Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V  < 1 2 3 >  
Closed TopicStart new topic
> Nissanowskie 2.0
Jacek1
post Mon, 08 Sep 2003 - 20:43
Post #21


Forum Killer
Dołączył: Thu, 16 January 2003
Skąd: Sochaczew





Mogę przytoczyć dane z katalogów "Samochody osobowe świata":
-rok 1994:
Sunny 2.0GTi 143KM
Primera 2.0SLX 115KM
Primera 2.0GT 150KM

-rok 1996:
Primera 2.0SLX 115KM
Primera 2.0GT 150KM

-rok 1999:
Primera 2.0 131KM
Primera 2.0GT 150KM

-lata 2000-2003
Primera 2.0 140KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 08 Sep 2003 - 20:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Gr00bY
post Mon, 08 Sep 2003 - 21:06
Post #22


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Czyli wszystko się zgadza Kłódeczkę poprosze, co by śmietnik się nie zrobił, a i inni mieli z tego pożytek


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Peter
post Mon, 08 Sep 2003 - 23:23
Post #23


Super User
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Z Warszawy





100NX SR20DE - seria 142km i 179nm mam taki cus u siebie ale nie dam w razie czego mam namiar na silniki to wal na prv


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Auto-R
post Sun, 14 Sep 2003 - 13:54
Post #24


User
Dołączył: Wed, 21 May 2003
Skąd: Wuwua





Wiem ze w 97 roku byla Primera 2.0 16v 130KM ale symbolu silnika nie znam
Byl montowany w Gx i chyba Slx


--------------------
D-Squad Member
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 15 Sep 2003 - 08:34
Post #25


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





mellow - znajdź mi tą stronę z Micrą jak możesz. Byłbym wdzięczny.

Co do silników Nissana trafiłem na PDF który rozwieje na dobre wszelkie wątpliwości

http://www.brisk.jp/nissan.pdf


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 15 Sep 2003 - 09:04
Post #26


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





A12 87 kg
A14/A15 93 kg
CG13 97kg
CA18DE 113 kg
CA16 113 kg
L16 113 kg
L18 118 kg
CA18ET 118 kg
CA18DET 128 kg
L18SSS 133 kg
L20B 137 kg
SR20DE 139 kg
FJ20E 144 kg
SR20DET 149 kg

Może komuś przydadzą się jeszcze masy Nissanowskich silników


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mellow
post Mon, 15 Sep 2003 - 09:04
Post #27


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2003
Skąd: Warszawa





Witam!

Gr00bY: ta micre widzialem gdzies kiedys na jakims forum, niestety przejzalem teraz te co mam w favoritsach i tam nic nie znalazlem

Jezeli naprawde interesujesz sie tym silnikiem to polecam to forum
http://www.sr20deforum.com , niestety to nie tam bylo o tej micrze.
Moze to byl jakis CA-engine ... juz niepamietam, ale wydaje mi sie ze wlasnie SR20DE.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
acoto
post Mon, 15 Sep 2003 - 09:16
Post #28


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Pruszków City





o microwych swapach jest sporo na www. micra.org.uk
ale trzeba pokopać. Z ciekawostek można znależć micrę V8.

I jeszcze moje zdanie na temat firmy z Ostrobramskiej: mają dużo,
prawie wszystko ale ceny są bardzo wysokie, spokojnie po poszukiwaniach
można większośc gratów wyrwać za połowę.


--------------------
KOSIARKA POWER!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 15 Sep 2003 - 09:30
Post #29


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





mellow - szkoda. Forum to w ulubionych mam jużo od dawna...

acoto - Zauważyłem. Ważne, że mają wszystko i w razie czego jakbym potrzebował czegoś na gwałt to dobrze znać taką firmę.


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mellow
post Mon, 15 Sep 2003 - 09:30
Post #30


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2003
Skąd: Warszawa





Niema to jak wypowiedz specjalisty od danego samochodu Faktycznie to bylo na forum z wlasnie tej ( http://www.micra.org.uk ) strony !! THX acoto


--------------------
pwrd by:Japan Sport Service
- http://www.turbokillers.com -
Go to the top of the page
 
+Quote Post
acoto
post Mon, 15 Sep 2003 - 10:03
Post #31


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Pruszków City





CYTAT("Gr00bY":29ykiezn)
acoto - Zauważyłem. Ważne, że mają wszystko i w razie czego jakbym potrzebował czegoś na gwałt to dobrze znać taką firmę.

Pewnie że tak, osobiście wielokrotnie / z bólem serca / korzystałem
z ich usług. Ale dobrze też znać inne, wierz mi wielokrotnie dzwoniąc
po Polsce w poszukiwaniu czegoś tam, przekonywałem się że w
Poznaniu,łodzi, Bydgoszczy ,Krakowie ceny potrafią być duuuużo niższe.
Bliżej też można znależć tanio np. słynny serwis Nissana w Pruszkowie.


--------------------
KOSIARKA POWER!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zyzy
post Mon, 15 Sep 2003 - 13:10
Post #32


Forum Homee
Dołączył: Thu, 17 October 2002
Skąd: Pruszków





CYTAT("acoto":2seg4i3w)
słynny serwis Nissana w Pruszkowie.

z czego on jest słynny?
bo ja onim niemam najlepszego zdania


--------------------
Brakuje mi VTEC'a :(
MX-5 uczymy się RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
acoto
post Mon, 15 Sep 2003 - 13:21
Post #33


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Pruszków City





moje zdanie też najlepsze nie jest, ale niektóre części można
nabyć czasami za grosze, jeśli chodzi o mechanikę to Pan
Janusz jest w stanie wykonać rzeczy niemożliwe, musi tylko
chcieć.


--------------------
KOSIARKA POWER!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Mon, 15 Sep 2003 - 13:30
Post #34


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





acoto - co rozumiesz przez rzeczy niemożliwe? Jakieś prototypowe SWAP'y


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
acoto
post Mon, 15 Sep 2003 - 14:20
Post #35


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Pruszków City





to znaczy że podejmuje się wykonać rzeczy których inni nie
chcą tknąć, inna sprawa że potrafi zrobić jedno a zepsuć co innego.
No może nie zepsuć ale że się tak wyrażę naprawić inaczej.
Np. przeswapował mi chłodnicę ale jego customowy patent
mocowania.... tego się nieda opisać.


--------------------
KOSIARKA POWER!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlitzZ!
post Thu, 18 Sep 2003 - 22:32
Post #36


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 July 2003





Witam, pozwolę się sobie udzielić w tym temacie. Wątpię, żeby wniosło to coś istotnego, ale cóż...
1- Ktoś-Coś-Kiedyś-Zapomnieć, czyli zapomnieliście o RNN14, czyli Sunnym GTi-R. W tym aucie ma 210KM+ w zależności od stanu, w jakim się znajduje.
2- Nissanowski 1.6 to niezniszczalny i najbardziej niezawodny silnik jaki znam. Wiem z własnego (i staruszki) doświadczenia.
Pozdrawiam. B.
PS- GTi-R SR20DE(H/T) RULEZ!
EDIT: Jeśli myśleć o mocowaniach silnika, to podobno najlepszym rozwiązaniem są N- lub A-grupowe z Sunny'ego albo z turystycznej Primery. Nie wiem, nie potwierdzam. Pzdr.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Fri, 19 Sep 2003 - 09:36
Post #37


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





BlitzZ! - o czym ty do nas rozmawiasz - głowa Cię nie boli? Może ty jeszcze zajmiesz się hodowlą jedwabników Nikt nie zapomnial od GTi-R i SR20DET. Za to ty chyba zapomniałeś o dostępności i kosztach takiego silnika...


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Peter
post Fri, 19 Sep 2003 - 14:21
Post #38


Super User
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Z Warszawy





GTiR ma w serii 220km...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
macpl
post Fri, 19 Sep 2003 - 15:16
Post #39


Forum Homee
Dołączył: Wed, 16 October 2002
Skąd: wawa





Gr00by jak jest za drogi to możesz sobie zapodać starszego brata CA18DET ten napewno nie jest tak drogi...a pare kucy można z niego wycisnąć...na fabrycznych gratach lekko ponad 300KM.


--------------------
Racing is my Life......
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way" - Keiichi Tsuchiya
S13 Moon Blue
EMU LINK VEMS ECUMASTER SMT AEM APEXI POWER FC AUTRONIC HALTECH instalacje i strojenie.

Hamownia 4x4 Dyno Project

2JZ Bp 98 Ultimate 701KM 787Nm NAJMOCNIEJSZY W POLSCE JZ ;)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mellow
post Fri, 19 Sep 2003 - 15:41
Post #40


Super User
Dołączył: Mon, 16 June 2003
Skąd: Warszawa





a mam pytanie czy CA18DET wystapowal w wersji na przednia os ?
I jeszcze jedno ... dlaczego w wesji z kierownica po prawej stronie ma 175hp a z kolkiem po lewej tylko 169hp - inny wydech czy co ? jakies inne normy spalin w eruropie wie ktos .... ??


--------------------
pwrd by:Japan Sport Service
- http://www.turbokillers.com -
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V  < 1 2 3 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 09:08