Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3  
Closed TopicStart new topic
> Nissanowskie 2.0
BlitzZ!
post Fri, 19 Sep 2003 - 16:55
Post #41


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 July 2003





CYTAT("Peter":261s5ocb)
GTiR ma w serii 220km...


Peter, chodziło mi o moc na HAMOWNI, a nie w katalogu. Zresztą nie ma co się spierać, to nie ten temat. Reszta: faktycznie, SR z GTi-R jest 'raczej' trochę droższy niż ten z 200SX-a (niestety) . A szkoda. A silnik jest extra. A hodowla jedwabników mi raczej nie odpwiada, GrOOby... Pozdrawiam. B.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 19 Sep 2003 - 16:55
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
marcin@klubsubar...
post Fri, 19 Sep 2003 - 16:58
Post #42


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("BlitzZ!":71f13cm8)
CYTAT("Peter":71f13cm8)
GTiR ma w serii 220km...


Peter, chodziło mi o moc na HAMOWNI, a nie w katalogu.


Czy byles kiedys na hamowni i widziales takie auto podczas pomiaru mocy? Czy tak gadasz dla samej gadki?


--------------------
1:41,519 - Tor Poznań - Subaru Impreza - małymi krokami do przodu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
acoto
post Fri, 19 Sep 2003 - 18:31
Post #43


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Pruszków City





CYTAT("mellow":2f2z088h)
... dlaczego w wesji z kierownica po prawej stronie ma 175hp a z kolkiem po lewej tylko 169hp - inny wydech czy co ? jakies inne normy spalin w eruropie wie ktos .... ??

to tylko moje widzimisię... ale kuń kuniowi nierówny. Anglosasi mają
troszkę większe, tak w przybliżeniu 1KM=1,02BHP


--------------------
KOSIARKA POWER!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zyzy
post Fri, 19 Sep 2003 - 18:32
Post #44


Forum Homee
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Pruszków





sr20det rózni sie miedzy gtir a 200sx mechanicznymi popychaczami mocniejszym korbowodem panewkami i tłokami
blitzz i zastnów sie nad tymi jedwabnikami


--------------------
Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Peter
post Fri, 19 Sep 2003 - 19:21
Post #45


Super User
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Z Warszawy





Puki co w Polsce jest tylko jedna chyba hamownia 4x4 a GTiR jest to prawdziwy rodzynek no poza ul. Sterniczą w Wawie gdzie stoja 4 sztuki

P.s "To nie jest Żubr żeby go trzymać pod ochroną"


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Fri, 19 Sep 2003 - 20:03
Post #46


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





CYTAT("mellow":23divaz5)
a mam pytanie czy CA18DET wystapowal w wersji na przednia os ?
I jeszcze jedno ... dlaczego w wesji z kierownica po prawej stronie ma 175hp a z kolkiem po lewej tylko 169hp - inny wydech czy co ? jakies inne normy spalin w eruropie wie ktos .... ??

Ale czym ty się martwisz że co...że w 180sx był wzdłużnie jak robisz swap
to i z takimi rzeczami sobie poradzisz.....wyobraź sobie silnik 2.0t cosworth we fieście poprzecznie.....angole to zrobili...


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlitzZ!
post Sat, 20 Sep 2003 - 09:36
Post #47


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 July 2003





Marcin, pliz ---> Close topic! Obawaim się, że wyczerpaliśmy to już do końca. I jeszcze jedno-ta moc GTi-Ra była mierzona w Niemcech i wyszło jakieś 210KM. Może to był jakiś błąd hamowni bądź autora artykułu w sieci-nie wiem i nie chcę się na ten temat kłócić. A, Zyzy: dzięki za wykazanie różnic w budowie SR-a z GTi-Ra i 200SX-a. Pozdrawiam serdecznie.B.
PS-Peter, to faktycznie nie jest Żubr
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 09 July 2025 - 00:19