siebie w evo macie w ofercie to evo V/VI? -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Dzieki za komplement. Musze przyznac ze jestem bardzo dumny z faktu jak blisko jestesmy od HKS. HKS dominuje duzo konkurencji z jednej przyczyny, ich samochod jest zbudowany do standartu JGTCA500 ( mniej wiecej). Na przyklad, wszystkie punkty mocowania zawieszenia sa zmienione, nie ma mocnej klatki w srodku oraz jezdzi na specjalnych oponach ADVAN ktore na zludzenie wygladaja jako opony ktore mozesz normalnie kupic. Regulaminy serji w ktorej my sie scigamy (Redline) nie pozwala wiele przerobek ktotre ma HKS i nakazuje inne opony- tam jest leciutko sekunda czy dwie mniej z okrazenia. Na Buttonwillow mialem okazje przyjzec sie HKS evo bardzo dokladniie, i musze przyznac ze jest to wspaniala maszyna!. HKS EVO jest 400 funtow lzejsze od naszego i takze ma 2 inchowe podkladki na kazdym kole czyli ich track jest 4 inche szerszy. No i jak wspominalem praktycznie nie ma klatki....he he Uwazam ze jesli nasze EVO bylo by dozwolone tych samych przerubek jak HKS EVO byli bysmy blizej do nich lub nawet ruwnali ich czasom. Na Buttonwillow HKS scigali sie na opnach ADVAN ktore byly takie miekkie ze mogles z zimnej opny urywac kawalki, czyli tam juz oni mieli pozwolone troszke lamac zasady. Zawsze slyszalem ze HKS odmawia scigania sie swoim autem jesli musza sie scigac na tych samych opnach jak inni a kiedy sie scigaja to takie same zasady ich nie obeujmuja. Dlatego nie widzisz HKS w wielu konkurencjach po za Japonia.... A takze trzeba brac pod uwage ze ten wyscig byl organizowany przez magazyn ktory zrobi co kolwiek zeby HKS sie tylko scigalo... Po prostu jest za duza ruznica na co jest pozwolone w Japoni i na rescie swita... inne zasady daja HKS duza nadwage, a nie bede juz wspominal ruznicy budgetu. AMS i HKS to jak David and Goliath ![]() Pozdrowinia Rysiek Dzieki Rysiek... To bardzo wiele wyjaśnia.....czytając kolorowe gazetki takie rzeczy nie są napisane......chyba R34 Mines bardziej by pasował do serii Redline......życzę powodzenia to było by coś żeby firma z poza Japoni zrobiła auto lepsze niż lokalni tunerzy Japoni...... Czy planujecie razem z innymi amerykańskimi tunerami podróż na Tsukuba tak jak to zrobili Anglicy? Pozdrawiam MacPL -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Super ....projekt robi szał.... gratulacje...
-------------------- 2.0 TFSI CLDA powered by R PERFORMANCE
www.VAG-racing.pl |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 December 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Nie mogę podnieść szczeki z podłogi od dobrych kilku minut.
Nic, tylko życzyć by Dawid znów zwyciężył Goliata ![]() -------------------- RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 10 September 2006 Skąd: KRAKOW-SKAWINA-MIDDLETON-MANCHESTER ![]() |
przeboski projekt, szczena opada i wogole to pokolony dla realizatorow, porpostu czegos takiego jeszcze nie widzialem
-------------------- TATTOO ART
www.tommicrazy.com mitsu FWD RWD i AWD |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 June 2004 Skąd: dziesiąta/sławinek ![]() |
fura kozak!!!
-------------------- Audi S2 ABY/ RS6 / Porsche 911 Turbo X50 Techart kit
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL ![]() |
Kilka nowych fotek!
![]() ![]() ![]() Rysiek -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: z dupy... ![]() |
W mordę....
![]() -------------------- 530---------------220koni
LC----------------230 koni Evolution V------496 koni V12--------------408 koni |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Canards Rulez....
![]() ![]() -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 14 November 2007 ![]() |
wszystko na najwyższym poziomie, nie moge się doczekać jak będzie gotowy
![]() -------------------- s2
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL ![]() |
Aluminiowa Air Box:
![]() ![]() ![]() Pozdrowienia Rysiek -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
Super User Dołączył: Sat, 21 June 2003 ![]() |
Czy to, ze wole czasami patrzec na cos takiego anizeli na gola dupe osobnika plci przeciwnej znaczy, ze powinieniem sie leczyc?
![]() -------------------- 7:39,9
2:35,8 1:37,9 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 26 June 2025 - 16:37 |