Shoutbox 0 nowych PW 


9 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Closed TopicStart new topic
> Supra Vs Eclipse
kisielisodd
post Sun, 14 Sep 2003 - 14:14
Post #101


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





Moje auto było w tak agonalnym stanie że po prostu sam się dziwię jak mogłem kupić coś takiego. Ale cóż człowiek uczy się na błędach, następnym razem (jak będzie) będę wiedział co sprawdzać. Najważniejsze że auto było sprawdzane laserowo ? na geometrie, i kompresja w silniku była idealna. Teraz po 2 latach z zewnatrz auto zaczyna wygladać dobrze. Wszystkie blachy mam w koncu spasowane, jest równo. Teraz już nie chciał bym go sprzedać, bo nakład na "wyremontowanie" auta by mi się nie zwrócił, a następny właściciel nie docenił by tego. Zresztą nosze się z planem małego doładowania i objechania kilku seryjnych gst/x

Rolo, napisze to jeszcze raz, może missan 200sx ?? taki z 1996 roku. Samochód był sprzedawany w polsce w salonach. Mozna trafić na naprawdę zadbane i całe samochody.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 14 Sep 2003 - 14:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mellow
post Sun, 14 Sep 2003 - 16:46
Post #102


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2003
Skąd: Warszawa





200sx faktycznie byl oferowany w PL, ostatnio z ciekawosci dowiadywalem sie czy ciagle go mozna kupic w naszym kraju.. dealer powiedzial ze moga sprowadzic na indiwidualne zamowienie za ok. 110.000PLN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rolo
post Mon, 15 Sep 2003 - 08:32
Post #103


Super User
Dołączył: Sun, 07 September 2003
Skąd: Leszno Wlkp.





CYTAT("kisielisodd":359g0ymv)
Rolo, napisze to jeszcze raz, może missan 200sx ?? taki z 1996 roku. Samochód był sprzedawany w polsce w salonach. Mozna trafić na naprawdę zadbane i całe samochody.


nigdy o nim nie myslalem ale po twoim poscie zaczalem cos szukac na jego temat i musze powiedziec ze wyglada to tez w miare dzieki


--------------------
/Roland
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vampeer
post Mon, 15 Sep 2003 - 13:47
Post #104


Super User
Dołączył: Sun, 22 June 2003
Skąd: Kraków





oba te auta sa ZA DROGIE. zrobila sie taka dziwna sytuacja ze nie ma aut turbo do kupienia w naszym kraju innych niz subaru. i teraz kazdy kto wystawia auto na sprzedaz bedzie walil cene z kosmosu zwlaszcza jak przeczyta kilka topicow na tym forum. GSX '95 nie powinien moim zdaniem kosztowac wiecej niz 36 -38 tys zl (prosty) natomiast z GS-T '98 jest o tyle przykra sprawa ze po prostu eclipsow turbo z 98 roku nie ma i nie ma z czym porownac. jedynie mozna sie zastanowic czy nie lepiej kupic '95 (przebieg i tak maja te auta maly) za polowe tej kasy a druga polowe wsadzic w tuning.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jacek1
post Mon, 15 Sep 2003 - 15:32
Post #105


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





Kurde, mogłem poczekać ze sprzedarzą swojego GS-T '95. W czerwcu zeszłego roku sprzedałem go za 32tys.PLN. Moze teraz więcej bym wziął


--------------------
MG ZS 180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rolo
post Mon, 15 Sep 2003 - 15:37
Post #106


Super User
Dołączył: Sun, 07 September 2003
Skąd: Leszno Wlkp.





no tak - ale takie ceny wystawili ... moze stanieja do czasu az bede mogl kupic


--------------------
/Roland
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlitzZ!
post Thu, 18 Sep 2003 - 22:15
Post #107


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 July 2003





Jeśli mogę się udzielić, to ja bym się raczej zdecydował się na Eclipse'a niż na 200SX... Nie jestem co do tego pewien, ale wydaje mi się, że 'dwulitrowka' w Mitsu ma sporo większy potencjał do 'obrobienia' niż SR20DET... Powtarzam, nie jestem pewny. Tak mi się powiedziało. Znam człowieka który potrafi fajnie zrobić SR i się na tym zna, więc wiadomo już jakie dopasować części (podobno najlepiej od Wyspiarzy, nie od Jankesów-znów niepewna informacja). Może to się do czegoś przyda, ale wątpię. Pozdrawiam. B.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 18 Sep 2003 - 22:36
Post #108


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT("BlitzZ!":5iqirooe)
(podobno najlepiej od Wyspiarzy, nie od Jankesów-znów niepewna informacja).B.


Ja powiem , że raczej najlepiej od szalonych japonców albo ew. "Owczarzy" z Australii/NZ.... A generalnie to raczej oba silniki mają podobny potencjał , nie wiem kto Ci naopowiadał , że SR20SET to gorszy silnik...


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlitzZ!
post Thu, 18 Sep 2003 - 23:19
Post #109


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 July 2003





A propos części - ci 'dalekowschodni' to 'raczej' sporo lepsi specjaliści w dziedzinie tuningu SR-a, ale pamiętaj, że warto uwzględnić koszty związane ze sprowadzeniem tego. Sam nie próbowałem, ale może celnicy by się do czegoś przyczepil? Tak samo nie wiem, jak różniły się wersje - JDM i EUDM (oprogramowanie Chyba niewielki problem).
Dobra, wracamy do tematu! Podsumujmy coś, bo ten temat będzie się przedłużał przez kolejne 8 stron. A więc, jakieś propozycje? Ja optuję za 300ZX-em (ale potencjalnemu nabywcy się nie podoba ) bądź za Eclipse'm (najlepiej 3.0 z USA). Pozdrawiam. B.
PS - Rennen, zanim zapostujesz po raz kolejny, obejrzyj swoją liczbę postów, bo wygląda na całkiem okrąglutką i dobrze zapowiadającą się
Pzdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rolo
post Fri, 19 Sep 2003 - 00:26
Post #110


Super User
Dołączył: Sun, 07 September 2003
Skąd: Leszno Wlkp.





CYTAT("BlitzZ!":3tgyfph6)
A propos części - ci 'dalekowschodni' to 'raczej' sporo lepsi specjaliści w dziedzinie tuningu SR-a, ale pamiętaj, że warto uwzględnić koszty związane ze sprowadzeniem tego. Sam nie próbowałem, ale może celnicy by się do czegoś przyczepil? Tak samo nie wiem, jak różniły się wersje - JDM i EUDM (oprogramowanie Chyba niewielki problem).
Dobra, wracamy do tematu! Podsumujmy coś, bo ten temat będzie się przedłużał przez kolejne 8 stron. A więc, jakieś propozycje? Ja optuję za 300ZX-em (ale potencjalnemu nabywcy się nie podoba ) bądź za Eclipse'm (najlepiej 3.0 z USA). Pozdrawiam. B.
PS - Rennen, zanim zapostujesz po raz kolejny, obejrzyj swoją liczbę postów, bo wygląda na całkiem okrąglutką i dobrze zapowiadającą się
Pzdr.


akurat o 300 zx to tu najmniej bylo ... z nowych dla mnie rzeczy to zaczalem myslec o 200 sx ale nasluchalem sie o padajacej turbinie i juz sam nie wiem ...

jak dla mnie kolejnosc na dzien dzisiejeszy to : supra TT, 3000 VR4, eclipse GSX/GST, 300zx TT, 200sx 2.0 T ... - nie wiem czy to prawidlowa kolejnosc ale jestem bardzo wdzieczny za wszelkie uwagi i jezeli ma ktos inne co do kolejnosci to serdecznie zapraszam

pozdrawiam


--------------------
/Roland
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iwan
post Fri, 19 Sep 2003 - 12:37
Post #111


Frequent User
Dołączył: Fri, 04 April 2003
Skąd: się nabrało tyle tej mocy?





Panowie!!!
Temat jest SUPRA VS ECLIPS więc co to za klepanie 4 stron o rodzajach
ECLIPSA, TALONA czy innych Nyssanach???
Opanujcie się bo żeby tu coś wyczytać sensownego to się można zniechęcić.
Chcecie dyskutować o ECLIPS to założyć temat ...
TRZEPANIE SIĘ NAD ECLIPSAMI
i tam licytujcie się co z nimi i jak i w jakich latach.

Ja tam chcę wiedziec sztywne dane ile można za ile kasy wyciągnąć KM z SUPRY w PL, a ile z ECLIPSA ?


--------------------
GT przeganiające eSTIaje hihi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Fri, 19 Sep 2003 - 13:23
Post #112


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





Eclipse RS -> silnik chryslera 420A

za 4000$ - 5000$ 475KM czas na 400m 11.70. Auto FWD i do tego nadaje się do jazdy op miescie.

Dodatkowe 1400$ (zestaw korby+tłoki+wał) +do 600KM

Linki do stron:
http://www.hahnracecraft.com -> turbo kit stageV do 420A
http://www.fasterthanyou.com/ -> korby+tłoki+wał


Do tego jest jeszcze od groma sklepów gdzie samemu można kombinować czesci.

Np:
kute korbowody - wzmacniane od 499$ - do 750$
Tłoki rozpręzajace silnik 400$
Rozwiercony silnik do 2.4 litra 2500$

Jak ktoś jest zainteresowany sklepami w stanach topodam linki.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zun
post Fri, 19 Sep 2003 - 16:40
Post #113


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 November 2002





CYTAT("kisielisodd":fknkkm5m)
Eclipse RS -> silnik chryslera 420A

za 4000$ - 5000$ 475KM czas na 400m 11.70. Auto FWD i do tego nadaje się do jazdy op miescie.

Dodatkowe 1400$ (zestaw korby+tłoki+wał) +do 600KM

Linki do stron:
http://www.hahnracecraft.com -> turbo kit stageV do 420A
http://www.fasterthanyou.com/ -> korby+tłoki+wał


Do tego jest jeszcze od groma sklepów gdzie samemu można kombinować czesci.

Np:
kute korbowody - wzmacniane od 499$ - do 750$
Tłoki rozpręzajace silnik 400$
Rozwiercony silnik do 2.4 litra 2500$

Jak ktoś jest zainteresowany sklepami w stanach topodam linki.


Najbardzie mnie zastanawiaja te kute korbowody i tloki rozprezajace silnik ... szczegolnie cena tych korbowodow .... tloki rozprezajace to pewnie jakies dziurki maja

Ale do rzeczy - co to za glupoty o padajacych turbinach w sr20det ?? Pewnie takie same jak w kazdej furze sportoej z turbo ...... ludzie labo tak mowia bo zazdroszcza albo poprostu nie znaja sie sie i patrza na tych co zarzynaja - a zarznac jest latwo i to wszystko. Ja odradzalbym z tej listy 300 ZX - ciężka krowa. A tak pozatem to kazdy z wyzej wymienionych furaczy IMHO jest wart swojej ceny.


--------------------
I LIVE TO RIDE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kisielisodd
post Fri, 19 Sep 2003 - 17:02
Post #114


Forum Homee
Dołączył: Tue, 14 January 2003
Skąd: krakow





CYTAT("Zun":3g802wo9)
CYTAT("kisielisodd":3g802wo9)
Eclipse RS -> silnik chryslera 420A

za 4000$ - 5000$ 475KM czas na 400m 11.70. Auto FWD i do tego nadaje się do jazdy op miescie.

Dodatkowe 1400$ (zestaw korby+tłoki+wał) +do 600KM

Linki do stron:
http://www.hahnracecraft.com -> turbo kit stageV do 420A
http://www.fasterthanyou.com/ -> korby+tłoki+wał


Do tego jest jeszcze od groma sklepów gdzie samemu można kombinować czesci.

Np:
kute korbowody - wzmacniane od 499$ - do 750$
Tłoki rozpręzajace silnik 400$
Rozwiercony silnik do 2.4 litra 2500$

Jak ktoś jest zainteresowany sklepami w stanach topodam linki.


Najbardzie mnie zastanawiaja te kute korbowody i tloki rozprezajace silnik ... szczegolnie cena tych korbowodow .... tloki rozprezajace to pewnie jakies dziurki maja



No czepiasz się wiadomo ze obniżajace stopien sprężania (9.6:1 do 8.8:1)

A to ze korbowody tylko tyle kosztuja albo aż tyle, nie wiem o co chodzi ale takie ceny są masz linki poczytaj.


--------------------
Pozdrawiam
A.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pa3
post Fri, 19 Sep 2003 - 20:12
Post #115


User
Dołączył: Wed, 18 December 2002





zun w starych 200sx/180sx/s13 (pierwsze modele) byl zonk z rurka oleju (za mala i pozaginana) do turbiny, przez co szybko turbinki szybko w nich siadaly... i oczywiscie w nastepnych rocznikach bylo to poprawione, ale ludzie pieprza to co slysza


--------------------
----=== s14a ===----
Go to the top of the page
 
+Quote Post
WojtekMR
post Fri, 19 Sep 2003 - 20:59
Post #116


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 August 2003





Za 5000$ 475PS? i te czasy a co ze świstakiem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wally
post Fri, 19 Sep 2003 - 21:16
Post #117


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("WojtekMR":ui7gax6e)
Za 5000$ 475PS? i te czasy a co ze świstakiem


siedzi w US i pompuje C16 do baku


--------------------
whatever
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pazur
post Fri, 19 Sep 2003 - 21:54
Post #118


User
Dołączył: Sun, 24 August 2003
Skąd: Żary/Wroclaw





Wszysko pieknie tylko zastanawia mnie jak klega zaierza wejsc w posadanie gabloty z wyzej wymienionej listy w polsce tylko 200sx i vr4 chyba jeszcze da sie wyrwac warte kupienie a i to minimum 70-80tys, a import chyba odpada, jest jeszcze inna droga: kupienia padaki rozlozenia, regeneracji, zlozenia. Jako opelfan kupil bym sobie coupe turbo i robiac pare szczegulow narobil bym >300ps, >450nm no ale opel to nie "szybki i wsciekly" eclips. Pozdrawam i zycze udanch zakupow.


--------------------
x32xe + f28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pazur
post Sat, 20 Sep 2003 - 01:29
Post #119


User
Dołączył: Sun, 24 August 2003
Skąd: Żary/Wroclaw





P.s widzieliscie 200sx z poznania, fajnie wyglada.


--------------------
x32xe + f28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pingwin
post Sat, 20 Sep 2003 - 02:47
Post #120


Super User
Dołączył: Thu, 19 June 2003
Skąd: Warszawa





moglby ktos mi powiedziec ile kasy trzeba dac za skylina r34 vspeca nowke
ale nie takiego hehe


--------------------
[url=http://www.motofoto.now.pl:36jl0mz1]Moto Fotki by Pingwin[/url:36jl0mz1]
[url=http://pingwinfs.republika.pl:36jl0mz1]Pingwin LFS Drift Site[/url:36jl0mz1]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 13:58