Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 5 6 7 8 9 >  
Closed TopicStart new topic
> Supra Vs Eclipse
rennen
post Sat, 20 Sep 2003 - 07:34
Post #121


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("pingwin":1pqfykys)
moglby ktos mi powiedziec ile kasy trzeba dac za skylina r34 vspeca nowke
ale nie takiego hehe


Nie da sie kupić takiego skylina nówki. A po co Ci to wiedzieć?


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 20 Sep 2003 - 07:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
BlitzZ!
post Sat, 20 Sep 2003 - 09:22
Post #122


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 July 2003





Jezu, co za biedne auto! Żadnemu z nawet najgorszych wrogów bym tego ni życzył... Rennen ma rację, nowego nie kupisz. Jeśli już to używany (cena 75k $ ) Rennen, czy nie zastąpił go przypadkiem VSpec II? Pozdrawiam. B.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wally
post Sat, 20 Sep 2003 - 09:40
Post #123


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





Pingwin.. jak chcesz moge ci urzywke sprowadzić z JP . Policzmy:
Taka z przebiegiem ca. 40k kosztuje tam jakieś 160k pln +transport +cło +akcyza +VAT = hmm... jakieś 350k może nawet okolice 400k.
Z 2002 stoją w okolicach 250-300k pln.


--------------------
whatever
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sat, 20 Sep 2003 - 10:34
Post #124


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("BlitzZ":b9bdjovi)
Rennen, czy nie zastąpił go przypadkiem VSpec II? Pozdrawiam. B.


Skyline R34 nie jest produkowany już od prawie roku. Supra , Silvia , Skyline GTR... Wszystkie ostatnie turbo-monstra z Japonii zostały "zabite" przez normy emisji spalin. Wersje V-spec i V-spec II były produkowane równolegle i różniły się elementami karoserii , wnętrza , hamulcami itp. Mechanicznie to samo. Na koniec produkcji wersje V spec zastąpiła GTR M-spec. Ostatnim skylinem była limitowana edycja R34 GTR Nur Spec wyprodukowana w ilości 1000 sztuk dostępna w wersjach M spec Nur i V spec II nur oba z silnikami w specyfikacji N1. Wersje M spec miały złote emblematy , V spec i V spec II (łącznie z V spec II Nur) miały srebrne emblematy. W V spec II nur seryjnie również karbonowa maska. W nur spec pokrywa silnika też jest polakierowana na złoty kolor i mają bardzo dużo skóry we wnętrzu (chociaż nie wiem po jaką cholerę , ale OK ).
Oprócz tego różnią się innymi bardzo drobnymi szczegółami, jak kogoś to bardzo interesuje to zapraszam na PW.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pazur
post Sat, 20 Sep 2003 - 15:00
Post #125


User
Dołączył: Sun, 24 August 2003
Skąd: Żary/Wroclaw





Skasowany jak sie patrzy ciekawe czy pochlonol zycie szczesliwego wasciciela, na to wyglada. Silnik chyba do uratowania. Poz


--------------------
x32xe + f28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pingwin
post Sat, 20 Sep 2003 - 15:08
Post #126


Super User
Dołączył: Thu, 19 June 2003
Skąd: Warszawa





dzieki ze potraktowaliscie to bardzo powaznie, ale tylko chcialem wiedziec ile kosztuje bo niemoglem znalesc, za wszystkie
odpowiedzi bardzo dziekuje (widac ze podchodzicie profesjonalnie
do tego co na forum), aa i z miejsca mowie ze nie kupie
pozdrawiam


--------------------
[url=http://www.motofoto.now.pl:36jl0mz1]Moto Fotki by Pingwin[/url:36jl0mz1]
[url=http://pingwinfs.republika.pl:36jl0mz1]Pingwin LFS Drift Site[/url:36jl0mz1]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukaszb
post Sat, 20 Sep 2003 - 16:00
Post #127


Frequent User
Dołączył: Mon, 02 December 2002
Skąd: Tarnów





CYTAT("Pazur":1hv0edbe)
Skasowany jak sie patrzy ciekawe czy pochlonol zycie szczesliwego wasciciela, na to wyglada. Silnik chyba do uratowania. Poz


moze mu sie udalo bo tam po zlej stronie jezdza
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pa3
post Sat, 20 Sep 2003 - 19:52
Post #128


User
Dołączył: Wed, 18 December 2002





hehe auto jeszcze do zrobienia znajomy blacharz robil e36 cabrio, "banana" , byla walona z boku, tak, ze drzwi pasazera zlamaly areke kierowcy.... koles mowil, ze prawie miesiac spawal podloge... a teraz beemeczka jak marzenie wozi jakiegos dresika


--------------------
----=== s14a ===----
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pazur
post Sat, 20 Sep 2003 - 21:00
Post #129


User
Dołączył: Sun, 24 August 2003
Skąd: Żary/Wroclaw





Tak tak faktycznie skyline kapnolem sie ze walnelem gafe 2 sekudy po wyslaniu posa, a ak swoja droga jezdzic takim bananem to smierc ale banan kabrio to juz smiech. Poz


--------------------
x32xe + f28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pingwin
post Sat, 20 Sep 2003 - 21:14
Post #130


Super User
Dołączył: Thu, 19 June 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Pazur":2xf3m8yk)
Skasowany jak sie patrzy ciekawe czy pochlonol zycie szczesliwego wasciciela, na to wyglada. Silnik chyba do uratowania. Poz

Silnika to juz pewnie niema


--------------------
[url=http://www.motofoto.now.pl:36jl0mz1]Moto Fotki by Pingwin[/url:36jl0mz1]
[url=http://pingwinfs.republika.pl:36jl0mz1]Pingwin LFS Drift Site[/url:36jl0mz1]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rolo
post Sat, 20 Sep 2003 - 22:17
Post #131


Super User
Dołączył: Sun, 07 September 2003
Skąd: Leszno Wlkp.





CYTAT("Wally":1d4bedev)
CYTAT("WojtekMR":1d4bedev)
Za 5000$ 475PS? i te czasy a co ze świstakiem


siedzi w US i pompuje C16 do baku


spadlem z krzesla


--------------------
/Roland
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rolo
post Sat, 20 Sep 2003 - 22:21
Post #132


Super User
Dołączył: Sun, 07 September 2003
Skąd: Leszno Wlkp.





CYTAT("Pazur":2fp7k3yk)
Wszysko pieknie tylko zastanawia mnie jak klega zaierza wejsc w posadanie gabloty z wyzej wymienionej listy w polsce tylko 200sx i vr4 chyba jeszcze da sie wyrwac warte kupienie a i to minimum 70-80tys, a import chyba odpada, jest jeszcze inna droga: kupienia padaki rozlozenia, regeneracji, zlozenia. Jako opelfan kupil bym sobie coupe turbo i robiac pare szczegulow narobil bym >300ps, >450nm no ale opel to nie "szybki i wsciekly" eclips. Pozdrawam i zycze udanch zakupow.


moglbys mi podac przepis jak zrobic z astry coupe 300 KM ? wydaje mi sie to troche naciagane ... ale pewnie sie myle

tez sie nad tym zastanawialem - mam super serwis opla w okolicy ...


--------------------
/Roland
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pazur
post Sat, 20 Sep 2003 - 22:28
Post #133


User
Dołączył: Sun, 24 August 2003
Skąd: Żary/Wroclaw





Coupe turbo u niemcow robia na 260-270ps od raczki: czip, wiekszy lub drugi intercoller. 300ps pewnie jeszcze + wydech, inny zawur upustowy, ponad 300 mysle ze spokojnie po zmianie sprezarki dalo by sie wycisnac. Polecam niemieckie strony opla lub "flash opel scene". Poz


--------------------
x32xe + f28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pazur
post Sat, 20 Sep 2003 - 22:33
Post #134


User
Dołączył: Sun, 24 August 2003
Skąd: Żary/Wroclaw





Ogulnie turbo u opla zawsze bylo dobre poprzednia wersja z calibry bez oporow rozkreca sie do 330-340ps. Tylko np w przypadku coupe pojawia sie inny problem z przeniesieniem napedu bo to i przedni naped ma i szpery nie ma a i skrzynka fabryczna piecio biegowa nie jest idealna pewnym ratunkiem pewnie bylo by zalozenie f28 6 biegow od cali turbo


--------------------
x32xe + f28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Sat, 20 Sep 2003 - 22:33
Post #135


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





CYTAT("Pazur":1nvcz2hk)
Coupe turbo u niemcow robia na 260-270ps od raczki: czip, wiekszy lub drugi intercoller. 300ps pewnie jeszcze + wydech, inny zawur upustowy, ponad 300 mysle ze spokojnie po zmianie sprezarki dalo by sie wycisnac. Polecam niemieckie strony opla lub "flash opel scene". Poz


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co to za koles ?????


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Sat, 20 Sep 2003 - 22:35
Post #136


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





CYTAT("Pazur":2lvgzirm)
Ogulnie turbo u opla zawsze bylo dobre poprzednia wersja z calibry bez oporow rozkreca sie do 330-340ps. Tylko np w przypadku coupe pojawia sie inny problem z przeniesieniem napedu bo to i przedni naped ma i szpery nie ma a i skrzynka fabryczna piecio biegowa nie jest idealna pewnym ratunkiem pewnie bylo by zalozenie f28 6 biegow od cali turbo


Ze co bylo u opla dobre ??????????
Zaraz sie spuszcze oczami z radości ..........


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pazur
post Sat, 20 Sep 2003 - 22:44
Post #137


User
Dołączył: Sun, 24 August 2003
Skąd: Żary/Wroclaw





Co czyz bym sie mylil? co palnolem takiego zadziwiajacego? Poz


--------------------
x32xe + f28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Sun, 21 Sep 2003 - 02:44
Post #138


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT("WojtekMR":1wia4ni5)
Za 5000$ 475PS? i te czasy a co ze świstakiem


A przeczytałeś może materiały które znajdują się w linkach ? czy tak piszesz dla samego pisania ?


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Sun, 21 Sep 2003 - 09:39
Post #139


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





CYTAT("kisielisodd":2b5tsv7u)
CYTAT("WojtekMR":2b5tsv7u)
Za 5000$ 475PS? i te czasy a co ze świstakiem


A przeczytałeś może materiały które znajdują się w linkach ? czy tak piszesz dla samego pisania ?


Wygląda na to ze moze i raz nawet lunął na to okiem tyle ze jezyka angielska jest trudna i troche mu nie wyszlo z tlumaczeniem .....


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Sun, 21 Sep 2003 - 09:44
Post #140


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





CYTAT("Pazur":3y179gl5)
Co czyz bym sie mylil? co palnolem takiego zadziwiajacego? Poz


Nie chce mi sie wytykac wszystkich twoich "rewelacji" , wytkne ci jedna najwazniejsza - reszte mozna ci wybaczyc bo jako ope fan musisz miec zakrzywione pole widzenia ;( Jesli stawiasz Astre Coupe kolo takich potworow japonskich to musisz miec albo bardzo ograniczony umysl albo kompletnie zerowa wiedze na ten temat - auto ktore sie nie trzyma nawet w nie wielkim stopniu tak dobrze jak kazde autko z tamtej listy ,silnik ktory swoja przedpotopowa konstrukcja nie dorasta nawet do piet tamtym , wytrzymalosc kostrukcji z ktorej w porownaniu z tamtymi mozna sie tylko i wylacznie smiac - pomijajac juz stopien awaryjnosci .....


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 5 6 7 8 9 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 14:04