![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 16 January 2003 Skąd: Sochaczew ![]() |
Mogę przytoczyć dane z katalogów "Samochody osobowe świata":
-rok 1994: Sunny 2.0GTi 143KM Primera 2.0SLX 115KM Primera 2.0GT 150KM -rok 1996: Primera 2.0SLX 115KM Primera 2.0GT 150KM -rok 1999: Primera 2.0 131KM Primera 2.0GT 150KM -lata 2000-2003 Primera 2.0 140KM |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Czyli wszystko się zgadza Kłódeczkę poprosze, co by śmietnik się nie zrobił, a i inni mieli z tego pożytek
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Z Warszawy ![]() |
100NX SR20DE - seria 142km i 179nm mam taki cus u siebie ale nie dam w razie czego mam namiar na silniki to wal na prv
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
User Dołączył: Wed, 21 May 2003 Skąd: Wuwua ![]() |
Wiem ze w 97 roku byla Primera 2.0 16v 130KM ale symbolu silnika nie znam
Byl montowany w Gx i chyba Slx -------------------- D-Squad Member
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
mellow - znajdź mi tą stronę z Micrą jak możesz. Byłbym wdzięczny.
Co do silników Nissana trafiłem na PDF który rozwieje na dobre wszelkie wątpliwości http://www.brisk.jp/nissan.pdf -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
A12 87 kg
A14/A15 93 kg CG13 97kg CA18DE 113 kg CA16 113 kg L16 113 kg L18 118 kg CA18ET 118 kg CA18DET 128 kg L18SSS 133 kg L20B 137 kg SR20DE 139 kg FJ20E 144 kg SR20DET 149 kg Może komuś przydadzą się jeszcze masy Nissanowskich silników -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam!
Gr00bY: ta micre widzialem gdzies kiedys na jakims forum, niestety przejzalem teraz te co mam w favoritsach i tam nic nie znalazlem Jezeli naprawde interesujesz sie tym silnikiem to polecam to forum http://www.sr20deforum.com , niestety to nie tam bylo o tej micrze. Moze to byl jakis CA-engine ... juz niepamietam, ale wydaje mi sie ze wlasnie SR20DE..... |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Pruszków City ![]() |
o microwych swapach jest sporo na www. micra.org.uk
ale trzeba pokopać. Z ciekawostek można znależć micrę V8. I jeszcze moje zdanie na temat firmy z Ostrobramskiej: mają dużo, prawie wszystko ale ceny są bardzo wysokie, spokojnie po poszukiwaniach można większośc gratów wyrwać za połowę. -------------------- KOSIARKA POWER!!!
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
mellow - szkoda. Forum to w ulubionych mam jużo od dawna...
acoto - Zauważyłem. Ważne, że mają wszystko i w razie czego jakbym potrzebował czegoś na gwałt to dobrze znać taką firmę. -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Niema to jak wypowiedz specjalisty od danego samochodu Faktycznie to bylo na forum z wlasnie tej ( http://www.micra.org.uk ) strony !! THX acoto
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Pruszków City ![]() |
CYTAT("Gr00bY":29ykiezn) acoto - Zauważyłem. Ważne, że mają wszystko i w razie czego jakbym potrzebował czegoś na gwałt to dobrze znać taką firmę.
Pewnie że tak, osobiście wielokrotnie / z bólem serca / korzystałem z ich usług. Ale dobrze też znać inne, wierz mi wielokrotnie dzwoniąc po Polsce w poszukiwaniu czegoś tam, przekonywałem się że w Poznaniu,łodzi, Bydgoszczy ,Krakowie ceny potrafią być duuuużo niższe. Bliżej też można znależć tanio np. słynny serwis Nissana w Pruszkowie. -------------------- KOSIARKA POWER!!!
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 17 October 2002 Skąd: Pruszków ![]() |
CYTAT("acoto":2seg4i3w) słynny serwis Nissana w Pruszkowie.
z czego on jest słynny? bo ja onim niemam najlepszego zdania -------------------- Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Pruszków City ![]() |
moje zdanie też najlepsze nie jest, ale niektóre części można
nabyć czasami za grosze, jeśli chodzi o mechanikę to Pan Janusz jest w stanie wykonać rzeczy niemożliwe, musi tylko chcieć. -------------------- KOSIARKA POWER!!!
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
acoto - co rozumiesz przez rzeczy niemożliwe? Jakieś prototypowe SWAP'y
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Pruszków City ![]() |
to znaczy że podejmuje się wykonać rzeczy których inni nie
chcą tknąć, inna sprawa że potrafi zrobić jedno a zepsuć co innego. No może nie zepsuć ale że się tak wyrażę naprawić inaczej. Np. przeswapował mi chłodnicę ale jego customowy patent mocowania.... tego się nieda opisać. -------------------- KOSIARKA POWER!!!
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 ![]() |
Witam, pozwolę się sobie udzielić w tym temacie. Wątpię, żeby wniosło to coś istotnego, ale cóż...
1- Ktoś-Coś-Kiedyś-Zapomnieć, czyli zapomnieliście o RNN14, czyli Sunnym GTi-R. W tym aucie ma 210KM+ w zależności od stanu, w jakim się znajduje. 2- Nissanowski 1.6 to niezniszczalny i najbardziej niezawodny silnik jaki znam. Wiem z własnego (i staruszki) doświadczenia. Pozdrawiam. B. PS- GTi-R SR20DE(H/T) RULEZ! EDIT: Jeśli myśleć o mocowaniach silnika, to podobno najlepszym rozwiązaniem są N- lub A-grupowe z Sunny'ego albo z turystycznej Primery. Nie wiem, nie potwierdzam. Pzdr. |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
BlitzZ! - o czym ty do nas rozmawiasz - głowa Cię nie boli? Może ty jeszcze zajmiesz się hodowlą jedwabników Nikt nie zapomnial od GTi-R i SR20DET. Za to ty chyba zapomniałeś o dostępności i kosztach takiego silnika...
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Z Warszawy ![]() |
GTiR ma w serii 220km...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 16 October 2002 Skąd: wawa ![]() |
Gr00by jak jest za drogi to możesz sobie zapodać starszego brata CA18DET ten napewno nie jest tak drogi...a pare kucy można z niego wycisnąć...na fabrycznych gratach lekko ponad 300KM.
-------------------- Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya S13 Moon Blue EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie. Hamownia 4x4 Dyno Project 2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;) |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 16 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
a mam pytanie czy CA18DET wystapowal w wersji na przednia os ?
I jeszcze jedno ... dlaczego w wesji z kierownica po prawej stronie ma 175hp a z kolkiem po lewej tylko 169hp - inny wydech czy co ? jakies inne normy spalin w eruropie wie ktos .... ?? -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 09:08 |