![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Moje auto było w tak agonalnym stanie że po prostu sam się dziwię jak mogłem kupić coś takiego. Ale cóż człowiek uczy się na błędach, następnym razem (jak będzie) będę wiedział co sprawdzać. Najważniejsze że auto było sprawdzane laserowo ? na geometrie, i kompresja w silniku była idealna. Teraz po 2 latach z zewnatrz auto zaczyna wygladać dobrze. Wszystkie blachy mam w koncu spasowane, jest równo. Teraz już nie chciał bym go sprzedać, bo nakład na "wyremontowanie" auta by mi się nie zwrócił, a następny właściciel nie docenił by tego. Zresztą nosze się z planem małego doładowania i objechania kilku seryjnych gst/x
Rolo, napisze to jeszcze raz, może missan 200sx ?? taki z 1996 roku. Samochód był sprzedawany w polsce w salonach. Mozna trafić na naprawdę zadbane i całe samochody. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
200sx faktycznie byl oferowany w PL, ostatnio z ciekawosci dowiadywalem sie czy ciagle go mozna kupic w naszym kraju.. dealer powiedzial ze moga sprowadzic na indiwidualne zamowienie za ok. 110.000PLN
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 September 2003 Skąd: Leszno Wlkp. ![]() |
CYTAT("kisielisodd":359g0ymv) Rolo, napisze to jeszcze raz, może missan 200sx ?? taki z 1996 roku. Samochód był sprzedawany w polsce w salonach. Mozna trafić na naprawdę zadbane i całe samochody.
nigdy o nim nie myslalem ale po twoim poscie zaczalem cos szukac na jego temat i musze powiedziec ze wyglada to tez w miare dzieki -------------------- /Roland
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 June 2003 Skąd: Kraków ![]() |
oba te auta sa ZA DROGIE. zrobila sie taka dziwna sytuacja ze nie ma aut turbo do kupienia w naszym kraju innych niz subaru. i teraz kazdy kto wystawia auto na sprzedaz bedzie walil cene z kosmosu zwlaszcza jak przeczyta kilka topicow na tym forum. GSX '95 nie powinien moim zdaniem kosztowac wiecej niz 36 -38 tys zl (prosty) natomiast z GS-T '98 jest o tyle przykra sprawa ze po prostu eclipsow turbo z 98 roku nie ma i nie ma z czym porownac. jedynie mozna sie zastanowic czy nie lepiej kupic '95 (przebieg i tak maja te auta maly) za polowe tej kasy a druga polowe wsadzic w tuning.
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
Kurde, mogłem poczekać ze sprzedarzą swojego GS-T '95. W czerwcu zeszłego roku sprzedałem go za 32tys.PLN. Moze teraz więcej bym wziął
-------------------- MG ZS 180
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 September 2003 Skąd: Leszno Wlkp. ![]() |
no tak - ale takie ceny wystawili ... moze stanieja do czasu az bede mogl kupic
-------------------- /Roland
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 ![]() |
Jeśli mogę się udzielić, to ja bym się raczej zdecydował się na Eclipse'a niż na 200SX... Nie jestem co do tego pewien, ale wydaje mi się, że 'dwulitrowka' w Mitsu ma sporo większy potencjał do 'obrobienia' niż SR20DET... Powtarzam, nie jestem pewny. Tak mi się powiedziało. Znam człowieka który potrafi fajnie zrobić SR i się na tym zna, więc wiadomo już jakie dopasować części (podobno najlepiej od Wyspiarzy, nie od Jankesów-znów niepewna informacja). Może to się do czegoś przyda, ale wątpię. Pozdrawiam. B.
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
CYTAT("BlitzZ!":5iqirooe) (podobno najlepiej od Wyspiarzy, nie od Jankesów-znów niepewna informacja).B.
Ja powiem , że raczej najlepiej od szalonych japonców albo ew. "Owczarzy" z Australii/NZ.... A generalnie to raczej oba silniki mają podobny potencjał , nie wiem kto Ci naopowiadał , że SR20SET to gorszy silnik... -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 ![]() |
A propos części - ci 'dalekowschodni' to 'raczej' sporo lepsi specjaliści w dziedzinie tuningu SR-a, ale pamiętaj, że warto uwzględnić koszty związane ze sprowadzeniem tego. Sam nie próbowałem, ale może celnicy by się do czegoś przyczepil? Tak samo nie wiem, jak różniły się wersje - JDM i EUDM (oprogramowanie Chyba niewielki problem).
Dobra, wracamy do tematu! Podsumujmy coś, bo ten temat będzie się przedłużał przez kolejne 8 stron. A więc, jakieś propozycje? Ja optuję za 300ZX-em (ale potencjalnemu nabywcy się nie podoba ) bądź za Eclipse'm (najlepiej 3.0 z USA). Pozdrawiam. B. PS - Rennen, zanim zapostujesz po raz kolejny, obejrzyj swoją liczbę postów, bo wygląda na całkiem okrąglutką i dobrze zapowiadającą się Pzdr. |
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 07 September 2003 Skąd: Leszno Wlkp. ![]() |
CYTAT("BlitzZ!":3tgyfph6) A propos części - ci 'dalekowschodni' to 'raczej' sporo lepsi specjaliści w dziedzinie tuningu SR-a, ale pamiętaj, że warto uwzględnić koszty związane ze sprowadzeniem tego. Sam nie próbowałem, ale może celnicy by się do czegoś przyczepil? Tak samo nie wiem, jak różniły się wersje - JDM i EUDM (oprogramowanie Chyba niewielki problem).
Dobra, wracamy do tematu! Podsumujmy coś, bo ten temat będzie się przedłużał przez kolejne 8 stron. A więc, jakieś propozycje? Ja optuję za 300ZX-em (ale potencjalnemu nabywcy się nie podoba ) bądź za Eclipse'm (najlepiej 3.0 z USA). Pozdrawiam. B. PS - Rennen, zanim zapostujesz po raz kolejny, obejrzyj swoją liczbę postów, bo wygląda na całkiem okrąglutką i dobrze zapowiadającą się Pzdr. akurat o 300 zx to tu najmniej bylo ... z nowych dla mnie rzeczy to zaczalem myslec o 200 sx ale nasluchalem sie o padajacej turbinie i juz sam nie wiem ... jak dla mnie kolejnosc na dzien dzisiejeszy to : supra TT, 3000 VR4, eclipse GSX/GST, 300zx TT, 200sx 2.0 T ... - nie wiem czy to prawidlowa kolejnosc ale jestem bardzo wdzieczny za wszelkie uwagi i jezeli ma ktos inne co do kolejnosci to serdecznie zapraszam pozdrawiam -------------------- /Roland
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 April 2003 Skąd: się nabrało tyle tej mocy? ![]() |
Panowie!!!
Temat jest SUPRA VS ECLIPS więc co to za klepanie 4 stron o rodzajach ECLIPSA, TALONA czy innych Nyssanach??? Opanujcie się bo żeby tu coś wyczytać sensownego to się można zniechęcić. Chcecie dyskutować o ECLIPS to założyć temat ... TRZEPANIE SIĘ NAD ECLIPSAMI i tam licytujcie się co z nimi i jak i w jakich latach. Ja tam chcę wiedziec sztywne dane ile można za ile kasy wyciągnąć KM z SUPRY w PL, a ile z ECLIPSA ? -------------------- GT przeganiające eSTIaje hihi
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
Eclipse RS -> silnik chryslera 420A
za 4000$ - 5000$ 475KM czas na 400m 11.70. Auto FWD i do tego nadaje się do jazdy op miescie. Dodatkowe 1400$ (zestaw korby+tłoki+wał) +do 600KM Linki do stron: http://www.hahnracecraft.com -> turbo kit stageV do 420A http://www.fasterthanyou.com/ -> korby+tłoki+wał Do tego jest jeszcze od groma sklepów gdzie samemu można kombinować czesci. Np: kute korbowody - wzmacniane od 499$ - do 750$ Tłoki rozpręzajace silnik 400$ Rozwiercony silnik do 2.4 litra 2500$ Jak ktoś jest zainteresowany sklepami w stanach topodam linki. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 November 2002 ![]() |
CYTAT("kisielisodd":fknkkm5m) Eclipse RS -> silnik chryslera 420A
za 4000$ - 5000$ 475KM czas na 400m 11.70. Auto FWD i do tego nadaje się do jazdy op miescie. Dodatkowe 1400$ (zestaw korby+tłoki+wał) +do 600KM Linki do stron: http://www.hahnracecraft.com -> turbo kit stageV do 420A http://www.fasterthanyou.com/ -> korby+tłoki+wał Do tego jest jeszcze od groma sklepów gdzie samemu można kombinować czesci. Np: kute korbowody - wzmacniane od 499$ - do 750$ Tłoki rozpręzajace silnik 400$ Rozwiercony silnik do 2.4 litra 2500$ Jak ktoś jest zainteresowany sklepami w stanach topodam linki. Najbardzie mnie zastanawiaja te kute korbowody i tloki rozprezajace silnik ... szczegolnie cena tych korbowodow .... tloki rozprezajace to pewnie jakies dziurki maja Ale do rzeczy - co to za glupoty o padajacych turbinach w sr20det ?? Pewnie takie same jak w kazdej furze sportoej z turbo ...... ludzie labo tak mowia bo zazdroszcza albo poprostu nie znaja sie sie i patrza na tych co zarzynaja - a zarznac jest latwo i to wszystko. Ja odradzalbym z tej listy 300 ZX - ciężka krowa. A tak pozatem to kazdy z wyzej wymienionych furaczy IMHO jest wart swojej ceny. -------------------- I LIVE TO RIDE
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 14 January 2003 Skąd: krakow ![]() |
CYTAT("Zun":3g802wo9) CYTAT("kisielisodd":3g802wo9) Eclipse RS -> silnik chryslera 420A za 4000$ - 5000$ 475KM czas na 400m 11.70. Auto FWD i do tego nadaje się do jazdy op miescie. Dodatkowe 1400$ (zestaw korby+tłoki+wał) +do 600KM Linki do stron: http://www.hahnracecraft.com -> turbo kit stageV do 420A http://www.fasterthanyou.com/ -> korby+tłoki+wał Do tego jest jeszcze od groma sklepów gdzie samemu można kombinować czesci. Np: kute korbowody - wzmacniane od 499$ - do 750$ Tłoki rozpręzajace silnik 400$ Rozwiercony silnik do 2.4 litra 2500$ Jak ktoś jest zainteresowany sklepami w stanach topodam linki. Najbardzie mnie zastanawiaja te kute korbowody i tloki rozprezajace silnik ... szczegolnie cena tych korbowodow .... tloki rozprezajace to pewnie jakies dziurki maja No czepiasz się wiadomo ze obniżajace stopien sprężania (9.6:1 do 8.8:1) A to ze korbowody tylko tyle kosztuja albo aż tyle, nie wiem o co chodzi ale takie ceny są masz linki poczytaj. -------------------- Pozdrawiam
A. |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
User Dołączył: Wed, 18 December 2002 ![]() |
zun w starych 200sx/180sx/s13 (pierwsze modele) byl zonk z rurka oleju (za mala i pozaginana) do turbiny, przez co szybko turbinki szybko w nich siadaly... i oczywiscie w nastepnych rocznikach bylo to poprawione, ale ludzie pieprza to co slysza
-------------------- ----=== s14a ===----
|
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2003 ![]() |
Za 5000$ 475PS? i te czasy a co ze świstakiem
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("WojtekMR":ui7gax6e) Za 5000$ 475PS? i te czasy a co ze świstakiem
siedzi w US i pompuje C16 do baku -------------------- whatever
|
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 24 August 2003 Skąd: Żary/Wroclaw ![]() |
Wszysko pieknie tylko zastanawia mnie jak klega zaierza wejsc w posadanie gabloty z wyzej wymienionej listy w polsce tylko 200sx i vr4 chyba jeszcze da sie wyrwac warte kupienie a i to minimum 70-80tys, a import chyba odpada, jest jeszcze inna droga: kupienia padaki rozlozenia, regeneracji, zlozenia. Jako opelfan kupil bym sobie coupe turbo i robiac pare szczegulow narobil bym >300ps, >450nm no ale opel to nie "szybki i wsciekly" eclips. Pozdrawam i zycze udanch zakupow.
-------------------- x32xe + f28
|
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 24 August 2003 Skąd: Żary/Wroclaw ![]() |
P.s widzieliscie 200sx z poznania, fajnie wyglada.
-------------------- x32xe + f28
|
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 19 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
moglby ktos mi powiedziec ile kasy trzeba dac za skylina r34 vspeca nowke
ale nie takiego hehe ![]() -------------------- [url=http://www.motofoto.now.pl:36jl0mz1]Moto Fotki by Pingwin[/url:36jl0mz1]
[url=http://pingwinfs.republika.pl:36jl0mz1]Pingwin LFS Drift Site[/url:36jl0mz1] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 13:58 |