![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
CYTAT("pingwin":1pqfykys) moglby ktos mi powiedziec ile kasy trzeba dac za skylina r34 vspeca nowke
ale nie takiego hehe ![]() Nie da sie kupić takiego skylina nówki. A po co Ci to wiedzieć? -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 ![]() |
Jezu, co za biedne auto! Żadnemu z nawet najgorszych wrogów bym tego ni życzył... Rennen ma rację, nowego nie kupisz. Jeśli już to używany (cena 75k $ ) Rennen, czy nie zastąpił go przypadkiem VSpec II? Pozdrawiam. B.
|
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Pingwin.. jak chcesz moge ci urzywke sprowadzić z JP . Policzmy:
Taka z przebiegiem ca. 40k kosztuje tam jakieś 160k pln +transport +cło +akcyza +VAT = hmm... jakieś 350k może nawet okolice 400k. Z 2002 stoją w okolicach 250-300k pln. -------------------- whatever
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
CYTAT("BlitzZ":b9bdjovi) Rennen, czy nie zastąpił go przypadkiem VSpec II? Pozdrawiam. B.
Skyline R34 nie jest produkowany już od prawie roku. Supra , Silvia , Skyline GTR... Wszystkie ostatnie turbo-monstra z Japonii zostały "zabite" przez normy emisji spalin. Wersje V-spec i V-spec II były produkowane równolegle i różniły się elementami karoserii , wnętrza , hamulcami itp. Mechanicznie to samo. Na koniec produkcji wersje V spec zastąpiła GTR M-spec. Ostatnim skylinem była limitowana edycja R34 GTR Nur Spec wyprodukowana w ilości 1000 sztuk dostępna w wersjach M spec Nur i V spec II nur oba z silnikami w specyfikacji N1. Wersje M spec miały złote emblematy , V spec i V spec II (łącznie z V spec II Nur) miały srebrne emblematy. W V spec II nur seryjnie również karbonowa maska. W nur spec pokrywa silnika też jest polakierowana na złoty kolor i mają bardzo dużo skóry we wnętrzu (chociaż nie wiem po jaką cholerę , ale OK ). Oprócz tego różnią się innymi bardzo drobnymi szczegółami, jak kogoś to bardzo interesuje to zapraszam na PW. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 24 August 2003 Skąd: Żary/Wroclaw ![]() |
Skasowany jak sie patrzy ciekawe czy pochlonol zycie szczesliwego wasciciela, na to wyglada. Silnik chyba do uratowania. Poz
-------------------- x32xe + f28
|
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 19 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
dzieki ze potraktowaliscie to bardzo powaznie, ale tylko chcialem wiedziec ile kosztuje bo niemoglem znalesc, za wszystkie
odpowiedzi bardzo dziekuje (widac ze podchodzicie profesjonalnie do tego co na forum), aa i z miejsca mowie ze nie kupie pozdrawiam -------------------- [url=http://www.motofoto.now.pl:36jl0mz1]Moto Fotki by Pingwin[/url:36jl0mz1]
[url=http://pingwinfs.republika.pl:36jl0mz1]Pingwin LFS Drift Site[/url:36jl0mz1] |
|
|
![]()
Post
#127
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 02 December 2002 Skąd: Tarnów ![]() |
CYTAT("Pazur":1hv0edbe) Skasowany jak sie patrzy ciekawe czy pochlonol zycie szczesliwego wasciciela, na to wyglada. Silnik chyba do uratowania. Poz
moze mu sie udalo bo tam po zlej stronie jezdza |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
User Dołączył: Wed, 18 December 2002 ![]() |
hehe auto jeszcze do zrobienia znajomy blacharz robil e36 cabrio, "banana" , byla walona z boku, tak, ze drzwi pasazera zlamaly areke kierowcy.... koles mowil, ze prawie miesiac spawal podloge... a teraz beemeczka jak marzenie wozi jakiegos dresika
-------------------- ----=== s14a ===----
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 24 August 2003 Skąd: Żary/Wroclaw ![]() |
Tak tak faktycznie skyline kapnolem sie ze walnelem gafe 2 sekudy po wyslaniu posa, a ak swoja droga jezdzic takim bananem to smierc ale banan kabrio to juz smiech. Poz
-------------------- x32xe + f28
|
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 19 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Pazur":2xf3m8yk) Skasowany jak sie patrzy ciekawe czy pochlonol zycie szczesliwego wasciciela, na to wyglada. Silnik chyba do uratowania. Poz
Silnika to juz pewnie niema -------------------- [url=http://www.motofoto.now.pl:36jl0mz1]Moto Fotki by Pingwin[/url:36jl0mz1]
[url=http://pingwinfs.republika.pl:36jl0mz1]Pingwin LFS Drift Site[/url:36jl0mz1] |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 September 2003 Skąd: Leszno Wlkp. ![]() |
CYTAT("Wally":1d4bedev) CYTAT("WojtekMR":1d4bedev) Za 5000$ 475PS? i te czasy a co ze świstakiem siedzi w US i pompuje C16 do baku spadlem z krzesla -------------------- /Roland
|
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 September 2003 Skąd: Leszno Wlkp. ![]() |
CYTAT("Pazur":2fp7k3yk) Wszysko pieknie tylko zastanawia mnie jak klega zaierza wejsc w posadanie gabloty z wyzej wymienionej listy w polsce tylko 200sx i vr4 chyba jeszcze da sie wyrwac warte kupienie a i to minimum 70-80tys, a import chyba odpada, jest jeszcze inna droga: kupienia padaki rozlozenia, regeneracji, zlozenia. Jako opelfan kupil bym sobie coupe turbo i robiac pare szczegulow narobil bym >300ps, >450nm no ale opel to nie "szybki i wsciekly" eclips. Pozdrawam i zycze udanch zakupow.
moglbys mi podac przepis jak zrobic z astry coupe 300 KM ? wydaje mi sie to troche naciagane ... ale pewnie sie myle tez sie nad tym zastanawialem - mam super serwis opla w okolicy ... -------------------- /Roland
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 24 August 2003 Skąd: Żary/Wroclaw ![]() |
Coupe turbo u niemcow robia na 260-270ps od raczki: czip, wiekszy lub drugi intercoller. 300ps pewnie jeszcze + wydech, inny zawur upustowy, ponad 300 mysle ze spokojnie po zmianie sprezarki dalo by sie wycisnac. Polecam niemieckie strony opla lub "flash opel scene". Poz
-------------------- x32xe + f28
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 24 August 2003 Skąd: Żary/Wroclaw ![]() |
Ogulnie turbo u opla zawsze bylo dobre poprzednia wersja z calibry bez oporow rozkreca sie do 330-340ps. Tylko np w przypadku coupe pojawia sie inny problem z przeniesieniem napedu bo to i przedni naped ma i szpery nie ma a i skrzynka fabryczna piecio biegowa nie jest idealna pewnym ratunkiem pewnie bylo by zalozenie f28 6 biegow od cali turbo
-------------------- x32xe + f28
|
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
CYTAT("Pazur":1nvcz2hk) Coupe turbo u niemcow robia na 260-270ps od raczki: czip, wiekszy lub drugi intercoller. 300ps pewnie jeszcze + wydech, inny zawur upustowy, ponad 300 mysle ze spokojnie po zmianie sprezarki dalo by sie wycisnac. Polecam niemieckie strony opla lub "flash opel scene". Poz
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co to za koles ????? -------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
CYTAT("Pazur":2lvgzirm) Ogulnie turbo u opla zawsze bylo dobre poprzednia wersja z calibry bez oporow rozkreca sie do 330-340ps. Tylko np w przypadku coupe pojawia sie inny problem z przeniesieniem napedu bo to i przedni naped ma i szpery nie ma a i skrzynka fabryczna piecio biegowa nie jest idealna pewnym ratunkiem pewnie bylo by zalozenie f28 6 biegow od cali turbo
Ze co bylo u opla dobre ?????????? Zaraz sie spuszcze oczami z radości .......... -------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]()
Post
#137
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 24 August 2003 Skąd: Żary/Wroclaw ![]() |
Co czyz bym sie mylil? co palnolem takiego zadziwiajacego? Poz
-------------------- x32xe + f28
|
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
CYTAT("WojtekMR":1wia4ni5) Za 5000$ 475PS? i te czasy a co ze świstakiem
A przeczytałeś może materiały które znajdują się w linkach ? czy tak piszesz dla samego pisania ? -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
CYTAT("kisielisodd":2b5tsv7u) CYTAT("WojtekMR":2b5tsv7u) Za 5000$ 475PS? i te czasy a co ze świstakiem A przeczytałeś może materiały które znajdują się w linkach ? czy tak piszesz dla samego pisania ? Wygląda na to ze moze i raz nawet lunął na to okiem tyle ze jezyka angielska jest trudna i troche mu nie wyszlo z tlumaczeniem ..... -------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
CYTAT("Pazur":3y179gl5) Co czyz bym sie mylil? co palnolem takiego zadziwiajacego? Poz
Nie chce mi sie wytykac wszystkich twoich "rewelacji" , wytkne ci jedna najwazniejsza - reszte mozna ci wybaczyc bo jako ope fan musisz miec zakrzywione pole widzenia ;( Jesli stawiasz Astre Coupe kolo takich potworow japonskich to musisz miec albo bardzo ograniczony umysl albo kompletnie zerowa wiedze na ten temat - auto ktore sie nie trzyma nawet w nie wielkim stopniu tak dobrze jak kazde autko z tamtej listy ,silnik ktory swoja przedpotopowa konstrukcja nie dorasta nawet do piet tamtym , wytrzymalosc kostrukcji z ktorej w porownaniu z tamtymi mozna sie tylko i wylacznie smiac - pomijajac juz stopien awaryjnosci ..... -------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 14:04 |