![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 ![]() |
CYTAT("Peter":261s5ocb) GTiR ma w serii 220km...
Peter, chodziło mi o moc na HAMOWNI, a nie w katalogu. Zresztą nie ma co się spierać, to nie ten temat. Reszta: faktycznie, SR z GTi-R jest 'raczej' trochę droższy niż ten z 200SX-a (niestety) . A szkoda. A silnik jest extra. A hodowla jedwabników mi raczej nie odpwiada, GrOOby... Pozdrawiam. B. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("BlitzZ!":71f13cm8) CYTAT("Peter":71f13cm8) GTiR ma w serii 220km... Peter, chodziło mi o moc na HAMOWNI, a nie w katalogu. Czy byles kiedys na hamowni i widziales takie auto podczas pomiaru mocy? Czy tak gadasz dla samej gadki? -------------------- 1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Pruszków City ![]() |
CYTAT("mellow":2f2z088h) ... dlaczego w wesji z kierownica po prawej stronie ma 175hp a z kolkiem po lewej tylko 169hp - inny wydech czy co ? jakies inne normy spalin w eruropie wie ktos .... ??
to tylko moje widzimisię... ale kuń kuniowi nierówny. Anglosasi mają troszkę większe, tak w przybliżeniu 1KM=1,02BHP -------------------- KOSIARKA POWER!!!
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Pruszków ![]() |
sr20det rózni sie miedzy gtir a 200sx mechanicznymi popychaczami mocniejszym korbowodem panewkami i tłokami
blitzz i zastnów sie nad tymi jedwabnikami -------------------- Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Z Warszawy ![]() |
Puki co w Polsce jest tylko jedna chyba hamownia 4x4 a GTiR jest to prawdziwy rodzynek no poza ul. Sterniczą w Wawie gdzie stoja 4 sztuki
P.s "To nie jest Żubr żeby go trzymać pod ochroną" -------------------- |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
CYTAT("mellow":23divaz5) a mam pytanie czy CA18DET wystapowal w wersji na przednia os ?
I jeszcze jedno ... dlaczego w wesji z kierownica po prawej stronie ma 175hp a z kolkiem po lewej tylko 169hp - inny wydech czy co ? jakies inne normy spalin w eruropie wie ktos .... ?? Ale czym ty się martwisz że co...że w 180sx był wzdłużnie jak robisz swap to i z takimi rzeczami sobie poradzisz.....wyobraź sobie silnik 2.0t cosworth we fieście poprzecznie.....angole to zrobili... -------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 ![]() |
Marcin, pliz ---> Close topic! Obawaim się, że wyczerpaliśmy to już do końca. I jeszcze jedno-ta moc GTi-Ra była mierzona w Niemcech i wyszło jakieś 210KM. Może to był jakiś błąd hamowni bądź autora artykułu w sieci-nie wiem i nie chcę się na ten temat kłócić. A, Zyzy: dzięki za wykazanie różnic w budowie SR-a z GTi-Ra i 200SX-a. Pozdrawiam serdecznie.B.
PS-Peter, to faktycznie nie jest Żubr |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 00:19 |